je gaat toch niet toegeven aan Duitsland !quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:03 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Het is wel erg makkelijk om het allemaal maar op 'het slechte zweden' te gooien wanneer Duitsland eens gewoon over z'n tegenstander heen walst.
Dat anti-Duitse gedoe ook onder die Oranje supporters
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:04 schreef Bos81 het volgende:
Hopelijk toch nog een leuke tweede helft
Zou voor mijn pool wel leuk zijnquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:03 schreef Stuart het volgende:
Nou, ben benieuwd of Zweden nog één doelpunt weet te maken
De 2e helft is begonnen![]()
Misschien makkelijk, maar wel waar, en daar gaat het omquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:03 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Het is wel erg makkelijk om het allemaal maar op 'het slechte zweden' te gooien wanneer Duitsland eens gewoon over z'n tegenstander heen walst.
Dat anti-Duitse gedoe ook onder die Oranje supporters
Zweden stelt iedereen waarschijnlijk enorm teleur. Best jammer wel dat het zo matig speelt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou voor mijn pool wel leuk zijn
Maar goed ik heb nog steeds niet het idee dat Duitsland echt getest wordt... die ploeg is veel zwakker dan nu lijkt... Zweden speelt een dramatisch toernooi...
Tegen argentinië gaat ie lijdenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:05 schreef Ludacriss het volgende:
Ook al speelt Duitsland tegen België. Ik gun mijn Duitse neef gewoon totaal niks! Die gast blijft me op deze manier lachend opbellen
Alvast maar me telefoon uit gedaan.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:06 schreef Aequabilitas het volgende:
2 Polen die de Duitsers misschien naar de wereldtitel schieten.Hitler draait zich om in z'n graf![]()
Anders kijken jullie de wedstrijd tegen Argentinie samenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:05 schreef Ludacriss het volgende:
Ook al speelt Duitsland tegen België. Ik gun mijn Duitse neef gewoon totaal niks! Die gast blijft me op deze manier lachend opbellen
Alvast maar me telefoon uit gedaan.
Mwahquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:07 schreef zakjapannertje het volgende:
Zweden, die bal moet weg daar!
Gaat ie doodquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:07 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Anders kijken jullie de wedstrijd tegen Argentinie samen![]()
Kijk wat hij dan doet![]()
Mooi he Kquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:08 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Heerlijk trouwens die afgunst tegen Duitslers hier.
Daar heb ik het helemaal niet over. De Duitsers spelen een zeer goede wedstrijd, ver boven wat ze normaal presteren. Volgende wedstrijd is het weer Duitsland op z'n ouderwetsquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Duitsers kunnen wel pingels erin schieten. Daar gaat je theorie.
Jaap Stam is toch nog ergens international gewordenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:09 schreef wdn het volgende:
HOLY SHIT Was die even MIS zeg.
Ik had niet gezien wie de pingel ging nemen voor ik postte hoorquote:
Blijkbaar wel aan Larsson.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Blijkbaar hebben de Duitsers niet genoeg betaald
Het geluk van de kampioenquote:
argentiniequote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:12 schreef Boeman het volgende:
tegen wie moet duitsland in de kwartfinale?
Argentinie als er vanavond niks geks gebeurt tenminstequote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:12 schreef Boeman het volgende:
Argentinie.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:12 schreef Boeman het volgende:
ik toen die gegeven werd hequote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:12 schreef kingmob het volgende:
wie dacht dat die penalty er in zou gaan?
Die aanloop alleen al...
argentinië gaat ze flink op de broek gevenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:12 schreef Boeman het volgende:
Neu. De sleutel tot success zijn 22 Argentijnen met rood en 22 duitsers in het ziekenhuis vanwege die kaarten. LOLquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:12 schreef TheVulture het volgende:
De sleutel tot het succes tegen Duitsland is het uitschakelen van de backs... die kunnen dan onvoldoende steun bieden aan de centrale standbeelden en aan de aanval
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:13 schreef Joeriii het volgende:
Het zal me niks verbazen als de scheids van vanavond bij Mexico - Argentinië een paar dubieuze beslissingen neemt, in het voordeel van Mexico.
Zie jequote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:13 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
In Nederland, maar ik heb de duitse nationaliteit
[afbeelding]
Yep, centrumverdedigers op de backs laten inspelen en dan pas druk zetten op het middenveld en de flanken.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:12 schreef TheVulture het volgende:
De sleutel tot het succes tegen Duitsland is het uitschakelen van de backs... die kunnen dan onvoldoende steun bieden aan de centrale standbeelden en aan de aanval
Ik ben ook al bangquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:14 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Zal je net zien dat Mexico vandaag ...
En dan ze dan tegen die Moffen niets uitvoeren...
Duitsers
En dat zegt veelquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:15 schreef Boeman het volgende:
Maja Zweden en penalty's, ze verliezen daarmee zelfs van Nederland.
Dat zegt genoegquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:15 schreef Boeman het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:15 schreef Boeman het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:15 schreef Ludacriss het volgende:
Met uitzondering van Ghana - Tjechië en Kroatië - Australië.
Hij zal wel Pools bloed hebbenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:16 schreef Aequabilitas het volgende:
Zou me niet verbazen als Ballack eigenlijk ook 'n Pool is![]()
Valt wel mee. Italie 1990 en Korea + Japan 2002 waren nog tig erger.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:16 schreef kingmob het volgende:
Dit WK loopt gevaarlijk snel op het sufste ooit af.
en anders wil ie er wel 1 zijnquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:16 schreef Aequabilitas het volgende:
Zou me niet verbazen als Ballack eigenlijk ook 'n Pool is![]()
Keep ya head up nigger...50!!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:17 schreef cultheld het volgende:
Zlatan denkt dat ie 2pac is met die tattoo
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:17 schreef cultheld het volgende:
Zlatan denkt dat ie 2pac is met die tattoo
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:18 schreef TheVulture het volgende:
Zoveel goede aanvallers bij Zweden en dan toch zo schandalig weinig presteren
Ach so..er waren toch wel meer leuke wedstrijdenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:17 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee dat het voor mij wel 2 leuke wedstrijden waren
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:18 schreef TheVulture het volgende:
Zoveel goede aanvallers bij Zweden en dan toch zo schandalig weinig presteren verdedigend voetballen
yeah ... maar toen dacht ik 'who..TNT!'quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:19 schreef wdn het volgende:
TnT Zweden heeft me 90 euro opgeleverd. Dat was ook een leuke pot
eeeeej vriendquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:19 schreef wdn het volgende:
TnT Zweden heeft me 90 euro opgeleverd. Dat was ook een leuke pot
Nee, dat is nog altijd:quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:19 schreef Robocock het volgende:
Hehe Kahn, de oppermof.
en laten we het hopen aan Duitse kantquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:19 schreef Stuart het volgende:
Nou, er mag wel weer eens een doelpunt vallen![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:19 schreef Stuart het volgende:
Nou, er mag wel weer eens een doelpunt Duitser vallen![]()
Of Rudi Vollerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, dat is nog altijd:
[afbeelding]
Is nog 14 euro van overquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:19 schreef Hankster het volgende:
[..]
yeah ... maar toen dacht ik 'who..TNT!'
nu achteraf denk ik meer 'pfff...Zweden'
Dat zeg ik!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
tis geen sok
alhoewel, als zweden wint, eet ik een schoen op![]()
landverraderquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:20 schreef Hankster het volgende:
[..]
en laten we het hopen aan Duitse kant
ik wil een herkansing voor die penaltyquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:21 schreef jorienvdherik het volgende:
hoop op paar harde overtredingen vantegen zweden
Ofquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, dat is nog altijd:
[afbeelding]
Ja, dan gaan er nog meer van het veldquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:21 schreef jorienvdherik het volgende:
hoop op paar harde overtredingen van zweden
hahaha, dat is ook een stamhoofd jaquote:
Limburg is geen Nederlandquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:22 schreef jorienvdherik het volgende:
komt denk ik uit limburg
Ik wil die Polen nog wel eens zien scoren als hun knieschuiven tot pulp zijn getraptquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dan gaan er nog meer van het veld
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
datjammergenoeg wel natuurlijk![]()
Dat heb jij ook erg bewust meegemaakt die actiequote:
Neemt niet weg dat ik niet weet wat er gebeurd is..quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb jij ook erg bewust meegemaakt die actie
Boeiend.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb jij ook erg bewust meegemaakt die actie
dat zegt natuurlijk helemaal niets, hihiquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:25 schreef Erwtensoep het volgende:
38% balbezit, terwijl ze moeten scoren...
Ja, gek hè? Dat die Duitse supporters voor Duitsland zijnquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:22 schreef Aequabilitas het volgende:
Dat nationalisme in dat stadion1945 revisited
![]()
*hap hap*quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:25 schreef Hankster het volgende:
[..]
waar heb je het over man
scoren aan Duitse kant, is toch zeker scoren door een Zweed
Dit klopt taalkundig nietquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:25 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat ik niet weet wat er gebeurd is..
Valt erg tegen jaquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:26 schreef Plastic_Power het volgende:
Wat een kutteam dat Zweden. Gespeend van enige creativiteit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |