argentiniequote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:12 schreef Boeman het volgende:
tegen wie moet duitsland in de kwartfinale?
Argentinie als er vanavond niks geks gebeurt tenminstequote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:12 schreef Boeman het volgende:
Argentinie.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:12 schreef Boeman het volgende:
ik toen die gegeven werd hequote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:12 schreef kingmob het volgende:
wie dacht dat die penalty er in zou gaan?
Die aanloop alleen al...
argentinië gaat ze flink op de broek gevenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:12 schreef Boeman het volgende:
Neu. De sleutel tot success zijn 22 Argentijnen met rood en 22 duitsers in het ziekenhuis vanwege die kaarten. LOLquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:12 schreef TheVulture het volgende:
De sleutel tot het succes tegen Duitsland is het uitschakelen van de backs... die kunnen dan onvoldoende steun bieden aan de centrale standbeelden en aan de aanval
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:13 schreef Joeriii het volgende:
Het zal me niks verbazen als de scheids van vanavond bij Mexico - Argentinië een paar dubieuze beslissingen neemt, in het voordeel van Mexico.
Zie jequote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:13 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
In Nederland, maar ik heb de duitse nationaliteit
[afbeelding]
Yep, centrumverdedigers op de backs laten inspelen en dan pas druk zetten op het middenveld en de flanken.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:12 schreef TheVulture het volgende:
De sleutel tot het succes tegen Duitsland is het uitschakelen van de backs... die kunnen dan onvoldoende steun bieden aan de centrale standbeelden en aan de aanval
Ik ben ook al bangquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:14 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Zal je net zien dat Mexico vandaag ...
En dan ze dan tegen die Moffen niets uitvoeren...
Duitsers
En dat zegt veelquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:15 schreef Boeman het volgende:
Maja Zweden en penalty's, ze verliezen daarmee zelfs van Nederland.
Dat zegt genoegquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:15 schreef Boeman het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:15 schreef Boeman het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:15 schreef Ludacriss het volgende:
Met uitzondering van Ghana - Tjechië en Kroatië - Australië.
Hij zal wel Pools bloed hebbenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:16 schreef Aequabilitas het volgende:
Zou me niet verbazen als Ballack eigenlijk ook 'n Pool is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |