je gaat toch niet toegeven aan Duitsland !quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:03 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Het is wel erg makkelijk om het allemaal maar op 'het slechte zweden' te gooien wanneer Duitsland eens gewoon over z'n tegenstander heen walst.
Dat anti-Duitse gedoe ook onder die Oranje supporters
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:04 schreef Bos81 het volgende:
Hopelijk toch nog een leuke tweede helft
Zou voor mijn pool wel leuk zijnquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:03 schreef Stuart het volgende:
Nou, ben benieuwd of Zweden nog één doelpunt weet te maken
De 2e helft is begonnen![]()
Misschien makkelijk, maar wel waar, en daar gaat het omquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:03 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Het is wel erg makkelijk om het allemaal maar op 'het slechte zweden' te gooien wanneer Duitsland eens gewoon over z'n tegenstander heen walst.
Dat anti-Duitse gedoe ook onder die Oranje supporters
Zweden stelt iedereen waarschijnlijk enorm teleur. Best jammer wel dat het zo matig speelt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou voor mijn pool wel leuk zijn
Maar goed ik heb nog steeds niet het idee dat Duitsland echt getest wordt... die ploeg is veel zwakker dan nu lijkt... Zweden speelt een dramatisch toernooi...
Tegen argentinië gaat ie lijdenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:05 schreef Ludacriss het volgende:
Ook al speelt Duitsland tegen België. Ik gun mijn Duitse neef gewoon totaal niks! Die gast blijft me op deze manier lachend opbellen
Alvast maar me telefoon uit gedaan.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:06 schreef Aequabilitas het volgende:
2 Polen die de Duitsers misschien naar de wereldtitel schieten.Hitler draait zich om in z'n graf![]()
Anders kijken jullie de wedstrijd tegen Argentinie samenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:05 schreef Ludacriss het volgende:
Ook al speelt Duitsland tegen België. Ik gun mijn Duitse neef gewoon totaal niks! Die gast blijft me op deze manier lachend opbellen
Alvast maar me telefoon uit gedaan.
Mwahquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:07 schreef zakjapannertje het volgende:
Zweden, die bal moet weg daar!
Gaat ie doodquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:07 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Anders kijken jullie de wedstrijd tegen Argentinie samen![]()
Kijk wat hij dan doet![]()
Mooi he Kquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:08 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Heerlijk trouwens die afgunst tegen Duitslers hier.
Daar heb ik het helemaal niet over. De Duitsers spelen een zeer goede wedstrijd, ver boven wat ze normaal presteren. Volgende wedstrijd is het weer Duitsland op z'n ouderwetsquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Duitsers kunnen wel pingels erin schieten. Daar gaat je theorie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |