Bijna 3quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Laat het maar 6-5 worden of zo, leuk voetbal is toch wat we willen zien?
Voila.
6-0 is zeker reëelquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Als het in dit tempo doorgaat wordt het 12-0
Al hebben ze de tegenstanders ook wel erg mee!quote:
Een leuke wedstrijd gaat dat zéker worden thoughquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:15 schreef WEST het volgende:
in berlijn komen ze niet.., de kwartfinaletegen Argentinie
wélke verdediging?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:15 schreef indahnesia.com het volgende:
waar IS de verdediging trouwens?
Helemaal mee eens. Duitsland speelt natuurlijk ook niet slecht maar je moet ook toegeven dat Zweden het hele toernooi al niet echt indruk heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Bijna 3
Wat is de verdediging van Zweden SLECHT.
Omdat Lehman beter isquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:16 schreef mrcool het volgende:
Nogmaals, waarom zit Kahn op de bank?
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:15 schreef WEST het volgende:
in berlijn komen ze niet.., de kwartfinaletegen Argentinie
quote:
Nogmaals. omdat met 2 keepers spelen wat raar isquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:16 schreef mrcool het volgende:
Nogmaals, waarom zit Kahn op de bank?
Wananbee ofzo hèquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:17 schreef pberends het volgende:
[..].
Prachtig, net een maffioso. Is het een Italiaan?
Probeer nou eens ff normaal antwoord te geven!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:17 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nogmaals. omdat met 2 keepers spelen wat raar is
al 4-0 had makkelijk gekunt idd..quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:17 schreef Stuart het volgende:
Dat had zomaar weer een doelpunt kunnen zijn![]()
Ja, het is de verdediging van Zweden: die is gewoon slecht. Niet dat de Duitsers zo perfekt spelen. Ze spelen niet slecht maar het wordt ze erg makkelijk gemaakt door Zweden.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:16 schreef Irrem het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Duitsland speelt natuurlijk ook niet slecht maar je moet ook toegeven dat Zweden het hele toernooi al niet echt indruk heeft gemaakt.
De zweedse defensie laat echt iedereen vruiuit aanneemen en schieten.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:16 schreef popolon het volgende:
Prijsschieten voor de Duitsers.
whehequote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:18 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Er zijn alleen maar Polen die voor Duitsland scoren.
Ze spelen lekker vandaagquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
al 4-0 had makkelijk gekunt idd..
Oost-Oost-Duisters hequote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:18 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Er zijn alleen maar Polen die voor Duitsland scoren.
Jah.. ik wil 't ook wel eens een keer proberen zoquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
De zweedse defensie laat echt iedereen vruiuit aanneemen en schieten.
Dat Kahn tweede keeper is, is al vrij lang bekend hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:17 schreef mrcool het volgende:
[..]
Probeer nou eens ff normaal antwoord te geven!![]()
het is maar wat je leuk vindtquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:18 schreef Joeriii het volgende:
Wat een grap dit
Ja sorry hoor, maar als je een beetje in het wk geinteresseerd was geweest dan had je dit echt wel geweten.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:17 schreef mrcool het volgende:
[..]
Probeer nou eens ff normaal antwoord te geven!![]()
niet bij iedereenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat Kahn tweede keeper is, is al vrij lang bekend hoor![]()
moet je wel effe gaan racenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:19 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik trek vast richting München, om de vrouwelijke Zweedse fans te troosten.![]()
*meld*quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:19 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen er nog altijd van overtuigd dat Duitsland weinig voorsteld?
Als je nu vertrekt met de auto, ben je er over 12 uur, dan zijn ze al 10 uur naar huisquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:19 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik trek vast richting München, om de vrouwelijke Zweedse fans te troosten.![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:14 schreef Stuart het volgende:
En weer verder. Hup Duitsland, maar er nog maar een paar![]()
jij wel dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:19 schreef scanman01 het volgende:
Spel eens niet als een Duitserquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:19 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb ze het hele WK al goed gevondenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:19 schreef scanman01 het volgende:
Ja, tuurlijk. En dat blijft iedereen volhouden totaan de finalequote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja, het is de verdediging van Zweden: die is gewoon slecht. Niet dat de Duitsers zo perfekt spelen. Ze spelen niet slecht maar het wordt ze erg makkelijk gemaakt door Zweden.
Zolang elk team Duitsland met fluwele handschoentjes aanpakt zie ik ze indd ver komen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:19 schreef scanman01 het volgende:
Soort voodoo-dansquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:20 schreef pberends het volgende:
Die gaydans van Klins schrikt de Zweden gewoon af.
Denk je serieus dat duitsland gaat winnen van Argentinie?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. En dat blijft iedereen volhouden totaan de finale![]()
Joh, je hebt een schrijffoutje gevonden. Gefeliciteerd. Je bent echt stoer nuquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Spel eens niet als een Duitser.
VoorstelTTTT.
En: ja.
dadelijk krijgt ie er rood voorquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:20 schreef pberends het volgende:
eensquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:21 schreef Isdatzo het volgende:
Hup sla die mof op z'n neus!!!
Ik was overtuigd dat dat onmogelijk was.... totdat ik ze nu weer zeer sterk zie voetballen tegen Zweden.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:21 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
Denk je serieus dat duitsland gaat winnen van Argentinie?![]()
Duitsland is goed, Zweden is beroerd.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja, het is de verdediging van Zweden: die is gewoon slecht. Niet dat de Duitsers zo perfekt spelen. Ze spelen niet slecht maar het wordt ze erg makkelijk gemaakt door Zweden.
Dan kunnen ze mij troosten daar.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als je nu vertrekt met de auto, ben je er over 12 uur, dan zijn ze al 10 uur naar huis
Eerder omdat zweden zo slecht isquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik was overtuigd dat dat onmogelijk was.... totdat ik ze nu weer zeer sterk zie voetballen tegen Zweden.
ik d8 dat zlatan dat altijd zo goed kon , laat hem dat nu ook effe doen danquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:21 schreef Isdatzo het volgende:
Hup sla die mof op z'n neus!!!
Leer jij nou maar eerst Nederlandsquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joh, je hebt een schrijffoutje gevonden. Gefeliciteerd. Je bent echt stoer nu
uh uh.. de Duitsers zeker.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dan kunnen ze mij troosten daar.![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:20 schreef pberends het volgende:
Kom op zeg.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. En dat blijft iedereen volhouden totaan de finale![]()
samenzwering is het, de Italiaanse mafia, de Chinese triades..quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:23 schreef pberends het volgende:
Wel vreemd dat Zweden al 2 doelpunten heeft doorgelaten, tegen Trinidad & Tobago hielden ze toch ook 90 minuten de 0?
Dat is meer de kansloze verdediging van de Zweden, dan het goede spel van Duitsland. Die verdedigers denken zeker dat ze alleen op Klose moeten letten?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik was overtuigd dat dat onmogelijk was.... totdat ik ze nu weer zeer sterk zie voetballen tegen Zweden.
whehe.. gewoon thuisblijven dusquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dikke.. vadsige.. duitse.. padden.......
![]()
![]()
Dat vind ik heel watquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:24 schreef Ambrosius het volgende:
Dit wordt niks meer, eerder 4-0 ofzo.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dadelijk krijgt ie er rood voor
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:23 schreef Bruce117 het volgende:
Over 13 minuten heb ik een goal voor jullie gepland
Ja, die kan naar huisquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:24 schreef ARKON het volgende:
Wie nu verleist is eruit?
daar weet jij zeker alles van af hèquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
samenzwering is het, de Italiaanse mafia, de Chinese triades..
Dat probeer ik mezelf ook wijs te maken, maar wil dit keer niet echt lukken.quote:
Neuh, vliegtuig naar zweden pakkenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. gewoon thuisblijven dus![]()
komt nog een 2de helft en de bal blijft rondquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:24 schreef Ambrosius het volgende:
Dit wordt niks meer, eerder 4-0 ofzo.
Wie is het?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:25 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
die scheids geeft wel veel voordeel !topper
Je gaat me toch neit vertellen dat ze GOED zijn?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat probeer ik mezelf ook wijs te maken, maar wil dit keer niet echt lukken.
dat vraag ik me ook afquote:
Moet ik nu een hele rits zweedse chicks posten uit dat andere topic ehh?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik overleef het wel.
Heerlijk vind ik het, mensen die maar blijven roepen dat Duitsland slecht is of zwak speeltquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je gaat me toch neit vertellen dat ze GOED zijn?![]()
Ze hebben ervaringquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:25 schreef daaaaan het volgende:
Volgens mij hebben die Duitsers gewoon de hele wereld lopen foppen
Nee joh, ze stellen niets voorquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je gaat me toch neit vertellen dat ze GOED zijn?![]()
boringquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:26 schreef zakjapannertje het volgende:
tuurlijk is de Zweedse verdediging tot nu toe als geitengatenkaas, maar de kunst is wel daarvan als tegenstander gebruik van kunnen maken, en dat doet Duitsland tot nu toe heel goed
Niet mijn typesquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik overleef het wel.
uhuhquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet ik nu een hele rits zweedse chicks posten uit dat andere topic ehh?![]()
Ervaring hequote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:25 schreef daaaaan het volgende:
Volgens mij hebben die Duitsers gewoon de hele wereld lopen foppen
Ik ook..quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heerlijk vind ik het, mensen die maar blijven roepen dat Duitsland slecht is of zwak speelt
ja doe maarquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad zeer komisch nu. Stug blijven volhoudenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heerlijk vind ik het, mensen die maar blijven roepen dat Duitsland slecht is of zwak speelt
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik overleef het wel.
Lief van jequote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, inderdaad lachwekkend gewoon. Het is altijd de tegenstander die opeens zo zwak isquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad zeer komisch nu. Stug blijven volhouden
De verdediging van Duitsland is beter dan de vorige wedstrijdenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
En heeft geel.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Die Lucic...............
is KAAL![]()
:D
jep, niet toegeven, duitsland is nooit wat !quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, inderdaad lachwekkend gewoon. Het is altijd de tegenstander die opeens zo zwak is
ga lekker in duitsland wonen ofzoquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, inderdaad lachwekkend gewoon. Het is altijd de tegenstander die opeens zo zwak is
dat ging ik net doen manquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:29 schreef mrcool het volgende:
U roept, wij draaien!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Misschien moet jij eens elders gaan spelenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ga lekker in duitsland wonen ofzo![]()
of kom je uit limburg..
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:30 schreef StarGazer het volgende:
Ik moet mij echt inhouden om weer geen ban te krijgen
Duitsland is een mooi land.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ga lekker in duitsland wonen ofzo![]()
of kom je uit limburg..
Ok!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Kunnen die plaatjes achterwege blijven in een wedstrijdtopic? BVD.
sucks dickquote:
Geef nou maar eerlijk toe dat je hem erin zou hangen...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:31 schreef Martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
"Sucks Dick"
Al gaf ze mij geld toe.![]()
Daarom keek Advocaat zo raar gisteren en vind hij het helemaal niet zo erg dat ze naar huis moeten.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:31 schreef Martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
"Sucks Dick"
Al gaf ze mij geld toe.![]()
Ach stel je toch voor dat duitsland een pingel tegenkrijgt....dat zal op dit wk niet gebeurenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:32 schreef Ambrosius het volgende:
Leek toch op hands.
Ze moeten wel op het veld blijven natuurlijkquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:32 schreef Stuart het volgende:
Duitsland speelt Zweden volledig van het veld![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik geniet gewoon van het Duitse spel
Beter dat ie niet zatquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:33 schreef Fukjoeman het volgende:
Volgens mij dacht Schweintje zelf ook dattie gescoord had
ja nu is de hele wedstrijd verneukt KUT KUTquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:35 schreef Bos81 het volgende:
Nu al Rood, Jammer voor de wedstrijd....
Was het al, die Zweden spelen het hele toernooi al beroerd.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Definief gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |