Ja, het is de verdediging van Zweden: die is gewoon slecht. Niet dat de Duitsers zo perfekt spelen. Ze spelen niet slecht maar het wordt ze erg makkelijk gemaakt door Zweden.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:16 schreef Irrem het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Duitsland speelt natuurlijk ook niet slecht maar je moet ook toegeven dat Zweden het hele toernooi al niet echt indruk heeft gemaakt.
De zweedse defensie laat echt iedereen vruiuit aanneemen en schieten.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:16 schreef popolon het volgende:
Prijsschieten voor de Duitsers.
whehequote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:18 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Er zijn alleen maar Polen die voor Duitsland scoren.
Ze spelen lekker vandaagquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
al 4-0 had makkelijk gekunt idd..
Oost-Oost-Duisters hequote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:18 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Er zijn alleen maar Polen die voor Duitsland scoren.
Jah.. ik wil 't ook wel eens een keer proberen zoquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
De zweedse defensie laat echt iedereen vruiuit aanneemen en schieten.
Dat Kahn tweede keeper is, is al vrij lang bekend hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:17 schreef mrcool het volgende:
[..]
Probeer nou eens ff normaal antwoord te geven!![]()
het is maar wat je leuk vindtquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:18 schreef Joeriii het volgende:
Wat een grap dit
Ja sorry hoor, maar als je een beetje in het wk geinteresseerd was geweest dan had je dit echt wel geweten.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:17 schreef mrcool het volgende:
[..]
Probeer nou eens ff normaal antwoord te geven!![]()
niet bij iedereenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat Kahn tweede keeper is, is al vrij lang bekend hoor![]()
moet je wel effe gaan racenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:19 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik trek vast richting München, om de vrouwelijke Zweedse fans te troosten.![]()
*meld*quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:19 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen er nog altijd van overtuigd dat Duitsland weinig voorsteld?
Als je nu vertrekt met de auto, ben je er over 12 uur, dan zijn ze al 10 uur naar huisquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:19 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik trek vast richting München, om de vrouwelijke Zweedse fans te troosten.![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:14 schreef Stuart het volgende:
En weer verder. Hup Duitsland, maar er nog maar een paar![]()
jij wel dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:19 schreef scanman01 het volgende:
Spel eens niet als een Duitserquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:19 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb ze het hele WK al goed gevondenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:19 schreef scanman01 het volgende:
Ja, tuurlijk. En dat blijft iedereen volhouden totaan de finalequote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja, het is de verdediging van Zweden: die is gewoon slecht. Niet dat de Duitsers zo perfekt spelen. Ze spelen niet slecht maar het wordt ze erg makkelijk gemaakt door Zweden.
Zolang elk team Duitsland met fluwele handschoentjes aanpakt zie ik ze indd ver komen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:19 schreef scanman01 het volgende:
Soort voodoo-dansquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:20 schreef pberends het volgende:
Die gaydans van Klins schrikt de Zweden gewoon af.
Denk je serieus dat duitsland gaat winnen van Argentinie?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. En dat blijft iedereen volhouden totaan de finale![]()
Joh, je hebt een schrijffoutje gevonden. Gefeliciteerd. Je bent echt stoer nuquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Spel eens niet als een Duitser.
VoorstelTTTT.
En: ja.
dadelijk krijgt ie er rood voorquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:20 schreef pberends het volgende:
Die gaydans van Klins schrikt de Zweden gewoon af.
eensquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:21 schreef Isdatzo het volgende:
Hup sla die mof op z'n neus!!!
Ik was overtuigd dat dat onmogelijk was.... totdat ik ze nu weer zeer sterk zie voetballen tegen Zweden.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:21 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
Denk je serieus dat duitsland gaat winnen van Argentinie?![]()
Duitsland is goed, Zweden is beroerd.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja, het is de verdediging van Zweden: die is gewoon slecht. Niet dat de Duitsers zo perfekt spelen. Ze spelen niet slecht maar het wordt ze erg makkelijk gemaakt door Zweden.
Dan kunnen ze mij troosten daar.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als je nu vertrekt met de auto, ben je er over 12 uur, dan zijn ze al 10 uur naar huis
Eerder omdat zweden zo slecht isquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik was overtuigd dat dat onmogelijk was.... totdat ik ze nu weer zeer sterk zie voetballen tegen Zweden.
ik d8 dat zlatan dat altijd zo goed kon , laat hem dat nu ook effe doen danquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:21 schreef Isdatzo het volgende:
Hup sla die mof op z'n neus!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |