De opname's (geluid, geen beeld) zijn niet voor commerciële verkoop, just for fun.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:14 schreef kkkk het volgende:
[..]
Voor de commerciele verkoop of voor andere doeleinden?
Ik ga zondag, dus dat komt mij wel goed uit![]()
Ik ben ook nog steeds druk op zoek, maar die prijzen die ze er nog voor vragen belachelijk!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:36 schreef Vicky het volgende:
aarrrgghhhh ik ben aan het zoeken op mp maar nog steeds geen kaartje
Ik wás tot vanochtend aan het zoeken, maar heb het zoeken opgegeven.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:42 schreef Sasami het volgende:
[..]
Ik ben ook nog steeds druk op zoek, maar die prijzen die ze er nog voor vragen belachelijk!
hihihi....quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:09 schreef Zwanee het volgende:
[..]
Ik wás tot vanochtend aan het zoeken, maar heb het zoeken opgegeven.
Ga morgen maar met mijn man naar de F1 kijken en voetbal.......![]()
Of samen met vrienden 2 flessen rosé naar binnen werken (laatste klinkt me eigenlijk veel beter in de oren...........)
Nou ik geef de moed nu ook maar op.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:09 schreef Zwanee het volgende:
[..]
Ik wás tot vanochtend aan het zoeken, maar heb het zoeken opgegeven.
Ga morgen maar met mijn man naar de F1 kijken en voetbal.......![]()
Of samen met vrienden 2 flessen rosé naar binnen werken (laatste klinkt me eigenlijk veel beter in de oren...........)
Gewoon in het oranje gaan, je loopt er echt niet in je eentje zo bijquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:45 schreef zeepsop het volgende:
Gaan er nog mensen in het oranje morgen, of is dat een raar idee?![]()
Dat vind ik nog duur hoor.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:17 schreef MaLo het volgende:
Valt wle mee toch, ze staan voor 85 euro op markplaats.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:54 schreef Zwanee het volgende:
Gewoon in het oranje gaan, je loopt er echt niet in je eentje zo bij![]()
Toen ik woensdag ging was ruim de helft in het oranje.
Maar dan wil je ze dus nog goedkoper dan waarvoor ze oorspronkelijk verkocht werden? Ik meen dat derderangs kaartjes al iets van 64 euro kosten.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:57 schreef Zwanee het volgende:
[..]
Dat vind ik nog duur hoor.
60 euro voor een zitplaats vanaf 3e rang vind ik meer dan genoeg. Zeker omdat het geluid vanaf de tribune echt niet om aan te horen is.
Ik weet dat je niet om het geluid naar een concert moet gaan, maar wat meer kwaliteit verwacht ik toch wel voor dat geld.
Daarom hebben wij ook zitplaatsen, ik heb een vreselijk brak bekken en na een half uur staan kan ik gewoon niet meerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:22 schreef Vicky het volgende:
Ik geef het ook maar op. Vriendje heeft nog heel veel mailtjes gestuurd, maar niemand reageert...
En ik wil geen staanplaats, dat houdt mijn ruggetje niet....
Dan maar voetbal kijken...
ja ik bal ook als een stekker....quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:24 schreef MaLo het volgende:
[..]
Daarom hebben wij ook zitplaatsen, ik heb een vreselijk brak bekken en na een half uur staan kan ik gewoon niet meer.
Balen dat je geen kaartjes kunt vinden!
Oranje wat denk je zelf? Tuurlijk!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:45 schreef zeepsop het volgende:
Gaan er nog mensen in het oranje morgen, of is dat een raar idee?![]()
Maar F is toch helemaal geen veldingangquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:00 schreef Zwanee het volgende:
Wij hadden overigens ingang F en die was duidelijk rustiger dan ingang G en J.
Dus misschien dat bij die 2 ingangen de controle wel strenger is??
Nou ik had serieus de indruk dat er veuls te veel kaarten waren verkocht... zelfs de gangen en de trappen stonden vol! (en dan bedoel ik wel die buíten de zaal!)quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:07 schreef Mapani het volgende:
Ja, 013 was zeker druk, maar alla, hoeveel mensen passen er nou helemaal in?
We waren wegens omstandigheden wat later en stonden zeker niet vooraan. Sterker nog we konden nauwelijks de zaal binnen! Ik ben heus wel mensenmassa's gewend maar dit was echt het meest benauwde wat ik meegemaakt heb.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:10 schreef Mapani het volgende:
Heb geen idee of ze in de gangen en op de trappen stonden. Ik stond binnen en dat beviel prima.
Ben hier ook wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:05 schreef jack4ya het volgende:
Moet je ook bij de ingang gaan staan die op je kaart geprint is? (heb ik het alleen over veldkaarten he)
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:28 schreef MaLo het volgende:
Misschien een heel domme vraag, maar zit het dak op de Arena?
Gelukkig maar, omdat ze ZO veel regen voorspellen voor morgenquote:
Nee hoor, ik hoef ze niet goedkoper, maar ik ga geen 85 euro betalen voor een kaartje vanaf 3e rang. Gewoon voor kostprijs, de goedkoopste kaarten waren 58 euro.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:14 schreef MaLo het volgende:
[..]
Maar dan wil je ze dus nog goedkoper dan waarvoor ze oorspronkelijk verkocht werden? Ik meen dat derderangs kaartjes al iets van 64 euro kosten.
Yep, ben ook in 013 geweest. En zelfs nog in de Melkweg in '97quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:53 schreef Mapani het volgende:
Ach, we zijn er toch in elk geval bij geweest weer. Zijn er hier eigenlijk ook mensen die Robbie nog hebben gezien in 013 in Tilburg. Das al heel wat jaartjes geleden. Ik was daar toen ook. Toch wel maf. Eerst 013, en nu steeds in de ArenA. Da's toch wel even een verschilletje.
Vraag me nu al af wanneer ie weer komt.
Maar wat ik me van 013 ook nog kan herinneren, is dat het buiten bloed- en bloedheet was en binnen nog veel erger. Ik kon m'n kleren echt uitwringen daarnaquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:14 schreef jack4ya het volgende:
[..]
We waren wegens omstandigheden wat later en stonden zeker niet vooraan. Sterker nog we konden nauwelijks de zaal binnen! Ik ben heus wel mensenmassa's gewend maar dit was echt het meest benauwde wat ik meegemaakt heb.
Ben jij er ook in de Melkweg bij geweest?
Daarvoor heeft ie (in '98) ook nog in Paradiso opgetreden. Ook geweestquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:19 schreef Mapani het volgende:
Nee, wist ook helemaal niet dat ie voor 013 in de Melkweg is geweest eigenlijk. Dacht dat 013 de eerste was vanaf dat ie solo is gegaan. En ik vind m ook pas leuk vanaf dat ie solo ging, Take That heb ik nooit een moer om gegeven. Mijn klasgenoten van de middelbare school wel, ik hoorde er dan ook niet helemaal bij, haha.
Oh eh, reacties van het 3e concert. Die was ik ff vergeten: ik ben alweer een half uurtje thuis en vond het wederom te gek! Zat vanavond in vak 119 en dat was toch eigenlijk ook wel relaxed. Heb nu meer gezien dan afgelopen donderdag in het voorste vak.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:06 schreef Hare het volgende:
Nog even wat reacties van het 3e concert afwachten en dan vlug me bedje in voor een geweldige dag morgen
Oh verrek dat is waar ook daar heb ik Robbie ook nog live gezien en daarvoor heeft hij ook nog een keer een show in Paradiso gedaan dat was ook geweldig en Ahoy ofcourse. Ik ben al Robbie fan sinds hij in Take That zat. Toen hij uit TT was vond ik heel TT ook gelijk niet zo boeiend meer!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:53 schreef Mapani het volgende:
Ach, we zijn er toch in elk geval bij geweest weer. Zijn er hier eigenlijk ook mensen die Robbie nog hebben gezien in 013 in Tilburg. Das al heel wat jaartjes geleden. Ik was daar toen ook. Toch wel maf. Eerst 013, en nu steeds in de ArenA. Da's toch wel even een verschilletje.
Vraag me nu al af wanneer ie weer komt.
Dat zei hij toch ook: "Don't do mushrooms on your day off".quote:Op zondag 25 juni 2006 04:27 schreef ROG het volgende:
Ons viel het hier op dat Robbie wel erg drugged up was? Of in ieder geval aan iets anders had gezeten..
Ontzettende wallen, minder gekletst en show dan donderdag.. Meer meningen?
En is ze meegegaan?quote:Op zondag 25 juni 2006 10:12 schreef Vicky het volgende:
Vriendinnetje stond wederom vooraan en is nog gevraagd of ze mee wilde naar zijn hotel
nee het was meer een geintje volgens mij...quote:Op zondag 25 juni 2006 10:17 schreef MaLo het volgende:
[..]
En is ze meegegaan?
Balen Vicky.
Ik verheug me echt zooooo enorm op vanavond, eindelijk is het zover! Nu moet het noodweer nog een beetje meewerken.
Hier ook eentje! Ik weet nog dat dat concert een week voor aanvang was verzet naar een half jaar later, en toen het uiteindelijk werd gehouden, was hij een heel stuk populairder en was de 013 eigenlijk al te klein voor 'm.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:53 schreef Mapani het volgende:
Was het zo erg!? Kon ik natuurlijk niet zien vanaf vak 426...quote:Op zondag 25 juni 2006 10:20 schreef mark_03 het volgende:
Super gisteravond, toegift was subliem... Let me entertain you, met dat vuurwerk enzo. M'n tas is trouwens niet eens gecontroleerd, kon zo doorlopen. Vrij vooraan gestaan, direct tegen dat hek voor dat security-paadje. Al die mensen die al voordat Robbie opkwam afgevoerd werden
. Heb me goed vermaakt
.
Hoe laat was je ongeveer bij de rij van de Arena? En stond je dan in het voorvak?quote:Op zondag 25 juni 2006 10:20 schreef mark_03 het volgende:
Super gisteravond, toegift was subliem... Let me entertain you, met dat vuurwerk enzo. M'n tas is trouwens niet eens gecontroleerd, kon zo doorlopen. Vrij vooraan gestaan, direct tegen dat hek voor dat security-paadje. Al die mensen die al voordat Robbie opkwam afgevoerd werden
. Heb me goed vermaakt
.
Ik heb er ook op gelet, maar niets gezien.....quote:Op zondag 25 juni 2006 10:48 schreef Typmuts het volgende:
[..]
Was het zo erg!? Kon ik natuurlijk niet zien vanaf vak 426...
Neem aan dat ze niet tegen de hitte konden!? Bedoel......zo lekker vind ik Robbie ook weer niet!
Wij waren er rond 18:30 gister, konden direct door naar binnen lopen en zijn ergens ter hoogte van de perstribune op het veld terecht gekomen. Ik kon het allemaal prima overzien, kon hem ook gewoon op het podium zien staan.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:28 schreef kkkk het volgende:
Met een zitplaats kun je ook gewoon lekker relaxed een tijd later die kant op gaan![]()
Stel dat ik tegen half 6 er ben, hoe lang duurt het om en nabij voordat ik binnen ben? Het schijnt namelijk te gaan regenen![]()
Tja hij zal zich hier wel te goed doen aan wiet. Ik heb het idee dat hij zich heel eenzaam voelt en zich realiseert dat het buiten z'n optredens maar een depressief leven is. Hij heeft natuurlijk nu Take Tha weer optreed, meer realisatie van wat hij wel en niet heeft. De jongens van Take that hebben niet zijn roem en rijkdom maar over het algemeen wel een mooi gezinsleven. En daar is hij recent maar weer mee geconfornteerd. Best sneu eigenlijk allemaal. Volgens mij is het enige wat hem nu nog gelukkig kan maken een stabiele relatie en een gezin. Vind het persoonlijk erg jammer dat het allemaal zo hysterisch moet, het zou toch veel leuker zijn als hij gewoon in Amsterdam kan gaan wandelen.... Maar ja, dat is het hele entertainement leven tegenwoordig.quote:Op zondag 25 juni 2006 04:27 schreef ROG het volgende:
Ons viel het hier op dat Robbie wel erg drugged up was? Of in ieder geval aan iets anders had gezeten..
Ontzettende wallen, minder gekletst en show dan donderdag.. Meer meningen?
Hm, dat heb ik gemist dan. Er moet tenslotte ook nog gewerkt worden.quote:Op zondag 25 juni 2006 09:59 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat zei hij toch ook: "Don't do mushrooms on your day off".![]()
Half 4 in de rij ... rond 5 uur binnen ... plek zat nog... half zes uur ook nog welquote:Op zondag 25 juni 2006 10:59 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Hoe laat was je ongeveer bij de rij van de Arena? En stond je dan in het voorvak?
Het publiek verandert steeds meer. Eerst gingen de die-hard fans, dan was het één grote gil-bak. Toen werden de die-hards wat bedeesder, maar bleven fanatiek. De concerten werden groter dus er was meer ruimte voor fans, fanatieke fans en mensen die z'n albums kochten en dus graag naar zijn muziek luisterden maar niet meer dan dat, maar wel uit hun dak konden gaan. Toen kwamen de grotere arena's en dan gaan er ook mensen komen die hem 'wel eens in het echt wil zien optreden', omdat ze hebben gehoord dat het goede shows zijn, en het publiek is gewoon veel diverser, niet iedereen is dol enthousiast over Robbie en z'n muziek, er zitten heel veel nieuwsgierigen tussen vooral voor de shows die erbij zijn gekomen (want veel mensen die daar kaartjes voor hadden, zijn in de loop van de ochtend naar de postkantoors gegaan bij de voorverkoop).quote:Op zondag 25 juni 2006 11:46 schreef innovative het volgende:
[..]
Ik vond het concert echt super trouwens, maar het publiek wat minder. Echt uit hun dak gingen ze niet voor mijn gevoel.
Wij waren ook rond half 6 bij het stadion. Eerst effe wat gegeten en toen via ingang Noord A naar binnen. Er stond geen rij en dus konden we in een keer doorlopen. Sommige tassen werden goed gecontrolleerd, sommige ook helemaal niet. Er mogen geen flesjes het stadion mee in!quote:Op zondag 25 juni 2006 11:28 schreef kkkk het volgende:
Met een zitplaats kun je ook gewoon lekker relaxed een tijd later die kant op gaan![]()
Stel dat ik tegen half 6 er ben, hoe lang duurt het om en nabij voordat ik binnen ben? Het schijnt namelijk te gaan regenen![]()
Ene kant vind ik het wel jammer dat ik voetbal niet kan zien, maar aan de andere kant heb ik het er wel weer over. We worden toch kampioen dus we spelen sowieso nog een aantal wedstrijden.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:12 schreef kkkk het volgende:
Op tv zag ik mbt de woensdag nog best een boel mannen buiten wachten, dus ik denk dat het wel meevalt. Trek sowieso een oranje shirt aan, dan hoor je er helemaal bij
Mijn theorietje is, dat je uit nieuwsgierigheid geen 70 euro neer gaat tellen voor een kaartje.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:55 schreef Cee het volgende:
Het publiek verandert steeds meer. Eerst gingen de die-hard fans, dan was het één grote gil-bak. Toen werden de die-hards wat bedeesder, maar bleven fanatiek. De concerten werden groter dus er was meer ruimte voor fans, fanatieke fans en mensen die z'n albums kochten en dus graag naar zijn muziek luisterden maar niet meer dan dat, maar wel uit hun dak konden gaan. Toen kwamen de grotere arena's en dan gaan er ook mensen komen die hem 'wel eens in het echt wil zien optreden', omdat ze hebben gehoord dat het goede shows zijn, en het publiek is gewoon veel diverser, niet iedereen is dol enthousiast over Robbie en z'n muziek, er zitten heel veel nieuwsgierigen tussen vooral voor de shows die erbij zijn gekomen (want veel mensen die daar kaartjes voor hadden, zijn in de loop van de ochtend naar de postkantoors gegaan bij de voorverkoop).
Dus als je een bak vol met 50.000 lyrische mensen verwacht, zal dat misschien tegenvallen.
Da's mijn theorietje.![]()
Was volgens mij wel redelijk 50-50 gister. En gemiddeld ouder ook dan verwacht, trouwens.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:11 schreef Klapdeur het volgende:
Ik ga vanavond samen met een vriendin naar het concert heb er best wel veel zin in
Hoop alleen niet dat ik afsteek tegen de rest van het publiek
Of valt het verschil mannen/vrouwen wel mee?
Dat hoeft ook helemaal niet.. Er zijn zat mensen die met de voorverkoop 8 kaarten p.p. hebben gekocht, deze goed hebben doorverkocht en zodoende zelf gratis of zelfs met geld toe naar het concert kunnen.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:16 schreef innovative het volgende:
Mijn theorietje is, dat je uit nieuwsgierigheid geen 70 euro neer gaat tellen voor een kaartje.
Dat viel mij ook wel heel erg op! Ik had overigens wel het idee dat er net wat meer vrouwen waren.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:17 schreef innovative het volgende:
[..]
Was volgens mij wel redelijk 50-50 gister. En gemiddeld ouder ook dan verwacht, trouwens.
Dat viel mij ook op, er waren veel mannen! Die ook uit volle borst mee stonden te brullen trouwensquote:Op zondag 25 juni 2006 12:17 schreef innovative het volgende:
[..]
Was volgens mij wel redelijk 50-50 gister. En gemiddeld ouder ook dan verwacht, trouwens.
Nou, dit kan ik deels beamen. Ik vond hem drie jaar geleden echt zoveel beter. De kwaliteit van de toegift (toen begon het concert pas) was zon beetje de kwaliteit van het concert van drie jaar geledenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:54 schreef erikh het volgende:
Robbie was weer goed maar eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat hij 3 jaar geleden toch een completere show neerzette.
Ook basemant Jaxx vond ik helemaal super. Al met al weer een top concert
Ik zal er binnenkort een paar in een zip bestand gooien en mailen aan degene die geinsteresseerd zijn. ik heb iets van 200 robbie foto's maar de helft is onscherp, nog steeds zijn het er een hoop ik zal dus even een selectie moeten maken.quote:Op zondag 25 juni 2006 10:12 schreef Vicky het volgende:
Vriendinnetje stond wederom vooraan en is nog gevraagd of ze mee wilde naar zijn hotel
Ander vriendinnetje vond dat Rob er idd een beetje drugged up bij liep... Ze maakte zich een beetje zorgen of het wel goed met hem ging...
erikh, ben benieuwd naar je foto's!
Ik heb het echt opgegeven. Ik ga niet meerDan maar weer over een paar jaar, maar dan koop ik voor elke avond een kaart
Wij hadden helemaal geen drinkenquote:Wij hadden het qua drinken niet goed gefixt, maar 6 pakjes sap met z'n tweeen. Ik had dorst toen ik buiten was.
Wat jammer nouquote:Op zondag 25 juni 2006 13:05 schreef Vicky het volgende:
ik heb besloten toch niet te gaan. Er zijn momenteel veel te veel valse kaarten in omloop die niet van echt te onderscheiden zijn. Het is pas zichtbaar als je voor de poort staat en daar heb ik het geld niet voor over.
Weet je zeker dat het vak 406 is?quote:Op zondag 25 juni 2006 13:44 schreef Mirrr het volgende:
Ik ga vanavond ook!!! Ik zit in vak 406, kaarten met mogelijk beperkt zicht... Hoop dat ik nog wat kan zien vanavond! *bibber, bibber*.
Hij heeft ook op Swing when you're winning meegezongen in me & my shadow.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:55 schreef Vicky het volgende:
Jonathan Wilkes heetie!
Ehm...408 bedoel ik dus....quote:Op zondag 25 juni 2006 13:57 schreef Koningin het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het vak 406 is?
Dit is je zicht en dat is toch goed hoor!!
[afbeelding]
Wat wil je er mee gaan doen dan??quote:Op zondag 25 juni 2006 13:57 schreef Eagor het volgende:
Zijn er anders misschien nog mensen die niet gierig zijn, en wel hun complete beeld of videoopnames voor een klein prijsje zouden willen verkopen?
Ik heb wel iets gevonden, maar dat is nog niet zeker. Vandaar dat ik het hier ook wou vragen![]()
Ik heb nog niet een verhaal over valse kaarten gehoord eerlijk gezegd. Behalve dan van de organisatiequote:Op zondag 25 juni 2006 13:05 schreef Vicky het volgende:
ik heb besloten toch niet te gaan. Er zijn momenteel veel te veel valse kaarten in omloop die niet van echt te onderscheiden zijn. Het is pas zichtbaar als je voor de poort staat en daar heb ik het geld niet voor over.
Het was vanochtend op radio538. Er waren mensen die kaarten gekocht hadden van ene Joost en er 75 euro voor betaalt hadden. De kaarten bleken vals te zijn.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:14 schreef JvS het volgende:
[..]
Ik heb nog niet een verhaal over valse kaarten gehoord eerlijk gezegd. Behalve dan van de organisatie
Ik hoop het. Zag wel dat het podium een soort 'zijmuren' heeft die er voor zouden kunnen zitten. Het hangt er allemaal vanaf hoe ver het podium naar voren komt vanuit de tribunes. Maar goed, nog een paar uurtjes en dan ga ik het zien!quote:Op zondag 25 juni 2006 14:35 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat is dit zicht:
[afbeelding]
Redelijk volgens mij.
Dat wist ik, kon em zo gauw niet vinden. Hij en Robbie samen = gouden duo!quote:Op zondag 25 juni 2006 13:58 schreef Mirrr het volgende:
[..]
Hij heeft ook op Swing when you're winning meegezongen in me & my shadow.
Ga gewoon naar de Arena toe, ik moest donderdag daar in de buurt werken. Ik heb zelfs 2 kaartjes gekregen, en kreeg veel aanbiedingen voor 2 kaartjes voor 30 euro etc. We waren met zijn 3en, en hadden uiteindelijk 3 veldkaarten voor 75¤ gekocht.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:36 schreef Vicky het volgende:
aarrrgghhhh ik ben aan het zoeken op mp maar nog steeds geen kaartje
Opname's verkopen?quote:Op zondag 25 juni 2006 13:57 schreef Eagor het volgende:
Zijn er anders misschien nog mensen die niet gierig zijn, en wel hun complete beeld of videoopnames voor een klein prijsje zouden willen verkopen?
Ik heb wel iets gevonden, maar dat is nog niet zeker. Vandaar dat ik het hier ook wou vragen![]()
Bij ons ook! Iedereen stond in ons vak en zat luidkeels mee te blèren...quote:Op zondag 25 juni 2006 15:53 schreef Koningin het volgende:
Bij ons op de tribune was het erg gezellig hoor
Bij AH verkopen ze ook kleine pakjes water. Ook handig!quote:Op zondag 25 juni 2006 12:29 schreef Tomway het volgende:
Ik ben gisteren ook geweest en het was echt helemaal te gek!
Het was wél onwijs belachelijk hoeveel je voor een soort danoontjebakje gevuld met 25 cl water moest betalen....
¤2,10! Ik zou als je vanavond gaat maar een pak water (vooral geen flesjes/blikjes, die gooien ze allemaal weg) ofzo meenemen, scheelt je een hoop!:)
Was ik ook bang voor, hoor. Ik had mijn kaarten voor Keulen geruild voor tribunekaarten vak 119 voor gisteren en was ook bang dat ze vals waren.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:35 schreef Koningin het volgende:
[..]
Wat jammer nou![]()
Ik had ook kaarten van iemand over genomen en toen we door de poort gingen klopte mijn hart ook even, maar gelukkig is alles goed gekomen!
Bij mij ook. Maar daar waren waarschijnlijk een heleboel Inner Sanctum-kaarten bij en die worden toch wel voornamelijk gekocht door fans.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:53 schreef Koningin het volgende:
mijn moeder belde dat er 2 meisjes uit zoetermeer kaarten via mp gekocht hadden en dat ze bij de arena er niet door mochten want de kaarten waren vals.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:14 schreef JvS het volgende:
[..]
Ik heb nog niet een verhaal over valse kaarten gehoord eerlijk gezegd. Behalve dan van de organisatie
Dan hoop ik niet dat mijn kaarten vals zijn die ik vandaag heb gekocht via ebay voor 15-07 in Hamburg....quote:Op zondag 25 juni 2006 18:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
mijn moeder belde dat er 2 meisjes uit zoetermeer kaarten via mp gekocht hadden en dat ze bij de arena er niet door mochten want de kaarten waren vals.
op het RW forum waren er ook 2 met valse kaarten.
Vriendinnetje had me gebeld dat er bij de Arena zelf ook nog kaarten te krijgen waren voor vak 120, maar zat op een verjaardag. En om er n nog naartoe te rijden... heb een dochter van 8 maanden... en dan zou ik me n de pleuris moeten gaan haasten..
Wil je dan misschien 2 echte kaarten voor 14-07 ook in Hamburg van mij kopen?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:35 schreef Sasami het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat mijn kaarten vals zijn die ik vandaag heb gekocht via ebay voor 15-07 in Hamburg....
m;n zus en ik zaten in vak 121 naast een stel zombiesquote:Op zondag 25 juni 2006 15:53 schreef Koningin het volgende:
Zo stonden achter mij een paar mensen van de fanclub. We zaten op het veld te wachten tot het voorprogramma begon. Toen het begon stonden we op. Ik ben vrij lang en kreeg meteen commentaar. Ja hallo, ik heb ook voor het kaartje betaald en heb ook in de rij staan wachten om vooraan te kunnen staan. Als je meer wilt zien moet je gewoon eerder gaan wachten of tribune kaarten kopen. Volgens hen stonden de echte fans 'weer eens' achteraan. Maar goed, zulke opmerkingen negeer ik gewoon. Net voor de show hadden ze zich naast me kunnen duwen. Onder de show zelf zit er 1 op de grond, 2 stonden met een lang gezicht en 1 deed wel oke mee. En zoiets noemt zich echte fans.. Nou, wat een fans zeg.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
m;n zus en ik zaten in vak 121 naast een stel zombiesdie bleven de hele tijd zitten, niet mee zingen, toonden geen emotie, en gingen vroeg weg. gezellig.
wij hebben ons gewoon als idioten gedragen met dansen en klappen en roepen, en achter me stonden meisjes ook zot te fluiten en te gillen voor de lol, ik lachte me rot
Hehe maar als ik op 15-7 ga is het denk ik toch een beetje te laat om dan nog kaarten voor 14-7 te kopen.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Wil je dan misschien 2 echte kaarten voor 14-07 ook in Hamburg van mij kopen?![]()
Nee dat is niet fijn. Kon ze niet hoger of lager dan hem gaan staan dan?quote:Op zondag 25 juni 2006 22:30 schreef CherryLips het volgende:
gezellig he
nou ja, mijn zus is ook 'maar' 1m60 en voor haar is het dus wel kut als er een lang iemand voor dr staat. ik laat haar altijd voor me staan maar ik verwacht niet dat anderen hetzelfde voor d'r doen. en ik heb er ook geen behoefte aan om het bij anderen te doen. idd, jij hebt daar gelegen, jij hebt ook ruim ¤70 gedokt.
alleen gisteren was t op de tribune ook wel irritant voor m'n zus, want we zaten bijna aan het pad, en toen ging zo'n ontzettend lange gozer 2 rijen voor ons in het gangpad staan waardoor ze nog niks zag. fijn...
nee, naast ons zaten een stel zombies waar ze ook niet zo snel langs kon. maar die gozer liep toch de hele tijd heen enw eer op bier te halen, dus het heeft niet lang geduurd. maar zoiets is wel fors irritant. ik dacht ook dat het verboden was om in het gangpad te gaan staan?quote:Op zondag 25 juni 2006 22:47 schreef melke het volgende:
[..]
Nee dat is niet fijn. Kon ze niet hoger of lager dan hem gaan staan dan?
Precies mijn gedachten..... Het was mijn eerste reactie na de wedstrijd: je kon beter naar Robbie gaan!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:03 schreef Zwanee het volgende:
Ik vraag me af.............moet ik nu medelijden hebben met al die mensen die kaarten hadden gekocht voor Robbie en ze snel van de hand wilden doen vanwege Nederland - Portugal vanavond?![]()
Vooral die groep hun kaarten niet hebben kunnen verkopen (vanwege achterlijk hoge prijzen) én nog eens een k*t wedstrijd hebben gekeken?![]()
Ergens moet ik heel hard lachen, maar vooruit.............ik vind het wel lullig voor ze........
Ze hadden het veel leuker kunnen hebben vanavond in de Arena![]()
Is zeker irritant ja, maar zoiets voorkom je toch niet he.. Ze heeft toch nog wel een leuk concert gehad?quote:Op zondag 25 juni 2006 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, naast ons zaten een stel zombies waar ze ook niet zo snel langs kon. maar die gozer liep toch de hele tijd heen enw eer op bier te halen, dus het heeft niet lang geduurd. maar zoiets is wel fors irritant. ik dacht ook dat het verboden was om in het gangpad te gaan staan?
Ik vind het sneu... Voor heel Nederlandquote:Op zondag 25 juni 2006 23:03 schreef Zwanee het volgende:
Ik vraag me af.............moet ik nu medelijden hebben met al die mensen die kaarten hadden gekocht voor Robbie en ze snel van de hand wilden doen vanwege Nederland - Portugal vanavond?![]()
Vooral die groep hun kaarten niet hebben kunnen verkopen (vanwege achterlijk hoge prijzen) én nog eens een k*t wedstrijd hebben gekeken?![]()
Ergens moet ik heel hard lachen, maar vooruit.............ik vind het wel lullig voor ze........
Ze hadden het veel leuker kunnen hebben vanavond in de Arena![]()
ja ze ging helemaal uit d;r dakquote:Op zondag 25 juni 2006 23:25 schreef melke het volgende:
[..]
Is zeker irritant ja, maar zoiets voorkom je toch niet he.. Ze heeft toch nog wel een leuk concert gehad?
Daar heb ik me ook dood aan geërgerd: een groep van 4 mensen naast ons en per half uur kwamen ze 2 keer voorbij lopen.... Eerste keer zeiden ze al van: dit gaat wel vaker gebeuren! Dus ik zei: kunnen we beter wisselen van plaatsen!! Maar dat wilden ze persé nietquote:Op zondag 25 juni 2006 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, naast ons zaten een stel zombies waar ze ook niet zo snel langs kon. maar die gozer liep toch de hele tijd heen enw eer op bier te halen, dus het heeft niet lang geduurd. maar zoiets is wel fors irritant. ik dacht ook dat het verboden was om in het gangpad te gaan staan?
vak 121?quote:Op zondag 25 juni 2006 23:31 schreef Typmuts het volgende:
[..]
Daar heb ik me ook dood aan geërgerd: een groep van 4 mensen naast ons en per half uur kwamen ze 2 keer voorbij lopen.... Eerste keer zeiden ze al van: dit gaat wel vaker gebeuren! Dus ik zei: kunnen we beter wisselen van plaatsen!! Maar dat wilden ze persé nietDus dat was de grootste ergenis tijdens het concert...
He was "nackered" omdat ie zelf engels voetbal heeft zitten kijken. Hij was minder improviserend, maar ik vond wel dat ie er zelf meer zin in had. Alleen dat met Johnny, dat houd echt het midden tussen wel leuk en wel irritant.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:35 schreef kkkk het volgende:
Ik vond Robbie vanavond ook niet echt entertainen. Alles wat hij deed kwam ingestudeerd over, maar dat komt denk ik ook omdat ik hier al de verhalen gehoord had.![]()
Wel leuk, zeker de moeite waard, maar het kwam gegeven verhalen van anderen en wat ik zelf zag, toch een beetje over alsof hij er gewoon niet echt veel plezier meer in heeft en meer zijn werk aan het doen is dan wat anders.....
Hij deed volgens mij ook niets met de voetbalwedstrijd, maar het kan zijn dat ik het niet meegekregen heb .
Niet voor mij, van mij. Heb in principe twee kaarten voor Hamburg over, voor de 14de. We kunnen er vast een schappelijk prijsje van maken.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:30 schreef Sasami het volgende:
[..]
Hehe maar als ik op 15-7 ga is het denk ik toch een beetje te laat om dan nog kaarten voor 14-7 te kopen.![]()
Had je nou echt verwacht dat iedere show uniek is? Nee toch?!quote:Op maandag 26 juni 2006 00:07 schreef MadMaster het volgende:
Ook weer terug van de Arena...
Tweede show gezien in 4 dagen, zelfde nummers, zelfde grappen, (bijna) de zelfde teksten, zelfde 'nog 1 extra nummer als toegift', zelfde irritante John Wilkes, kortom alles bijna hetzelfde.
Alleen was het geluid nu veel beter, maar mijn plek in het stadion was ook stukken beter, ook qua zicht.
Volgende keer is mijn kaartje beschikbaar voor een ander (mijn echtgenote heeft het nu ook wel gezien na 3 tours, dus dat maakt 2 kaartjes), alhoewel dit concert wel bewaard is gebleven voor het nageslacht...![]()
Uniek had ik het niet verwacht, maar een beetje afwisseling in 4 dagen qua nummers had m.i. wel gemogen. Doen andere bands ook...quote:Op maandag 26 juni 2006 00:10 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Had je nou echt verwacht dat iedere show uniek is? Nee toch?!
Maar er zaten ook wel verschillen in hoor!
En dan heb je veel contact gehad met Robbie? Apart..quote:Op maandag 26 juni 2006 00:00 schreef jack4ya het volgende:
"That's what we call brotherly love!"
We zaten overigens hier, pal aan het hek: (inde gele cirkel)
[afbeelding]
Ik heb dat nog nooit mee gemaakt. Zo'n tour zit van voor tot achter helemaal in elkaar gepland. Logisch ook wel. Bij Madonna was het nog straker. Robbie Williams vind ik daarom leuk, dat komt iets losser en spontaner overquote:Op maandag 26 juni 2006 00:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uniek had ik het niet verwacht, maar een beetje afwisseling in 4 dagen qua nummers had m.i. wel gemogen. Doen andere bands ook...
Ja, volgens mij ben je dan echt wel helemaal weg van je foto (als je Robbie dan een lekker ding vind hahaha).quote:Op maandag 26 juni 2006 01:48 schreef melke het volgende:
Leuk hoor! Wel toevallig dat hij net in de camera keek
Het is een mooie man, maar niet extreem bijzonder ofzo. Toch zou ik zelf ook heel blij zijn met zo'n foto! Moet de mijne nog steeds op de computer zetten. Wie weet heb ik er zelf ook nog wel eenquote:Op maandag 26 juni 2006 01:59 schreef Zwanee het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ben je dan echt wel helemaal weg van je foto (als je Robbie dan een lekker ding vind hahaha).
Daarom ben ik ook zo blij met die foto van detulp050, heb de bewerkte versie inmiddels op mijn bureaublad staan![]()
Nee, maar volgens mij is geen enkele man (of vrouw) datquote:Op maandag 26 juni 2006 02:01 schreef melke het volgende:
[..]
Het is een mooie man, maar niet extreem bijzonder ofzo. Toch zou ik zelf ook heel blij zijn met zo'n foto! Moet de mijne nog steeds op de computer zetten. Wie weet heb ik er zelf ook nog wel een
Vind je het gek? Hij is zowat aan alles verslaafd (geweest) en leeft ook zo'n 100 keer harder dan jijquote:Op maandag 26 juni 2006 03:33 schreef Hapertje het volgende:
Mooie man? Hij is nog jonger dan ik en hij ziet er nu al verlopen uit!
Hij doet gewoon overal hetzelfde hoor. Er wordt van uit gegaan dat je maar 1 keer gaat, wat moet je dan met variatie?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uniek had ik het niet verwacht, maar een beetje afwisseling in 4 dagen qua nummers had m.i. wel gemogen. Doen andere bands ook...
Ik heb ook uitgelegd waarom we veel contact hadden met Robbie, dus zo gek is dat niet hoor!quote:Op maandag 26 juni 2006 00:52 schreef melke het volgende:
[..]
En dan heb je veel contact gehad met Robbie? Apart..
U2 heeft vorig jaar bijvoorbeeld 3 concerten gegeven en in 2001 eveneens en geen enkel concert was gelijk...quote:Op maandag 26 juni 2006 00:58 schreef melke het volgende:
Ik heb dat nog nooit mee gemaakt. Zo'n tour zit van voor tot achter helemaal in elkaar gepland. Logisch ook wel. Bij Madonna was het nog straker. Robbie Williams vind ik daarom leuk, dat komt iets losser en spontaner over
ik ben het helemaal net je eens madmaster, maar ja daarom zijn we te weinig fan denk ik, als ze dat vorig jaar over U2 hadden gezegd hadden we het misschien ook ontkend?quote:Op maandag 26 juni 2006 09:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
U2 heeft vorig jaar bijvoorbeeld 3 concerten gegeven en in 2001 eveneens en geen enkel concert was gelijk...
Ik weet ook wel dat er tegenwoordig door de visuele omlijsting (projecties op videowalls, lichtshow en, zoals in het gavel van RW, uurwerk) weinig ruimte zit in een setlist, maar dat kan opgevangen worden door voor meer nummers dan de standaard setlist dat soort zakente regelen, waardoor je per show minstens 1 of 2 nummers kan wisselen.
Ik ben geen die-hard RW fan (inmiddels wel bekend), maar je komt toch niet alleen voor de performer en de show, maar ook voor zijn muziek? Laat daar dan zoveel als mogelijk is van horen.
Ik ben benieuwd wat 'wel die-hard' fans die meerdere concerten hebben bezocht hiervan vinden...
Ik ben wel een groot fan, maar geen die-hard fan van Robbie, maar ik denk dat wanneer ik afgelopen week wel meerdere shows had kunnen bijwonen, dat ik wat afwisseling wel op prijs had gesteld. Ik denk dat een artiest daar bij voorbaat ook rekening mee moet houden.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
U2 heeft vorig jaar bijvoorbeeld 3 concerten gegeven en in 2001 eveneens en geen enkel concert was gelijk...
Ik weet ook wel dat er tegenwoordig door de visuele omlijsting (projecties op videowalls, lichtshow en, zoals in het gavel van RW, uurwerk) weinig ruimte zit in een setlist, maar dat kan opgevangen worden door voor meer nummers dan de standaard setlist dat soort zakente regelen, waardoor je per show minstens 1 of 2 nummers kan wisselen.
Ik ben geen die-hard RW fan (inmiddels wel bekend), maar je komt toch niet alleen voor de performer en de show, maar ook voor zijn muziek? Laat daar dan zoveel als mogelijk is van horen.
Ik ben benieuwd wat 'wel die-hard' fans die meerdere concerten hebben bezocht hiervan vinden...
Basement jaxx was zeker super wat een energie hadden die dames, zeker geweldig!quote:Op maandag 26 juni 2006 10:36 schreef StephanL het volgende:
Basement Jaxx was ook geweldigwat een fantastische sfeer zette die neer
![]()
Hé Schaap, ook geweest dus?quote:Op maandag 26 juni 2006 10:41 schreef schaap001 het volgende:
Je ziet wel vaker dat bands de setlist aanpassen om het voor zichzelf (en dus ook voor het publiek) een beetje spannend te houden. Stel dat je naar Robbie gaat als ie zijn 85e identieke show moet geven: dat kan niet anders dan dat het op de automatische piloot gaat...
Overigens ben ik gisterenavond ook geweest: ik vond het gebeuren behoorlijk instorten toen die John Wilkes (of whatever) opkwam en het vuurtje bleef daarna gedoofd. Hoogstens tijdens Angels gebeurde er nog 'iets': maar dat gedoe met die maat van 'm... ga lekker in je vrije tijd in de kroeg lallen met die gast, maar niet hier. Zal me trouwens niets verbazen als hij binnenkort zijn eerste single uitbrengt. Ik had sterk het vermoeden dat Rob gewoon zijn maatje stond te pluggen...
Onverwacht opzwepend en erg vermakelijkquote:Op maandag 26 juni 2006 10:43 schreef kluivie het volgende:
[..]
Basement jaxx was zeker super wat een energie hadden die dames, zeker geweldig!
Precies! Vantevoren had ik bedacht: ik ga er gewoon een keertje heen, maar het is niet helemaal mijn ding inderdaad... en hoe goed (of professioneel, tis maar hoe je het wilt noemen) hij het ook doet, het komt niet erg spontaan over. En toen ie een stukkie 'take a walk on the wild side´ deed, zakte mijn broek toch enigszins af. Gaat ie nou naast Freddie ook al bij Bono jatten...quote:Op maandag 26 juni 2006 10:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé Schaap, ook geweest dus?
RW is ook niet helemaal jouw stijl, geloof ik.
Maar je moet er een keer geweest zijn om er over mee te kunnen praten...
Inderdaad. Voordat een beetje alles ging rijden in P3 waren we een uur verder. Toen leidde ze die mensen om. Serieus sommige hebben een uur stil gestaan in de garage, en toen werd je nog overal heen gedirigeerd.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:50 schreef Yorout het volgende:
[..]
Onverwacht opzwepend en erg vermakelijk
Het was een toffe show maar af en toe een beetje mak inderdaad. Robbie zag er volgens mij wel wat minder brak uit als de dagen ervoor. WIj stonden vooraan rechts bij het ronde gedeelte waar hij opkwam. Perfect zicht dus!
Ze moeten wel iets doen aan het afvloeien van de auto's na zo'n concert zeg..... duurde ruim een uur voordat we op de snelweg zaten![]()
Wij stonden op P2, en dan heel dicht bij de uitgang. Wij zaten echt binnen 10 minuten op de snelweg.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Inderdaad. Voordat een beetje alles ging rijden in P3 waren we een uur verder. Toen leidde ze die mensen om. Serieus sommige hebben een uur stil gestaan in de garage, en toen werd je nog overal heen gedirigeerd.
Hier ook P3, maar wij waren pas om half 12 in de garage, daarna inderdaad via de bijlmer naar de snelweg gestuurd... Beetje rukquote:Op maandag 26 juni 2006 11:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Inderdaad. Voordat een beetje alles ging rijden in P3 waren we een uur verder. Toen leidde ze die mensen om. Serieus sommige hebben een uur stil gestaan in de garage, en toen werd je nog overal heen gedirigeerd.
of Road to Mandalay of She's the one....quote:Op maandag 26 juni 2006 11:46 schreef Sonja27 het volgende:
...had dan liever een golden oldy gehad (old before I die ofzo) ...
of Me and my Monkeyquote:Op maandag 26 juni 2006 11:56 schreef Yorout het volgende:
[..]
of Road to Mandalay of She's the one....![]()
Heeft Bono ook weer gejatquote:Op maandag 26 juni 2006 10:53 schreef schaap001 het volgende:
[..]
En toen ie een stukkie 'take a walk on the wild side´ deed, zakte mijn broek toch enigszins af. Gaat ie nou naast Freddie ook al bij Bono jatten...![]()
Wij hadden de auto donderdag in (op) de parkeergarage van Villa Arena gezet en zijn tijdens het laatste nummer alvast naar achter gelopen. Waren er zo uit en om 12 uur thuis.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wat was je kwijt dan?quote:Op maandag 26 juni 2006 13:02 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Wij hadden de auto donderdag in (op) de parkeergarage van Villa Arena gezet en zijn tijdens het laatste nummer alvast naar achter gelopen. Waren er zo uit en om 12 uur thuis.
Ja vreselijk zulke mensen! Ik ben zelf 2 meter, en vriend van me ook.. Werd mij serieus gevraagd of we wat minder met elkaar konden praten, zodat ze tussen ons door konden kijken.. "Ja natuurlijk, ik krimp wel even, sorry dat ik wat lang ben.. "quote:Op zondag 25 juni 2006 22:28 schreef melke het volgende:
[..]
Zo stonden achter mij een paar mensen van de fanclub. We zaten op het veld te wachten tot het voorprogramma begon. Toen het begon stonden we op. Ik ben vrij lang en kreeg meteen commentaar. Ja hallo, ik heb ook voor het kaartje betaald en heb ook in de rij staan wachten om vooraan te kunnen staan. Als je meer wilt zien moet je gewoon eerder gaan wachten of tribune kaarten kopen. Volgens hen stonden de echte fans 'weer eens' achteraan. Maar goed, zulke opmerkingen negeer ik gewoon. Net voor de show hadden ze zich naast me kunnen duwen. Onder de show zelf zit er 1 op de grond, 2 stonden met een lang gezicht en 1 deed wel oke mee. En zoiets noemt zich echte fans.. Nou, wat een fans zeg.
Ik snap dat soort mensen dus totaal niet. Zelf behoor ik ook tot het kleinere "soort" met mijn 1.58, maar ik kan me niet herinneren dat ik ooit een dergelijke opmerking gemaakt heb (oke, heb dan een man van 1.90, misschien dat dat meespeelt hahahaha). Hooguit dat ik vriendelijk vraag of ik van plek mag wisselen met een lang persoon en zo niet, nou ja, dan heb ik pech gehad. Maar om me er nu druk om te gaan maken??quote:Op maandag 26 juni 2006 13:11 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Ja vreselijk zulke mensen! Ik ben zelf 2 meter, en vriend van me ook.. Werd mij serieus gevraagd of we wat minder met elkaar konden praten, zodat ze tussen ons door konden kijken.. "Ja natuurlijk, ik krimp wel even, sorry dat ik wat lang ben.. "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |