abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39201113
Concert gisteravond was weer super!! Ik ben vorige week ook in Brussel geweest, en in vergelijking vond ik toen het concert beter: hij zong beter en communiceerde tussendoor meer met het publiek. Ik had ook inderdaad het idee dat hij gisteravond erg moe was, grote wallen enzo. Maar de sfeer en het publiek waren gisteravond absoluut beter dan in Brussel! Vooral tijdens de toegift ging het dak er af. Misschien dat de Belgen nu eenmaal wat rustiger zijn.

Het geluid was gisteren natuurlijk weer zwaar bagger, wij zaten helemaal achteraan in vak 430. Als Robbie wat zei kon ik het amper verstaan! Maar goed, ik kan niet wachten tot zijn volgende tour!
pi_39201557
quote:
Op zondag 25 juni 2006 11:28 schreef kkkk het volgende:
Met een zitplaats kun je ook gewoon lekker relaxed een tijd later die kant op gaan

Stel dat ik tegen half 6 er ben, hoe lang duurt het om en nabij voordat ik binnen ben? Het schijnt namelijk te gaan regenen
Wij waren er rond 18:30 gister, konden direct door naar binnen lopen en zijn ergens ter hoogte van de perstribune op het veld terecht gekomen. Ik kon het allemaal prima overzien, kon hem ook gewoon op het podium zien staan.

Ik vond het concert echt super trouwens, maar het publiek wat minder. Echt uit hun dak gingen ze niet voor mijn gevoel.
  zondag 25 juni 2006 @ 11:48:29 #78
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_39201608
quote:
Op zondag 25 juni 2006 04:27 schreef ROG het volgende:
Ons viel het hier op dat Robbie wel erg drugged up was? Of in ieder geval aan iets anders had gezeten..
Ontzettende wallen, minder gekletst en show dan donderdag.. Meer meningen?
Tja hij zal zich hier wel te goed doen aan wiet. Ik heb het idee dat hij zich heel eenzaam voelt en zich realiseert dat het buiten z'n optredens maar een depressief leven is. Hij heeft natuurlijk nu Take Tha weer optreed, meer realisatie van wat hij wel en niet heeft. De jongens van Take that hebben niet zijn roem en rijkdom maar over het algemeen wel een mooi gezinsleven. En daar is hij recent maar weer mee geconfornteerd. Best sneu eigenlijk allemaal. Volgens mij is het enige wat hem nu nog gelukkig kan maken een stabiele relatie en een gezin. Vind het persoonlijk erg jammer dat het allemaal zo hysterisch moet, het zou toch veel leuker zijn als hij gewoon in Amsterdam kan gaan wandelen.... Maar ja, dat is het hele entertainement leven tegenwoordig.
A nice warm vibraty feeling all through your guttiwuts!
  zondag 25 juni 2006 @ 11:49:30 #79
67385 ROG
Go on, say it.
pi_39201637
quote:
Op zondag 25 juni 2006 09:59 schreef Koningin het volgende:

[..]

Dat zei hij toch ook: "Don't do mushrooms on your day off".
Hm, dat heb ik gemist dan. Er moet tenslotte ook nog gewerkt worden.
pi_39201702
quote:
Op zondag 25 juni 2006 10:59 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Hoe laat was je ongeveer bij de rij van de Arena? En stond je dan in het voorvak?
Half 4 in de rij ... rond 5 uur binnen ... plek zat nog... half zes uur ook nog wel
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_39201784
IK GA VANAVOND!!!!!

VAK 120, rij 1!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  ESF Reporter zondag 25 juni 2006 @ 11:55:58 #82
87554 Cee
Welluk?
pi_39201830
VICKY, VEEL PLEZIER!
quote:
Op zondag 25 juni 2006 11:46 schreef innovative het volgende:

[..]

Ik vond het concert echt super trouwens, maar het publiek wat minder. Echt uit hun dak gingen ze niet voor mijn gevoel.
Het publiek verandert steeds meer. Eerst gingen de die-hard fans, dan was het één grote gil-bak. Toen werden de die-hards wat bedeesder, maar bleven fanatiek. De concerten werden groter dus er was meer ruimte voor fans, fanatieke fans en mensen die z'n albums kochten en dus graag naar zijn muziek luisterden maar niet meer dan dat, maar wel uit hun dak konden gaan. Toen kwamen de grotere arena's en dan gaan er ook mensen komen die hem 'wel eens in het echt wil zien optreden', omdat ze hebben gehoord dat het goede shows zijn, en het publiek is gewoon veel diverser, niet iedereen is dol enthousiast over Robbie en z'n muziek, er zitten heel veel nieuwsgierigen tussen vooral voor de shows die erbij zijn gekomen (want veel mensen die daar kaartjes voor hadden, zijn in de loop van de ochtend naar de postkantoors gegaan bij de voorverkoop).
Dus als je een bak vol met 50.000 lyrische mensen verwacht, zal dat misschien tegenvallen.

Da's mijn theorietje.
pi_39202066
quote:
Op zondag 25 juni 2006 11:54 schreef Vicky het volgende:
IK GA VANAVOND!!!!!

VAK 120, rij 1!!
Hoe doe je dat?

Geweldig in ieder geval, veel plezier!
pi_39202263
quote:
Op zondag 25 juni 2006 11:28 schreef kkkk het volgende:
Met een zitplaats kun je ook gewoon lekker relaxed een tijd later die kant op gaan

Stel dat ik tegen half 6 er ben, hoe lang duurt het om en nabij voordat ik binnen ben? Het schijnt namelijk te gaan regenen
Wij waren ook rond half 6 bij het stadion. Eerst effe wat gegeten en toen via ingang Noord A naar binnen. Er stond geen rij en dus konden we in een keer doorlopen. Sommige tassen werden goed gecontrolleerd, sommige ook helemaal niet. Er mogen geen flesjes het stadion mee in!

VEEL PLEZIER VANAVOND!!!
pi_39202304
Dan ga ik ook zeker niet te vroeg die kant op. Heb wel ingang C, dat was de eerste dag blijkbaar een super drukke.

Nog niemand bij wie de camera tijdelijk in beslag genomen is?
  zondag 25 juni 2006 @ 12:11:21 #86
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_39202336
Ik ga vanavond samen met een vriendin naar het concert heb er best wel veel zin in
Hoop alleen niet dat ik afsteek tegen de rest van het publiek
Of valt het verschil mannen/vrouwen wel mee?
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
pi_39202376
Op tv zag ik mbt de woensdag nog best een boel mannen buiten wachten, dus ik denk dat het wel meevalt. Trek sowieso een oranje shirt aan, dan hoor je er helemaal bij
  zondag 25 juni 2006 @ 12:14:26 #88
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_39202448
quote:
Op zondag 25 juni 2006 12:12 schreef kkkk het volgende:
Op tv zag ik mbt de woensdag nog best een boel mannen buiten wachten, dus ik denk dat het wel meevalt. Trek sowieso een oranje shirt aan, dan hoor je er helemaal bij
Ene kant vind ik het wel jammer dat ik voetbal niet kan zien, maar aan de andere kant heb ik het er wel weer over. We worden toch kampioen dus we spelen sowieso nog een aantal wedstrijden.
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
pi_39202528
quote:
Op zondag 25 juni 2006 11:55 schreef Cee het volgende:
Het publiek verandert steeds meer. Eerst gingen de die-hard fans, dan was het één grote gil-bak. Toen werden de die-hards wat bedeesder, maar bleven fanatiek. De concerten werden groter dus er was meer ruimte voor fans, fanatieke fans en mensen die z'n albums kochten en dus graag naar zijn muziek luisterden maar niet meer dan dat, maar wel uit hun dak konden gaan. Toen kwamen de grotere arena's en dan gaan er ook mensen komen die hem 'wel eens in het echt wil zien optreden', omdat ze hebben gehoord dat het goede shows zijn, en het publiek is gewoon veel diverser, niet iedereen is dol enthousiast over Robbie en z'n muziek, er zitten heel veel nieuwsgierigen tussen vooral voor de shows die erbij zijn gekomen (want veel mensen die daar kaartjes voor hadden, zijn in de loop van de ochtend naar de postkantoors gegaan bij de voorverkoop).
Dus als je een bak vol met 50.000 lyrische mensen verwacht, zal dat misschien tegenvallen.

Da's mijn theorietje.
Mijn theorietje is, dat je uit nieuwsgierigheid geen 70 euro neer gaat tellen voor een kaartje.

Plus dat, bij andere grote shows, er geregeld wel 50.000 mensen uit hun dak weten te gaan. Aan het aantal zal het echt niet liggen gok ik zo.
pi_39202566
quote:
Op zondag 25 juni 2006 12:11 schreef Klapdeur het volgende:
Ik ga vanavond samen met een vriendin naar het concert heb er best wel veel zin in
Hoop alleen niet dat ik afsteek tegen de rest van het publiek
Of valt het verschil mannen/vrouwen wel mee?
Was volgens mij wel redelijk 50-50 gister. En gemiddeld ouder ook dan verwacht, trouwens.
pi_39202764
quote:
Op zondag 25 juni 2006 12:16 schreef innovative het volgende:
Mijn theorietje is, dat je uit nieuwsgierigheid geen 70 euro neer gaat tellen voor een kaartje.
Dat hoeft ook helemaal niet.. Er zijn zat mensen die met de voorverkoop 8 kaarten p.p. hebben gekocht, deze goed hebben doorverkocht en zodoende zelf gratis of zelfs met geld toe naar het concert kunnen.
amokaapjeeh O+
pi_39202848
quote:
Op zondag 25 juni 2006 12:17 schreef innovative het volgende:

[..]

Was volgens mij wel redelijk 50-50 gister. En gemiddeld ouder ook dan verwacht, trouwens.
Dat viel mij ook wel heel erg op! Ik had overigens wel het idee dat er net wat meer vrouwen waren.
Maar ja, een geweldig concert heb je toch wel!
pi_39202906
Ik ben gisteren ook geweest en het was echt helemaal te gek!
Het was wél onwijs belachelijk hoeveel je voor een soort danoontjebakje gevuld met 25 cl water moest betalen....
¤2,10! Ik zou als je vanavond gaat maar een pak water (vooral geen flesjes/blikjes, die gooien ze allemaal weg) ofzo meenemen, scheelt je een hoop!:)
pi_39203068
quote:
Op zondag 25 juni 2006 12:17 schreef innovative het volgende:

[..]

Dat viel mij ook op, er waren veel mannen! Die ook uit volle borst mee stonden te brullen trouwens
En veel mensen van mijn eigen leeftijd: 25-35. Geen gillende pubermeisjes gezien.

Wij waren er om 16.15, zijn in de rij gaan staan, die vervolgens om 16.30 in beweging kwam.
Om 17.00 waren we binnen en konden we nog makkelijk in het voorste vak gaan staan. We stonden ongeveer 10 meter van de 'catwalk' en 20 meter van het podium. En oh wat ging ik uit mijn dak toen hij gewoon 10 meter van mij vandaan uit die catwalk omhoog kwam De opening vond ik ontzettend gaaf, met dat vuurwerk, explosies en die geluiden uit first encounters of the third kind. Kippevel!!!

De show vond ik in één woord geweldig, maar ik ben nog nooit eerder bij een concert van hem geweest, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal.

Andere mooie momenten: monsoon, lmey en angels

Tip voor wie nog gaat: als je veldkaarten hebt: neem pakjes drinken mee, want flesjes mag je niet mee naar binnen nemen, en in het voorste vak is het op een gegeven moment zo vol dat die bier-en-spa verkopers er niet meer doorkunnen. En dan is het best afzien, want het is enorm heet en vol in dat vak. En eet iets van te voren, anders ga je van je stokje van de uitputting Ik stond daar van 17.00 tot 23.00 en dat is láng...
pi_39203198
Ja water meenemen is een goeie tip: gewoon een pak bar le duc of van die pakjes AH water ofzo. Drink in het begin niet teveel, want naar de plee gaan is geen pretje. Maar het is wel heel lekker als je na het concert nog lekker een litertje water ergens hebt zitten . Ook (lekker burgerlijk) broodjes meenemen is een aanrader. Daar lijk je de hele dag geen zin in te hebben, maar om 20:30 was ik maar wat blij dat ik ze bij me had.

Wij hadden het qua drinken niet goed gefixt, maar 6 pakjes sap met z'n tweeen. Ik had dorst toen ik buiten was .
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 23:54 schreef erikh het volgende:
Robbie was weer goed maar eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat hij 3 jaar geleden toch een completere show neerzette.

Ook basemant Jaxx vond ik helemaal super. Al met al weer een top concert
Nou, dit kan ik deels beamen. Ik vond hem drie jaar geleden echt zoveel beter. De kwaliteit van de toegift (toen begon het concert pas) was zon beetje de kwaliteit van het concert van drie jaar geleden . Niet dat ik me niet vermaakt heb hoor, ik vind dat-ie leuke liedjes heeft en ik vind het een erg grappige vent verder . Ik stond gelukkig ook weer lekker vooraan in het voorste vak (volgens mij als je voor 16:00 in de rij gaat staan, lukt dat altijd), 4 meter van dat podium in het midden weg.

Basement Jaxx was overigens inderdaad echt supercool, echt met afstand het coolste voorprogramma dat ik ooit gezien heb (misschien dat ik me daar net zo vermaakt heb als bij het concert zelf ).
pi_39203591
Ik vond de voorprogramma´s best flut... die 1e waren niet echt mijn smaak, maar basement jaxx ging opzich wel weer... hadden tenminste een beetje swingnummers
pi_39203888
ik heb besloten toch niet te gaan. Er zijn momenteel veel te veel valse kaarten in omloop die niet van echt te onderscheiden zijn. Het is pas zichtbaar als je voor de poort staat en daar heb ik het geld niet voor over.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_39203968
quote:
Op zondag 25 juni 2006 10:12 schreef Vicky het volgende:
Vriendinnetje stond wederom vooraan en is nog gevraagd of ze mee wilde naar zijn hotel

Ander vriendinnetje vond dat Rob er idd een beetje drugged up bij liep... Ze maakte zich een beetje zorgen of het wel goed met hem ging...

erikh, ben benieuwd naar je foto's!

Ik heb het echt opgegeven. Ik ga niet meer Dan maar weer over een paar jaar, maar dan koop ik voor elke avond een kaart
Ik zal er binnenkort een paar in een zip bestand gooien en mailen aan degene die geinsteresseerd zijn. ik heb iets van 200 robbie foto's maar de helft is onscherp, nog steeds zijn het er een hoop ik zal dus even een selectie moeten maken.
pi_39204019
quote:
Wij hadden het qua drinken niet goed gefixt, maar 6 pakjes sap met z'n tweeen. Ik had dorst toen ik buiten was .
Wij hadden helemaal geen drinken
Eenmaal buiten heb ik in één keer een halve liter cola achterover geslagen
pi_39204749
quote:
Op zondag 25 juni 2006 13:05 schreef Vicky het volgende:
ik heb besloten toch niet te gaan. Er zijn momenteel veel te veel valse kaarten in omloop die niet van echt te onderscheiden zijn. Het is pas zichtbaar als je voor de poort staat en daar heb ik het geld niet voor over.
Wat jammer nou
Ik had ook kaarten van iemand over genomen en toen we door de poort gingen klopte mijn hart ook even, maar gelukkig is alles goed gekomen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')