Daarom hebben wij ook zitplaatsen, ik heb een vreselijk brak bekken en na een half uur staan kan ik gewoon niet meerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:22 schreef Vicky het volgende:
Ik geef het ook maar op. Vriendje heeft nog heel veel mailtjes gestuurd, maar niemand reageert...
En ik wil geen staanplaats, dat houdt mijn ruggetje niet....
Dan maar voetbal kijken...
ja ik bal ook als een stekker....quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:24 schreef MaLo het volgende:
[..]
Daarom hebben wij ook zitplaatsen, ik heb een vreselijk brak bekken en na een half uur staan kan ik gewoon niet meer.
Balen dat je geen kaartjes kunt vinden!
Oranje wat denk je zelf? Tuurlijk!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:45 schreef zeepsop het volgende:
Gaan er nog mensen in het oranje morgen, of is dat een raar idee?![]()
Maar F is toch helemaal geen veldingangquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:00 schreef Zwanee het volgende:
Wij hadden overigens ingang F en die was duidelijk rustiger dan ingang G en J.
Dus misschien dat bij die 2 ingangen de controle wel strenger is??
Nou ik had serieus de indruk dat er veuls te veel kaarten waren verkocht... zelfs de gangen en de trappen stonden vol! (en dan bedoel ik wel die buíten de zaal!)quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:07 schreef Mapani het volgende:
Ja, 013 was zeker druk, maar alla, hoeveel mensen passen er nou helemaal in?
We waren wegens omstandigheden wat later en stonden zeker niet vooraan. Sterker nog we konden nauwelijks de zaal binnen! Ik ben heus wel mensenmassa's gewend maar dit was echt het meest benauwde wat ik meegemaakt heb.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:10 schreef Mapani het volgende:
Heb geen idee of ze in de gangen en op de trappen stonden. Ik stond binnen en dat beviel prima.
Ben hier ook wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:05 schreef jack4ya het volgende:
Moet je ook bij de ingang gaan staan die op je kaart geprint is? (heb ik het alleen over veldkaarten he)
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:28 schreef MaLo het volgende:
Misschien een heel domme vraag, maar zit het dak op de Arena?
Gelukkig maar, omdat ze ZO veel regen voorspellen voor morgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |