Vooral die kledingwinkels ja. Kom op zeg, kledingwinkels in het centrum, wat een idioterie. Wijs mij één andere stad aan die een kledingwinkel in het centrum heeft.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:14 schreef MrX1982 het volgende:
Rotterdam.
Die verlepte lijnbaan, koopgoot en omgeving. Totaal inspiratieloos met al die kledingwinkels.
Adriaan Geuze van West8. Een bureau dat wereldwijd projecten doet op het gebied van de inrichting en vormgeving van openbaar gebied en een niet onaanzienlijk deel van de reputatie dankt aan dit bijzondere ontwerp.quote:Daarnaast het Schouwburgplein. Wtf wie heeft zoiets zinloos bedacht met dat afschuwelijke Pathe gebouw en die belachelijke lampen die je kan bedienen.
Zeg ik dat Rotterdam de enige stad is met kledingwinkels in het centrum?quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:23 schreef k_man het volgende:
Vooral die kledingwinkels ja. Kom op zeg, kledingwinkels in het centrum, wat een idioterie. Wijs mij één andere stad aan die een kledingwinkel in het centrum heeft.![]()
Dan nog blijf ik het een nutteloos plein vinden bovendien spekglad als het regentquote:Adriaan Geuze van West8. Een bureau dat wereldwijd projecten doet op het gebied van de inrichting en vormgeving van openbaar gebied en een niet onaanzienlijk deel van de reputatie dankt aan dit bijzondere ontwerp.
Ja en dat is dus kul. In elke binnenstad vind je een grote hoeveelheid kledingwinkels. Daarin verschilt Rotterdam niet van andere steden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:47 schreef MrX1982 het volgende:
Zeg ik dat Rotterdam de enige stad is met kledingwinkels in het centrum?
Het centrum van Rotterdam is gewoon een optelsom van negatieve aspecten waarbij de vele kledingzaken er een van is. Het is voor mij een stad zonder ziel.
Ik ontken dat toch niet?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:04 schreef k_man het volgende:
Ja en dat is dus kul. In elke binnenstad vind je een grote hoeveelheid kledingwinkels. Daarin verschilt Rotterdam niet van andere steden.
Utrecht is het historische deel veel mooier dan in amsterdam. Als je dat niet vind, dan denk ik dat je nooit veel verder dan vredenburg bent gekomenquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:33 schreef ChRoNiC het volgende:
De binnenstad van Amsterdam is één groot openlucht museum, maar het is er wel erg mooi vind ik altijd.
Stukken mooier dan Utrecht bijvoorbeeld, ik vind Utrecht niet echt een mooi centrum hebben.
Jawel. Je noemt de kledingwinkels als iets dat Rotterdam lelijk zou maken. Terwijl dat dus onzin is, want met dat argument kun je elke stad lelijk noemen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:12 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ontken dat toch niet?
Het mooie aan rotterdam zijn meer dingen als de havens, de maas, de erasmus, Gebouw Delftse Poort, hoge heren, Millennium toren, zulksoort hoogbouw door het centrum van de stad. En ook de beurs traverge en het beursgebouw hebben een erg internationale uitstraling.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ontken dat toch niet?
Het gaat om de uitstraling of wellicht het gebrek eraan in Rotterdam.
Het begint eigenlijk al als je het CS verlaat, nu is dat tegenwoordig een verschrikkelijke bouwput maar dat even terzijde, daar sta je dan in Rotterdam. Eigenlijk typert dat moment het verblijf in Rotterdam.
Een emotieloze en koude betonmassa.
Je kan blijkbaar niet lezen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:42 schreef k_man het volgende:
Jawel. Je noemt de kledingwinkels als iets dat Rotterdam lelijk zou maken. Terwijl dat dus onzin is, want met dat argument kun je elke stad lelijk noemen.
Ik zie het woordje door niet staan.quote:Totaal inspiratieloos met al die kledingwinkels
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:50 schreef MrX1982 het volgende:
Je kan blijkbaar niet lezen.
Ik citeer:
[..]
Ik zie het woordje door niet staan.
Ik zie hier toch duidelijk staan dat je de vele kledingwinkels een van de negatieve aspect van Rotterdam vindt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:47 schreef MrX1982 het volgende:
Het centrum van Rotterdam is gewoon een optelsom van negatieve aspecten waarbij de vele kledingzaken er een van is. Het is voor mij een stad zonder ziel.
Je komt de hele tijd met de kledingwinkels maar nergens staat dat ik dat als een doorslaggevend feit vind of dat Rotterdam de enige is met kledingwinkels.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:13 schreef k_man het volgende:
Ik zie hier toch duidelijk staan dat je de vele kledingwinkels een van de negatieve aspect van Rotterdam vindt.![]()
even geniale verdraaiing van een nederlands gezegdequote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:04 schreef oowmaah het volgende:
[..]
Den Bosch wordt net geroemd om de binnenstad.
Die gast heeft gewoon de klok horen luiden maar weet niet eens wat een klepel is
overigens heeft amsterdam ook van dat soort grachten met lage wallen, alleen is de oude gracht van utrecht makkelijker logistiek te regelen geweest, en qua lengte iets meer geschikt voor de film.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Utrecht is het historische deel veel mooier dan in amsterdam. Als je dat niet vind, dan denk ik dat je nooit veel verder dan vredenburg bent gekomen![]()
De mooiere historische uitstraling icm. lage wallen aan beide kanten van de grachten, is de reden dat bij bijna elke nederlandse film die zich in of rond de amsterdamse grachten afspreelt, de utrechtse grachten gebruikt zijn![]()
Hey, wie begon er nou eigenlijk over die winkels?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:33 schreef MrX1982 het volgende:
Je komt de hele tijd met de kledingwinkels maar nergens staat dat ik dat als een doorslaggevend feit vind of dat Rotterdam de enige is met kledingwinkels.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:07 schreef Nyx96 het volgende:
Eindhoven. Te veel sporen van het industriele verleden. Saaie stad om te winkelen, wel handig. Alle winkels zijn makkelijk te bereiken, zonder dat je zoals in Den Bosch elke keer een andere zijstraat in moet duiken. Maar sfeer hangt er nauwelijks, sneu. Den Bosch is het lastig om een goed patroon te volgen tijdens het winkelen, maar de binnenstad daar is om spontaan verliefd op te worden. Daarnaast wordt die stad niet geteisterd door 'Jezus'. Moet er wel bij zeggen dat ze een aantal leuke projecten hebben lopen.
Impressie:
[afbeelding]
Je loopt de hele tijd te zeuren over de kledingwinkels maar nogmaals lees mijn eerste post. Waarom begrijp je het woordje met niet?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:16 schreef k_man het volgende:
Hey, wie begon er nou eigenlijk over die winkels?![]()
Jij bent degene die komt met een argument dat slaat als kut op dirk. Als je het kennelijk toch geen argument was had je er ook niet over hoeven beginnen.![]()
D?ie ken i niet. Ik weet wel dat er wel eens een vrouwtje staat, die staat namelijk ook vaak in Eindhoven.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:20 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
we hebben wel degelijk ook een stadsknurft hoor, snap niet dat die gast niet moe van zichzelf wordt...
![]()
Wat is de zin van dit opsomtopic dan wel?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:11 schreef Grumpey het volgende:
stop het vreselijk irritante heen en weer gepraat over rotterdamse kledingwinkels, het voegt niets toe en geen van beide heeft gelijjk/ongelijk.
Ik ken Utrecht behoorlijk goed, heb in Driebergen gewoond en kwam heel vaak in Utrecht om te winkelen en dergelijke.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Utrecht is het historische deel veel mooier dan in amsterdam. Als je dat niet vind, dan denk ik dat je nooit veel verder dan vredenburg bent gekomen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |