dat filmpje slaagt op niksquote:Op maandag 26 juni 2006 15:26 schreef LedZep het volgende:
Spinning is een activiteit die voor het grootste gedeelte aeroob is en dus zal je niet veel aan creatine supps hebben.
Btw, krav maga meest effectieve systeem?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=9u36VpN-P1U
Ik vind dat soort dingen als krav maga nog steeds inferieur aan 'echte' vechtsporten. Ik vind het wel leuk om te doen (btw hier is het veelal ongewapend) maar echt effectief kan ik het niet noemen.
Edit: (filmpje is niet echt objectief btw, maar het geeft wel een goede indruk)
Oh? Ik snap niet hoe jij een uur lang anaeroob energie wilt gaan 'maken'?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:42 schreef Webkim het volgende:
[..]
Dat hangt van jezelf afIk overschrijd die grens nogal eens; moet toch ergens die rush vandaan halen.
niet waar, het leert gewoon de basis van mma. Het is een schim ervan en heeft geen kans tegen echte mma, maar tegen de rest...quote:Op maandag 26 juni 2006 15:56 schreef LedZep het volgende:
Feit blijft dat krav maga alleen werkt tegen ongetrainde tegenstanders.
Als mijn voeding teveel zout zou bevatten zou ik het altijd hebben, maar een 3tal weken nadat ik met creatine gestopt ben was het terug normaal. Ook geen hartsteken of buikkrampen meer. Er staat trouwens op de kant HPLC tested and analyzed 100% purity. Als er dan nog natrium inzit, weet ik het niet meer... Ik reageer er gewoon slecht op volgens mijquote:Op maandag 26 juni 2006 14:05 schreef Mr.J het volgende:
[..]
De pubmed is niet objectief nee.
[..]
Zit er toch natrium ofzo in verwerkt of je voedsel bevat simpelweg teveel zout.
Maar je hebt toch vlug door als een tegenstander beter is in klappen of trappen uitdelen en afweren als jij. Trouwens kun je het ook een beetje aan de bewegingen en de stance zien. Je tegenstander lkunnen "lezen" is 99% kans om te winnen.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:05 schreef LedZep het volgende:
Maar het principe van krav maga is het uitschakelen van tegenstanders op "straatniveau" (tenslotte een zelfverdedigingssysteem). Bij de geheime eenheden ligt het niveau natuurlijk op "militair niveau", maar afijn, als ik "zelfverdediging" leer ga ik niet uit van een tegenstander die al 6 jaar bokser is. Het niveau ligt dus altijd lager dan dat van boksers / andere vechters, omdat die ALTIJD gewaagde tegenstanders hebben. En de kans dat je op straat een doorgewinterde vechtsporter tegenover je hebt is miniem, dus hoef je dat ook niet te leren bij dingen als krav maga etc.
Vreemd.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:07 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Als mijn voeding teveel zout zou bevatten zou ik het altijd hebben, maar een 3tal weken nadat ik met creatine gestopt ben was het terug normaal. Ook geen hartsteken of buikkrampen meer. Er staat trouwens op de kant HPLC tested and analyzed 100% purity. Als er dan nog natrium inzit, weet ik het niet meer... Ik reageer er gewoon slecht op volgens mij
[..]
Met spinning heb je weinig aan crea hoor.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:00 schreef Webkim het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees is creatine niet alleen een steuntje in de rug bij spieropbouw - waar ik het eventueel wel eens een paar weekjes voor zou willen proberen - , maar heb je er ook baat bij bij explosiesporten. Dus ik zou er bij Spinning ook voordeel van moeten hebben; uitgestelde verzuring en sneller herstel.
Zelfs met mindere kwaliteit crea ga je er heus niet uit zien als een michellin vrouwtje hoor.quote:Maarja, ik blijf een vrouw hè: dat vochtvasthoud verhaal maakt me dan weer huiverig. In hoeverre is dat zichtbaar? Heb weinig zin eruit te gaan zien als een Prednisonslikker.
Ultimate Nutritionquote:
Doe ik ook af en toe, probleem is dat ik dan teveel naar de genotsmiddelen ga grijpen waarna mn conditie wat achteruitgaatquote:Op maandag 26 juni 2006 17:27 schreef ivosnivo het volgende:
Ik heb zaterdag nacht soort van cardio gedaanBen 7 uur loos gegaan op hardcore/hardstyle/jumpstyle/whateverstyle. Vet grappig, had nog nooit op zulke muziek gedanst (soort van springen stampen boxen
), had 1 efedra op om het vol te houden. De rest van de avond alleen maar water getankt (zwete me echt helemaal dood). Ga dit zeker vaker doen, leuke en effectieve manier lijkt me.
Ik heb echt maar 1 efedra gehad, hard drugs zal ik nooit nemen. Ik snapte er zelf ook geen fuck van, om het half uur ff 5 min kappen om water te scoren. Heb ook geen conditie dacht ik, heb 3 jaar geleden voor het laatst cardio gedaan, en toen deed ik altijd een heel mager rondje van 30 min.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:32 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Doe ik ook af en toe, probleem is dat ik dan teveel naar de genotsmiddelen ga grijpen waarna mn conditie wat achteruitgaat![]()
Dat zal wel "jumpen" zijn wat je bedoelde, zonder speed/efedra hou je dat geen 7 uur vol tenzij je een superconditie hebt
Ik deed mijn eigen dansje, dat ik voor lul stond is een ding wat zeker is.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:32 schreef Genjuro het volgende:
EDIT: dit dus
http://video.google.com/videoplay?docid=-7193883159807748239
Ging in het verleden ook wel eens naar een hardcore feestje, als je dan bier drinkt red je het niet qua dorstlessing, zweten dat je daar doet!quote:Op maandag 26 juni 2006 17:27 schreef ivosnivo het volgende:
Ik heb zaterdag nacht soort van cardio gedaanBen 7 uur loos gegaan op hardcore/hardstyle/jumpstyle/whateverstyle. Vet grappig, had nog nooit op zulke muziek gedanst (soort van springen stampen boxen
), had 1 efedra op om het vol te houden. De rest van de avond alleen maar water getankt (zwete me echt helemaal dood). Ga dit zeker vaker doen, leuke en effectieve manier lijkt me.
Ja, en ik zweet sowieso wel als ik me inspan. Met trainen is me shirt ook vaak wel nat ook al is het winter.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:37 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ging in het verleden ook wel eens naar een hardcore feestje, als je dan bier drinkt red je het niet qua dorstlessing, zweten dat je daar doet!
Kloptquote:Op maandag 26 juni 2006 17:40 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ja, en ik zweet sowieso wel als ik me inspan. Met trainen is me shirt ook vaak wel nat ook al is het winter.
Zaterdag was het helemaal niet normaal meer, heb op een gegeven moment me t-shirt maar uitgetrokken (was niet me buurtdisco oid) omdat ie helemaal zwart kleurde van het water terwijl ie grijs was.
*Genjuro krijgt zin om te feesten, Greg C komt naar lokale disco zaterdag, nog zoooooo langquote:Op maandag 26 juni 2006 17:40 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ja, en ik zweet sowieso wel als ik me inspan. Met trainen is me shirt ook vaak wel nat ook al is het winter.
Zaterdag was het helemaal niet normaal meer, heb op een gegeven moment me t-shirt maar uitgetrokken (was niet me buurtdisco oid) omdat ie helemaal zwart kleurde van het water terwijl ie grijs was.
Ik heb op zich nergens echt spierpijn gekregen, kreeg alleen een beetje kramp in me bovenbenen van het zo hoog mogelijk schoppenquote:Op maandag 26 juni 2006 17:41 schreef McGilles het volgende:
[..]
Klopt
Ook wel eens m'n broek compleet doorweekt gezweet! Daarna naar huis lopen was niet leuk![]()
fok!bodybuilding-jumpcardio-meet?quote:Op maandag 26 juni 2006 17:45 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik heb op zich nergens echt spierpijn gekregen, kreeg alleen een beetje kramp in me bovenbenen van het zo hoog mogelijk schoppen. Had een ietsie last van me knie omdat ik een paar keer op een glas sprong. En dag later wat last van me onderrug, van de gare bewegingen die ik maakte, maar het is zeker voor herhaling vatbaar 1 keer in de 2 maanden ofzo.
Klinkt goed, ik wil sowieso nog een keer naar angerfist en neophyte. Ik stuiter alleen wel de halve zaal rondquote:
sowee angerfist wil ik ook wel eens meemaken...quote:Op maandag 26 juni 2006 17:47 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik wil sowieso nog een keer naar angerfist en neophyte.
Tegenwoordig ga ik nooit meer ergens heen van dit, maar in het verleden meerdere malen Angerfist en neophyte zien/horen draaienquote:Op maandag 26 juni 2006 17:48 schreef Genjuro het volgende:
[..]
sowee angerfist wil ik ook wel eens meemaken...
In België is het enkel jump wat de klok slaagt, variatie in hardere stijlen is zelden te vinden
dat is niet zo zeker, al meerdere keren een schop voor mn scheenbeen en knieen gehad met dat maffe dansjequote:Op maandag 26 juni 2006 17:55 schreef ivosnivo het volgende:
Ik ben het normaal gewend om soort van te overleven in de moshpit (bij metalbands vooraan), maar dit is ook wel fijn. Krijg je tenminste geen blauwe plekken van.
Als je maar wild genoeg doet kijken mensen vanzelf voor je uitquote:Op maandag 26 juni 2006 17:56 schreef Genjuro het volgende:
[..]
dat is niet zo zeker, al meerdere keren een schop voor mn scheenbeen en knieen gehad met dat maffe dansje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |