Mij maak je niet wijs dat een normaal persoon een kameraad (trainingsmaatje) zomaar gaat lopen slaan. Dan zeg je toch van houd je bek zo trek ik mezelf op en kijk in de spiegel als je zelf bezig bent oid.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:38 schreef Genjuro het volgende:
[..]
een beetje opfokken om te "spelen" ok, maar een mens met een normaal iq voelt toch aan tot waar je kunt gaan. In dat geval dus niet, de stoppen slagen niet zomaar door, tenzij je met een gek te maken hebt, maar als het je "vriend" is weet je dat toch al langer. Mij maak je niet wijs dat je een vriend voor wat hij maar beschreven heeft in elkaar slaagt en nog bedreigd aan de telefoon. Er was gewoon meer aan de hand
Lijkt mij ook niet dat zulke dingen vaak voorkomen, en die sportschooleigenaar is ook gewoon een mongool dat je zulke kankerlijers toe laat. Hij zal hem wel begeleiden (voor zover je het hier over kan hebben) naar zijn wedstrijd toe.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:44 schreef synthesix het volgende:
Lekker iritant weer.![]()
Ik heb 't wel over zo'n uber hardcore gym, niet over de fucking achmea health center![]()
als je al last had van je knieën (of 1 van de 2), is dit schema helemaal lekker voor je... Ik neem aan dat je nog nooit echt hebt touwtje gesprongen, en als je daarmee fanatiek begint krijgen je knieën weer een opdonder. Helemaal nog met hardlopen, krav en thai erbij. Advies, doe 't heel rustig aan met 't touwtje.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:23 schreef LedZep het volgende:
Mooi, kunnen we nu weer trainen![]()
Maandagmiddag: training 1
Maandagavond: krav maga, muay thai
Dinsdagochtend vroeg: hardlopen + springtouw
Dinsdagmiddag: training 2
Woensdagavond: krav maga, muay thai
Donderdagochtend vroeg: hardlopen + springtouw
Donderdagochtend: training 3
Vrijdagochtend: training 4
Vrijdagavond: funstuff training incl cardio meuk (voor de gezelligheid)
Zondagmorgen vroeg: hardlopen + springtouw
Wow, waarom doe ik geen krav magaquote:Op zondag 25 juni 2006 23:23 schreef LedZep het volgende:
Mooi, kunnen we nu weer trainen![]()
Maandagmiddag: training 1
Maandagavond: krav maga, muay thai
waar thaibox? toch niet bij de redhawks, ik kan je zeggen dat het niveau daar erg zwak is tov andere scholenquote:Op maandag 26 juni 2006 09:41 schreef Tommy__ het volgende:
ik ga vanaf morgen thaibox doen.. wat is krav maga?
Wow, das best wel klote, zeker als die gast groter is dan jouquote:Op maandag 26 juni 2006 12:06 schreef McGilles het volgende:
Ik heb zelf ook eens meegemaakt dat iemand door het lint ging!
Een hele tijd geleden was ik aan het bankdrukken, komt er zo'n brede vent (ik trainde pas 2jr ofzo)naar mijn toe met z'n trainingsmaat! Hij vraagt hoe lang ik nog bezig ben
Ik zeg voor de grap
"Ik denk nog een uurtje of zo"
Die vent begon meteen te slaan, ik stond achter de bank en werd zonder vragen of wat over de stang getrokken en mijn maat werd ook meteen maar aangepakt! Later bekende die vent dat hij aan de AS was..
Nu de vraag toch gesteld is, same here.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:50 schreef Webkim het volgende:
Jullie allemaal aan de grippers en ik heb mijn Powerball herontdekt.
Verder was er gisteren bij onze sportschool een voedingsworkshop en dat riep bij mij de vraag op: creatine, proberen, ja of nee?
in lint erges.. een duistere garagequote:Op maandag 26 juni 2006 11:16 schreef Genjuro het volgende:
[..]
waar thaibox? toch niet bij de redhawks, ik kan je zeggen dat het niveau daar erg zwak is tov andere scholen
Voor welk doel dan precies?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:50 schreef Webkim het volgende:
Verder was er gisteren bij onze sportschool een voedingsworkshop en dat riep bij mij de vraag op: creatine, proberen, ja of nee?
je houdt toch juist meer vocht vast als je creatine gebruikt, dan heeft het lijkt mij weinig zin om dat te gaan gebruiken als je aan het cutten bent.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:02 schreef synthesix het volgende:
[..]
Wow, das best wel klote, zeker als die gast groter is dan jou![]()
[..]
Nu de vraag toch gesteld is, same here.
Ik ben nu zo'n beetje aan het cutten, heeft 't nog zin om creatine te gebruiken?
Niet waar. Lees de Creatine FAQ in de post boven je.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:41 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
je houdt toch juist meer vocht vast als je creatine gebruikt, dan heeft het lijkt mij weinig zin om dat te gaan gebruiken als je aan het cutten bent.
Wel, ik ga niet akkoord met die creatine FAQ ( http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/creatine-faq-3550/ ), want die is duidelijk geschreven door voorstanders en niet objectiefquote:Op maandag 26 juni 2006 13:49 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Niet waar. Lees de Creatine FAQ in de post boven je.
De pubmed is niet objectief nee.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:58 schreef Genjuro het volgende:
[..]
Wel, ik ga niet akkoord met die creatine FAQ ( http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/creatine-faq-3550/ ), want die is duidelijk geschreven door voorstanders en niet objectief
Zit er toch natrium ofzo in verwerkt of je voedsel bevat simpelweg teveel zout.quote:Wat ikzelf ervaren heb met vrij dure creatine(17 euro voor 300 gram,creatine monohydrate,100% purity, het potje ligt hier toevallig naast me) is opgezwollen kop en kaken en pafferige armen, tesamen met hartsteken en buikkrampen. En zeggen van "je drinkt niet genoeg" klopt niet want ik drink zoon 7-8 liter per dag waarvan 4 water.
Ik zal het eens doornemenquote:Op maandag 26 juni 2006 13:49 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Niet waar. Lees de Creatine FAQ in de post boven je.
Als ik dit zo lees is creatine niet alleen een steuntje in de rug bij spieropbouw - waar ik het eventueel wel eens een paar weekjes voor zou willen proberen - , maar heb je er ook baat bij bij explosiesporten. Dus ik zou er bij Spinning ook voordeel van moeten hebben; uitgestelde verzuring en sneller herstel.quote:Creatinefosfaat is dus een belangrijke energiebron voor korte, maximale inspanningen zoals bijvoorbeeld sprints of korte judo-acties. De hoeveelheid creatinefosfaat in de spieren is voldoende voor 8-12 seconden maximale inspanning. Uit onderzoek is gebleken dat na creatinesuppletie (= extra inname van creatine) maximale sprintprestaties (van 5 sec - 3 min.) verbeteren, dat men sneller herstelt na een sprint en dat vermoeidheid en verzuring wordt uitgesteld. De positieve werking is beperkt tot explosieve sporten (bijv. vechtsporten, spelsporten en sprintnummers).
Dat hangt van jezelf afquote:Op maandag 26 juni 2006 15:26 schreef LedZep het volgende:
Spinning is een activiteit die voor het grootste gedeelte aeroob is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |