abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39229273
Heb je vakantie ofzo?!
Ik na morgenochtend wel
pi_39229786
Ik moet nog 2 dagen, morgen en overmorgen ( ), laatste 4 toetsen. Afijn, ik ga me daar niet meer druk om maken, training is belangrijker tenslotte
pi_39230490
Hehe mijn idee. Ben nu bezig de laatste boterhammen van de dag binnen te werken.
Laatste dingen overkijken en dan pitten. Ook belangrijk. En lekker.
Slapen
  maandag 26 juni 2006 @ 03:14:47 #154
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_39238005
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:38 schreef Genjuro het volgende:

[..]

een beetje opfokken om te "spelen" ok, maar een mens met een normaal iq voelt toch aan tot waar je kunt gaan. In dat geval dus niet, de stoppen slagen niet zomaar door, tenzij je met een gek te maken hebt, maar als het je "vriend" is weet je dat toch al langer. Mij maak je niet wijs dat je een vriend voor wat hij maar beschreven heeft in elkaar slaagt en nog bedreigd aan de telefoon. Er was gewoon meer aan de hand
Mij maak je niet wijs dat een normaal persoon een kameraad (trainingsmaatje) zomaar gaat lopen slaan. Dan zeg je toch van houd je bek zo trek ik mezelf op en kijk in de spiegel als je zelf bezig bent oid.
quote:
Op zondag 25 juni 2006 17:44 schreef synthesix het volgende:
Lekker iritant weer.
Ik heb 't wel over zo'n uber hardcore gym, niet over de fucking achmea health center
Lijkt mij ook niet dat zulke dingen vaak voorkomen, en die sportschooleigenaar is ook gewoon een mongool dat je zulke kankerlijers toe laat. Hij zal hem wel begeleiden (voor zover je het hier over kan hebben) naar zijn wedstrijd toe.
Ga anders eerst is kijken, ze slaan je vast niet direct in elkaar
ada fare stop stalking me
pi_39239063
quote:
Op zondag 25 juni 2006 23:23 schreef LedZep het volgende:
Mooi, kunnen we nu weer trainen

Maandagmiddag: training 1
Maandagavond: krav maga, muay thai

Dinsdagochtend vroeg: hardlopen + springtouw
Dinsdagmiddag: training 2

Woensdagavond: krav maga, muay thai

Donderdagochtend vroeg: hardlopen + springtouw
Donderdagochtend: training 3

Vrijdagochtend: training 4
Vrijdagavond: funstuff training incl cardio meuk (voor de gezelligheid )

Zondagmorgen vroeg: hardlopen + springtouw
als je al last had van je knieën (of 1 van de 2), is dit schema helemaal lekker voor je... Ik neem aan dat je nog nooit echt hebt touwtje gesprongen, en als je daarmee fanatiek begint krijgen je knieën weer een opdonder. Helemaal nog met hardlopen, krav en thai erbij. Advies, doe 't heel rustig aan met 't touwtje.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_39239065
quote:
Op zondag 25 juni 2006 23:23 schreef LedZep het volgende:
Mooi, kunnen we nu weer trainen

Maandagmiddag: training 1
Maandagavond: krav maga, muay thai
Wow, waarom doe ik geen krav maga
Er zit gewoon een sportschool, op een halve minuut afstand, waar ze krav maga geven, maar het is gewoon vanaf 18 jaar

Krav maga is de shit !!
pi_39240256
ik ga vanaf morgen thaibox doen.. wat is krav maga?
balsporten :r
pi_39241404
Israelische zelfverdedigingskunst, die daar gebruikt wordt door het leger, echt gericht op het uitschakelen van iemand
  maandag 26 juni 2006 @ 11:04:47 #159
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_39242247
en geloof me.. krav maga is geen martial art... het is slechts een systeem. De variant die gegeven wordt aan het israelische leger of de variant die de nederlandse krijgdiensten krijgen verschilt totaall van de variant die je als normale burger kan krijgen.
pi_39242577
quote:
Op maandag 26 juni 2006 09:41 schreef Tommy__ het volgende:
ik ga vanaf morgen thaibox doen.. wat is krav maga?
waar thaibox? toch niet bij de redhawks, ik kan je zeggen dat het niveau daar erg zwak is tov andere scholen

Krav maga is zowat het effectiefste vechtsysteem dat er bestaat, geen regels, geen overdreven risicovolle bewegingen(zoals high kicks), en geen competitie hierom. Hierdoor is het erg effectief in korte tijd.
Maar ik moet je teleurstellen, het is nergens in regio antwerpen te doen, het dichste is (franstalig) brussel of tilburg in Nederland. Ik heb er al veel naar gezocht
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_39244089
Ik heb zelf ook eens meegemaakt dat iemand door het lint ging!

Een hele tijd geleden was ik aan het bankdrukken, komt er zo'n brede vent (ik trainde pas 2jr ofzo)naar mijn toe met z'n trainingsmaat! Hij vraagt hoe lang ik nog bezig ben

Ik zeg voor de grap
"Ik denk nog een uurtje of zo"

Die vent begon meteen te slaan, ik stond achter de bank en werd zonder vragen of wat over de stang getrokken en mijn maat werd ook meteen maar aangepakt! Later bekende die vent dat hij aan de AS was..
pi_39245724
Jullie allemaal aan de grippers en ik heb mijn Powerball herontdekt.

Verder was er gisteren bij onze sportschool een voedingsworkshop en dat riep bij mij de vraag op: creatine, proberen, ja of nee?
Hardloper.
IG @webkim
pi_39246123
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:06 schreef McGilles het volgende:
Ik heb zelf ook eens meegemaakt dat iemand door het lint ging!

Een hele tijd geleden was ik aan het bankdrukken, komt er zo'n brede vent (ik trainde pas 2jr ofzo)naar mijn toe met z'n trainingsmaat! Hij vraagt hoe lang ik nog bezig ben

Ik zeg voor de grap
"Ik denk nog een uurtje of zo"

Die vent begon meteen te slaan, ik stond achter de bank en werd zonder vragen of wat over de stang getrokken en mijn maat werd ook meteen maar aangepakt! Later bekende die vent dat hij aan de AS was..
Wow, das best wel klote, zeker als die gast groter is dan jou
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:50 schreef Webkim het volgende:
Jullie allemaal aan de grippers en ik heb mijn Powerball herontdekt.

Verder was er gisteren bij onze sportschool een voedingsworkshop en dat riep bij mij de vraag op: creatine, proberen, ja of nee?
Nu de vraag toch gesteld is, same here.
Ik ben nu zo'n beetje aan het cutten, heeft 't nog zin om creatine te gebruiken?
pi_39246551
quote:
Op maandag 26 juni 2006 11:16 schreef Genjuro het volgende:

[..]

waar thaibox? toch niet bij de redhawks, ik kan je zeggen dat het niveau daar erg zwak is tov andere scholen
in lint erges.. een duistere garage
  maandag 26 juni 2006 @ 13:40:10 #165
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_39247589
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:50 schreef Webkim het volgende:

Voor welk doel dan precies?

Meer uithoudingvermogen tijdens je krachttraining?

Verdere info: http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/creatine-faq-3550/
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_39247637
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:02 schreef synthesix het volgende:

[..]

Wow, das best wel klote, zeker als die gast groter is dan jou
[..]

Nu de vraag toch gesteld is, same here.
Ik ben nu zo'n beetje aan het cutten, heeft 't nog zin om creatine te gebruiken?
je houdt toch juist meer vocht vast als je creatine gebruikt, dan heeft het lijkt mij weinig zin om dat te gaan gebruiken als je aan het cutten bent.
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
  maandag 26 juni 2006 @ 13:49:59 #167
19479 Mr.J
pi_39247991
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:41 schreef MyImmortal het volgende:

[..]

je houdt toch juist meer vocht vast als je creatine gebruikt, dan heeft het lijkt mij weinig zin om dat te gaan gebruiken als je aan het cutten bent.
Niet waar. Lees de Creatine FAQ in de post boven je.
pi_39248283
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:49 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Wel, ik ga niet akkoord met die creatine FAQ ( http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/creatine-faq-3550/ ), want die is duidelijk geschreven door voorstanders en niet objectief

Wat ikzelf ervaren heb met vrij dure creatine(17 euro voor 300 gram,creatine monohydrate,100% purity, het potje ligt hier toevallig naast me) is opgezwollen kop en kaken en pafferige armen, tesamen met hartsteken en buikkrampen. En zeggen van "je drinkt niet genoeg" klopt niet want ik drink zoon 7-8 liter per dag waarvan 4 water.

Het is daarentegen wel een product dat van mens tot mens verschillend is, daarom veroordeel ik het niet geheel
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
  maandag 26 juni 2006 @ 14:05:12 #169
19479 Mr.J
pi_39248597
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:58 schreef Genjuro het volgende:

[..]

Wel, ik ga niet akkoord met die creatine FAQ ( http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/creatine-faq-3550/ ), want die is duidelijk geschreven door voorstanders en niet objectief
De pubmed is niet objectief nee.
quote:
Wat ikzelf ervaren heb met vrij dure creatine(17 euro voor 300 gram,creatine monohydrate,100% purity, het potje ligt hier toevallig naast me) is opgezwollen kop en kaken en pafferige armen, tesamen met hartsteken en buikkrampen. En zeggen van "je drinkt niet genoeg" klopt niet want ik drink zoon 7-8 liter per dag waarvan 4 water.
Zit er toch natrium ofzo in verwerkt of je voedsel bevat simpelweg teveel zout.
pi_39248919
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:49 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Ik zal het eens doornemen
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_39250727
quote:
Creatinefosfaat is dus een belangrijke energiebron voor korte, maximale inspanningen zoals bijvoorbeeld sprints of korte judo-acties. De hoeveelheid creatinefosfaat in de spieren is voldoende voor 8-12 seconden maximale inspanning. Uit onderzoek is gebleken dat na creatinesuppletie (= extra inname van creatine) maximale sprintprestaties (van 5 sec - 3 min.) verbeteren, dat men sneller herstelt na een sprint en dat vermoeidheid en verzuring wordt uitgesteld. De positieve werking is beperkt tot explosieve sporten (bijv. vechtsporten, spelsporten en sprintnummers).
Als ik dit zo lees is creatine niet alleen een steuntje in de rug bij spieropbouw - waar ik het eventueel wel eens een paar weekjes voor zou willen proberen - , maar heb je er ook baat bij bij explosiesporten. Dus ik zou er bij Spinning ook voordeel van moeten hebben; uitgestelde verzuring en sneller herstel.

Maarja, ik blijf een vrouw hè: dat vochtvasthoud verhaal maakt me dan weer huiverig. In hoeverre is dat zichtbaar? Heb weinig zin eruit te gaan zien als een Prednisonslikker.
Hardloper.
IG @webkim
pi_39251237
Wh00t. Ik heb even goedkoop ingekocht, 450g proteine shake (soja) voor 5,- en 400g creatine voor 10,-
Ik kan het niet erg duur vinden

Maarja, toch maar even wachten met de creatine, want ik heb ook nog guarana (ja het was allemaal in de aanbieding) en groene thee gekocht. Laat die ecto-stofwisseling maar komen
pi_39251532
Spinning is een activiteit die voor het grootste gedeelte aeroob is en dus zal je niet veel aan creatine supps hebben.

Btw, krav maga meest effectieve systeem?

http://www.youtube.com/watch?v=9u36VpN-P1U

Ik vind dat soort dingen als krav maga nog steeds inferieur aan 'echte' vechtsporten. Ik vind het wel leuk om te doen (btw hier is het veelal ongewapend) maar echt effectief kan ik het niet noemen.

Edit: (filmpje is niet echt objectief btw, maar het geeft wel een goede indruk)
pi_39251560
die proteine is normale prijs voor soya ik betaal in de natuurwinkel 12 euro voor een kg, dus op internet zal het nog iets goedkoper zijn.
pi_39252191
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:26 schreef LedZep het volgende:
Spinning is een activiteit die voor het grootste gedeelte aeroob is
Dat hangt van jezelf af Ik overschrijd die grens nogal eens; moet toch ergens die rush vandaan halen.
Hardloper.
IG @webkim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')