dan is het eerder: âânders kroagde é poar toeke oep ou muilequote:
jij komt duidelijk niet van antwerpenquote:Op zondag 25 juni 2006 12:04 schreef Genjuro het volgende:
[..]
dan is het eerder: âânders kroagde é poar toeke oep ou muile
Wadiest me oa joengskeuhquote:
afspreike oep groenplaats?quote:Op zondag 25 juni 2006 12:24 schreef Tommy__ het volgende:
dit is geen vervuiling waardsebiet e koek oep a bakkes
![]()
ik zal stoppen met off-topicquote:
waar train jij?quote:Op zondag 25 juni 2006 12:28 schreef Genjuro het volgende:
[..]
afspreike oep groenplaats?
[..]
ik zal stoppen met off-topic
tegenwoordig thuis, in sint-niklaas en beveren vroeger vrijwel altijd getrained, ook maand of 2 in de Excite aan t'zuidquote:
Die suikervrije?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:17 schreef Mr.J het volgende:
Ik ben nu over op sojamelk om mijn bf onder de 8% te laten zakken.
Bevalt goed, binnen 2 dagen ben je aan de smaak gewent en van sojamelk krijg je geen dikkere huid (combi vet en vocht) iit normale melk.
Die Alpro ja.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:48 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Die suikervrije?
Ik probeer het ook wel eens, maar ik doe dan 20 minuten over 1 glas van 300ml![]()
Heeft te maken met kwaliteit en opnametijd. Precies weet ik 't niet.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:30 schreef Tommy__ het volgende:
J. , kan jij mij het verschil uitleggen tussen whey isolaat en whey concentraat?
Ledzep is een bodybuilding-geekquote:
heb ik jaartje geleden gelezen op dutchbodybuilding, ik vind het erg eenzijdig eigenlijk. De ts is precies een heilig boontje en zijn "maatje" van zijn beste vriend naar een berserk-mode gek gegaan.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:22 schreef synthesix het volgende:
Ik zat laatst in de gym te denken, dat ik misschien wel na dat mijn abonnement afgelopen is, naar zon hardcore gym kon gaan, lekker de techniek afkijken, geen gezeik van instructeurs enzo, goede spullen.
Maar ik las net dit topic op dbb.
En nu heb ik me toch maar weer bedacht eigenlij, ik zie het echt al voor me, zon gast van 150 kg en 1,90m lang die met dumbells van 25kg naar me begint te gooien omdat ik het powerrack oid te lang bezet ofzo![]()
![]()
Scary shit dude
We kunnen btw de naam wel veranderen in "Bodybuilding SC" volgens mij zo onderhand![]()
/edit
Thnx voor de links trouwens
een beetje opfokken om te "spelen" ok, maar een mens met een normaal iq voelt toch aan tot waar je kunt gaan. In dat geval dus niet, de stoppen slagen niet zomaar door, tenzij je met een gek te maken hebt, maar als het je "vriend" is weet je dat toch al langer. Mij maak je niet wijs dat je een vriend voor wat hij maar beschreven heeft in elkaar slaagt en nog bedreigd aan de telefoon. Er was gewoon meer aan de handquote:Op zondag 25 juni 2006 16:14 schreef ivosnivo het volgende:
Ja maar toch, das toch juist prachtig elkaar een beetje opfokken. En elkaar bijnamen gevan als bolle terwijl het nergens op slaat.
Ik blijf denk ik toch aan de karnemelk, icm. met een pwo shake is het nog wel te doen lijkt me.quote:
In een fancy gym gooien ze make up naar je hoofdquote:Op zondag 25 juni 2006 17:14 schreef synthesix het volgende:
Naja, het ging er natuurlijk niet om, dat ze elkaar lekker aan het opfokken waren, maar dat die gast in een keer roidrage kreeg. Kep toch liever geen dumbell tegen m'n hoofd..
En in zo'n hardcore gym zal het percentage van mensen onder de roids toch wel wat groter zijn he
ik heb al veel verschillende gyms afgeschuimd, en ik moet zeggen dat de gym waar de mensen het meeste behulpzaam waren en waar ik het meest van geleerd heb juist een hardcore gym was.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:14 schreef synthesix het volgende:
Naja, het ging er natuurlijk niet om, dat ze elkaar lekker aan het opfokken waren, maar dat die gast in een keer roidrage kreeg. Kep toch liever geen dumbell tegen m'n hoofd..
En in zo'n hardcore gym zal het percentage van mensen onder de roids toch wel wat groter zijn he
train dan thuisquote:Op zondag 25 juni 2006 17:34 schreef synthesix het volgende:
Ja wtf dan. Ik weet niet hoor, maar volgens mij kan je nog zoveel bb-en als je wil, maar je schedel wordt er niet echt dikker van en die van mij kan geen 25 kg met 20 km/u verdragen heur![]()
En tegen zo'n gast van 150 kg begin ik al helemaal niks..![]()
Misschien overdrijf ik wel een beetje, maar als je allemaal hoort wat die gasten allemaal kunnen doen als de roidrage toeslaat![]()
ja we weten wel waarover je het hebt, geen stress 't zijn leuke kerels, in die gym waar ik vroeger af en toe gingquote:Op zondag 25 juni 2006 17:44 schreef synthesix het volgende:
Lekker iritant weer.![]()
Ik heb 't wel over zo'n uber hardcore gym, niet over de fucking achmea health center![]()
Ja precies, daarom leek het mij op het eerste gezicht ook wel leuk daar.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:31 schreef Genjuro het volgende:
[..]
ik heb al veel verschillende gyms afgeschuimd, en ik moet zeggen dat de gym waar de mensen het meeste behulpzaam waren en waar ik het meest van geleerd heb juist een hardcore gym was.
Volgens mij heffen die grote crazy kerel elkaars woede op, want nu denken ze niet dat ze de sterkste zijn en alle andere penseelbeentjes beter naar de powerpuff girls gaan kijken en "hun squatrack" met rust laten
In die hardcore gym stond vrijwel geen enkel apparaat buiten 2 smith machines, voor de rest stuk of 10 benches en rekken om te benchpressen, een staaf aan het plafond genageld voor chin-ups, naakte wijvenposters aan de muur en wat arnoldposters met quotesquote:Op zondag 25 juni 2006 17:44 schreef synthesix het volgende:
Lekker iritant weer.![]()
Ik heb 't wel over zo'n uber hardcore gym, niet over de fucking achmea health center![]()
Ik zit nu bij een fancy gym, best wel zaad eigenlijk, weinig ruimte en mogelijkheden voor freeweight oefeningen. Maarja, toch wel makkelijker dan thuis, mioet je weer allemaal zooi kopen, en daar hebben ze wel cardio apparaten enzo..quote:Op zondag 25 juni 2006 18:29 schreef Genjuro het volgende:
[..]
In die hardcore gym stond vrijwel geen enkel apparaat buiten 2 smith machines, voor de rest stuk of 10 benches en rekken om te benchpressen, een staaf aan het plafond genageld voor chin-ups, naakte wijvenposters aan de muur en wat arnoldposters met quotes
Het is btw gewoon in iemand zijn garage(is dat niet uber-hardcore?) Mike's Garage noemt het ook gewoon echt
En ik probeer echt niet irritant te zijn, als je die mensen te imponerend vind, train gewoon thuis. Ik zie dat je 16 bent, en iemand van 16 kan nog met gemak massa aanzetten thuis
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:44 schreef LedZep het volgende:
OMG!
Denk je nou echt dat mensen die normaliter rustig en fatsoenlijk zijn tijdens hun kuur in wilde, agressieve beesten veranderen die elke ecto voor hun bek rammen als ze iets fout doen?![]()
Ik ben altijd serieus kerel.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:14 schreef synthesix het volgende:
[..]
Even serieus..
Was dat nou sarcastisch of serieus??![]()
heb ik m'n betaling perongeluk 2 dagen uitgesteldquote:Op zondag 25 juni 2006 16:39 schreef Tommy__ het volgende:
toch maar een potje Pure Whey Protein Isolate van 2.5kg besteldben benieuwd.. het spaart me 10 euro op m'n huidige whey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |