quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:16 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Zinloos apparaat man, zonde van je poen. Enige wat je ermee doet is oefeningen die je ook zonder dat ding kunt doen + dat je met dit ding bijna automatisch met je armen gaat meehelpen.
Houd je bek mafkees, dat heb je zojuist gepost een aantal posts terug.quote:
geen gevoel voor humorquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:19 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Houd je bek mafkees, dat heb je zojuist gepost een aantal posts terug.
Heb jij ooit van sarcasme gehoord?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:19 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Houd je bek mafkees, dat heb je zojuist gepost een aantal posts terug.
hoe weet je dat allemaal?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:26 schreef LedZep het volgende:
Nog 39 posts nu we toch aan het bashen zijn
Ik train ze nu ook 2 keer per week, alsof het een volwaardige spiergroep is. Gewoon 3 oefeningen van minimaal 3 setjes, en groeien zullen ze.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:40 schreef Tommy__ het volgende:
lol
vanmorgen overigens m'n 2de dag van m'n nieuwe schema, om m'n kuiten wat aan te zetten doe ik het volgende:
- 6min loopband hoogste hellingsgraad(6 km/u)
- 3x8-10-12 standing calve raises
- 3x8-10-12 seated calve raises
en dit 2x per week
ik kon bijna niet meer gaan, echt raar als je kuiten gevoelloos zijnmorgen wss spierpijn
![]()
Gelukkig hebben we jou nogquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:02 schreef LedZep het volgende:
Op dbb heeft meer dan de helft evenveel verstand van training als een gesteriliseerde regenworm van atoomraketten.
welke is de 3de oefening dan? ik vind geen oefeningen voor kuiten meer ..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:43 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik train ze nu ook 2 keer per week, alsof het een volwaardige spiergroep is. Gewoon 3 oefeningen van minimaal 3 setjes, en groeien zullen ze.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:45 schreef LedZep het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik Unregistered nog, is een betere uitspraak.
Vaak begin ik met smithmachine, paar schijven neerkwakken, daar met je tenen op staan en dat gewicht omhoog rammen (3 tot 6 setjes), en daarna staande machine en zittende.quote:
ranzig jong dat je bentquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:48 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Topic zal wel vol zijn nadat ik mijn pasta met zalm op heb![]()
Let goed op het woord "moet" en de smiliequote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:58 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
nee, dat is zo ongeveer mijn enige week vakantie, ga ik niet kijken naar hoe andere mensen hard werken, ik wil niets doen of zien wat met werk te maken heeft dan![]()
En synthesix, na toch al een tijdje meelezen/posten hier had je niet zelf al kunnen bedenken dat 15 reps niet het meest ideale aantal is voor wat men hier wil bereiken?Wat 'n verspilling van energie die 15 reps
(tenzij het squats zijn, maar dat kost je een knie, voor meer info bel Led
)
Wat ik een beetje begrijp uit de bron, is dat je een bepaalde soort groei krijgt, maar heel licht, en dat je er eerder uitgeput van raakt met hetzelfde resultaat, en dat je meer afvalproducten aan maakt (melkzuur ofzo?). En dat je daarom meer baat hebt bij low range reps, als je moet kiezen tussen de twee.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:28 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik weet niet of je weet wat sarcoplasmische spiergroei is, maar dat wil je wel bereiken en in die bron staat juist dat 10-15 reps daar ideaal voor is.
Mwhuahuahua nog happen ook hequote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:16 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Zinloos apparaat man, zonde van je poen. Enige wat je ermee doet is oefeningen die je ook zonder dat ding kunt doen + dat je met dit ding bijna automatisch met je armen gaat meehelpen.
als kwark te duur is mag je er meteen mee stoppenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:03 schreef synthesix het volgende:
Ik heb nu e/k/v/ in % = 23/47,5/29,5 . Maar ik wil uitkomen op 30/40/30 (eventueel iets hoger in eiwitten en.of carbs, maar niet veel), het lukt me alleen niet goed om zooi er in te kwakken met meer eiwit, en eigenlijk zijn kwark en proteine shakes geen optie, want die vindt mn ma te duur![]()
Iemand ideeën, ik zal mn schema tot nu toe wel online gooien als ik goede plek gevonden heb, om m up te loaden.
bron (link) van verschillende soorten groei?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:08 schreef LedZep het volgende:
Ik ken de hele bron niet, maar in dat stukje zeggen ze duidelijk dat sarcoplasmische groei (dwz groei van de eiwitten en de vloeistof tussen de spiercellen) het beste werkt met repranges van 10-15. Sarcoplasmische is die groei die je spieren doen opzwellen (i.t.t. myofibrillaire spiergroei, de groei van spiercellen zélf, die krachtwinst oplevert)
Wtf, verplichten? Man je moet toch zelf weten wat je doet in de gym, beetje gare adviezen van die lui opvolgenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:03 schreef synthesix het volgende:
[..]
Let goed op het woord "moet" en de smilie![]()
Ik heb geen keuze(het moet van m'n instructeurs)
Nofi hoor![]()
[..]
Wat ik een beetje begrijp uit de bron, is dat je een bepaalde soort groei krijgt, maar heel licht, en dat je er eerder uitgeput van raakt met hetzelfde resultaat, en dat je meer afvalproducten aan maakt (melkzuur ofzo?). En dat je daarom meer baat hebt bij low range reps, als je moet kiezen tussen de twee.
[..]
Mwhuahuahua nog happen ook he![]()
![]()
![]()
![]()
Merjeh, ben zoeen beetje bezig met m'n gare lollereetschema.
Alleen het lukt niet![]()
![]()
In principe ben ik dus gewoon gewpnt he, merjeh niet echt.
Ik heb nu e/k/v/ in % = 23/47,5/29,5 . Maar ik wil uitkomen op 30/40/30 (eventueel iets hoger in eiwitten en.of carbs, maar niet veel), het lukt me alleen niet goed om zooi er in te kwakken met meer eiwit, en eigenlijk zijn kwark en proteine shakes geen optie, want die vindt mn ma te duur![]()
Iemand ideeën, ik zal mn schema tot nu toe wel online gooien als ik goede plek gevonden heb, om m up te loaden.
Ik vreet brinta 's ochtends. Maar het probleem is al die diingen bij elkaar die m'n ma niet goed vind.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:15 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
als kwark te duur is mag je er meteen mee stoppenik bedoel.. 38 cent voor 500gr
vergeet ook geen brinta (als dat niet te duur is) of meusli (1 euro voor een kg
)
het is logisch dat je meer melkzuur aanmaakt bij hogere reps, zoals bij cardio omdat melkzuur, butaanzuur is, en butaanzuur zweet isquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:03 schreef synthesix het volgende:
Wat ik een beetje begrijp uit de bron, is dat je een bepaalde soort groei krijgt, maar heel licht, en dat je er eerder uitgeput van raakt met hetzelfde resultaat, en dat je meer afvalproducten aan maakt (melkzuur ofzo?). En dat je daarom meer baat hebt bij low range reps, als je moet kiezen tussen de twee.
laat die visolie maar vallen, die is minder belangrijk. en groene thee? nooit van gehoord. sportkledij, een tshirt van 2 euro en een goede jogging van 15 in de decathlon, en een paar ouwe gympers die je nog had liggen ofzo, zo werkt het bij mij allesindsquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:36 schreef synthesix het volgende:
[..]
Ik vreet brinta 's ochtends. Maar het probleem is al die diingen bij elkaar die m'n ma niet goed vind.![]()
En opzich is elke dag een bakje kwark al wel 15,- in de maand. En dat is gewoon extra zeg maar, niet echt een vervanging, en dan icm abonnement, visolie, groene thee, extra sportkleding enz. enz.
Maarja, misschien kan ik het haar nog een keer vragen![]()
oei, het komt uit m'n cursus chemie, m'n eerste examen ongv een maand geledenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:03 schreef LedZep het volgende:
Btw, ik weet niet waar je vandaan hebt gehaald dat melkzuur hetzelfde is als butaanzuur, maar na een paar googles kom ik dit tegen:
butaanzuur: CH3(CH2)2 CO2H
melkzuur: C3H6O3
Dusse?![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:18 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
oei, het komt uit m'n cursus chemie, m'n eerste examen ongv een maand geleden![]()
ik heb het opgezocht, butaanzuur = boterzuur![]()
zou melkzuur niet moeten eindigen op COOH![]()
ok, je gebruikt een verkorte schrijfwijze
Mjah, ik had me al eerder vrijgevochten (Liberté!!!!), maar nu kreeg ik weer zo'n nieuwe gast die ging zeiken, echt eindeloos die shit. Bij de eerst instructeur kreeg ik wel 8 reps, maar met machines en gaygewichten, en bij deze nieuwe zijn het ook gaygewichten, maar die mag ik gelukkig wel uitbouwen van +/- volgende week, en high reps (15), maar wel met losse gewichten.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:32 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Wtf, verplichten? Man je moet toch zelf weten wat je doet in de gym, beetje gare adviezen van die lui opvolgen![]()
melkzuur is overigens hetzelfde als lactaatquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:25 schreef LedZep het volgende:
Hmm, even Binas gecheckt (betrouwbaarder dan wikipedia), daar staat de structuurformule in, en de molecuulformule is dan idd C3H6O3, met aan het eerste C atoom een zuurstofatoom (dubbele binding) en een OH groep, en aan de tweede een waterstofatoom, OH groep en een methylgroep.
Misschien dat melkzuur gewoon een debiele triviale naam is, om het onderscheid met melksuiker te maken oid.
Maar dan nog, heb je nog steeds begeleiding? Ik kan me niet voorstellen dat ze gaan lopen zeuren over hoe je traint. Als ik sommige gasten soms wel niet debiel zie doen met kutuitvoeringen enzo.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:25 schreef synthesix het volgende:
[..]
Mjah, ik had me al eerder vrijgevochten (Liberté!!!!), maar nu kreeg ik weer zo'n nieuwe gast die ging zeiken, echt eindeloos die shit. Bij de eerst instructeur kreeg ik wel 8 reps, maar met machines en gaygewichten, en bij deze nieuwe zijn het ook gaygewichten, maar die mag ik gelukkig wel uitbouwen van +/- volgende week, en high reps (15), maar wel met losse gewichten.
Maar die k-instructeurs lopen de hele dag door te zeiken dat zware gewichten m'n groei belemmeren enzo... Pff, stelletje tendentieuze meelopers..![]()
Het probleem is alleen ook dat m'n ouders ook zo gay zijn, m'n ma helemaal speciaal tegen die eigenaar zeggen dat ze wel goed moesten opletten dat ik me niet overtrain en dat soort shit..![]()
Juist. Ik studeer chemie. Chemische technolgie, om precies te zijn. En doe dingetjes met melkzuurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |