Die zag ik ook al op google iddquote:

Zekers! Geen betondorp-omgeving voor mij. En lekker naast m'n werk (amc)quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:32 schreef Ole het volgende:
OK.. dus je hebt wel beetje buitengevoel daar! Gefeliciteerd!

Lekker!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die zag ik ook al op google idd.
Zo maar even lekker in de zon voetbal kijken daar.

Daar fiets ik bijna elke dag langs!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:35 schreef gekke_sandra het volgende:
vanuit, Amsterdam Amstel , één van de hoge gebouwen rechtsonder op de foto.

quote:

Via via, en heel veel geluk gehad. Op 10 minuutjes fietsen van de VU en dicht bij het centrum. Echt heel erg tof.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:54 schreef Ole het volgende:
Dat is wel een topbuurt idd! Goed gedaan

Ik vind het daar wel aardig staan. Ben iig héél blij dat-ie bij de Sloterplas weg is !!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:53 schreef Grumpey het volgende:
even vraagje herhalen, wat vinden jullie van I AMsterdam op het museumplein? Als jullie daar dan tenminste een mening over hebben dan...

geen idee, het zal ook wel niks aan zijn uiteindelijk maar het idee is leukquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:48 schreef anne_Chris het volgende:
is er wat leuks georganiseerd?
* anne_Chris is te lui om te googelen

nee. Het is eigenlijk een trieste bedoening, wel een leuk idee overigensquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:48 schreef anne_Chris het volgende:
is er wat leuks georganiseerd?
* anne_Chris is te lui om te googelen

Daar kom ik maar niet meer sinds een klein incident. Wat keek de barman boos toenquote:

quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:28 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hehe, nou dat is je goed recht. Ik ga toch meer voor de Gieter..

Leuk! Vertel...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Daar kom ik maar niet meer sinds een klein incident. Wat keek de barman boos toen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |