Welke muziek??quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:12 schreef ssilvia1 het volgende:
Boris is back en totaal veranderd en niet alleen zijn muziek.
....
David Bowie is ook een homo.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hij ziet er beter uit, maar hij blijft een homo.
Nee, dat is z'n Urban (quote:
Comeback na 1.5 jaar ofzoquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:53 schreef happyme28 het volgende:
...Verder vind ik het veel te veel poes pas en het komt erg rommelig over. Mijn mening: geen beste comeback.
Wehehe, met dat logo in die rechterhoek, krijgt het echt zo'n 'zanger bob' uitstralingquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:12 schreef ssilvia1 het volgende:
Boris is back en totaal veranderd en niet alleen zijn muziek.
Bij een nieuwe Boris hoort een nieuwe topic.
[afbeelding]
Kom je vanzelf wel achter als er weer een Idolsforum komtquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:20 schreef Jarno het volgende:
Wie?
Eensch.. Ik vond hem best een lekker ding, maar ik moest twee keer kijken voordat het volledig tot me doordrong wat hij met zijn haar gedaan heeft en dat het toch echt dezelfde persoon is op de foto..quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:50 schreef Natalie het volgende:
Oh Goede God... met dat langere haar had ie tenminste nog een zekere uitstraling. Met kort haar is ie gewoon eng
lolquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:10 schreef PsyCha het volgende:
Huh? Is dat die van Idols? OMG! Die is verandert.
Boris goes Tim Ripper Owensquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:10 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Eensch.. Ik vond hem best een lekker ding, maar ik moest twee keer kijken voordat het volledig tot me doordrong wat hij met zijn haar gedaan heeft en dat het toch echt dezelfde persoon is op de foto..
... Mijn ogen doen zeer
Dat moeten we nou net niet erbij hebben, een associatie met een crappy metalzanger...quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:29 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Boris goes Tim Ripper Owens
Alleen nog een petje en een legerbroek
Ben je bekend met het fenomeen "hoofdletter"?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:49 schreef loentje het volgende:
een nieuw album uitbrengen kost tijd.zijn vorige(1e) album,lag direct i.v.m. idols,na ongeveer 3 weken al bij de platenboer.omdat het zo"hoort" bij idols.niet iets waar hij achterstond.nu wel dus....
aangezien,en dat kun je niet ontkennen,hij over een ontzettende goede live stem beschikt,en zeer muzikaal is,geloof ik wel in dit nieuwe album.en dan mag het wel iets langer duren.afwachten en zien(luisteren) dan maar!
En jij met het fenomeen "Ontopic"?quote:Op donderdag 22 juni 2006 04:44 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ben je bekend met het fenomeen "hoofdletter"?
En sprekend lijkend op Tim Owens...quote:Op donderdag 22 juni 2006 04:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
En jij met het fenomeen "Ontopic"?
OT: Boris is niks en zal nooit iets worden, misschien een hele kale kop en andere stembanden en en en en![]()
Je kan daar toch gewoon door?quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:46 schreef ssilvia1 het volgende:
Dat heb ik volgens mij al verteld!
Die andere topic is al oud, daar is alleen nieuw leven in geblazen. De Boris van toen is niet meer de Boris van nu. Er is niet veel meer hetzelfde gebleven.
Boris nietquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:16 schreef ssilvia1 het volgende:
Madonna en Prince zijn al jaren hetzelfde en doen hetzelfde en zitten nog steeds in dezelfde wereld.
Euhh maar de artiest heet nog steeds Boris en is nog steeds Boris. Het vorige topic was voldoende en dekte de lading perfect. We moeten niet net doen of hij nu anders is, hij is nog steeds de zelfde met een ander album. En zo vreselijk veel anders is dat ook niet. Maargoed ik laat het verder aan de modjes over om te kijken welk topic open blijftquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:46 schreef ssilvia1 het volgende:
Dat heb ik volgens mij al verteld!
Die andere topic is al oud, daar is alleen nieuw leven in geblazen. De Boris van toen is niet meer de Boris van nu. Er is niet veel meer hetzelfde gebleven.
Voor Boris, maar niet voor de buiten wereldquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:48 schreef ssilvia1 het volgende:
Ken jij zijn debuutalbum Rely on Me dan? Voor Boris is Holy Pleasure zijn echte debuut, omdat de muziek die hier op staat echt zijn ding is. Deze nummers zijn anders en ze klinken anders. Boris heeft inmiddels ook een ander leven in een andere muziekwereld. Zijn naam is inderdaad nog wel hetzelfde gebleven.
Dat is het hem, hij had al lang begonnen moeten zijn, wie wil hem nu nog?!quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:04 schreef ssilvia1 het volgende:
Hij is nog maar net begonnen
Vorige was vol.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:21 schreef ssilvia1 het volgende:
Haha, hoezo een nieuwe topic openen?
Gokje.... ik denk het niet dat is not his thing. He does not feel the shit there you now baby.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:24 schreef fratsman het volgende:
Misschien laat ie nou wel z'n kop zien hier in Venlo op de Zomerparkfeesten...
Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:16 schreef ssilvia1 het volgende:
Dan ben je niet helemaal op de hoogte, Marky. Hij is namelijk al eerder op de zomerparkfeesten geweest in Venlo, mét live-band. Hij komt er gauw eens terug en ze willen hem ook terug.
Zo zie je maar, je kent Boris niet.
Bij nader inzien kan het ook zijn dat hij de look van John Bush wil bereikenquote:Op donderdag 22 juni 2006 04:57 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
En sprekend lijkend op Tim Owens...Voor niet ingewijden: ex-Judas Priest en nu in Iced Earth. Metal ja.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou echt heel graag naar de zomerfeesten willen gaan. Paolo Nutini komt ook en die jongen maakt echt goede muziek... jammer dat het zo ver weg is!quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:24 schreef fratsman het volgende:
Misschien laat ie nou wel z'n kop zien hier in Venlo op de Zomerparkfeesten...
goed gemotiveerd ookquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:44 schreef Megalomaniac het volgende:
Verschrikkelijke gast. Hoop dat deze cd ook flopt. Don't keep the sooll alive!
Maar het blijft een Idols-kandidaat.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:20 schreef regularjoe het volgende:
Ik heb zo een gevoel dat die jongen het redelijk ver gaat schoppen ..
Hij heeft al duets gehad met 2 bekende Amerikanen... en wie weet wat hij nog allemaal in petto heeft.
We moeten hem niet afdoen als een idols-kandidaat.. want hij is echt iemand die talent heeft.
Tja, wie had er hier een vooruitziende blik?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:46 schreef ssilvia1 het volgende:
Nog even over de zomerparkfeesten in Venlo (voor oa fratsman):
Boris Titulaer keert op 6 augustus even terug in Venlo voor een optreden op het jubilerende Zomerparkfeest. Dat heeft programmeur Marcel Tabbers vandaag bevestigd. Hij staat zondagmiddag na Ali B. op het hoofdpodium geprogrammeerd.
Volgens mij komt er een nieuwe cd(product) van hem uit in september,dus wat zit je nou te raaskallen!!quote:Op zondag 16 juli 2006 02:37 schreef Trash_JJ het volgende:
Ik zag hem per ongeluk een paar dagen geleden op tv. Had het over zijn nieuwe plaat en hij sprak in termen als een 'nieuw produkt' dat hij 'op de markt had gebracht'. B R A A K ! ! !![]()
Ik HEB em live gezien, ik HEB z'n clip gezien en ik HEB em dus oook gehoord.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:39 schreef kattemie het volgende:
Ik word zo moe van die ongenuanceerde reacties als het over Boris gaat.Je neemt niet eens de moeite om eens naar zijn materiaal te luisteren of zijn clip te bekijken of de man een keer live te zien, maar hij moet direct optiefen en wat niet al.
Jeetje.... What did he ever do to you?
![]()
Op dit moment staat er een poll op de website van Boris waarbij je samples kunt beluisteren van een aantal nummers van het nieuwe album, Holy Pleasure.
Moeilijk hoor quoten. En kom de volgende keer ff met een originele reply, want hier draai ik m'n hand niet voor om.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:35 schreef loentje het volgende:
Tijd om je eens dan te laten nakijken door een oog/oor arts!![quote]Op woensdag 9 augustus 2006 17:55 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Ik HEB em live gezien, ik HEB z'n clip gezien en ik HEB em dus oook gehoord.![]()
Ik weet genoeg.
[/quote
Hij is inderdaad erg muzikaal en heeft een goeie stem (itt bijv. Jim, ik noem maar wat). Maar kom niet met dat overdreven gezeik dat je een jaar in de studio hebt gehangen en met 2 A4'tjes vol met super interessante songwriters waar je allemaal wel niet mee hebt samengewerkt als je een plaat vervolgens 100% kopieert, en dan vervolgens net doet alsof het eigen werk is.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:39 schreef kattemie het volgende:
Ik word zo moe van die ongenuanceerde reacties als het over Boris gaat.Je neemt niet eens de moeite om eens naar zijn materiaal te luisteren of zijn clip te bekijken of de man een keer live te zien, maar hij moet direct optiefen en wat niet al.
Jeetje.... What did he ever do to you?
![]()
Op dit moment staat er een poll op de website van Boris waarbij je samples kunt beluisteren van een aantal nummers van het nieuwe album, Holy Pleasure.
Kwestie van smaak.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:01 schreef oZy het volgende:
[..]
Hij is inderdaad erg muzikaal en heeft een goeie stem (itt bijv. Jim, ik noem maar wat).
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 07:59 schreef OFfSprngr het volgende:
Dacht gvd dat het over de band Boris ging, blijkt het over een of andere Big Brother Idols faggot te gaan.
Damn dit wist ik niet.. ik dacht dat ie alleen diezelfde sample als Camp Lo had gebruikt en dat de tekst en melodie/zanglijnen van 'm zelf warenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:14 schreef oZy het volgende:
Godsamme zeg.. wat blijft deze gast toch zielig.. hele imposante lijst met mensen met wie hij samenwerkt maar na When you think of me en MSG (?)...
is ook zijn nieuwe single Within my hands 100% gejat!! Zoek de verschillen:
Terri Walker - This is my Time
Boris - Within My Hands
Zielepoot, bedenk eens wat nieuws als je zo'n muzikaal talent bent.
Allemaal het zelfde.quote:
hehe grappig hoe hier in Nederland daar tegen aan wordt gekeken.. in andere landen is dat eerder een enorme push dan een belemmering.. het gaat tog om de muziek en als die goed is dan maakt het tog niet uit hoe je in de industrie bent gekomenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:09 schreef aardebei het volgende:maarja hij blijft toch "iemand van Idols"..
Gelukkig zelfs nog dat hier in NL men nog niet te commercieël zijn gebrainwashed door bedrijven duur puurweg uit zijn op winst en dus maar het meest nalatige slechte tiefusbagger produceren wat hapklaar in brokjes wordt geserveerd voor een prijs die ik niet eens zou betalen om die gene op zn bek te mogen rammen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hehe grappig hoe hier in Nederland daar tegen aan wordt gekeken.. in andere landen is dat eerder een enorme push dan een belemmering.. het gaat tog om de muziek en als die goed is dan maakt het tog niet uit hoe je in de industrie bent gekomen![]()
die snippets die ik gehoord heb klonken in ieder geval wel dope!
Ik weet niet wat voor beeld jij hebt bij deze Boris, maar dit is een zanger die honderd procent betrokken is geweest bij de produktie van zijn album. Van begin tot eind! Is overal bij geweest. Zelf zijn producers uitgekozen, 12 van de 14 nummers zelf geschreven. Met de mensen in Amerika, Engeland en Nederland samengewerkt die de zelfde smaak en feeling hebben, discussies voert om een album te krijgen wat helemaal naar zijn zin is. Deze zanger weet wat hij wil en heeft er voor gezorgt dat er een album komt dat helemaal zijn stijl is. Honderd procent Boris en goed over nagedacht. Ik vermoed dat jij Boris niet kent en ook zijn muziek niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:49 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Gelukkig zelfs nog dat hier in NL men nog niet te commercieël zijn gebrainwashed door bedrijven duur puurweg uit zijn op winst en dus maar het meest nalatige slechte tiefusbagger produceren wat hapklaar in brokjes wordt geserveerd voor een prijs die ik niet eens zou betalen om die gene op zn bek te mogen rammen.
jij bent sceptisch over het concept maar als iets goed is is het goed.. en natuurlijk zit er een heel marketing plan achter waar je zo doorheen prikt.. maar als er een artiest uit die hoek komt die muzikaal gezien kwaliteit levert dan verdient zo iemand tog niet een negatieve Idols stempel..quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:49 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Gelukkig zelfs nog dat hier in NL men nog niet te commercieël zijn gebrainwashed door bedrijven duur puurweg uit zijn op winst en dus maar het meest nalatige slechte tiefusbagger produceren wat hapklaar in brokjes wordt geserveerd voor een prijs die ik niet eens zou betalen om die gene op zn bek te mogen rammen.
http://youtube.com/watch?v=yaB_amLiqQsquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:57 schreef TKS het volgende:
Vind het een erg lekker nummer en denk dat ik het album best is op zou kunnen gaan pakken als ik hem in de winkel zie![]()
Iemand zei een paar paginas terug dat het een cover is? Nog nooit eerger gehoord en kon op google ook geen andere liedjes vinden behalve deze als ik naar de lyrics zocht, dus weet iemand ook van welk lied het een cover is dan? Zou hem wel is willen horen.
IDDquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:36 schreef DrDentz het volgende:
ssilvia1, kom es uit de reet van boris
Hmm... interresant. Kan moeilijk zeggen welke ik beter vind, vind ze allebij wel hun goede punten hebbenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:27 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=yaB_amLiqQs
Heb jij al kwaliteit opgemerkt tussen Idols en dat soort baggerprogrammas?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:25 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
jij bent sceptisch over het concept maar als iets goed is is het goed.. en natuurlijk zit er een heel marketing plan achter waar je zo doorheen prikt.. maar als er een artiest uit die hoek komt die muzikaal gezien kwaliteit levert dan verdient zo iemand tog niet een negatieve Idols stempel..
wat ik bij hem trouwens wel mis is een stukje persoonlijkheid en eigen identiteit
Weet jij dat jij de eerste bent die vindt dat de nieuwe nummers lijken op de nummers uit zijn eerste album? Ik hoor om mij heen en ik lees overal het tegenovergestelde. Grappig.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:23 schreef beautiful_world het volgende:
Beste Silvia, het zou beter voor je zijn als je niet zo defensief overal op zou reageren. Het is namelijk zo dat ik boris de beste zanger van Nederland vindt. Hij maakt leuke muziek maar de nieuwe nrs lijken erg veel op zijn eerste album. Wat dus erg jammer is. Daarmee zeg ik niet dat ik het slecht vindt maar had gehoopt dat het meer naar de muziek zou gaan die hij in zijn Sofuja tijd maakte.
Ohh en ik snap zoizo niet echt waarom jij hem zo aan het verdedigen bent.. laat iedereen toch kletsen zolang jij het toch maar leuk vindt?
Jammer genoeg heeft hij al in de hitkrant gestaan, in een interview en als poster. Schijnt bij de promotie te horen. Dat heeft hij niet voor het zeggen. Maar is tmf (waar hij ook regelmatig moet verschijnen) niet de zender om jezelf te laten zien dan? Het is wel commercieel, maar volgens mij komt hij daar nog niet onderuit. Zolang er nog mensen zijn die zijn muziek niet kennen moet hij toch ergens beginnen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:15 schreef Suikeroom het volgende:
Zodra zn 2e plaat dropt en ie in het land gaat spelen komt de muziek vanzelf wel boven drijven.. als ie maar niet denkt dat ie een posterboy is voor hitkrant publiek.. hij moet die tmf ambities aan de kant gooien..
Ik denk ook eerlijk gezegd dat zn 2e plaat het niet goed gaat doen (commercieel gezien) aangezien hij tog een imago-probleem heeft.. dat is op de lange termijn wel een positief ding.. want dan komt ie uiteindelijk bij een indie-label terecht waar het alleen nog maar om de muziek gaat en niet om het pleasen van meisjes van 13 met posters van K3 en Jim boven hun bed![]()
Oja! Dat was het optreden in dat kleine intieme zaaltje, samen met the Aurotones. De vorige dag trad hij tot diep in de nacht nog op in Sittard. Hij gaf daar een concert met zijn eigen band en daar kwamen 6000 mensen op af. Liep toen ook door het publiek, maar dat is tegenwoordig standaard. Toen had je een paar van de nieuwe nummers in zijn geheel kunnen horen!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:25 schreef beautiful_world het volgende:
Ik ben het wel gedeeltelijk met je eens silvia de nrs klinken zeker weten meer funk dan zijn vorige cd.. en denk ook dat ik de hele nrs moet horen voordat ik echt kan oordelen.
En wat betreft zijn imago issue kom op zeg.. ik ben een paar weken geleden naar hem wezen kijken in Rotterdam in de Orange Store waar echt bijna geen fans waren en hij liep gewoon vrolijk door het publiek en is met iedereen die het wilde op de foto geweest.. die jongen is echt verre van arrogant.
Dat kun je ze toch niet kwalijk nemen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:27 schreef kattemie het volgende:
Het zal nog een paar jaar duren voordat Boris het Idols-imago van zich af heeft geschud en ik vrees dat zijn platenmaatschappij tegen die tijd wel afgehaakt zal zijn. Die stoppen hun energie liever in de nieuwe Christina Aguilera of Robbie Williams, waarvan ze zeker weten dat er honderdduizenden van verkocht worden....![]()
Weet je dat wel zeker?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:00 schreef FoggyFreek het volgende:Check die nieuwe cd van Boris 'Live my Life' maar vooral, Ga es kijken. Succes gegarandeerd. Waanzinnig!
cd inmiddels meerdere keren beluisterd & toch best wel heel erg lekker.. het is alleen even wennen,misschien omdat het inderdaad zo 'gladjes' is.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:30 schreef detoardin het volgende:
vond het een heel tof concert! maar na de cd te hebben geluisterd,moet ik tot de conclusie komen dat ik de vorige beter vind
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |