Welke muziek??quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:12 schreef ssilvia1 het volgende:
Boris is back en totaal veranderd en niet alleen zijn muziek.
....
David Bowie is ook een homo.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hij ziet er beter uit, maar hij blijft een homo.
Nee, dat is z'n Urban (quote:
Comeback na 1.5 jaar ofzoquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:53 schreef happyme28 het volgende:
...Verder vind ik het veel te veel poes pas en het komt erg rommelig over. Mijn mening: geen beste comeback.
Wehehe, met dat logo in die rechterhoek, krijgt het echt zo'n 'zanger bob' uitstralingquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:12 schreef ssilvia1 het volgende:
Boris is back en totaal veranderd en niet alleen zijn muziek.
Bij een nieuwe Boris hoort een nieuwe topic.
[afbeelding]
Kom je vanzelf wel achter als er weer een Idolsforum komtquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:20 schreef Jarno het volgende:
Wie?
Eensch.. Ik vond hem best een lekker ding, maar ik moest twee keer kijken voordat het volledig tot me doordrong wat hij met zijn haar gedaan heeft en dat het toch echt dezelfde persoon is op de foto..quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:50 schreef Natalie het volgende:
Oh Goede God... met dat langere haar had ie tenminste nog een zekere uitstraling. Met kort haar is ie gewoon eng
lolquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:10 schreef PsyCha het volgende:
Huh? Is dat die van Idols? OMG! Die is verandert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |