Ja maar Maud had hetzelfde nummer, dus t was wel logisch dat hij t niet zelf geproduceerd en geschreven had.quote:Op zondag 9 mei 2004 22:41 schreef pberends het volgende:
Covers kan elke flapdrol uitbrengen
Van mij mag het, maar niet als het een fucking nummer 1 hit wordt en dat hij net doet of hij het zelf heeft geproduceerd en geschreven
Dat zijn toch al die overgeproduceerde Idols-deelnemers (zowel van vorig als dit jaar).quote:Op zondag 9 mei 2004 22:39 schreef pberends het volgende:
Van "Mark Wills - When You Think of Me"
Wat een gore nepartiest
jamai had step right up...geen cover....of wel??quote:Op maandag 10 mei 2004 10:19 schreef pberends het volgende:
Dat je de hele tijd covers zingt tijdens de weg naar de finale snap ik wel, maar dat je een cover uitbrengt als 'eerste' hit is achterlijk. Deed Jim en Jamai dat ook?
Officieel geen cover volgens mij, maar 't was wel aan alle kanten gejatquote:Op maandag 10 mei 2004 10:21 schreef Famas het volgende:
[..]
jamai had step right up...geen cover....of wel??
http://www.allmusic.com/c(...)6450028&sql=H1577205quote:Op maandag 10 mei 2004 10:53 schreef DrMarten het volgende:
Is die versie van Mark Wills wel origineel of heeft die het ook weer gejat van een jaren '70/'80 artiest?
En het klonk als je reinste Italo-disco; wat de originaliteit van het geheel ook aardig ontkrachtquote:Op maandag 10 mei 2004 10:36 schreef ModernTalking het volgende:
[..]
Officieel geen cover volgens mij, maar 't was wel aan alle kanten gejat![]()
quote:Op zondag 9 mei 2004 22:40 schreef WebForce het volgende:
What's new
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |