quote:Idols-winnaar Boris komt net niet op nummer één binnen in de Pepsi Chart. Nummer één blijft de Amerikaan Eamon met zijn nummer Fuck It.
Vorige week werd nog verwacht dat zijn nummer When You Think of Me op de eerste plaats van de hitparade zou binnenkomen. Dat zou uniek zijn, omdat van het nummer tot vandaag nog geen cd-single verkocht is. Die is pas vanaf vandaag in de winkels verkrijgbaar. Omdat tegenwoordig ook het aantal digitale downloads wordt meegenomen in de berekening van de charts, komt de winnaar van Idols al deze week binnen. Nummer één blijft de Amerikaan Eamon met zijn nummer Fuck It.
wat weet De Telegraaf 't weer overdreven te brengen. 't Is ook pas sinds een week ofzo dat downloads bij de bepaling van de charts wordt meegenomen. Dan is het dus al snel "nooit eerder".quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:16 schreef jacqjacq het volgende:
In een nek-aan-nek-race met het nummer 'Fuck it' van Eamon eindigt Boris deze week toch op nummer twee. Nog nooit eerder kwam het voor dat een gedownloade single meteen zo hoog in de hitlijsten uitkwam.
[..]
Idd.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
wat weet De Telegraaf 't weer overdreven te brengen. 't Is ook pas sinds een week ofzo dat downloads bij de bepaling van de charts wordt meegenomen. Dan is het dus al snel "nooit eerder".
Dit gaat om de downloads via de site van Freerecord.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
wat weet De Telegraaf 't weer overdreven te brengen. 't Is ook pas sinds een week ofzo dat downloads bij de bepaling van de charts wordt meegenomen. Dan is het dus al snel "nooit eerder".
Wie koopt er nou die single van Eamon voor z'n moeder?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:16 schreef jacqjacq het volgende:
In een nek-aan-nek-race met het nummer 'Fuck it' van Eamon eindigt Boris deze week toch op nummer twee. Nog nooit eerder kwam het voor dat een gedownloade single meteen zo hoog in de hitlijsten uitkwam.
Volgens een woordvoerder van Free Record Shop is er afgelopen weekeinde in het kader van moederdag veel gewinkeld en gingen er daardoor net even wat meer singles van Eamon over de toonbank.
Volgens de zegsman is het "100 procent zeker" dat 'When you think of me' volgende week Eamon van de eerste plaats verdrijft. " Zelfs als hij maar de helft van het succes van Jamai behaalt, komt hij al op nummer 1 binnen."
bron: telegraaf.nl
mwuhuhaahahaquote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Wie koopt er nou die single van Eamon voor z'n moeder?![]()
quote:Nog een single van Boris in aantocht
Venlo - Naast het inmiddels in de winkels verkrijgbare When you think of me verschijnt binnenkort nog een single met Boris Titulaer. Het gaat om het nummer When Something's wrong van de Limburgse groep Down South, waarop de Idolswinnaar uit Venlo als gast de zang verzorgt.
De Down South-single zou aanvankelijk gisteren uitkomen, maar de release is uitgesteld omdat producer HP Nieskens (ex-Volumia!) nog in overleg is met Boris' platenmaatschappij BMG. ,,Of zij brengen het uit, en dan wordt het waarschijnlijk juli, of ik doe het zelf op mijn label MCP Records en dan verschijnt het plaatje volgende week al.''
Spilfiguren van Down South zijn gitarist Bart Oostindie en toetsenist Mike Roelofs. Zij maakten de opnamen met Boris al voor het hoogtepunt van de Idols-hype.
Bij BMG was gisteren niemand voor commentaar bereikbaar.
Euhhh Boris maakt er een beetje een troepje van. De ene na de andere plaat komt ineens bovendrijven. Hier kan BMG niet blij mee zijn.quote:
Die jongen kan er ook niets aan doen dat ie in het verleden heel muzikaal bezig geweest is ..quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:14 schreef marky het volgende:
[..]
Euhhh Boris maakt er een beetje een troepje van. De ene na de andere plaat komt ineens bovendrijven. Hier kan BMG niet blij mee zijn.
Hij kan daar natuurlijk nu niets meer aan doen nee maar voor BMG is dit niet echt leuk. Zo wordt de spoeling wel wat dun.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die jongen kan er ook niets aan doen dat ie in het verleden heel muzikaal bezig geweest is ..
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:44 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een tegenvaller is en de moederdagsmoes vind ik ook wel vaag hoeveel moeders willen nu graag de single Fuckit hebben.... ik zie me al aankomen bij mijn 70 jarige moeder.
Wel een oké nummer. Beetje te jazzy naar mijn smaak, maar desondanks erg oké.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:44 schreef MaGNeT het volgende:
Single is al te beluisteren / downloaden op:
www.downsouth.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |