Is hij weer aanwezig bij BVD?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:18 schreef scanman01 het volgende:
Boris reageerde net in Barend en Van Dorp. Hij gaf aan er niet blij mee te zijn, maar maakte zich er verder niet zo druk om. Wat hem wel zeer leek te storen is dat de Nieuwe Revu hem niet heeft ingelicht en zelfs heeft gelogen... en dat ook Gino hem niets van zijn plannen heeft verteld. Verder gaf hij aan dat er stappen worden ondernomen.
nee, aan telefoon geweest.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:19 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Is hij weer aanwezig bij BVD?
De 2e Jan Mulder.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:19 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Is hij weer aanwezig bij BVD?
Maar als ie zingt, gaat Jan Mulder wel gezelliger kijken... hah, die liep gister echt te zwijmelen!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:20 schreef LeBeau het volgende:
De 2e Jan Mulder.
Als ie zingt kijkt ie net zo gezellig.
Haha ja echt welquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:23 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Maar als ie zingt, gaat Jan Mulder wel gezelliger kijken... hah, die liep gister echt te zwijmelen!
Maar de cd, wat zei hij daarover? Het artikel boeit natuurlijk minder. Met de cd is veel geld aan hem voorbijgegaan. Ik ben zo benieuwd of hij nou wel of niet een contract had getekend en wat dan de tegenprestatie van die Gino was. Alleen maar meespelen in de band en mentortje spelen lijkt me toch echt te weinig. Triest dat hij daarvoor Boris zo'n wurgcontract laat ondertekenen. Kan me gewoon niet voorstellen dat Boris akkoord ging.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:20 schreef cpcpb het volgende:
zojuist een reactie van Boris op bvd - rtl 4
-Geen ramp dat het artikel geplaatst is
Volgens Boris kan iedereen zeggen dat het niet om het geld gaat, maar als iemand in de eerste zin al over geld begint, is dat voor hem een teken dat niet te vertrouwen is...
Al die ads, wat een horrorquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:27 schreef cpcpb het volgende:
Nog niet alles werkt, het Forum is bijvoorbeeld nog niet aangepast
Ik ben sowieso heel benieuwd naar opbouwende kritieken, info, tips, ideeen enzovoorts..
Mail gerust dat vind ik hartstikke leuk !!!
die hele site doet het niet bij mijquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
waardeloze OP
www.jacobus.nl heeft de nummers online staan:
- springtime
- ain't no sunshine
- rockafella girl
- kiss
- hard to handle
- souldier
- take me as i am
- whats going on
- rebirth of the misty dawn
- tell me
Omdat ik Boris zie als de messenger. Hij brengt de muziek en geen idols of Gino kan hem "het zwijgen opleggen". Vandaar "you can't kill the mssenger".quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:28 schreef Yakult het volgende:
Waarom is de topic titel "you can't kill the messenger"? Volgens mij ziet die Gino zichzelf als de messenger die doodgezwegen werd, en wil hij er mee zeggen dat 'the message' toch wel boven water komt. Oftewel, Gino vindt dat zijn verhaal lang is genegeerd, maar het komt nu uiteindelijk toch naar buiten. (zijn verhaal komt een beetje gefrustreerd op mij over)
De link staat ook op de FP, dus ik denk dat heel Nederland die site nu plattrektquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
die hele site doet het niet bij mij![]()
kan ze ook niet openen of opslaan
Ok, ik moet het los zien van de zin (waarschijnlijk Gino's idee) op dat cd'tje.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ik Boris zie als de messenger. Hij brengt de muziek en geen idols of Gino kan hem "het zwijgen opleggen". Vandaar "you can't kill the mssenger".
Leuk dat je een Borissite maaktquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:27 schreef cpcpb het volgende:
Over sites gesproken: (Mocht van Schatje)
Ik ben bezig met mijn site over Boris.
De eerste opzet staat online
http://www.boris.sp.st
Nog niet alles werkt, het Forum is bijvoorbeeld nog niet aangepast
Ik ben sowieso heel benieuwd naar opbouwende kritieken, info, tips, ideeen enzovoorts..
Mail gerust dat vind ik hartstikke leuk !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |