nee moet niet naar ajax, moet na het hoge noordenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:19 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Pff.. Smoesjes!Ajax speelt helemaal niet vanavond!
![]()
Ah; noar t Hoge Noord'n. Wa giest doar daun dan Mien Jong??quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:41 schreef WEST het volgende:
[..]
nee moet niet naar ajax, moet na het hoge noorden![]()
Menu @ Sally's: Crappy fish and chips.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:55 schreef Sitethief het volgende:
Ik ga zoiezo eten in de Sally. Ik ben niet de de dunsteen heb een Happy Three Friends t-shirt aan waarop staat "Skate or die"
Ik hoop dat het een gezellige meet wordt.
Doordeweeks hebben ze er heerlijke Chili Concarne. Lamb Stew en Salmon. En de sate van daarnet was ook goed te doenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Menu @ Sally's: Crappy fish and chips.
Febo zou ik zelfs eerder heen gaan.. (en daar kom ik zelfs alleen als het snachts is en ik ben niet meer helder)
Ik ben dr rond iets voor 9enen. Lange jongen (bijna 2 m); redelijk kort donker haar; zwart (effen shirt; bruine broek (met van die zakken aan de zijkant); witte.. nou ehmm grijsbeige schoenen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:02 schreef Sitethief het volgende:
Heerlijk zo`n mobiel met internet. Ik zit al aan het bier
Hoe gaan we elkaar herkennen? De Sally stroomt al aardig vol
Je kan bij Sally's juist lekker eten!quote:
Welk pand?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:16 schreef annoylikethewind het volgende:
Zwollenaar meldt zich!
Sally's heeft zeker wel lekkere chickensandwich met patat![]()
Dat ene pand trouwens, waar iedereen wil wonen, valt op zich wel mee hoor. Hoewel ik verhalen heb gehoord over zwervers die snachts in de kelder slapen en de trap onderkotsen![]()
Maar dat is niet nodig, want ik ga naar Amsterdam en heb al verblijf in Zwolle.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:37 schreef annoylikethewind het volgende:
Het is geen studentenhuis, helaas, er zitten allemaal kleine appartementen in (1 a 2 kamers). Het gaat via deltawonen www.deltawonen.nl.
Maar als je in Zwolle gaat studeren kun je misschien beter alvast punten gaan sparen via www.dewoningzoeker.nl anders moet je particulier huren en betaal je bakken meer
Kamers in Amsterdam? Kan je nog een kamer aan de prinsengracht/herengracht/andere gracht voor me regelen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:39 schreef annoylikethewind het volgende:
Yup, maar studeer in A'dam. Heb wel gestudeerd in Zwolle
Ow .. Wheheh. Ik hang nooit op het station eigenlijk, wacht op perron 3, Leeuwarden/Groningen of ik loop meteen naar mijn moeder toe.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
!!!!
In de hal!!! bij de trap rechts.
Daar is het dusquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:10 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ow .. Wheheh. Ik hang nooit op het station eigenlijk, wacht op perron 3, Leeuwarden/Groningen of ik loop meteen naar mijn moeder toe.
Hoe kun je die in hemelsnaam missen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:08 schreef skiczukie het volgende:
[..]
BurgerKing op Zwolle CS? Waar? Nooit gezien namelijk.
Ik vind het echt heel knap. Ben je chronisch onder invloed van alcohol ofzo?quote:
Zoals het hoort tog.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel knap. Ben je chronisch onder invloed van alcohol ofzo?
Jij wint.quote:
Ik kwam nog een hitsig dametje tegen op station zwollequote:
Kijk de volgende keer, als je op het punt staat met die trap naar beneden te gaan, eens even naar links. Et voilà, de Burger King.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:18 schreef skiczukie het volgende:
Ik zie altijd de Smullers en de pizzatent naast FRS?![]()
Ik was het niet, ik was het niet!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kwam nog een hitsig dametje tegen op station zwolle![]()
Ik glimlachte nogquote:
Eh, die BK zit daar dus ook? Tussen de Smullers en de PizzaCompany (?) in?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kijk de volgende keer, als je op het punt staat met die trap naar beneden te gaan, eens even naar links. Et voilà, de Burger King..
Op de hoek.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:20 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Eh, die BK zit daar dus ook? Tussen de Smullers en de PizzaCompany (?) in?![]()
Leer is harstikke uit, mên. Dat draag ik niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik glimlachte nogIk was dat met een kingshake die links ging bij de trappen.
Jij zwaaide nog - in je leren pakje.
Naja... mijn trein vertrok![]()
Nylonquote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Leer is harstikke uit, mên. Dat draag ik niet.
Bel me de volgende keer als je op het station van Zwolle bent maar, dan kom ik het persoonlijk aanwijzen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:20 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Eh, die BK zit daar dus ook? Tussen de Smullers en de PizzaCompany (?) in?![]()
quote:
Wat is je nummer?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bel me de volgende keer als je op het station van Zwolle bent maar, dan kom ik het persoonlijk aanwijzen.
06 etc.quote:
Ik ga mijn telefoonnummer toch zeker niet op het internet zetten!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Alsof ik 8 cijfers kan raden terwijl ik daar zo hulpeloos op het station van Zwolle sta.![]()
Zeg dat dan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ga mijn telefoonnummer toch zeker niet op het internet zetten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |