ik wil dat hele pand hebbenquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Laat me raaien, jij wil in het torentje?
Die zijn wel héél slecht.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:45 schreef rudedeltadude het volgende:
dan kan ik het ook niet laten om wat minder kwalitatieve foto's te dumpen hiero:
jij bent mod, haal ze maar weg danquote:
en gebouw naar rechts en je komt mij tegenquote:
Hé, die gracht is niet in Zwolle maar in Kampen!quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:45 schreef rudedeltadude het volgende:
En een beetje gracht:
[afbeelding]
Geloof me; daar wil je niet wonen...quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:41 schreef rudedeltadude het volgende:
dat pand op de bovenste foto is echt mijn droomhuis!
quote:
Oepsie; overheen gelezen!quote:
Wie zegt dat rude geen goed katholiek is?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:22 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Oepsie; overheen gelezen!![]()
Is wel erg groot hoor; dat pand. Daar kun je hele families in herbergen![]()
true!quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:57 schreef dino889 het volgende:
[..]
Hé, die gracht is niet in Zwolle maar in Kampen!![]()
En het is ook geen gracht maar de rivier de IJsselquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:57 schreef dino889 het volgende:
[..]
Hé, die gracht is niet in Zwolle maar in Kampen!![]()
Dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:19 schreef Swolly het volgende:
[..]
En het is ook geen gracht maar de rivier de IJssel
ECI / Nederlandse Boekenclub / Boek & Plaat enz.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:40 schreef Canisfire het volgende:
Wat me altijd opvalt als ik in zwolle loop dat ik altijd word gevraagt of ik 18 ben terhoogte waar Sub-way's eerst zat en als ik dan zeg over drie weken zeggen ze altijd bedankt voor u tijd
ja zoietsquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:46 schreef Swolly het volgende:
[..]
ECI / Nederlandse Boekenclub / Boek & Plaat enz.
Waar staat dit pand dan? Komt me wel heel bekend voor, maar zou niet weten waar h et staatquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:22 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Oepsie; overheen gelezen!![]()
Is wel erg groot hoor; dat pand. Daar kun je hele families in herbergen![]()
Ik kom ze altijd tegen op het zelfde hoekje.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:55 schreef WEST het volgende:
[..]
ja zoiets
meneer mag u wat vragen, nou doe ik net of ik het niet hoor (tja m'n handycap kan soms van pas komen) maar ik loop stijf door. Maar tegenwoordig staan ze overal in de stad![]()
van nagelstraat. tegenover het water bij die bocht waar alle bussen naar het station rijden ( beetje krom verwoord, maar je snapt mequote:Op donderdag 29 juni 2006 22:40 schreef The_Man het volgende:
[..]
Waar staat dit pand dan? Komt me wel heel bekend voor, maar zou niet weten waar h et staat![]()
Oh ja! Slecht zeg, daar ben ik zo vaak langsgelopen, en dan weet ik het nog nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
van nagelstraat. tegenover het water bij die bocht waar alle bussen naar het station rijden ( beetje krom verwoord, maar je snapt me)
Het Engelse Werk?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:51 schreef The_Man het volgende:
[..]
Oh ja! Slecht zeg, daar ben ik zo vaak langsgelopen, en dan weet ik het nog niet![]()
Nou ja, als dank een plaatje uit eigen collectie:
[afbeelding]
U gaat door voor de koelkast!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:46 schreef QuickSilverZ het volgende:
[..]
Het Engelse Werk?
Gisteren weer eens lekker een terrasje gedaan in Zwolle. Altijd gezellig. Ook nog een hapje gegeten bij de Vier Jaargetijden. Alleen beetje jammer dat ze de Vismarkt aan het verbouwen zijn...weg uitzicht dusMaar het was er niet minder gezellig om hoor..
![]()
ze staan tegenwoordig ook vaak bij de bieb en iets verder bij speelgoed de witquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:07 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik kom ze altijd tegen op het zelfde hoekje.
De TS is niet eens een Zwollenaar, dat kán toch niet!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:19 schreef DikkeDiarree het volgende:
Blauwvinger meldt zich.
Er staat een foutje in de OP.
In het Zwolse volkslied.
Is leven altijd knus, moet zijn: Is 't leven glad en knus.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:57 schreef OldJeller het volgende:
[..]
De TS is nog niet eens een Zwollenaar, dat kán toch niet!![]()
Komt verandering dus..quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:03 schreef Dagonet het volgende:
Ik hou anders ook van konijn hoor. Op een bedje van rucola ofzo.
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:19 schreef DikkeDiarree het volgende:
Blauwvinger meldt zich.
Er staat een foutje in de OP.
In het Zwolse volkslied.
Is leven altijd knus, moet zijn: Is 't leven glad en knus.
![]()
![]()
Wat mij betreft wel; voor de mensen die er wel al om 8 uur zijn:quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:44 schreef navvy het volgende:
Gaat het allemaal nog door vanavond? Ik ben waarschijnlijk vrij dus wie weet kom ik nog ff langs.
Pff.. Smoesjes!quote:
nee moet niet naar ajax, moet na het hoge noordenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:19 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Pff.. Smoesjes!Ajax speelt helemaal niet vanavond!
![]()
Ah; noar t Hoge Noord'n. Wa giest doar daun dan Mien Jong??quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:41 schreef WEST het volgende:
[..]
nee moet niet naar ajax, moet na het hoge noorden![]()
Menu @ Sally's: Crappy fish and chips.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:55 schreef Sitethief het volgende:
Ik ga zoiezo eten in de Sally. Ik ben niet de de dunsteen heb een Happy Three Friends t-shirt aan waarop staat "Skate or die"
Ik hoop dat het een gezellige meet wordt.
Doordeweeks hebben ze er heerlijke Chili Concarne. Lamb Stew en Salmon. En de sate van daarnet was ook goed te doenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Menu @ Sally's: Crappy fish and chips.
Febo zou ik zelfs eerder heen gaan.. (en daar kom ik zelfs alleen als het snachts is en ik ben niet meer helder)
Ik ben dr rond iets voor 9enen. Lange jongen (bijna 2 m); redelijk kort donker haar; zwart (effen shirt; bruine broek (met van die zakken aan de zijkant); witte.. nou ehmm grijsbeige schoenen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:02 schreef Sitethief het volgende:
Heerlijk zo`n mobiel met internet. Ik zit al aan het bier
Hoe gaan we elkaar herkennen? De Sally stroomt al aardig vol
Je kan bij Sally's juist lekker eten!quote:
Welk pand?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:16 schreef annoylikethewind het volgende:
Zwollenaar meldt zich!
Sally's heeft zeker wel lekkere chickensandwich met patat![]()
Dat ene pand trouwens, waar iedereen wil wonen, valt op zich wel mee hoor. Hoewel ik verhalen heb gehoord over zwervers die snachts in de kelder slapen en de trap onderkotsen![]()
Maar dat is niet nodig, want ik ga naar Amsterdam en heb al verblijf in Zwolle.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:37 schreef annoylikethewind het volgende:
Het is geen studentenhuis, helaas, er zitten allemaal kleine appartementen in (1 a 2 kamers). Het gaat via deltawonen www.deltawonen.nl.
Maar als je in Zwolle gaat studeren kun je misschien beter alvast punten gaan sparen via www.dewoningzoeker.nl anders moet je particulier huren en betaal je bakken meer
Kamers in Amsterdam? Kan je nog een kamer aan de prinsengracht/herengracht/andere gracht voor me regelen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:39 schreef annoylikethewind het volgende:
Yup, maar studeer in A'dam. Heb wel gestudeerd in Zwolle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |