quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:49 schreef Mwanatabu het volgende:
Roze zaterdag was echt een beetje triest. Niet omdat er homo's rondliepen, maar omdat er meer hetero's heen gingen om lekker homo's te kijken
tvp
Ga in het binnenhof zittenquote:Op maandag 26 juni 2006 23:16 schreef Bluezz het volgende:
Tja, terrasjes pakken en wandelen kan ik ook zelf bedenken, en doe je al automatisch in een vreemde stad
Bioscoopje pakken is geen optie, dat kan ik thuis ook.
Is het echt zo zaaaiiiiiiii dan
Nee serieus. Collega's van me stonden te overleggen of ze lekker zouden gaan, ik had zondag mensen op bezoek die hadden staat kijken, fotograferen, wijzen en lachen.quote:
Mijn moeder wist niet hoe wiet rook. Elke keer dat we langs het Binnenhof liepen, nam ze een diepe snuif en merkte op "wat een lekkere theelucht er daar toch altijd hing"quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:03 schreef rudedeltadude het volgende:
mijn vriendin heeft schuinboven binnenhof gewoond
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:12 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mijn moeder wist niet hoe wiet rook. Elke keer dat we langs het Binnenhof liepen, nam ze een diepe snuif en merkte op "wat een lekkere theelucht er daar toch altijd hing"
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:12 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mijn moeder wist niet hoe wiet rook. Elke keer dat we langs het Binnenhof liepen, nam ze een diepe snuif en merkte op "wat een lekkere theelucht er daar toch altijd hing"
Neem jij deel aan al die activiteiten dan?quote:Op maandag 26 juni 2006 23:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik woon in een dorp.
Vlak bij het strand. Je kan er wandelen, lekker eten, terrassen, met de boswachter verschillende natuurdingen doen/bekijken.
Heerlijk in de duinen of in het bos wandelen, naar Caprera een openluchttheater in het bos. Een kleine manege hier gewoon tussen de woonhuizen in waar je dus een uurtje kan rijden....
Veel weiland met leuke dieren
Op een steenworp afstand een prachtig honkbalstadion (in haarlem, ok maar echt vlakbij) waar in de laatste week van juli de http://www.honkbalweek.nl/php/ wordt gehouden.
Maar dit is Offtopic en hoort thuis in : http://forum.fok.nl/topic/874303
![]()
Of met de gewone fiets! Veel leuker!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:33 schreef Devlinsect het volgende:
Waterfietsen over de prachtige grachten in Zwolle. Dat kan ook. Bij de brug van de Luttekestraat.
WTF is een TukTuk? Van die naam alleen al word ik manisch depressief, laat staan dat ik erover na ga denken om eraan te participeren.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is redelijk dichtbij het centrum, minuutje of 10 lopen en je zit in de binnenstad..
Als de fietstocht je niet aanspreekt, raad ik je een tochtje met de Tuk Tuk aan. Zwolle is 1 van de 2 steden in Nederland die beschikt over Tuk Tuks, dus het is vrij uniek en je komt gelijk langs alle bezienswaardigheden in Zwolle, waar je een uitleg bij krijgt van de chauffeur. Informatie hierover vind je hier.
Tnxx, wat leuk!!!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:41 schreef Misstique het volgende:
Het is redelijk dichtbij het centrum, minuutje of 10 lopen en je zit in de binnenstad..
Als de fietstocht je niet aanspreekt, raad ik je een tochtje met de Tuk Tuk aan. Zwolle is 1 van de 2 steden in Nederland die beschikt over Tuk Tuks, dus het is vrij uniek en je komt gelijk langs alle bezienswaardigheden in Zwolle, waar je een uitleg bij krijgt van de chauffeur. Informatie hierover vind je hier.
Lees ff het linkje.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:15 schreef OldJeller het volgende:
WTF is een TukTuk? Van die naam alleen al word ik manisch depressief, laat staan dat ik erover na ga denken om eraan te participeren.
Ik heb er nog nooit van gehoord but I am glad to.
Niet negatief naar jou, Miss.![]()
![]()
Tuktuk... ander woord voor; 'vervoersmiddel wat je veelal in aziatische landen tegenkomt b.v. Thailand.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lees ff het linkje.
[afbeelding]
Geweldig toch
Jeujquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:29 schreef Radobe het volgende:
Dit weekend, stad als theater!
Wat? Alwéér Roze Zaterdag?quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:29 schreef Radobe het volgende:
ik dacht eerst dat ik op zo'n geval waar het programma op stond dat Theater groep Figo langs kwamquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:29 schreef Radobe het volgende:
That circus already left town...quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:54 schreef WEST het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat ik op zo'n geval waar het programma op stond dat Theater groep Figo langs kwam![]()
Ook maar eens gedaan: http://www.destadalstheater.nl/quote:
Ah; vandaar al die mafkezen in t stadspark..quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:29 schreef Radobe het volgende:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:17 schreef PaRaR het volgende:
Morgen 13.15. Het telt nergens voor dus ik hoef me ook niet voor te bereiden ... of is dit geen goede hbo instelling?
Vertel, wat heb je gezien en wat vond je leukquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:18 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ah; vandaar al die mafkezen in t stadspark..![]()
Vorige keer was t wel leuk trouwens!
quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:30 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Vertel, wat heb je gezien en wat vond je leuk![]()
Niet. Er staat de laatste tijd altijd wel ergens iets kunstzinnigs op de agenda, en anders wel een draaiorgel. Je weet wel, die dingen die die leuke Peruaanse fluitstampers de Diezerstraat uit hebben gejaagd.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:29 schreef rudedeltadude het volgende:
en wanneer krijgt het winkelend publiek weer de kans ongestoord zijn geld uit te geven?
Komende zondag = koopzondag als ik me niet vergis!quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:29 schreef rudedeltadude het volgende:
en wanneer krijgt het winkelend publiek weer de kans ongestoord zijn geld uit te geven?
En m'n belastingcentjes zijn binnen en en en en en en .......het is uitverkoop overal!quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:15 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Komende zondag = koopzondag als ik me niet vergis!![]()
Helaas... in juni/juli/augustus geen koopzondag in zwolle:quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:15 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Komende zondag = koopzondag als ik me niet vergis!![]()
Laat me raaien, jij wil in het torentje?quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:41 schreef rudedeltadude het volgende:
dat pand op de bovenste foto is echt mijn droomhuis!
ik wil dat hele pand hebbenquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Laat me raaien, jij wil in het torentje?
Die zijn wel héél slecht.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:45 schreef rudedeltadude het volgende:
dan kan ik het ook niet laten om wat minder kwalitatieve foto's te dumpen hiero:
jij bent mod, haal ze maar weg danquote:
en gebouw naar rechts en je komt mij tegenquote:
Hé, die gracht is niet in Zwolle maar in Kampen!quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:45 schreef rudedeltadude het volgende:
En een beetje gracht:
[afbeelding]
Geloof me; daar wil je niet wonen...quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:41 schreef rudedeltadude het volgende:
dat pand op de bovenste foto is echt mijn droomhuis!
quote:
Oepsie; overheen gelezen!quote:
Wie zegt dat rude geen goed katholiek is?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:22 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Oepsie; overheen gelezen!![]()
Is wel erg groot hoor; dat pand. Daar kun je hele families in herbergen![]()
true!quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:57 schreef dino889 het volgende:
[..]
Hé, die gracht is niet in Zwolle maar in Kampen!![]()
En het is ook geen gracht maar de rivier de IJsselquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:57 schreef dino889 het volgende:
[..]
Hé, die gracht is niet in Zwolle maar in Kampen!![]()
Dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:19 schreef Swolly het volgende:
[..]
En het is ook geen gracht maar de rivier de IJssel
ECI / Nederlandse Boekenclub / Boek & Plaat enz.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:40 schreef Canisfire het volgende:
Wat me altijd opvalt als ik in zwolle loop dat ik altijd word gevraagt of ik 18 ben terhoogte waar Sub-way's eerst zat en als ik dan zeg over drie weken zeggen ze altijd bedankt voor u tijd
ja zoietsquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:46 schreef Swolly het volgende:
[..]
ECI / Nederlandse Boekenclub / Boek & Plaat enz.
Waar staat dit pand dan? Komt me wel heel bekend voor, maar zou niet weten waar h et staatquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:22 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Oepsie; overheen gelezen!![]()
Is wel erg groot hoor; dat pand. Daar kun je hele families in herbergen![]()
Ik kom ze altijd tegen op het zelfde hoekje.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:55 schreef WEST het volgende:
[..]
ja zoiets
meneer mag u wat vragen, nou doe ik net of ik het niet hoor (tja m'n handycap kan soms van pas komen) maar ik loop stijf door. Maar tegenwoordig staan ze overal in de stad![]()
van nagelstraat. tegenover het water bij die bocht waar alle bussen naar het station rijden ( beetje krom verwoord, maar je snapt mequote:Op donderdag 29 juni 2006 22:40 schreef The_Man het volgende:
[..]
Waar staat dit pand dan? Komt me wel heel bekend voor, maar zou niet weten waar h et staat![]()
Oh ja! Slecht zeg, daar ben ik zo vaak langsgelopen, en dan weet ik het nog nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
van nagelstraat. tegenover het water bij die bocht waar alle bussen naar het station rijden ( beetje krom verwoord, maar je snapt me)
Het Engelse Werk?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:51 schreef The_Man het volgende:
[..]
Oh ja! Slecht zeg, daar ben ik zo vaak langsgelopen, en dan weet ik het nog niet![]()
Nou ja, als dank een plaatje uit eigen collectie:
[afbeelding]
U gaat door voor de koelkast!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:46 schreef QuickSilverZ het volgende:
[..]
Het Engelse Werk?
Gisteren weer eens lekker een terrasje gedaan in Zwolle. Altijd gezellig. Ook nog een hapje gegeten bij de Vier Jaargetijden. Alleen beetje jammer dat ze de Vismarkt aan het verbouwen zijn...weg uitzicht dusMaar het was er niet minder gezellig om hoor..
![]()
ze staan tegenwoordig ook vaak bij de bieb en iets verder bij speelgoed de witquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:07 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik kom ze altijd tegen op het zelfde hoekje.
De TS is niet eens een Zwollenaar, dat kán toch niet!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:19 schreef DikkeDiarree het volgende:
Blauwvinger meldt zich.
Er staat een foutje in de OP.
In het Zwolse volkslied.
Is leven altijd knus, moet zijn: Is 't leven glad en knus.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:57 schreef OldJeller het volgende:
[..]
De TS is nog niet eens een Zwollenaar, dat kán toch niet!![]()
Komt verandering dus..quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:03 schreef Dagonet het volgende:
Ik hou anders ook van konijn hoor. Op een bedje van rucola ofzo.
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:19 schreef DikkeDiarree het volgende:
Blauwvinger meldt zich.
Er staat een foutje in de OP.
In het Zwolse volkslied.
Is leven altijd knus, moet zijn: Is 't leven glad en knus.
![]()
![]()
Wat mij betreft wel; voor de mensen die er wel al om 8 uur zijn:quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:44 schreef navvy het volgende:
Gaat het allemaal nog door vanavond? Ik ben waarschijnlijk vrij dus wie weet kom ik nog ff langs.
Pff.. Smoesjes!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |