quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:49 schreef Mwanatabu het volgende:
Roze zaterdag was echt een beetje triest. Niet omdat er homo's rondliepen, maar omdat er meer hetero's heen gingen om lekker homo's te kijken
tvp
Ga in het binnenhof zittenquote:Op maandag 26 juni 2006 23:16 schreef Bluezz het volgende:
Tja, terrasjes pakken en wandelen kan ik ook zelf bedenken, en doe je al automatisch in een vreemde stad
Bioscoopje pakken is geen optie, dat kan ik thuis ook.
Is het echt zo zaaaiiiiiiii dan
Nee serieus. Collega's van me stonden te overleggen of ze lekker zouden gaan, ik had zondag mensen op bezoek die hadden staat kijken, fotograferen, wijzen en lachen.quote:
Mijn moeder wist niet hoe wiet rook. Elke keer dat we langs het Binnenhof liepen, nam ze een diepe snuif en merkte op "wat een lekkere theelucht er daar toch altijd hing"quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:03 schreef rudedeltadude het volgende:
mijn vriendin heeft schuinboven binnenhof gewoond
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:12 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mijn moeder wist niet hoe wiet rook. Elke keer dat we langs het Binnenhof liepen, nam ze een diepe snuif en merkte op "wat een lekkere theelucht er daar toch altijd hing"
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:12 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mijn moeder wist niet hoe wiet rook. Elke keer dat we langs het Binnenhof liepen, nam ze een diepe snuif en merkte op "wat een lekkere theelucht er daar toch altijd hing"
Neem jij deel aan al die activiteiten dan?quote:Op maandag 26 juni 2006 23:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik woon in een dorp.
Vlak bij het strand. Je kan er wandelen, lekker eten, terrassen, met de boswachter verschillende natuurdingen doen/bekijken.
Heerlijk in de duinen of in het bos wandelen, naar Caprera een openluchttheater in het bos. Een kleine manege hier gewoon tussen de woonhuizen in waar je dus een uurtje kan rijden....
Veel weiland met leuke dieren
Op een steenworp afstand een prachtig honkbalstadion (in haarlem, ok maar echt vlakbij) waar in de laatste week van juli de http://www.honkbalweek.nl/php/ wordt gehouden.
Maar dit is Offtopic en hoort thuis in : http://forum.fok.nl/topic/874303
![]()
Of met de gewone fiets! Veel leuker!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:33 schreef Devlinsect het volgende:
Waterfietsen over de prachtige grachten in Zwolle. Dat kan ook. Bij de brug van de Luttekestraat.
WTF is een TukTuk? Van die naam alleen al word ik manisch depressief, laat staan dat ik erover na ga denken om eraan te participeren.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is redelijk dichtbij het centrum, minuutje of 10 lopen en je zit in de binnenstad..
Als de fietstocht je niet aanspreekt, raad ik je een tochtje met de Tuk Tuk aan. Zwolle is 1 van de 2 steden in Nederland die beschikt over Tuk Tuks, dus het is vrij uniek en je komt gelijk langs alle bezienswaardigheden in Zwolle, waar je een uitleg bij krijgt van de chauffeur. Informatie hierover vind je hier.
Tnxx, wat leuk!!!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:41 schreef Misstique het volgende:
Het is redelijk dichtbij het centrum, minuutje of 10 lopen en je zit in de binnenstad..
Als de fietstocht je niet aanspreekt, raad ik je een tochtje met de Tuk Tuk aan. Zwolle is 1 van de 2 steden in Nederland die beschikt over Tuk Tuks, dus het is vrij uniek en je komt gelijk langs alle bezienswaardigheden in Zwolle, waar je een uitleg bij krijgt van de chauffeur. Informatie hierover vind je hier.
Lees ff het linkje.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:15 schreef OldJeller het volgende:
WTF is een TukTuk? Van die naam alleen al word ik manisch depressief, laat staan dat ik erover na ga denken om eraan te participeren.
Ik heb er nog nooit van gehoord but I am glad to.
Niet negatief naar jou, Miss.![]()
![]()
Tuktuk... ander woord voor; 'vervoersmiddel wat je veelal in aziatische landen tegenkomt b.v. Thailand.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lees ff het linkje.
[afbeelding]
Geweldig toch
Jeujquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:29 schreef Radobe het volgende:
Dit weekend, stad als theater!
Wat? Alwéér Roze Zaterdag?quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:29 schreef Radobe het volgende:
Dit weekend, stad als theater!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |