Je bedoelt de oorlogs-gedenkplek in de Kennemerduinen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 02:56 schreef WeirdMicky het volgende:
Wat is dat grote gedenkteken bij bloemendaal aan zee?
In ieder geval in de duinen ja. Mn vader heeft een sta-caravan op de plek tegenover Bloemingdales aan bloemendaal aan zee, laatst reed ik erheen en zag dat grote kruis in de duinen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 03:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bedoelt de oorlogs-gedenkplek in de Kennemerduinen?
Eergisteren nog even langs de Ruïne van Brederode gefietst.quote:Op donderdag 22 juni 2006 02:57 schreef Harry_Sack het volgende:
leuk om van Overveen naar Woodstock te rolschaatsen, maar verder heb ik een hekel aan hockeyers en oude vrouwen die vragen of je het wel leuk vindt om naar riddersporen en andere snuisterijen te kijken bij een vernield slot van van Brederode ofzoiets.
Het ligt wel dicht bij Santpoort, dat wel
Die camping is waarschijnlijk Camping De Lakens in onze duinen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 03:02 schreef WeirdMicky het volgende:
In ieder geval in de duinen ja. Mn vader heeft een sta-caravan op de plek tegenover Bloemingdales aan bloemendaal aan zee, laatst reed ik erheen en zag dat grote kruis in de duinen.
Chill, daar ga ik dan ook wel een keer heen. Helemaal niet duur ook, ziet er erg nice uit.quote:Op donderdag 22 juni 2006 03:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Eergisteren nog even langs de Ruïne van Brederode gefietst.
Overigens ligt de mooiste sauna van Nederland ook vlakbij ( minuten fietsen voor ons) in ons aangrensende dorp Santpoort: Sauna Ridderode
Zit dat gekke ouwe wijf nog steeds bij de ingang om te vragen of je een museumjaarkaart hebt?quote:Op donderdag 22 juni 2006 03:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Eergisteren nog even langs de Ruïne van Brederode gefietst.
Overigens ligt de mooiste sauna van Nederland ook vlakbij ( minuten fietsen voor ons) in ons aangrensende dorp Santpoort: Sauna Ridderode
Dat ex-gekkenhuis wordt binnenkort een nieuw wooncomplex dat door onze woningbouwvereniging daar gaat worden gebouwd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 03:06 schreef Harry_Sack het volgende:
Zit dat gekke ouwe wijf nog steeds bij de ingang om te vragen of je een museumjaarkaart hebt?
Volgens mij was het Santpoort-Noord wat ik bedoelde, dat gekkenhuis
Daar denkt Bluezz heel anders over.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:04 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Kopje van Bloemendaal
Mooie hellingen om op te fietsen, mooie trappen om op te lopen
Nee hoor, maar we fietsen er wel regelmatig omhoog en Bluezz heeft soms wat moeite met het stijgingspercentage daar.quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:20 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wonen jullie on top of the hill dan?
Ja dat het binnen een dag is uitverkocht mag toch wel bekend zijn zo langzamerhandquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:00 schreef golfer het volgende:
We hadden dit jaar weer naar De Dijk willen gaan in Caprera, maar dat was al binnen 1 dag uitverkocht omdat het niet alleen via het openluchtheater werd voorverkocht maar ook via ticketbox.
In het oude politiebureau.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:48 schreef Douwe het volgende:
Ik woon 200 meter van de grens van de gemeente Bloemendaal (Overveen) af, maar ik woon in Haarlem. Heb wel gewerkt in de gemeente Bloemendaal, bij de Albert Heijn in Overveen
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |