quote:Op donderdag 22 juni 2006 05:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[afbeelding]
Mijn laatst afgespeelde nummer van last.fm in mijn avater!
http://www.last.fm/user/guitaristnl/
Met de RSS feed van last.fmquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:33 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nu weer voorelkaar
Doet ut weer!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:37 schreef MonoSynth het volgende:
last.fm lijkt een beetje dood te zijn
ja dit is een tvp
Wat een kutgroep zeg...quote:
Jij bent dan ook niet tof !quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wat een kutgroep zeg...
Al zou het mijn lijstje kunnen zijn...
Ik blijf gewoon lekker in de fok! group.
Hartstikke man !quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet tof !
Zo dat het maar gezegd is
en hoe combineer jij je plaatje met die feed? kan dat vanuit lastfm?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:36 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
[..]
Met de RSS feed van last.fm
[afbeelding]
Hoe komt het dat ik ineens spam in m'n shoutbox krijg van deze groep terwijl ik niet eens heb gerageerd in dit topicquote:
Tis geen spam het was een uitnodiging ... En hoe je dat kreeg omdat jij bij de groep keek dus dacht ik ik laat ff een berichtje achterquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:01 schreef Foxke het volgende:
[..]
Hoe komt het dat ik ineens spam in m'n shoutbox krijg van deze groep terwijl ik niet eens heb gerageerd in dit topic
Maarja, ik zit dus ook al een tijdje bij last.fm (29 maart 2004) en heb nu zo'n 44,400 nummers gespeeld
quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:02 schreef cosmick het volgende:
Top Tracks – Week of Jun 11 to Jun 18, 2006
1 Slayer - Angel of Death 5
2 Slayer - Cult (Radio Version) 4
3 Slayer - Bitter Peace 3
teeveepee
Stoerquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:36 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
[..]
Met de RSS feed van last.fm
[afbeelding]
Ik luister vaak nog wat Slayer-tracks op mijn koptelefoon voor het slapen gaan.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:38 schreef Quannum het volgende:
[..]
![]()
Slayer staat ook verschillende keren in mijn twintig meestbeluisterde tracks.![]()
Nou, jij moet wel leuke dromen hebben dan.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik luister vaak nog wat Slayer-tracks op mijn koptelefoon voor het slapen gaan.
Om alvast lekker tot rust te komen
En zijn ze bij jou ook naakt dan ?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:07 schreef Quannum het volgende:
[..]
om dan te dromen van vrolijk ronddartelende meisjes in een bloemenveld.![]()
Mijn neighbours zijn ook al een tijdje niet ge-update. Nog ff wachten tot alles helemaal vlot loopt dus.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:40 schreef nein het volgende:
You have not got any neighbours yet. Neighbours will be calculated for you soon! (bear in mind that our neighbour-calculation system is running slowly at present)
Merde, ik zit nu over de 1000 nummers, waar blijven mijn buren! grarrr
Nu ook met periodieke charts (3/6/12 maanden-overzicht), plus een optie om recent tracks te editen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:24 schreef thijsdetweede het volgende:
De nieuwe beta is wel weer erg hip zeg...
Inderdaad dat vind ik een beetje een stomme optie maarja nu kan ik wel mn podcasts en comedy ertussenuit peuterenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:58 schreef thijsdetweede het volgende:
Die charts had ik eigenlijk in een door jezelf in te stellen tijdsframe verwacht.... Recent tracks editen vind ik bijna jammer. Nou kan je je guilty pleasures verbergen
Hey da's wel leuk.. eens even kijken!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:36 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nu ook met periodieke charts (3/6/12 maanden-overzicht), plus een optie om recent tracks te editen.![]()
Momenteel kun je die alleen zien in de speciale beta-uitvoering die kan worden getest door subscribers, maar daar ben je er sowieso wel een van. Gewoon kijken op http://beta.last.fm/ , inloggen en dan bij je charts kijken. Er zit daar een pull down-menuutje, waarin je zelf kunt aangeven welke charts over welke periode je wilt bekijken.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:30 schreef peaceman het volgende:
Ik heb die maandlijstje nog nergens gevonden... zoek ik niet goed?
Het is een beta-uitvoering waarbij je directe feedback kunt geven, dus dat kun je natuurlijk wel aankaarten.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:56 schreef Bosbeetle het volgende:
wat ik mis in de beta is het lijstje met hoeveel plays per week ect.
Zie ik daar peaceman bovenaan staan bij mijn weekly neighbours.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:12 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Momenteel kun je die alleen zien in de speciale beta-uitvoering die kan worden getest door subscribers, maar daar ben je er sowieso wel een van. Gewoon kijken op http://beta.last.fm/ , inloggen en dan bij je charts kijken. Er zit daar een pull down-menuutje, waarin je zelf kunt aangeven welke charts over welke periode je wilt bekijken.
Top! Ziet er gaaf uit.quote:Op zondag 25 juni 2006 01:12 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Momenteel kun je die alleen zien in de speciale beta-uitvoering die kan worden getest door subscribers, maar daar ben je er sowieso wel een van. Gewoon kijken op http://beta.last.fm/ , inloggen en dan bij je charts kijken. Er zit daar een pull down-menuutje, waarin je zelf kunt aangeven welke charts over welke periode je wilt bekijken.
Verdomme, ik ben blauw af.quote:Sorry, the Last.fm Beta site is currently only accessible by subscribers.
Deze heb ik trouwens nog niet kunnen vinden. Leg eens uit?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:14 schreef Bosbeetle het volgende:
het switch color knopje is leuk dan kun je em op zwart zetten
Er staat een RSS logo'tje daar kun je op klikken, dat is een link naar de rss,quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:41 schreef nein het volgende:
[..]
en hoe combineer jij je plaatje met die feed? kan dat vanuit lastfm?
Op alle vlakken een verbetering. Het ziet er schitterend uit!quote:Op zondag 25 juni 2006 01:38 schreef Grobbel het volgende:
De nieuwe last.fm radiospeler is ook erg goed, trouwens. Ze hebben de wikipedia-info er nu direct ingebouwd, programma ziet er nu ook een stuk stabieler uit.
Als je bedoelt dat je niet alle nummers ziet op Last.fm die je in winamp luistert, dan zijn de tags van bepaalde nummers waarschijnlijk niet ingevuld. (rechtsklikken op het nummer - view file info - title en artist moeten zijn ingevuld)quote:Op maandag 26 juni 2006 00:13 schreef Canisfire het volgende:
Ik had dus een vraagje ik gebruik nu veel de winamp player maar die is wel erg selectief.
ook wil ik het graag zo hebben dat hij alleen mijn muziek opneemt en niet die van mijn huisgenoten op hun eigen accaunt weet iemand hoe dit moet?
Als je bij het rippen van je cd's het één keer goed instelt (use ID3 tags) nietquote:Op maandag 26 juni 2006 00:36 schreef Canisfire het volgende:
Bedankt voor de tip.
Maar moet dat dan allemaal met de hand ?
erm dat is lastig denk ik laat je huisgenoten een ander programma gebruikenquote:Op maandag 26 juni 2006 00:13 schreef Canisfire het volgende:
Ik had dus een vraagje ik gebruik nu veel de winamp player maar die is wel erg selectief.
ook wil ik het graag zo hebben dat hij alleen mijn muziek opneemt en niet die van mijn huisgenoten op hun eigen accaunt weet iemand hoe dit moet?
als je cds afspeeld staan de tags al goedquote:Op maandag 26 juni 2006 02:36 schreef Canisfire het volgende:
Haha voor mediaplayer heb ik het ook al gedownload.
Ik heb nu al mijn hudige nummers op orde nu zoek ik nog een bepaalde manier om aan nieuwe liedjes te komen zonder steeds die tags te hoeven invullen.
De MusicBrainz tagger is wel fijn maar je moet wel goed controleren of ie daadwerkelijk de juiste gegevens heeft gevonden.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:47 schreef Downer het volgende:
Losse mp3's zul je even zelf moeten invullen, al zijn er ook wel progjes voor dacht ik, heb ik zelf geen ervaring mee.
je hebt een PM op de varkenssite !quote:
Japans weekje, Uzi?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:50 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[[url=http://imagegen.last.fm/itunesrecent/artists/Dirksietse.gif]afbeelding][/url]
Toch vreemd hoe je met een compleet ander lijstje dan de mijne toch weer redelijk hoog in mijn Neighbour-lijstje komt te staan (en ik totaal niet in jouw neighbourlijst voorkom)quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:50 schreef peaceman het volgende:
1 Hot Chip 19
2 The Dresden Dolls 12
2 R.E.M. 12
2 Wolfmother 12
5 Casiotone for the Painfully Alone 11
5 José González 11
5 You Say Party! We Say Die! 11
8 The Russian Futurists 10
8 The Pipettes 10
8 Joan as Police Woman 10
Jun 18 to Jun 25
Unique Artists: 287
Total Tracks: 521
Total Plays: 517
![]()
Idd vreemd..quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Toch vreemd hoe je met een compleet ander lijstje dan de mijne toch weer redelijk hoog in mijn Neighbour-lijstje komt te staan (en ik totaal niet in jouw neighbourlijst voorkom)
'quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:00 schreef sXe het volgende:
wanneer krijg je eigenlijk neighbours?
Dat klinkt logisch....quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:03 schreef cafca het volgende:
Volgens mij begin ik het een beetje te snappen: mijn nr.1 neighbour heeft een "Match value" van 13.6705 (jij hebt 11,98). Vergeleken met anderen is dat niet zo heel hoog.
Volgens mij is het zoiets als: jouw luistergedrag komt voor 11,98 % overeen met het mijne.
Bij jou zijn er heel veel mensen die voor 12% of meer met jou overeenkomen,
quote:maar er zijn maar weinig gekken die zo'n goede smaak hebben als ik
Inderdaad. Maar nu je het zegt, waar is die overall list?quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:17 schreef Frollo het volgende:
Verrek, de neighbours zijn weer eens opnieuw berekend. Het zijn weer compleet andere mensen dan de vorige keer, ik zie maar twee bekende icoontjes.
Raar toch? Het gaat op toch op basis van je overall list en dan zou het toch niet zoveel moeten fluctueren?
Bij mij staat-ie er gewoon, hoor. en bij jou zie ik hem ook....quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:23 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar nu je het zegt, waar is die overall list?
Gek, ik zie hem dus niet:quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Bij mij staat-ie er gewoon, hoor. en bij jou zie ik hem ook....
quote:It seems that there are no charts for you at the moment. You either need to listen to more music first, or wait for the chart calculation to finish.
Oh, dat had ik gisteren precies zo.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:24 schreef bukgeit het volgende:
It seems that there are no charts for you at the moment. You either need to listen to more music first, or wait for the chart calculation to finish.
Ah, mijn neighbours zijn ineens veranded, en nu is mijn dichtste buur maar 13 procent meer relevant. Gelukkig maar.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:15 schreef placebeau het volgende:
Mijn dichtste neighbour matcht maar liefst 27 procent met mij.
Zo uniek ben ik blijkbaar niet. Daar gaat mijn indie-attitude.
Mijn neigbours zijn wel zo goed als allemaal Noord-Amerikaan, merk ik.
Effe op Expand Info drukken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:16 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb ook nieuwe buren.
Ik zie alleen geen percentages maar Match values ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |