erm dat is lastig denk ik laat je huisgenoten een ander programma gebruikenquote:Op maandag 26 juni 2006 00:13 schreef Canisfire het volgende:
Ik had dus een vraagje ik gebruik nu veel de winamp player maar die is wel erg selectief.
ook wil ik het graag zo hebben dat hij alleen mijn muziek opneemt en niet die van mijn huisgenoten op hun eigen accaunt weet iemand hoe dit moet?
als je cds afspeeld staan de tags al goedquote:Op maandag 26 juni 2006 02:36 schreef Canisfire het volgende:
Haha voor mediaplayer heb ik het ook al gedownload.
Ik heb nu al mijn hudige nummers op orde nu zoek ik nog een bepaalde manier om aan nieuwe liedjes te komen zonder steeds die tags te hoeven invullen.
De MusicBrainz tagger is wel fijn maar je moet wel goed controleren of ie daadwerkelijk de juiste gegevens heeft gevonden.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:47 schreef Downer het volgende:
Losse mp3's zul je even zelf moeten invullen, al zijn er ook wel progjes voor dacht ik, heb ik zelf geen ervaring mee.
je hebt een PM op de varkenssite !quote:
Japans weekje, Uzi?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:50 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[[url=http://imagegen.last.fm/itunesrecent/artists/Dirksietse.gif]afbeelding][/url]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |