heb ik daar echt over nagedacht?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:57 schreef bartrid het volgende:
savatage - streets.
Dan krijg jij het punt!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:48 schreef DaisyDuke het volgende:
Ook nog:
Crush on you
TV on the radio
Blood on the wall
Ben ik het mee eens. Jammer. En die voorzetjes, hoe goedbedoeld ook, hoeven voor mij niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:49 schreef ranja het volgende:
zo leuk als er om 10 gevraagd wordt en iedereen gaat 3 of 4 posten voor iemand zelfs maar de kans heeft gehad na te denken
Ik had ook nog Rolling Stones.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:48 schreef dolle_hond het volgende:
won ton ton?
Dat krijg ik nooit voor elkaar.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:54 schreef DaisyDuke het volgende:
Noem 10 bandnamen met het woord "you" erin. Volledige lijstjes.
Houd je mond dan.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:01 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Godspeed You Black Emperor!
verder kom ik niet
Kijk aan! Hulde!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:11 schreef bukgeit het volgende:
...And You Will Know Us By The Trail Of Dead
Godspeed You! Black Emperor
You Am I
Double You
Close II You
The You And Me Band
Q And Not U
The Number Twelve Looks Like You
Jesus Loves You
Someone Still Loves You Boris Jeltsin
Is ook zo. Maar 9 is al knap zat. Bovendien kwam er niemand ook maar enigszins in de buurt van bukgeit's lijstje.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:11 schreef Mark het volgende:
al vind ik Q and not U discutabel
Zeker knap! Ik kwam echt niet verder dan 6, met maar 1 niet eerder genoemde: Dalek I love youquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:15 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar 9 is al knap zat. Bovendien kwam er niemand ook maar enigszins in de buurt van bukgeit's lijstje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |