quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:00 schreef Mark het volgende:
Street van Herman Brood
Deze vraag snap ik niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:26 schreef bukgeit het volgende:
Welk scheldwoord komt op de plaats van het![]()
Nee, die snap ik wel. Ik bedoel die vraag met die scheldwoorden van bukgeit.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Deze vraag?
[afbeelding]
De man op de foto beeld de volgende albumcover uit:
[afbeelding]
Bukgeit snapte 'm wel
Het antwoord Buffelkut was de band van de cultsingle 'Jan Douwe, Zal Ik Je Bek Verbouwe'.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:20 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, die snap ik wel. Ik bedoel die vraag met die scheldwoorden van bukgeit.
Juist. Was ook het enige muziek-gerelateerde scheldwoord wat ik kon verzinnen dat er in alfabetische volgorde tussenpastequote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:23 schreef GLO het volgende:
[..]
Het antwoord Buffelkut was de band van de cultsingle 'Jan Douwe, Zal Ik Je Bek Verbouwe'.
Ah oke. Dus de rest van het rijtje zijn ook allemaal bands?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:23 schreef GLO het volgende:
[..]
Het antwoord Buffelkut was de band van de cultsingle 'Jan Douwe, Zal Ik Je Bek Verbouwe'.
Met "hint" bedoel ik natuurlijk niet: hier heb je het antwoordquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:38 schreef Neleos het volgende:
The Who - Pinbal Wizard/Tommy?
bartrid +1quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:57 schreef bartrid het volgende:
savatage - streets.
quote:
heb ik daar echt over nagedacht?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:57 schreef bartrid het volgende:
savatage - streets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |