quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:56 schreef Conflict het volgende:
Ik doe niks, het lukt namelijk toch niet![]()
En zo is dat.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:56 schreef Conflict het volgende:
precies, leuke situaties altijdquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:00 schreef MouseOver het volgende:
Ik laat het aan m'n wederhelft over om hem af te poeieren. Tenzij de kerel in kwestie zo opdringerig is dat het voor haar onmogelijk is, want dan regel ik het.
Gesteld dan dat je wederhelft niet geïnteresseerd is hèquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:00 schreef MouseOver het volgende:
Ik laat het aan m'n wederhelft over om hem af te poeieren. Tenzij de kerel in kwestie zo opdringerig is dat het voor haar onmogelijk is, want dan regel ik het.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:00 schreef Nouk het volgende:
Die wijven zien meestal toch wel in dat het kansloos is als ik er naast sta..
Dus het komt vrijwel nooit voor.
Als ze wel geinteresseerd is dan is het probleem nog niet opgelost door die andere knul aan puin te slaan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gesteld dan dat je wederhelft niet geïnteresseerd is hè
Dan heb je wel een bedreiging minderquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:13 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Als ze wel geinteresseerd is dan is het probleem nog niet opgelost door die andere knul aan puin te slaan.
Trouwens, ik ben toch veel leuker![]()
Ik denk dat ze sneller zal zijn met slaan dan ikquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:55 schreef Viking84 het volgende:
... terwijl hij/zij weet dat deze bij jou hoort? Wat doe je dan?
geen aandacht aan schenken, want je geliefde blijft toch wel bij jou?
je geliefde laten beslissen?
erop in slaan?![]()
ik zou waarschijnlijk voor de laatste optie kiezen. Mensen die gaan lopen rommelen in andermans relatie.
optie 1, ik ga er vanuit dat mijn relatie goed genoeg is en bovendien is het de keuze van mijn vriendin natuurlijk.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:55 schreef Viking84 het volgende:
erop in slaan?![]()
ik zou waarschijnlijk voor de laatste optie kiezen. Mensen die gaan lopen rommelen in andermans relatie.
Wat een verrot wereldbeeld heb jequote:Op donderdag 22 juni 2006 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan heb je wel een bedreiging minder![]()
En ik ben benieuwd hoe de nuchtere lui hier erover denken als hun relatie echt bedreigd wordt.
Wellicht, maar ik laat iets wat me dierbaar is niet zomaar door de eerste de beste voor m'n neus wegsnaaien. Genoeg duurzame relaties zijn eraan gegaan door een bevlieging van één van beiden en ik heb vaak genoeg om me heen gezien hoe degene die er vandoor ging maar wat graag weer terug wilde komen. Soms moet je mensen beschermen tegen hun eigen bevliegingen, dus dat jouw partner zich ook aangetrokken voelt tot de ander houdt niet in dat jij dan maar lijdzaam moet toezien.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:25 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Wat een verrot wereldbeeld heb je
Je kunt beter zorgen dat je zelf de meest waardevolle persoon voor je wederhelft bent dan door te zorgen dat alle andere potentiele kandidaten wegblijven. De USSR heeft dat ook geprobeerd ter bescherming van haar trabantjes, en iedereen weet wat daarvan gekomen is.
Toch niet helemaal. Er is namelijk een redelijke kans dat je door je beschermende maatregelen je eigen glazen ingooit.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wellicht, maar ik laat iets wat me dierbaar is niet zomaar door de eerste de beste voor m'n neus wegsnaaien. Genoeg duurzame relaties zijn eraan gegaan door een bevlieging van één van beiden en ik heb vaak genoeg om me heen gezien hoe degene die er vandoor ging maar wat graag weer terug wilde komen. Soms moet je mensen beschermen tegen hun eigen bevliegingen, dus dat jouw partner zich ook aangetrokken voelt tot de ander houdt niet in dat jij dan maar lijdzaam moet toezien.
Eén minuut van onbedachtzaamheid kan maken dat men jaren schreit.
Maar dit topic gaat een ongewenste richting op, dus graag terug naar de oorsprong
Daar zit zeker een kans in, daar ben ik me van bewust. Maar ik verbaas me erover dat niemand zich geroepen voelt voor zijn relatie te vechten. Daaruit haal ik dan: "blijkbaar heb je dan toch niet zo van die ander gehouden". Maar misschien moet ik het eerder zo opvatten dat jullie de vrijheid van je partner belangrijker vinden dan het nastreven van wat jij graag zou willen met je partner (nml bij elkaar blijven).quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:33 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Toch niet helemaal. Er is namelijk een redelijke kans dat je door je beschermende maatregelen je eigen glazen ingooit.
Inderdaad.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:33 schreef MouseOver het volgende:
Toch niet helemaal. Er is namelijk een redelijke kans dat je door je beschermende maatregelen je eigen glazen ingooit.
Je hebt vechten en vechten. Voor een relatie letterlijk met mijn handen met een of andere troela vechten, is mijn eer te na. Gaat hij voor haar, dan is het toch al geen goede relatie gebleken, me dunkt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:36 schreef Viking84 het volgende:
Daar zit zeker een kans in, daar ben ik me van bewust. Maar ik verbaas me erover dat niemand zich geroepen voelt voor zijn relatie te vechten. Daaruit haal ik dan: "blijkbaar heb je dan toch niet zo van die ander gehouden". Maar misschien moet ik het eerder zo opvatten dat jullie de vrijheid van je partner belangrijker vinden dan het nastreven van wat jij graag zou willen met je partner (nml bij elkaar blijven).
Ik zou daar niet mee kunnen leven. Dat betekent dat jullie relatie continue op de helling staat en dat het zomaar kan zijn dat jij je koffers pakt en bij een ander intrekt? Ik begrijp niet hoe hij daar nog rustig van kan slapenquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad.
Als mijn vriend elke keer als er iemand meer dan normale interesse in mij zou tonen, uit zijn plaat zou gaan, ben ik hem en zijn minderachtige gedrag snel zat.
Jij verbindt er nogal wat voorbarige conclusies aanquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou daar niet mee kunnen leven. Dat betekent dat jullie relatie continue op de helling staat en dat het zomaar kan zijn dat jij je koffers pakt en bij een ander intrekt? Ik begrijp niet hoe hij daar nog rustig van kan slapen
je schrijft zelf 'meer dan normale aandacht'. Dan is er toch een potentiële bedreiging in zicht? Of is er wel wat meer voor nodig om jou je koffers te laten pakken?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij verbindt er nogal wat voorbarige conclusies aan.
Waarom zou je relatie op dat moment op de helling staan? Of vertrouw je je vriendin niet?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou daar niet mee kunnen leven. Dat betekent dat jullie relatie continue op de helling staat en dat het zomaar kan zijn dat jij je koffers pakt en bij een ander intrekt? Ik begrijp niet hoe hij daar nog rustig van kan slapen
optie 1 & 2 in eerste instantiequote:Op donderdag 22 juni 2006 11:55 schreef Viking84 het volgende:
erop in slaan?![]()
Met vertrouwen heeft het niets te maken. Uit ervaring weet ik dat ik iemand waarmee ik een serieuze relatie heb absoluut vertrouw en me nooit afvraag wat zij doet als zij ergens anders is, zonder mij. Waarschijnlijk trek ik hier de voorbarige conclusie dat meer dan normale aandacht betekent dat mijn partner daar serieus op zou ingaan. In zo'n situatie ben ik nog nooit terecht gekomen, ik sta er zelfs niet bij stil dat mensen het onfatsoen kunnen hebben om met mijn partner te flikflooien, terwijl zij bezet is. Wat voor bedoeling hebben ze daar eigenlijk mee? Blijft het bij flirten of willen ze haar dan van mij afpakken?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom zou je relatie op dat moment op de helling staan? Of vertrouw je je vriendin niet?
...exactamundoquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:56 schreef Conflict het volgende:
Als je vriend(in) een halve hersencel heeft niet...quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je schrijft zelf 'meer dan normale aandacht'. Dan is er toch een potentiële bedreiging in zicht? Of is er wel wat meer voor nodig om jou je koffers te laten pakken?
Waarom zou je vriendin er überhaupt op in willen gaan? Jij bent toch leuker? Waarom zou je die andere loser dan voor een mislukking behoeden?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met vertrouwen heeft het niets te maken. Uit ervaring weet ik dat ik iemand waarmee ik een serieuze relatie heb absoluut vertrouw en me nooit afvraag wat zij doet als zij ergens anders is, zonder mij. Waarschijnlijk trek ik hier de voorbarige conclusie dat meer dan normale aandacht betekent dat mijn partner daar serieus op zou ingaan. In zo'n situatie ben ik nog nooit terecht gekomen, ik sta er zelfs niet bij stil dat mensen het onfatsoen kunnen hebben om met mijn partner te flikflooien, terwijl zij bezet is. Wat voor bedoeling hebben ze daar eigenlijk mee? Blijft het bij flirten of willen ze haar dan van mij afpakken?
Daar is inderdaad wel wat meer voor nodig dan een of ander wicht dat in katzwijm valt elke keer als ze m'n vriend ziet. Zolang hij niet geïnteresseerd is, is er van een potentiële bedreiging geen sprake. Alleen van een triest meiske dat wil wat ik hebquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:42 schreef Viking84 het volgende:
je schrijft zelf 'meer dan normale aandacht'. Dan is er toch een potentiële bedreiging in zicht? Of is er wel wat meer voor nodig om jou je koffers te laten pakken?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met vertrouwen heeft het niets te maken. Uit ervaring weet ik dat ik iemand waarmee ik een serieuze relatie heb absoluut vertrouw en me nooit afvraag wat zij doet als zij ergens anders is, zonder mij. Waarschijnlijk trek ik hier de voorbarige conclusie dat meer dan normale aandacht betekent dat mijn partner daar serieus op zou ingaan. In zo'n situatie ben ik nog nooit terecht gekomen, ik sta er zelfs niet bij stil dat mensen het onfatsoen kunnen hebben om met mijn partner te flikflooien, terwijl zij bezet is. Wat voor bedoeling hebben ze daar eigenlijk mee? Blijft het bij flirten of willen ze haar dan van mij afpakken?
logischquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:10 schreef zatoichi het volgende:
Ik zou dit doen:
Verder zou ik het wel grappig vinden, tenzij mijn vriendin voor hem kiest dan zou ik eerder dit doen:
Wat zou jij doen dan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:15 schreef teamlead het volgende:
ik verbaas me over het vertrouwen dat mannen in hun partner lijken te hebben als ik deze reacties lees
.. een agree met Copycat. Een heilig moment!quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt vechten en vechten. Voor een relatie letterlijk met mijn handen met een of andere troela vechten, is mijn eer te na. Gaat hij voor haar, dan is het toch al geen goede relatie gebleken, me dunkt.
Dat het waard is om vastgelegd te worden!quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:03 schreef Friek_ het volgende:
.. een agree met Copycat. Een heilig moment!![]()
vooral in de buurt van m'n vriendin blijven. Vrouwen worden op slag onbetrouwbaar als ze positieve aandacht krijgenquote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:48 schreef teamlead het volgende:
vooral in de buurt van m'n vriendin blijven. Vrouwen worden op slag onbetrouwbaar als ze positieve aandacht krijgen
Ze doen hun best maar, ze stinkt er toch niet in en we kunnen lekker samen lachen. Ik vind het iig prachtig als een meisje met mij flirt, kan ik mn vriendin lekker stangen. Die gaat dan met de barman zitten knipogen, echt geweldigquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:55 schreef Viking84 het volgende:
erop in slaan?![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:55 schreef Nr.G het volgende:
als iemand mijn vriendin probeert te versieren hoop ik dat ie ook bier voor mij haalt
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:55 schreef Nr.G het volgende:
als iemand mijn vriendin probeert te versieren hoop ik dat ie ook bier voor mij haalt
Ligt eraan. De persoon weet dat hij bij mij hoort, maar is het ook een goede bekende/vriendin? Dan wordt het verhaal wel wat anders vind ik. Dan zou ik toch echt wel even pissig. Zo van: "Jij weet dat hij bij mij hoort, dus waar the fuck ben jij mee bezig?!" Als het echt een vriendin is kan ze rekenen op een bitchfight.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:55 schreef Viking84 het volgende:
erop in slaan?![]()
Er zat een mug op haar arm.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:58 schreef R81 het volgende:
1x werd ze bij haar arm vastgepakt toen ze weg wou lopen, die gozer heeft toen aardig wat klappen gehad
Hier kan ik me zooo goed in vinden!!quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Als iemand mijn vriend probeert te versieren voel ik me meestal niet snel bedreigt en ik ga er dan ook wel relaxt mee om. Maar ik kan het meestal niet laten om toch even te laten zien dat ik zo'n leuk vriendje heb, oftewel: dikke pakkerd voor mijn schatje!
Ondertussen in mijn handen wrijvend dat hij met mij mee naar huis gaatquote:Op zaterdag 24 juni 2006 02:16 schreef Prego het volgende:
om de TT af te maken:
... ga ik op een afstandje kijken hoe die ander een blauwtje loopt
En als ie niet toekijkt laat ze zich anaal nemen door vreemden.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 02:43 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ondertussen in mijn handen wrijvend dat hij met mij mee naar huis gaat
Geweldige post.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:08 schreef Captain_Chaos het volgende:
Je kan het ook anders bekijken. kennelijk ligt je geliefde nog best wel 'in de markt' als iemand hem of haar probeert te verzieren. Als mijn geliefde zou denken dat ze het elders beter kon krijgen dan moest ze daar absoluut naartoe gaan. Verder vind ik al dat fysieke geweld waar hier van wordt gesproken maar een beetje droevig. Allebei je tand eruit en nóg je geliefde foetsie. Of stel dat je je opponent op die manier weggejaagd krijgt. Dán ben je helemaal de Tinus.
We verschillen kennelijk helemaal niet zoveel van de gestoffeerde viervoeters op die rots in Blijdorp.
Ah en op welke manier?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 02:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Haal ik zn kop eraf denk ik
Gewoon met 2 handen eraan trekken,of hij moet een stevige ketting omhebbenquote:
et voilàquote:Op zaterdag 24 juni 2006 02:43 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ondertussen in mijn handen wrijvend dat hij met mij mee naar huis gaat
Dat wordt dus gewoon knokken en stiekum vinden vrouwen dat wel leuk.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 03:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gewoon met 2 handen eraan trekken,of hij moet een stevige ketting omhebben
Wist je dat als 2 of meer katers knokken, de poes rustig wacht tot ze uitgeknokt zijn en het dan toch gewoon doet met wie zij wil ongeacht de uitslag?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 03:05 schreef sig000 het volgende:
Dat wordt dus gewoon knokken en stiekum vinden vrouwen dat wel leuk.![]()
Ik ook, en het is ook nog goed voor je ego ookquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:00 schreef ondeugend het volgende:
Afzijdig houden en kijken wat er gebeurt.
idd ook wel optie 1 en 2 tenzij hij handtastelijk of te opdringerig word, want dan sla ik de eerste 2 opties over en ga meteen voor 3.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:44 schreef dreeske het volgende:
[..]
optie 1 & 2 in eerste instantie
optie 3 als hij handtastelijk begint te worden en niet luisterd naar mijn vriendin!!!
Ik denk dat ze bedoelt dat ze er niet veel trek in heeft om bij iemand te zijn, die bij mannelijke interesse naar haar toe steeds uit zijn vel springt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou lekker gaan kijken hoe vriendlief zich eruit redt. We gaan morgen weer naar een festival en dan overkomt het hem toch wel een paar keer dat meisjes met hem gaan flirten terwijl ik erbij zit en zij al dan niet doorhebben dat ik bij hem hoor (is wat moeilijker in een menigte onbekenden). Soms zijn er ook van die popi types die wél doorhebben dat hij een vriendin heeft en dan nog avances maken, maar dan kunnen zij misschien denken dat zij er leuker uitzien ofzo, maar ik heb een veel mooiere binnenkant plus dat hij valt klein en rond zoals hij dat zelf zo mooi noemt (kort en dik dusquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:55 schreef Viking84 het volgende:
erop in slaan?![]()
Ligt aan de situatie... zeker in het begin zit het me niet lekker en kan ik er wel lichtelijk agressief op reageren.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:55 schreef Viking84 het volgende:
erop in slaan?![]()
Een vreemde in een discotheek kan ook zien dat een stelletje bij elkaar hoort als ze bijvoorbeeld aan het zoenen waren, ik heb de OP dus anders gelezen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 01:51 schreef Sade het volgende:
Iedereen reageert vanuit het oogpunt dat een wildvreemde je partner probeert te versieren, maar de vraag is dus wat je doet als een bekende dat doet (en dus iemand die weet dat je partner bij jou hoort. ) Dat is toch een essentieel iets wat mijn reactie daarop zeker beïnvloed.
Dus, wat doe je volgens de situatie beschreven in de OP?
Oh oh oh, ik ben zo nieuwsgierig![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |