Zeg dat het overgrote deel van de verkrachtingen door bekenden gebeurd en dat je dus veiliger bent op de hei dan bij je vrienden.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:22 schreef CherryLips het volgende:
ik geef het op. ik kan niet normaal eten.
kreeg net nog een waarschuwing van m'n moeder dat ik toch echt een propje aan het worden was, en dat dat heel slecht voor me was. en dat ik rechtop moet zitten/staan. en als ik dan zeg 'kom dan gaan we samen zwemmen' dan is het paniek. omdat m'n moeder net zo erg is als ik; liever lui dan moe, en ongemotiveerd. ik heb motivatie nodig, vooral van haar, omdat ik altijd naar goedkeuring van haar zoek, om iets te ondernemen.
stel, ik ga in m'n eentje een eind fietsen, ik krijg commentaar dat ik niet alleen op de fiets het bos/de hei op mag, want ik kan verkracht worden.
Zeg 'Nee, ik ga lopen.' Als hij wel voor komt rijden, stap je gewoon niet in. Je bent 24, wil hij je met geweld in de auto zetten als je weigert in te stappen?quote:ik zeg dat ik naar huis loop van het station, 'Nee, je vader haalt je wel op.'
Het is moeilijk om onder dergelijke invloeden vandaan te komen, maar het is ook een kwestie van je poot stijf houden. Ga eens rare dingen doen: als het snoep is wat alleen jij eet, dus wat voor jou alleen gehaald is ondanks je protest, donder het dan met veel misbaar in de vuilnisbak, bijvoorbeeld.quote:Dat soort geintjes. En dan ligt er in de keuken een la met ongezond snoep, echt ongelooflijk. En dan vindt ze het raar dat ik, ongemotiveerd en zonder discipline, daar niet altijd vanaf kan blijven. Terwijl ze het zelf ook niet kan.
Niet dat iedereen moet meelijnen, maar ze mogen wel mee denken en die snoep niet kopen, of dan iig spul wat ik niet list aanschaffen. Werk even eme! denk ik dan.
Zo, even spuien. Het is weer gezellig hier
zoek 's op cambridge dieet...quote:Op zondag 2 juli 2006 00:29 schreef CherryLips het volgende:
heeft iemand hier misschien ervaring met het south beach dieet? m'n moeder (ik ben zo'n nerd) vind het maar niks, maar ik wil het wel eens proberen, eigenlijk.
Ach meid, kom op, ga gewoon zwemmen met je vriendin volgende week. Het is warm, zo'n verfrissende duik is heerlijk! En als je even om je heen kijkt, zal je merken dat je heus geen 'propje' bent, er lopen meiden zat rond die geen perfect figuur hebben.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:07 schreef CherryLips het volgende:
m'n vriendin vroeg of ik volgende week mee ging zwemmen, maar ik durf me niet meer in badpak te vertonen in het openbaar.
ik ben m'n moeder geworden
Denk je dat je er dat ook goed af kunt houden, als je weer normaal gaat eten?quote:Op zondag 2 juli 2006 15:19 schreef zwahiel het volgende:
[..]
zoek 's op cambridge dieet...
heeft bij mij ook gewerkt, is wel zwaar de eerste week maar daarna valt 't wel mee
Vandaag weer 'n kilo meer afgevallen, ik hang nu op 87Nog maar 8 kg te gaan
uhm, nietquote:Op maandag 3 juli 2006 21:11 schreef Quinazoline het volgende:
Hoe doen jullie dat op dit moment met sporten en het warme weer? Ik zou eigenlijk wel weer willen gaan hardlopen, maar door de warmte is dat nog zwaarder dan anders. En is dat wel verstandig met de smog, of overdrijf ik dan?
Ik heb besloten toch nog maar even te gaan hardlopen. Tis maar 15 minuutjes, dus dat moet ik wel kunnen overleven.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
uhm, nietja, wel veel lopen naar de IJssel toe enzo, om daar te relaxen, maar echt actief sporten doe ik niet met dit weer. Doe wel 's avonds laat nog even me buikspieroefeningen voor ik naar bed ga
Dank je Sylvana! Ik hoop dat je gelijk hebt. Ik ben vandaag heel braaf geweest (op een kleine cornetto naquote:Op maandag 3 juli 2006 21:47 schreef Sylvana het volgende:
veel succes djenneke, en als je het 3 jaar geleden kon, kun je het nu ook
Voor hem zal het ook wel niet lekker werken zijn met deze hitte. Misschien kun je hem een glas koel drinken geven, dan voelt ie zich beter en schiet alles beter op.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:21 schreef Quinazoline het volgende:
Pfft, de loodgieter, die een half uur te laat was, schiet maar niet op. Wat ie doet moet natuurlijk wel gebeuren, maar ondertussen wordt het hier steeds warmer en wil ik naar mijn stage toe.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:24 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Voor hem zal het ook wel niet lekker werken zijn met deze hitte. Misschien kun je hem een glas koel drinken geven, dan voelt ie zich beter en schiet alles beter op.
Nou ja, zie het voordeel: je kunt nu nog even lekker Fok!kenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:32 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Heb ik al lang gedaan, maar hij wilde liever koffie. Dus kreeg ie koffie. En ik snap het ook wel van hem, hij doet ook gewoon z'n werk en tis al relext dat ie 's ochtends kan komen zodat ik niet de hele dag thuis hoef te zijn, maar ik heb echt het gevoel dat ik m'n tijd zit te verdoen hier :).
Ja, maar ik heb fok al uitquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:46 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Nou ja, zie het voordeel: je kunt nu nog even lekker Fok!ken
Bijt je hier maar eens in vastquote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:46 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb fok al uiten de rest van het internet ook.
Jawel hoor, het is algemeen bekend dat mensen met dit weer ook dikkere vingers hebben etc. Je lichaam houdt dus inderdaad vocht vast. Ik ben ook weer wat aangekomen, maar dat gaat er vanzelf wel weer af.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:28 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Maar je zweet je met dit weer toch rot, dan kun je toch geen vocht vasthouden?![]()
![]()
ik heb helemaal geen last van dikke enkels of vingers, maar toch val ik niet afquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:15 schreef djenneke het volgende:
Bij mij is alles ook allemaal wat dikker hoor. Met name mijn enkels, voeten, en vingers. Is heel normaal als het zo warm is. En dat betekent dus zelfs ook wat extra gewicht (vocht weegt veel)
Misschien drink je ook heel veel?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen last van dikke enkels of vingers, maar toch val ik niet af
terwijl ik met dit weer supergezond eet( meloen, druiven, komkommer, ananas, aardbeien) en 's avods ook niet echt veel eet, maar wel gezond, zoals vanavond macaroni met veel groenten, ) En ik loop veel ( ga niet naar sportschool met dit weer) maar toch val ik maar niet af
Geen kritiek opgevatquote:Op maandag 3 juli 2006 00:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Denk je dat je er dat ook goed af kunt houden, als je weer normaal gaat eten?
Geen kritiek hoor, gewoon een vraagje.
ik kan dus skaten wat ik wil en geloof niet dat er iets vanaf gaat...........quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:22 schreef Stansfield het volgende:
Ik ben gisteren voor het eerst gaan skeleren. Tering zeg dat is ook echt inspannend. Het zweet droop van me af. En ben al bijna 2 kilo kwijt na anderhalf uur skaten. Kon net amper mijn bed uitkomen van de spierpijn.
Je kunt je bij Troel aanmelden om in het lijstje van de OP te komen. Duurt een paar dagen, maar dan heb je ook wat.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:23 schreef miesjuh het volgende:
Miesjuh meldt zich(weer)
Heb me vorige week voorgenomen om op 5 juli(vraag me niet waarom) te beginnen met mijn afvalrace...
Nou zit het vandaag al niet mee, want vandaag begon weer de maandelijkse periode (lees; zoete trek), maaaaaar heb heel gezond gegeten!!
Zojuist mezelf echt moeten bedwingen om NIET die chocokokoskoekjes() te nemen, maar heb uiteindelijk de komkommer gepakt en in van die mooie rechthoekige staafjes gesneden en vervolgens heerlijk opgepeuzeld!!
Miesjuh: lengte 1m68, BMI 22,6, start 63,3, huidig 63,3, streven 58, afgevallen 0 ()
dat heb ik dus met druiven, gisteren naar de ijssel ook een bak druiven meegenomen, heerlijkquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:15 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Wat ik zelf ook lekker vind als gezond tussendoortje zijn cherrytomaatjes. Je kunt ze net zo achteloos in je mond stoppen als snoepjes, maar ze zijn een stuk gezonder.![]()
Ik heb een hekel aan de pitjes, en die zitten zelfs vaak in 'pitloze' druiven.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat heb ik dus met druiven, gisteren naar de ijssel ook een bak druiven meegenomen, heerlijk
ik heb altijd pitloze druiven en heb ook echt nog nooit een pitje gehad erinquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:59 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan de pitjes, en die zitten zelfs vaak in 'pitloze' druiven.![]()
Dan heb ik zeker alle pitloze druiven met pit te pakken, heb ik weer...quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik heb altijd pitloze druiven en heb ook echt nog nooit een pitje gehad erin
ik ben verbrand op me rug, dus buikspieroefeningen op de Ab king Pro deden echt gruwelijk zeer, dus snel weer mee gestopt
Dat had ik ook! De weegschaal gaf opeens een stuk minder aan.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jeej, na dagenlang rond de 68/69 () geschommeld te hebben gaf de weegschaal vanochtend weer braaf de 67.5 aan.. was denk ik dus vooral vocht ofzo
.
Ik was vanochtend ook ineens een kilo lichter dan dit weekendquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:35 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dat had ik ook! De weegschaal gaf opeens een stuk minder aan.Ik ben niet de enige dus.
O ja, laat ik dat er ook maar inzetten danquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:23 schreef miesjuh het volgende:
Miesjuh meldt zich(weer)
Heb me vorige week voorgenomen om op 5 juli(vraag me niet waarom) te beginnen met mijn afvalrace...
Nou zit het vandaag al niet mee, want vandaag begon weer de maandelijkse periode (lees; zoete trek), maaaaaar heb heel gezond gegeten!!
Zojuist mezelf echt moeten bedwingen om NIET die chocokokoskoekjes() te nemen, maar heb uiteindelijk de komkommer gepakt en in van die mooie rechthoekige staafjes gesneden en vervolgens heerlijk opgepeuzeld!!
Miesjuh: lengte 1m68, BMI 22,6, start 63,3, huidig 63,3, streven 58, afgevallen 0 ()
je bent even lang als ikquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
O ja, laat ik dat er ook maar inzetten dan
Djenneke lengte: 1.68m, BMI 22, start 59,0 kg, huidig 59,0 kg, streven 55,0 kg
Ik moet alleen nog even een nieuwe weegschaal kopen, dat ga ik morgen doen. Misschien dat ik daar wel een iets ander gewicht op heb, maar dat zien we dan wel weer...
Maar dat zegt toch helemaal niks? Jullie hebben echt niet allemaal dezelfde bouw hoor. Het gaat er toch om dat je je lekker voelt bij het gewicht dat je hebt, en niet of anderen nog dunner zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:31 schreef CherryLips het volgende:
ik zie nu trouwens dat er meer zijn met ongeveer dezelfd elengte, of langer, maar die een lager streefgewicht hebben
Of van die geschrapte worteltjes.quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:15 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Wat ik zelf ook lekker vind als gezond tussendoortje zijn cherrytomaatjes. Je kunt ze net zo achteloos in je mond stoppen als snoepjes, maar ze zijn een stuk gezonder.![]()
Maar wie zegt dat die streefgewichten ook gehaald worden?quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:31 schreef CherryLips het volgende:
ik zie nu trouwens dat er meer zijn met ongeveer dezelfd elengte, of langer, maar die een lager streefgewicht hebben
Zegt helemaal niks. Bij 58 kilo heb ik bijvoorbeeld echt een mooi figuur (1,60m lang) maar een collega van me (1,75m) heeft dan echt een stevige buik.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:31 schreef CherryLips het volgende:
Maar 1,75 en 1,60 zijn dan ook niet ongeveer de zelfde lengte hequote:Op donderdag 6 juli 2006 08:20 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Zegt helemaal niks. Bij 58 kilo heb ik bijvoorbeeld echt een mooi figuur (1,60m lang) maar een collega van me (1,75m) heeft dan echt een stevige buik.
Hangt helemaal af van je bouw.
Goed gedaan!quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:35 schreef Aarde het volgende:
de weegschaal heeft de 75 gehaaldtijd om te stoppen
En dat was nou precies mijn puntquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:10 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Maar 1,75 en 1,60 zijn dan ook niet ongeveer de zelfde lengte he. Maar ik denk inderdaad ook dat dat erg van de bouw af hangt.
Oja,quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:20 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
En dat was nou precies mijn punt![]()
Met welk gewicht je slank bent is voor iedereen andersBij dat gewicht ben ik dus slank en mijn veel langere collega dus niet. Puur verschil van bouw.
ah okquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:20 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
En dat was nou precies mijn punt![]()
Met welk gewicht je slank bent is voor iedereen andersBij dat gewicht ben ik dus slank en mijn veel langere collega dus niet. Puur verschil van bouw.
Volgens mij hangt het er ook vanaf hoe je vet over je lichaam verdeeld is, zeg maar. Ik heb het geluk dat het redelijk gelijk verdeeld wordt, dus als er wat bij komt wordt alles hooguit een klein beetje steviger maar blijft de boel wel in verhouding, dus zie je het verschil niet zo snel. Sommige mensen blijven op de rest van hun lichaam gewoon slank maar krijgen ergens een soort ophoping (quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:20 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Zegt helemaal niks. Bij 58 kilo heb ik bijvoorbeeld echt een mooi figuur (1,60m lang) maar een collega van me (1,75m) heeft dan echt een stevige buik.
Hangt helemaal af van je bouw.
dank je welquote:
Wel opletten daarmee he! Want dat is juist het gevaar, dat je gaat jojo-en en dat is volgens mij nog minder gezond dan concequent een paar kilo te veel wegen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:24 schreef Aarde het volgende:
[..]
dank je wel![]()
wel irri dat het vet niet precies daar volledig weggaat waar je wilt maar gewoon op allerlei plekkenmaar toch blij dat het eraf is en weer wat meer kan gaan eten
het was er afgelopen 2 jaar langzaam bijgekomen. met wat minder troep (lees chinees, mc donald's) moet het goed te doen zijnquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:26 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Wel opletten daarmee he! Want dat is juist het gevaar, dat je gaat jojo-en en dat is volgens mij nog minder gezond dan concequent een paar kilo te veel wegen.
goed van je hoor en veel succes met op dit gewicht blijvenquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:31 schreef Aarde het volgende:
[..]
het was er afgelopen 2 jaar langzaam bijgekomen. met wat minder troep (lees chinees, mc donald's) moet het goed te doen zijn
dank je welquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
goed van je hoor en veel succes met op dit gewicht blijven
nog veel, laatste tijd wil het niet echt lukken, ook al eet ik gewoon gezond, val niet af, dus ben nog maar 0,9 afgevallen van de 7,6 kgquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:14 schreef Aarde het volgende:
[..]
dank je weljij met afvallen nog denk ik? hoeveel moet je nog
Djenneke: lengte: 1.63m, BMI 22,8 start 60,5 kg, huidig 60,5 kg, streven 55,0 kgquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:16 schreef djenneke het volgende:
Nou, ik heb net de nieuwe weegschaal gekocht... bleek dat de oude het echt niet meer goed deed...
Ik weeg 60,5 ipv 59,0... maar een verschil van 1,5 kg
Een BMI van 22,8 dus
Je moet meer eten. Volgens mij is je lichaam in paniek. "IEKS, de hongerzomer van '06"quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik nou een beetje gezond bezig ben of niet, volgens mij eet ik alleen maar ongezonder. Gisteren had ik weinig gegeten (ook niet goed) en toen zaten we 's avonds aan de patat![]()
En vandaag heb ik 2 bananen-smoothies op met ananas en melk, een boterham met vlokken (bij gebrek aan iets anders), wat glazen ice tea en als avondeten aardappelen met worteltjes, en net twee chocolaatjes tijdens GTST.
Als ik dit zo teruglees vind ik het niet eens zo raar dat ik niet afval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |