Dat had ik ook! De weegschaal gaf opeens een stuk minder aan.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jeej, na dagenlang rond de 68/69 () geschommeld te hebben gaf de weegschaal vanochtend weer braaf de 67.5 aan.. was denk ik dus vooral vocht ofzo
.
Ik was vanochtend ook ineens een kilo lichter dan dit weekendquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:35 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dat had ik ook! De weegschaal gaf opeens een stuk minder aan.Ik ben niet de enige dus.
O ja, laat ik dat er ook maar inzetten danquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:23 schreef miesjuh het volgende:
Miesjuh meldt zich(weer)
Heb me vorige week voorgenomen om op 5 juli(vraag me niet waarom) te beginnen met mijn afvalrace...
Nou zit het vandaag al niet mee, want vandaag begon weer de maandelijkse periode (lees; zoete trek), maaaaaar heb heel gezond gegeten!!
Zojuist mezelf echt moeten bedwingen om NIET die chocokokoskoekjes() te nemen, maar heb uiteindelijk de komkommer gepakt en in van die mooie rechthoekige staafjes gesneden en vervolgens heerlijk opgepeuzeld!!
Miesjuh: lengte 1m68, BMI 22,6, start 63,3, huidig 63,3, streven 58, afgevallen 0 ()
je bent even lang als ikquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
O ja, laat ik dat er ook maar inzetten dan
Djenneke lengte: 1.68m, BMI 22, start 59,0 kg, huidig 59,0 kg, streven 55,0 kg
Ik moet alleen nog even een nieuwe weegschaal kopen, dat ga ik morgen doen. Misschien dat ik daar wel een iets ander gewicht op heb, maar dat zien we dan wel weer...
Maar dat zegt toch helemaal niks? Jullie hebben echt niet allemaal dezelfde bouw hoor. Het gaat er toch om dat je je lekker voelt bij het gewicht dat je hebt, en niet of anderen nog dunner zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:31 schreef CherryLips het volgende:
ik zie nu trouwens dat er meer zijn met ongeveer dezelfd elengte, of langer, maar die een lager streefgewicht hebben
Of van die geschrapte worteltjes.quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:15 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Wat ik zelf ook lekker vind als gezond tussendoortje zijn cherrytomaatjes. Je kunt ze net zo achteloos in je mond stoppen als snoepjes, maar ze zijn een stuk gezonder.![]()
Maar wie zegt dat die streefgewichten ook gehaald worden?quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:31 schreef CherryLips het volgende:
ik zie nu trouwens dat er meer zijn met ongeveer dezelfd elengte, of langer, maar die een lager streefgewicht hebben
Zegt helemaal niks. Bij 58 kilo heb ik bijvoorbeeld echt een mooi figuur (1,60m lang) maar een collega van me (1,75m) heeft dan echt een stevige buik.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:31 schreef CherryLips het volgende:
Maar 1,75 en 1,60 zijn dan ook niet ongeveer de zelfde lengte hequote:Op donderdag 6 juli 2006 08:20 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Zegt helemaal niks. Bij 58 kilo heb ik bijvoorbeeld echt een mooi figuur (1,60m lang) maar een collega van me (1,75m) heeft dan echt een stevige buik.
Hangt helemaal af van je bouw.
Goed gedaan!quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:35 schreef Aarde het volgende:
de weegschaal heeft de 75 gehaaldtijd om te stoppen
En dat was nou precies mijn puntquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:10 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Maar 1,75 en 1,60 zijn dan ook niet ongeveer de zelfde lengte he. Maar ik denk inderdaad ook dat dat erg van de bouw af hangt.
Oja,quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:20 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
En dat was nou precies mijn punt![]()
Met welk gewicht je slank bent is voor iedereen andersBij dat gewicht ben ik dus slank en mijn veel langere collega dus niet. Puur verschil van bouw.
ah okquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:20 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
En dat was nou precies mijn punt![]()
Met welk gewicht je slank bent is voor iedereen andersBij dat gewicht ben ik dus slank en mijn veel langere collega dus niet. Puur verschil van bouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |