Thnxquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Deze wedstrijd is ook op BBC1!
Vertel me niet dat ik nu al wat gemist heb bij de andere wedstrijd!quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:58 schreef Batman. het volgende:
Wtf, ze switchen van kant. Dat zie je ook niet vaak.
Bij de toss gewoonquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Vertel me niet dat ik nu al wat gemist heb bij de andere wedstrijd!
Waar staat dat níet op internet.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
Heeft iemand hier een heel speelschema zodat je zelf kan puzzelen wie tijdens welke ronde tegen wie kan uitkomen?
Ronaldo mag er van mij een paar inschoppen. Goed voor m'n poule in de kroeg.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
Daar was al bijna de 1-0 van Ronaldo.
dat Brazilie 205 keer groterbeter is dan Nederlandquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:08 schreef mrcool het volgende:
Wat betekent 205 > NL nou eigenlijk?
[afbeelding]
En wat houd dat getalletje 6 in?
[afbeelding]
Dat getalletje 6 weet ik niet, maar 205> nl betekent dat Brazilie 205 keer zo groot is als Nederland, neem ik aan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:08 schreef mrcool het volgende:
Wat betekent 205 > NL nou eigenlijk?
[afbeelding]
En wat houd dat getalletje 6 in?
[afbeelding]
pas 6de?quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:10 schreef Stereotomy het volgende:
205x groter dan Nederland
Plaats 6 op de FIFA ranglijst.
Ok! Waar kan je die FIFA ranglijst ergens bekijken?quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:10 schreef Stereotomy het volgende:
205x groter dan Nederland
Plaats 6 op de FIFA ranglijst.
Dat lijkt me lichtelijk overdreven!quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:10 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
dat Brazilie 205 keer groterbeter is dan Nederland
off-topic: waar heb je je avatar vandaan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:11 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ok! Waar kan je die FIFA ranglijst ergens bekijken?
www.fifa.com gok ikquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:11 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ok! Waar kan je die FIFA ranglijst ergens bekijken?
2de foto: Het vrouWelijK schoon topic, # 2quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:12 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
off-topic: waar heb je je avatar vandaan?![]()
Zag dat net ook ja, Oranje staat 2de.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:14 schreef Batman. het volgende:
Brazil staat uiteraard 1e op die lijst hoor. Die 6 weet ik niet? ze zijn 5 keer WK geworden..
3equote:Op donderdag 22 juni 2006 21:15 schreef mrcool het volgende:
[..]
Zag dat net ook ja, Oranje staat 2de.
Dan is die site van de Fifa een tijdje niet geupdate wsl.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:20 schreef mrcool het volgende:
[..]
Dan is die site van de Fifa een tijdje niet geupdate wsl.
Omdat ze ongeslagen zich gekwalificeerd hebben voor dit WK heeft er meer mee te maken, me dunkt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:20 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ze een keer in '88 Europees kampioen zijn geworden?![]()
Gilberto Silva bedoel jequote:Op donderdag 22 juni 2006 21:24 schreef Little_Meanie het volgende:
oei, die kon erin zijn door Roberto Silva
Ow, natuurlijk, fantastische prestatie, eigenlijk goed voor de eerste plaats op de wereldranking.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:23 schreef Batman. het volgende:
[..]
Omdat ze ongeslagen zich gekwalificeerd hebben voor dit WK heeft er meer mee te maken, me dunkt.
valt goed meequote:Op donderdag 22 juni 2006 21:26 schreef Corksterr het volgende:
Ik schakel net in. Leuke wedstrijd??
die FIFA ranking is niks waardquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:26 schreef mrcool het volgende:
Lijkt me een beetje sterk dat Frankrijk op de 57ste plaats staat:
[afbeelding]
We kijken de ander wedstrijd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:29 schreef Little_Meanie het volgende:
wat is het rustig hier in dit topic, iedereen wat voetbalmoe?
De andere wedstrijd is leuk!quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:29 schreef Little_Meanie het volgende:
wat is het rustig hier in dit topic, iedereen wat voetbalmoe?
ik kijk ze allerbijquote:
Ze spelen niet slecht.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:30 schreef DeTolk het volgende:
Showpartij van Japan?
Brasil had al met 5-0 voor kunnen staan maar de Japanse goalie gaat voor een standbeeld.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:35 schreef Markman het volgende:
speelt brasil gewoon een tandje lager of is het echt een kutteam?
Jah.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:36 schreef Zwansen het volgende:
Brazilie is toch al door lijkt me?
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:35 schreef Markman het volgende:
Allebeiquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:35 schreef Markman het volgende:
?quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:45 schreef VoreG het volgende:
inspiratieloos flutteam dat brazilie
Gaap, stakker.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:46 schreef VoreG het volgende:
Fatboy scoort
Ja hoe hij sprong was wel weer heel typischquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:48 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ronaldo kwam maar liefst 10 cm van de grond
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:48 schreef Onderbroek het volgende:
hopelijk maakt japan er 2-1 van, kut brazilië...hopelijk schopt ghana die sukkels er in de volgende ronde uit
Wat moet ie dan? 40 cm hoog springen zodat hij die bal tegen zijn navel krijgt? Denk AUB even na man.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:48 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ronaldo kwam maar liefst 10 cm van de grond
Ja terwijl die briljant voetbalden. Schandaligquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:49 schreef Batman. het volgende:
Zo typisch Nederland, schoppen tegen alles wat het beste is, daarom haten we hier Amerika ook zo erg.
Er zat geen enkel greintje fut of energie in die sprong.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:50 schreef Batman. het volgende:
[..]
Wat moet ie dan? 40 cm hoog springen zodat hij die bal tegen zijn navel krijgt? Denk AUB even na man.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:49 schreef Batman. het volgende:
Zo typisch Nederland, schoppen tegen alles wat het beste is, daarom haten we hier Amerika ook zo erg.
Oh please, ga op korfbal.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:51 schreef Falco het volgende:
[..]
Er zat geen enkel greintje fut of energie in die sprong.
Dan had hij hoger gesprongen, jees, wat een gelul.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Haha de bal moest ook geen centimeter hoger zijn
Hopen dat Japan gaat winnenquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:51 schreef dvdfreak het volgende:
Hopen dat Japan nog gaat scoren
Het bestequote:Op donderdag 22 juni 2006 21:49 schreef Batman. het volgende:
Japan mag wel winnen, maar niet met meer dan 3 doelpunten verschil, he?quote:
Idd, belachelijk gelul.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:52 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dan had hij hoger gesprongen, jees, wat een gelul.
100 euro dat ze alsnog WK wordenquote:
Mwah, voor een wereldspeler speelt hij wel heel erg zwak danquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:48 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, waarom niet, nog steeds een wereldspeler.
Ach, ze zullen het best kunnen worden. En die kritiek op Ronaldo is wat overdreven misschien, maar niet geheel onterecht. Om het dan 'het beste' te noemenquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:54 schreef Batman. het volgende:
[..]
100 euro dat ze alsnog WK worden. En dat Ronaldo op dit toernooi WK-topscorer allertijden wordt.
Komt door al die vetbanden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, voor een wereldspeler speelt hij wel heel erg zwak dan
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoorde weer een "dekselse" bij Evert
Ach, hij scoort, Ronaldihno niet toch?quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, voor een wereldspeler speelt hij wel heel erg zwak dan
Waarom zou hij hoog springen als de bal niet hoog komt? Als je anti-Ronaldo bent kom dan op zijn minst met iets sterkere argumenten, kennertje.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:51 schreef Falco het volgende:
[..]
Er zat geen enkel greintje fut of energie in die sprong.
Dat hoog springen hoefde ook idd niet, maar aan de hele beweging kon je zien dat er totaal geen fut in zat. Je zag nog net niet de vetrollen zwabberen in de luchtquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:02 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Waarom zou hij hoog springen als de bal niet hoog komt? Als je anti-Ronaldo bent kom dan op zijn minst met iets sterkere argumenten, kennertje.
Ronaldo![]()
Inderdaad. En het scheelt nog een gat in de grond ook.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:02 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Waarom zou hij hoog springen als de bal niet hoog komt?
Tuurlijk. Je hoeft ook helemaal niet te richten ofzo.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat hoog springen hoefde ook idd niet, maar aan de hele beweging kon je zien dat er totaal geen fut in zat. Je zag nog net niet de vetrollen zwabberen in de lucht.
Het is zeker zwak, helemaal omdat de hele wereld het zo'n beetje doet.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:04 schreef skiczukie het volgende:
Ik vind het Ronaldo naar beneden halen sowieso stom, kijk wat die gozer bereikt heeft, zo ga je in elk geval niet om met een ster.
Ik begin moe te worden van dat "Ronaldo is dik"-gezeur. Telkens als Brazilië speelt gaat het nergens anders meer over.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat hoog springen hoefde ook idd niet, maar aan de hele beweging kon je zien dat er totaal geen fut in zat. Je zag nog net niet de vetrollen zwabberen in de lucht.
Oh hij heeft zeker veel bereikt en geniale dingen laten zien, maar de laatste jaren is het toch behoorlijk prut met hem geweest. Ik snap ook niet dat hij nog opgesteld blijft worden door Pareira. Marco van Basten heeft Kluivert toch ook niet in zijn selectie opgenomenquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:04 schreef skiczukie het volgende:
Ik vind het Ronaldo naar beneden halen sowieso stom, kijk wat die gozer bereikt heeft, zo ga je in elk geval niet om met een ster.
Vorige WK topscorer met 9 goals!quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:06 schreef Zwansen het volgende:
Hoeveel goals heeft Ronaldo trouwens al? vorige WK toch al 5 of 6? En dan in 98 ook iets van 3 of 4?
12 zei net iemand.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:06 schreef Zwansen het volgende:
Hoeveel goals heeft Ronaldo trouwens al? vorige WK toch al 5 of 6? En dan in 98 ook iets van 3 of 4?
9?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:06 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Vorige WK topscorer met 9 goals!
Vorige WK waren het er 8 en het WK98 zal wel iets van vier treffers zijn geweest. Hij nadert Gerd Müller iigquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:06 schreef Zwansen het volgende:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:06 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ik begin moe te worden van dat "Ronaldo is dik"-gezeur. Telkens als Brazilië speelt gaat het nergens anders meer over.
Je overdrijft. Ronaldo trapt er per seizoen nog aardig wat in bij een van de beste clubs van de Primera Division. Kluivert weet zelfs bij Newcastle niet te slagen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Oh hij heeft zeker veel bereikt en geniale dingen laten zien, maar de laatste jaren is het toch behoorlijk prut met hem geweest. Ik snap ook niet dat hij nog opgesteld blijft worden door Pareira. Marco van Basten heeft Kluivert toch ook niet in zijn selectie opgenomen
Moet dit een grap zijn of wat?quote:
En het vergelijken van mensen is ook dom.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Oh hij heeft zeker veel bereikt en geniale dingen laten zien, maar de laatste jaren is het toch behoorlijk prut met hem geweest. Ik snap ook niet dat hij nog opgesteld blijft worden door Pareira. Marco van Basten heeft Kluivert toch ook niet in zijn selectie opgenomen
Wat een vergelijking?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet te vergelijken. Bij een club als Real is het natuurlijk makkelijker scoren.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:07 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Je overdrijft. Ronaldo trapt er per seizoen nog aardig wat in bij een van de beste clubs van de Primera Division. Kluivert weet zelfs bij Newcastle niet te slagen.
Zo kun je het zien.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet te vergelijken. Bij een club als Real is het natuurlijk makkelijker scoren.
Ik zit natuurlijk ook een beetje te stokenquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat een vergelijking?Kluivert met Ronaldo? Sorry hoor.
![]()
Kluivert is een geweldige voetballer (geweest), maar Ronaldo is een wereldspeler van ongekende klasse.
Het zou me niet verbazen dat hij zijn carríere afsluit bij Ajax.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:10 schreef Zwansen het volgende:
Al is het wel vreemd dat Ronaldo nooit kampioen werd. Misschien maar eens teruggaan naar PSV.
Of de basis van Barcelona. Vergeet niet dat hij continu blessures heeft.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:11 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Zo kun je het zien.
Aan de andere kant is Ronaldo goed genoeg om de basis van Real te bereiken. Kluivert komt niet verder dan de bank van Newcastle enzo.
Maar die commentator hield vol dat ie met *veel* effect werd gespeeldquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:11 schreef VoreG het volgende:
De bal hing gewoon stil. Geweldig geraakt
Nee, je was serieus Ronaldo en Kluivert aan het vergelijken, vergane glorie enzo, daar doelde je op.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik zit natuurlijk ook een beetje te stokenToch denk ik dat een speler van 1m83 en een gewicht boven de 90 (!) kilo niet thuishoort in een Braziliaans elftal.
Zie mijn topic.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik zit natuurlijk ook een beetje te stokenToch denk ik dat een speler van 1m83 en een gewicht boven de 90 (!) kilo niet thuishoort in een Braziliaans elftal.
Jongen het gaat erom of hij doelpunten maakt. Hij is niet in vorm dat weet ik. Maar je schrijft een superspeler niet af enkel om zijn gewicht.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Een slechte.quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:17 schreef Batman. het volgende:
Sorry, Ruud mag wel even dit nakijken hoe Ronaldo zich ineens vrijliep. Zo werd ie gedekt, en zo was ie ergens anders met zijn zogenaamde logge dikke lijf.
HELD
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:17 schreef Batman. het volgende:
Sorry, Ruud mag wel even dit nakijken hoe Ronaldo zich ineens vrijliep. Zo werd ie gedekt, en zo was ie ergens anders met zijn zogenaamde logge dikke lijf.
HELD
gilbertoquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:18 schreef Bombardier het volgende:
Wie scoorde?
Iets met een 'o' op het einde. Gilberto geloof ik.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:18 schreef Bombardier het volgende:
Wie scoorde?
Mooi zo, die heb ik in mijn team staan samen met Inzaghi. Eindelijk eens wat puntjes sprokkelen.quote:
Maar je kan overdrijvenquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:18 schreef Batman. het volgende:
[..]
Serieus, dat kan je niet ontkennen.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:19 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Iets met een 'o' op het einde. Gilberto geloof ik.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:20 schreef Batman. het volgende:
Japan moet 5 keer scoren om door te gaan!
Ronaldo scoort ook nog 2x dus dan moet Japan er nog 7.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:20 schreef Batman. het volgende:
Japan moet 5 keer scoren om door te gaan!
Dan winnen ze met 5-3 en hebben ze een beter doelsaldo dan Kroatiëquote:
Ik welquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:20 schreef Batman. het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar zulke acties zie ik Ruud niet maken.
En dan gaan ze door omdat...?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:21 schreef Batman. het volgende:
[..]
Dan winnen ze met 5-3 en hebben ze een beter doelsaldo dan Kroatië
4 keer scoren dus
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:22 schreef Batman. het volgende:
[..]
Daarom wordt ie ook uit de basis gespeeld door Dirk.
LEZEN. Dan WINNEN ze met 5-3 en hebben ze een BETER DOELSALDO dan Kroatië!!!!!!!!quote:
Gaan we nu over vorm beginnen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:22 schreef Batman. het volgende:
[..]
Daarom wordt ie ook uit de basis gespeeld door Dirk.
sorry hee dat ik een chick ben en dus geen reet van voetbal snapquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:23 schreef Batman. het volgende:
[..]
LEZEN. Dan WINNEN ze met 5-3 en hebben ze een BETER DOELSALDO dan Kroatië!!!!!!!!
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:23 schreef Batman. het volgende:
[..]
LEZEN. Dan WINNEN ze met 5-3 en hebben ze een BETER DOELSALDO dan Kroatië!!!!!!!!
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kijk altijd naar de verkeerde zender als er een doelpunt is
Gelukkig is dit VBL niet, dan.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:25 schreef Corksterr het volgende:
Vrouwen in VBL verdienen een ban.
Waarom loop jij zo geforceerd Ronaldo af te zeiken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:26 schreef Falco het volgende:
Waarom moet RTL7 altijd zo geforceerd zeggen dat zij aantrekkelijke wedstrijden hebben
Ja en dan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:26 schreef Batman. het volgende:
[..]
Lees even terug wat jij over Ronaldo zegt, dank.
Was ook heus niet met betrekking tot dit topic.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Gelukkig is dit VBL niet, dan.
En ander trek ik gewoon Frank de Boer uit de kast.
Denk je dat zij onnodig moeite gaan doen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:31 schreef Soul79 het volgende:
Jezus gaan die Brazilianen er nou nog niet overheen![]()
Morgen, als ze een rustdag hebben, voor Ronaldo een rukdag, wiel wil nou iets met zo'n dikke pad beginnnen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:31 schreef Soul79 het volgende:
Jezus gaan die Brazilianen er nou nog niet overheen![]()
je mocht willen dat jij stervoetballer wasquote:Op donderdag 22 juni 2006 22:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Morgen, als ze een rustdag hebben, voor Ronaldo een rukdag, wiel wil nou iets met zo'n dikke pad beginnnen.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:32 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Morgen, als ze een rustdag hebben, voor Ronaldo een rukdag, wiel wil nou iets met zo'n dikke pad beginnnen.
Sukkel.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:38 schreef Falco het volgende:
Oke dit is toch knap.
Toch een beetje respect, ook al is het een dikke pad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |