Dat klopt als een bus!quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:29 schreef Conflict het volgende:
Ik heb een boot in Dordrecht liggen, in het Wantij
Dordrecht is tof!
Sinds wanneer heb jij een vriendin?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:30 schreef renz0r het volgende:
Geboren in Dordt, omdat er in Zwijndrecht eind 1985 nog geen ziekenhuis was![]()
Wonen veel vrienden in Dordt en kom er geregeld. Sowieso toen ik nog op het MBO zat, was daar mn school. En mn vriendin woont er
Raszwijndrechter die geregeld in Dordt komt
En daar zit ik op schoolquote:In 1253 werd in Dordrecht een Latijnse school opgericht, tegenwoordig is dit het Johan de Witt-gymnasium en is daarmee het oudste gymnasium van Nederland. In oktober 2003 werd het 750 jarig bestaan uitgebreid gevierd.
ik heb daar ook op gezetenquote:
hahaha MAMJCA aka BarbaPappaquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:22 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
ik heb daar ook op gezeten. Geslaagd en wel
. Hoe gaat het met meneer De Hoon?
De mijne ookquote:
Niet echt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:25 schreef HPoi het volgende:
Dordrecht!![]()
Rijk aan historie, oudste stad van Holland.
![]()
![]()
Nijmegen kreeg toch als eerste stadsrechten? Daarna kwam Deventer geloof ik.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet echt.
Dat is Maastricht of Nijmegen (romeinen, je weets).
Nog niet langs geweestquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:40 schreef Joeriii het volgende:
Wat vinden mensen trouwens van de kermis? Hij staat bij mij voor de deur![]()
Geldverspilling.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:40 schreef Joeriii het volgende:
Das natuurlijk geen echt 'Holland' hè! (Alleen Noord-, en Zuid-Holland behoren tot 't echte (oude) Holland.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet echt.
Dat is geen Holland.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet echt.
kuttyfushoerenkermis... moet fucking 20 kilometer omrijdenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:40 schreef Joeriii het volgende:
ali... teveel negers... wel goeie wietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:33 schreef Conflict het volgende:
Ik ga altijd naar de Ali baba
Kom net terug![]()
Ik vind dat de kermis elk jaar weer minder wordt.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:40 schreef Joeriii het volgende:
uhhh, daar komen nooit negers hoor. Verder maakt het me niet zo uit of een neger of een chinees een zakje wiet aan me verkoopt. Zeker wel kwaliteit daarquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:20 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
ali... teveel negers... wel goeie wiet
Hee, dan woon je bij mij in de straat:quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:40 schreef Joeriii het volgende:
D-KAYA...OMG daar heb ik zulke aparte herinneringen aanquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:22 schreef SevenWonders het volgende:
D-Kaya staat nu op te treden op de kermis....
Van de site: http://www.kermisdordrecht.nl
Onze eigen Dordtse rapper D-Kaya zal een optreden verzorgen van 21.00 tot 22.00 uur
Dat zou een mooie toevoeging aan de OP zijn.... Moet me echt inhoudenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:10 schreef SevenWonders het volgende:
o ja, een leuke site waarmee ik bezig ben met oude en nieuwe foto's van Dordrecht. Dus een oude foto en dan een nieuwe foto op dezelfde plek:
http://dordrecht.slickfeldt.nl
Hé. Bij mij ook.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:40 schreef Joeriii het volgende:
HE!, gave site man!!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:10 schreef SevenWonders het volgende:
o ja, een leuke site waarmee ik bezig ben met oude en nieuwe foto's van Dordrecht. Dus een oude foto en dan een nieuwe foto op dezelfde plek:
Ik kon vanuit de woonkamer meegenieten. Wat een enorme bagger klonk er van dat podium zeg.quote:
Met dankquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:47 schreef HPoi het volgende:
[..]
HE!, gave site man!!Wij en mijn oma hebben ook veel oude foto´s van Dordrecht, alleen niet digitaal dus.
![]()
Indd.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:57 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Ik kon vanuit de woonkamer meegenieten. Wat een enorme bagger klonk er van dat podium zeg.
Zo te zien woon je indd in (bijna) dezelfde straat als ik. Als ik zo naar die site kijk en de URL daarvan weet ik het denk ik welquote:SevenWonders
Dordrecht is nooit (of tenminste zelden) de crimineelste stad van Nederland geweest.quote:Op zondag 25 juni 2006 02:37 schreef Duiveltja het volgende:
Is het nog steeds de crimineelste stad van Nederland?
De Vrijheidquote:Op zondag 25 juni 2006 04:47 schreef Paddokingnr1 het volgende:
Is het misschien een idee om een keertje een (soort van) meeting te houden op het Scheffersplein ofzo voor de Dordtse Fok!kers?
Zoietsquote:
..quote:Op zondag 25 juni 2006 04:47 schreef Paddokingnr1 het volgende:
Is het misschien een idee om een keertje een (soort van) meeting te houden op het Scheffersplein ofzo voor de Dordtse Fok!kers?
Welke was dat danquote:Op zondag 25 juni 2006 04:43 schreef Paddokingnr1 het volgende:
[..]
We hebben wel een aantal jaar (achter elkaar) de crimineelste straat van Nederland gehad.
Was dat niet de Genestetstraat in Krispijn? Waar al die Antilianen wonen/woonden?quote:
Dat was als ik me niet vergis de "Jacab Marisstraat" (die was trouwens ook 2 jaar achter elkaar met oud en nieuw op het nieuws wegens onregelmatigheden), wegens drugsoverlast (dealen, gebruiken) schiet en steek partijen.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:34 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Was dat niet de Genestetstraat in Krispijn? Waar al die Antilianen wonen/woonden?
Zo goed als hetzelfde terrasje, maar dat maakt niets uit als het maar gezellig isquote:
Da's inderdaad een van de weinige goede cafe's in Dordt. Beter dan de meuk op het Scheffersplein.quote:
dat was een grapje hequote:Op zondag 25 juni 2006 16:05 schreef SevenWonders het volgende:
Avontuur ook goed.
Nee hoor, heb daar heel wat Hertogjes naar binnen getikt. Is best een ongecompliceerde tent hoor.quote:
Dat lijkt me pas het geval als ik hem tegen wil en dank mee zou slepen.quote:
Dordt zag er vroegah veel mooier eruit op die foto'squote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:10 schreef SevenWonders het volgende:
Rotterdam ook.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:13 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Dordt zag er vroegah veel mooier eruit op die foto's![]()
![]()
De metalheads bezetten op donderdagavond Scheffersplein altijd, daarna richting Bibelotquote:Op zondag 25 juni 2006 04:47 schreef Paddokingnr1 het volgende:
quote:
Leuk dat ik dit via internet te horen krijgquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:22 schreef Sparta1888 het volgende:
Ik woon al heel me leven in Dordrecht.
Van de week maar weer terrasje pakken op het Scheffersplein![]()
vanaf de grote kerk genomen [?]quote:
Nee, we gaan met de auto naar ons bootjequote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:35 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Steek je over met de waterbus dan?
Biancavia gaat naar de boekenmarktquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:07 schreef renz0r het volgende:
Gaan mensen nog morgen naar de boekenmarkt?
Nee ik iig niet. Denk recreeeren ergens in Dordt. Merwelanden ofzo. Wordt heerlijk weer
Klipperstars uit Nieuw-Lekkerlandquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:32 schreef Multiply het volgende:
[..]
En wie is wij?Zit trouwens pas volgend seizoen bij Rowic.
Vroeger ging ik daar altijd zwemmenquote:Op zondag 2 juli 2006 18:17 schreef renz0r het volgende:
Zo, afgelopen middag lekker op het terrasje gezeten bij de viersprong
quote:Op zondag 2 juli 2006 18:17 schreef renz0r het volgende:
Zo, afgelopen zaterdagavond op een keiharde paddotrip gezeten bij de viersprong
Nee, deze foto is niet van mij zelf. Gewoon via google gevonden.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:18 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
vanaf de grote kerk genomen [?]
ben weer lekker thuis in dordt
Haha heb ik met Flush nog wel eens tegengespeeld. Allejezus wat waren die slecht zeg.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:46 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Klipperstars uit Nieuw-Lekkerland
Wat een kankerclub was dat zeg... blij dat ik er weg ben
zou heel goed kunnenquote:Op maandag 3 juli 2006 11:55 schreef Multiply het volgende:
[..]
Haha heb ik met Flush nog wel eens tegengespeeld. Allejezus wat waren die slecht zeg.
Ik ga ookquote:Op maandag 10 juli 2006 01:23 schreef Thomas B. het volgende:
morgen weer wantijconcerten!
ben met de auto dus ik kan nie zuipenmaar met een lekker blowtje moet het ook wel lukken
Een joint roken als je nog moet rijden?quote:Op maandag 10 juli 2006 01:23 schreef Thomas B. het volgende:
ben met de auto dus ik kan nie zuipenmaar met een lekker blowtje moet het ook wel lukken
Wij gaan vandaag ook naar de wantijconcertenquote:Op maandag 10 juli 2006 01:23 schreef Thomas B. het volgende:
quote:
Birset is een van die zeldzame artiesten bij wie muziek als het ware door de aders vloeit. Telkens anders, telkens boeiend, telkens authentiek. Souvenirs de France is een heerlijke staalkaart van ’s mans kunnen en neemt je mee op een aangename trip door Birset-land, waar romantiek nog altijd koningin is en waar het optimisme en de joie de vivre prominent aanwezig zijn. Kortweg, Franse chanson van de bovenste plank. Kijk, daar kunnen we nu ’s niks aan toevoegen.
Doe ik vaak zatquote:Op maandag 10 juli 2006 09:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Een joint roken als je nog moet rijden?Ziek.
hoezo? stap niet kneiter in de auto hor. Rook gewoon daar een blowtje en tegen de tijd dat ik naar huis ga ben ik allang weer nuchter.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
ach is altijd wel gezellig daar. Die boot van jou is wel beter iddquote:Op maandag 10 juli 2006 09:57 schreef Conflict het volgende:
[..]
Wij gaan vandaag ook naar de wantijconcerten
Alleen wij kunnen daar blijven slapen want onze boot ligt daar. We gaan vanmiddag lekker varen en dan 's avonds zorgen we dat we op tijd in de haven zijn![]()
alleen:
[..]
![]()
Stelt niets voor imoquote:Op maandag 10 juli 2006 09:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd, ik spreek ook eigenlijk alleen maar met vrienden af om een gezellig biertje te drinken. Niet speciaal voor de muziek.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wantijconcerten is wel gezellig met vrienden, muziek is vaak wel een beetje slecht![]()
Toch maar weer terug naar het duffe, maar vriendelijkere Papendrecht?quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:05 schreef valeggua het volgende:
Hey ik woon nu een dik jaar in Dordrecht, maar ik kan echt niet wennen aan de mensen. Het is niet geheel een cultuurschok, ik woonde hiervoor in papendrecht (lomp) en Rotterdam (wel oké) en nu dus in het midden.
Ik woon zoiezo niet in de meest fantastische buurt. Maar ook als ik naar de stad ga krijg ik een raar gevoel over de mensen. Er heerst een soort kilheid, alsof ze alle psychisch niet in orde mensen maar in Dordrecht hebben gestopt.
Er is een duidelijke kloof tussen de jongeren (werk/- en schoolloze antilianen en nederlanders die graag zo willen zijn) en de oudere mensen (die met het meest verschrikkelijke accent van nederland praten
).
Iets anders dat me opvalt is de hoeveelheid Polen die hier verblijft. Ik weet niet of het overal zo is, maar hier zijn ze asociaal en douchen ze zich niet. Voor de rest mooie stad, maar bah, wat een vage mensen-mix....![]()
nu.nlquote:Sambal verhit gemoederen in Dordrecht
Uitgegeven: 12 juli 2006 13:56
DORDRECHT - Een paar klodders sambal hebben de gemoederen in Dordrecht flink verhit. Een 21-jarige vrouw bestelde dinsdag bij een bakkerij een pizza met extra sambal, maar toen zij besefte dat ze dat niet had gekregen, ging ze terug om verhaal te halen.
In de bakkerszaak raakte de boel oververhit, meldde de politie woensdag. De 23-jarige medewerker van de bakkerij rende de vrouw zelfs achterna naar buiten. Daar zou zij van hem een klap in het gezicht hebben gekregen. De vrouw haalde haar vriend erbij die mee kwam ruziën.
Over en weer dreigden de mannen met een mes. Daarbij werd de vriend geraakt. De politie die de boel kwam blussen, heeft de 'bakkers-jongen' aangehouden. Het stel heeft aangifte gedaan. De medewerker zit nog vast.
Admiraalsplein in Wielwijkquote:RUZIE OM SAMBAL OP PIZZA
DORDRECHT – Een ruzie om de ingrediënten op een pizza is dinsdagmorgen 11 juli beslecht met een oppervlakkige steekwond. Een 21-jarige vrouw uit Dordrecht haalde die dinsdagmorgen een pizza ‘met extra sambal’ bij een bakker aan het Admiraalsplein. Eenmaal thuisgekomen had de 21-jarige niet het idee dat er extra sambal op haar pizza zat. Ze ging terug naar de bakker waar de boel escaleerde. Er ontstond discussie over de extra sambal. De 23-jarige medewerker van de bakkerij ging de vrouw achterna naar buiten. Daar zou zij van hem een klap in het gezicht hebben gekregen. De vrouw belde haar 23-jarige vriend die direct verhaal kwam halen. De 23-jarige medewerker en de vriend van de 21-jarige vrouw ruzieden met elkaar en er zou over en weer zijn gedreigd met een mes. De 23-jarige vriend werd geraakt door een mes en hield daar een oppervlakkige wond op zijn arm aan over. De 23-jarige medewerker van de bakkerij werd aangehouden en ingesloten. De politie nam twee messen in beslag; een uit de bakkerij en een uit de auto van het 23-jarige slachtoffer. Het stel heeft beiden aangifte gedaan bij de politie. De verdachte zal nader worden gehoord over de toedracht van het incident.
ik ookquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:07 schreef renz0r het volgende:
Ik dacht eerst aan Vogelplein, die was erg goed te doen qua turkse pizzas, kwam ik geregeld
Euh? Jawel?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet echt.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:05 schreef valeggua het volgende:
Hey ik woon nu een dik jaar in Dordrecht, maar ik kan echt niet wennen aan de mensen. Het is niet geheel een cultuurschok, ik woonde hiervoor in papendrecht (lomp) en Rotterdam (wel oké) en nu dus in het midden.
Ik woon zoiezo niet in de meest fantastische buurt. Maar ook als ik naar de stad ga krijg ik een raar gevoel over de mensen. Er heerst een soort kilheid, alsof ze alle psychisch niet in orde mensen maar in Dordrecht hebben gestopt.
Er is een duidelijke kloof tussen de jongeren (werk/- en schoolloze antilianen en nederlanders die graag zo willen zijn) en de oudere mensen (die met het meest verschrikkelijke accent van nederland praten
).
Ik vraag me af in welke wijk je woon dan. Ik ben zelf een geboren Dordtenaar en ik weet dat wij Dordtenaren recht voor zijn raap zijn, met het dialect heb ik geen moeite. Het probleem met de Antillianen dat is al van jaren en de meesten in Dordt zijn er inmiddels wel aangewend. Anyway als je eens een niet kille Dordtenaar wilt ontmoeten dan trek je maar aan de bel.
Iets anders dat me opvalt is de hoeveelheid Polen die hier verblijft. Ik weet niet of het overal zo is, maar hier zijn ze asociaal en douchen ze zich niet. Voor de rest mooie stad, maar bah, wat een vage mensen-mix....![]()
Ja van Holland. Dat was het gebied in de Middeleeuwen dat we nu Noord- en Zuidholland noemen. Maar Geertruidenberg (hoort nu bij Brabant) hoorde toen ook bij Holland en claimt ouder te zijn, Hebben we het over Nederland an sich, dan zijn Nijmegen, Maastricht etc. inderdaad ouder, zeker wat ouderdom an sich betreft (even buiten het hele stadsrechtengebeuren).quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:15 schreef CyclingGirl het volgende:
Dordrecht is de oudste stad toch? Die hadden toch als eerste stadsrechten?
Jawel, maar zij wou m betalen...quote:
De haphoek van Emiel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:19 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af welke tent nu weer "in" is in Dordt.
Ik snap niet waarom je kosten wat het kost je gelijk wilt halen....ik vind de bereikbaarheid slecht en heb hiervoor mijn uitleg gegeven. Om in de binnenstad te komen ben ik vanuit sterrenburg toch zeker 30-45 minuten (in gemiddeld tempo) onderweg en vind ik dat (zeker als meisje) snachts en zonder een grote groep niet echt een uitkomst.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:14 schreef SevenWonders het volgende:
Wat een onzin zeg dat de fiets geen optie is van mensen die niet in de buurt van de binnenstad wonen. Zo vreselijk groot is Dordt nu ook weer niet....olk, wellicht durg je 's avonds niet over straat, maar da's overal een issue.
Bussen rijden inderdaad tot laat in de avond en niet langer, kwestie van kosten vs. vraag/aanbod. De prijs van een strippenkaart wordt anders erg hoog.
Binnenstad is prima bereikbaar per auto, dat schreef ik al. Die parkeergarages staan aan de rond, kosten geen drol en je bent binnen 10 minuten lopen overal in de binnenstad. Die pollers staan overigens om 18u al naar beneden.
Natuurlijk heeft niet iedereen de luxe om even naar Pathe De Kuip te rijden, ik zelf rijdt ook geen auto en doe alles met fiets/OV. Maar als ik naar de bios ga, dan ga ik ook naar het Schouwburgplein. Maar dat neemt niet weg dat Euro Cinema meer had moeten doen om klanten te houden. Bereikbaarheid is m.i. van ondergeschikt belang. Ook daar is het een kwestie van vraag/aanbod en ook weer geld.
Lopen vanaf Dordt Centraal naar de stadspolders, maatjes huis, 1,5 uur op gelopenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:21 schreef OMG het volgende:
Precies. In 45 minuten fiets je bijna van Stadpolders naar de andere kant van Zwijndrecht.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:55 schreef CyclingGirl het volgende:
80cent per uur in de parkeergarages dus dat is dan geen 2 euro. Ik woon straks in Sterrenburg 3 en ik pak lekker het fietsje naar de stad kan ik ook nog eens een Roseetje of wat drinken op het terras. Ik rijd er echt een 15min over, ik weet niet waar in Sterrenburg je woont. Owja ik ben ook een meisje. Die pollen weet ik niet of die savonds naar beneden gaan.
quote:Parkeergarage Drievriendenhof. Tarief ¤ 2,- per uur .
Ze had m toch al gezien, en we hadden meer aand8 voor elkaar dan voor de film, en dat was de bedoeling ookquote:Op maandag 31 juli 2006 19:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
De bios van Dordrecht...die is zo bagger. Klotegeluid, klotebeeld, klotestoelen
Ga dan naar Pathe de Kuip......de bios in Dordt verziekt iedere film...
Voortaan tegen over centraal station Dordrecht zetten. Na 18.00 gratis.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:36 schreef TheSorrow het volgende:
Zaterdag naar de bios geweest, auto in de Visstraat geplempt, daar is het goed te betalen, 1¤ per uur
Daarom gaat die stinkbios ook na de zomer definitief weg. Dalijk is er werkelijk helemaal niks meer in de stad te beleven.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
De bios van Dordrecht...die is zo bagger. Klotegeluid, klotebeeld, klotestoelen
Ga dan naar Pathe de Kuip......de bios in Dordt verziekt iedere film...
Hey! Amigo's was leuk toen het nog Scanners was, maar aan de andere kant... toen was ik nog een Breezah-puber.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:47 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou ik ging er toch nooit dus niet echt een gemis hoor, het zou alleen fijn zijn als ze eens met echt leuke uitgaansgelegenheden kwamen, Friends bah, The Academy bah, Amigo's bah....
Wie is 'ze' ???? En waar heb jij dan behoefte aan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:47 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou ik ging er toch nooit dus niet echt een gemis hoor, het zou alleen fijn zijn als ze eens met echt leuke uitgaansgelegenheden kwamen, Friends bah, The Academy bah, Amigo's bah....
Toevallig op de ICT afdeling gezeten? Ik heb daar ook gezeten tussen '97 en 2001quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:49 schreef renz0r het volgende:
[..]
D-KAYA...OMG daar heb ik zulke aparte herinneringen aan
Ik heb op Da Vinci gezeten aan de oranjelaan
Vroeger, ze bestaan net een jaar of 2/3quote:Op donderdag 13 juli 2006 04:58 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
ik ook
G-Ka... haalden wij altijd van die grote turkse broden en pizza's en kebab...
maargoed dat was vroeger
Met alle respect maar de Miro vind ik toch niet echt The Plaza to Be, zo klein, zo vol ik hou het daar niet langer dan 10 minuten uitquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:15 schreef SevenWonders het volgende:
Miro is idd een restaurant maar ook cafe en vanaf zo'n beetje do-avond de 'place to be' tegenwoordig. Beetje ouder publiek a la Merz.
Bibelot is m.i. nooit 'weg' geweest. Altijd wel leuke optredens, 'Beat Club'(onwijs populair) en cabaret op zondagavond.
toen ik nog op het johan de witt om de hoek zat... dus 2 maanden geledenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vroeger, ze bestaan net een jaar of 2/3²
Daarom is het ook the blace to be,vanwege de populariteit. Wil niet eggen dat dat ook leuk is :-)quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:58 schreef danos het volgende:
[..]
Met alle respect maar de Miro vind ik toch niet echt The Plaza to Be, zo klein, zo vol ik hou het daar niet langer dan 10 minuten uit
hahaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:26 schreef Brechtje het volgende:
Dordecht is echt de shit
Ik zij tog!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:05 schreef CyclingGirl het volgende:
Het klopt wel van Miro ik ben er gisteren geweest en ik heb het op een doordeweekse dag nooit ergens zo druk gezien als daar (In dordt dan)
zit ze op het johan de witt?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:15 schreef Demius het volgende:
Hooi Dordrechters...
Kent hier iemand een Eline van 17 jaar oud en doet gymnasium, tot voor kort woonachtig in Dordrecht?
quote:Op donderdag 2 november 2006 06:59 schreef arise het volgende:
Ik woon in Cannenburg (bij de Jagerweg)..Saai ?? Nou, nee...ik noem het lekker rustig.
(Ben een geboren en getogen Amsterdamse, dol op mijn stad geweest, maar ik ben blij dat ik er niet meer hoef te wonen..)
IDordrecht
Daar voetbal ik regelmatig bij die kooi erachter.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:56 schreef renz0r het volgende:
[..]
Serieus? Vrienden van mij erbij
Ter hoogte van het Fitnesscentrum / Indonesisch restaurant?
Als ik de Cannenburg uitloop loop ik een beetje links tegen het restaurant aan ...(lekker etenquote:Op donderdag 2 november 2006 14:56 schreef renz0r het volgende:
[..]
Serieus? Vrienden van mij erbij
Ter hoogte van het Fitnesscentrum / Indonesisch restaurant?
Blij dat ik dat weet..(loopt blokje om ...quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar voetbal ik regelmatig bij die kooi erachter.²
Ik ben angstaanjagend?quote:Op zondag 5 november 2006 05:51 schreef arise het volgende:
[..]
Blij dat ik dat weet..(loopt blokje om ...)
Altijd hequote:Op woensdag 15 november 2006 07:17 schreef Thomas B. het volgende:
Wat zoeken ze dan? Toch niet weer potscherven he?
quote:Op donderdag 16 november 2006 15:54 schreef renz0r het volgende:
Zwijndrecht zit al in deel 2
Is er nog wat te beleven in Dordt? Is zo stil daar
Het zal nog wel even duren denk ik. De spoorwegovergang bij de laan der verenigde naties gaat pas eind 2007 open, geloof ik. En de karel Lotsyweg zelf zal ook nog wel enkele maanden duren.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:08 schreef BigFire het volgende:
ze mogen weleens opschieten met de wegwerkzaamheden bij het ziekenhuis. goeiedag wat een klotezooi daar.![]()
Ik verdwaal altijd in de voorstraat, geen idee waaromquote:Op zondag 5 november 2006 12:37 schreef Thomas B. het volgende:
Moest gisteren nog op de Cannenburg zijn... ik verdwaal echt altijd daar
Valt wel mee hoor. Je hebt een aantal leuke cafe's om af en toe naar toe te gaan, maar om daar nu stamkroegen van te maken gaat mij dan te ver.quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:13 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Hoe dichter bij Dordt...........hoe gaver het wordt. Woon zelf in Papendrecht, maar je wijkt uit naar Dordt voor het vertier. Weet er iemand wat er de komende weken/maanden op het programma staat qua boekenmarkten, bands etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |