De mijne ookquote:
Niet echt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:25 schreef HPoi het volgende:
Dordrecht!![]()
Rijk aan historie, oudste stad van Holland.
![]()
![]()
Nijmegen kreeg toch als eerste stadsrechten? Daarna kwam Deventer geloof ik.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet echt.
Dat is Maastricht of Nijmegen (romeinen, je weets).
Nog niet langs geweestquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:40 schreef Joeriii het volgende:
Wat vinden mensen trouwens van de kermis? Hij staat bij mij voor de deur![]()
Geldverspilling.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:40 schreef Joeriii het volgende:
Das natuurlijk geen echt 'Holland' hè! (Alleen Noord-, en Zuid-Holland behoren tot 't echte (oude) Holland.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet echt.
Dat is geen Holland.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet echt.
kuttyfushoerenkermis... moet fucking 20 kilometer omrijdenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:40 schreef Joeriii het volgende:
ali... teveel negers... wel goeie wietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:33 schreef Conflict het volgende:
Ik ga altijd naar de Ali baba
Kom net terug![]()
Ik vind dat de kermis elk jaar weer minder wordt.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:40 schreef Joeriii het volgende:
uhhh, daar komen nooit negers hoor. Verder maakt het me niet zo uit of een neger of een chinees een zakje wiet aan me verkoopt. Zeker wel kwaliteit daarquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:20 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
ali... teveel negers... wel goeie wiet
Hee, dan woon je bij mij in de straat:quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:40 schreef Joeriii het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |