quote:Op donderdag 2 november 2006 06:59 schreef arise het volgende:
Ik woon in Cannenburg (bij de Jagerweg)..Saai ?? Nou, nee...ik noem het lekker rustig.
(Ben een geboren en getogen Amsterdamse, dol op mijn stad geweest, maar ik ben blij dat ik er niet meer hoef te wonen..)
IDordrecht
Daar voetbal ik regelmatig bij die kooi erachter.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:56 schreef renz0r het volgende:
[..]
Serieus? Vrienden van mij erbij
Ter hoogte van het Fitnesscentrum / Indonesisch restaurant?
Als ik de Cannenburg uitloop loop ik een beetje links tegen het restaurant aan ...(lekker etenquote:Op donderdag 2 november 2006 14:56 schreef renz0r het volgende:
[..]
Serieus? Vrienden van mij erbij
Ter hoogte van het Fitnesscentrum / Indonesisch restaurant?
Blij dat ik dat weet..(loopt blokje om ...quote:Op vrijdag 3 november 2006 21:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar voetbal ik regelmatig bij die kooi erachter.²
Ik ben angstaanjagend?quote:Op zondag 5 november 2006 05:51 schreef arise het volgende:
[..]
Blij dat ik dat weet..(loopt blokje om ...)
Altijd hequote:Op woensdag 15 november 2006 07:17 schreef Thomas B. het volgende:
Wat zoeken ze dan? Toch niet weer potscherven he?
quote:Op donderdag 16 november 2006 15:54 schreef renz0r het volgende:
Zwijndrecht zit al in deel 2
Is er nog wat te beleven in Dordt? Is zo stil daar
Het zal nog wel even duren denk ik. De spoorwegovergang bij de laan der verenigde naties gaat pas eind 2007 open, geloof ik. En de karel Lotsyweg zelf zal ook nog wel enkele maanden duren.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:08 schreef BigFire het volgende:
ze mogen weleens opschieten met de wegwerkzaamheden bij het ziekenhuis. goeiedag wat een klotezooi daar.![]()
Ik verdwaal altijd in de voorstraat, geen idee waaromquote:Op zondag 5 november 2006 12:37 schreef Thomas B. het volgende:
Moest gisteren nog op de Cannenburg zijn... ik verdwaal echt altijd daar
Valt wel mee hoor. Je hebt een aantal leuke cafe's om af en toe naar toe te gaan, maar om daar nu stamkroegen van te maken gaat mij dan te ver.quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:13 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Hoe dichter bij Dordt...........hoe gaver het wordt. Woon zelf in Papendrecht, maar je wijkt uit naar Dordt voor het vertier. Weet er iemand wat er de komende weken/maanden op het programma staat qua boekenmarkten, bands etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |