Ik wou net zeggen. dee suk biktaim men.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:56 schreef Jarno het volgende:
We worden kampioen. Duidelijk.
Lijkt me logisch ,even naar Cruijf's deskundige gezeik luisteren en dan gaan we sapie doen !quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:56 schreef Jarno het volgende:
We worden kampioen. Duidelijk.
Doe het dan ook niet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:57 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Haha sorrie he![]()
Heb al jaren geen topics meer geopend enzo...
Geen neukie doen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Lijkt me logisch ,even naar Cruijf's deskundige gezeik luisteren en dan gaan we sapie doen !
Dat hoeft niet. Jarno en ik zien het vrij duidelijk allemaal. Dat gezeik met die kruif altijd. Kruif is zeau 1967.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Lijkt me logisch ,even naar Cruijf's deskundige gezeik luisteren en dan gaan we sapie doen !
Voor de 300ste keer, nee maar ik mag daar niet in , vandaar deze reeks.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:58 schreef ikke_ook het volgende:
is het oldbies forum gesloten dat jullie hier tegenwoordig allemaal zitten
Egwel. Straks kunnen gabbers als Robben er weer gewoon in en dan weet je helemaal niet meer wat je ziet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. dee suk biktaim men.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |