Ik wou net zeggen. dee suk biktaim men.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:56 schreef Jarno het volgende:
We worden kampioen. Duidelijk.
Lijkt me logisch ,even naar Cruijf's deskundige gezeik luisteren en dan gaan we sapie doen !quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:56 schreef Jarno het volgende:
We worden kampioen. Duidelijk.
Doe het dan ook niet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:57 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Haha sorrie he![]()
Heb al jaren geen topics meer geopend enzo...
Geen neukie doen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Lijkt me logisch ,even naar Cruijf's deskundige gezeik luisteren en dan gaan we sapie doen !
Dat hoeft niet. Jarno en ik zien het vrij duidelijk allemaal. Dat gezeik met die kruif altijd. Kruif is zeau 1967.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Lijkt me logisch ,even naar Cruijf's deskundige gezeik luisteren en dan gaan we sapie doen !
Voor de 300ste keer, nee maar ik mag daar niet in , vandaar deze reeks.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:58 schreef ikke_ook het volgende:
is het oldbies forum gesloten dat jullie hier tegenwoordig allemaal zitten
Egwel. Straks kunnen gabbers als Robben er weer gewoon in en dan weet je helemaal niet meer wat je ziet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. dee suk biktaim men.
OPHOEREN KUTKIND!quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:58 schreef ikke_ook het volgende:
is het oldbies forum gesloten dat jullie hier tegenwoordig allemaal zitten
Bestaat TRV niet meer?quote:
Neukie doe ik wel weer als de zomer voorbij is jarno, ik wil geen februari kind.quote:
Ha, jij bent zelfs nog nieuwer dan ik.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Voor de 300ste keer, nee maar ik mag daar niet in , vandaar deze reeks.
Roonaaldinjoo staat er gewoon bij te kijken ouwe.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Egwel. Straks kunnen gabbers als Robben er weer gewoon in en dan weet je helemaal niet meer wat je ziet.
Dat ken !quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:00 schreef k_man het volgende:
[..]
Ha, jij bent zelfs nog nieuwer dan ik.
Met de Big Mac in z'n hand.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Roonaaldinjoo staat er gewoon bij te kijken ouwe.
ijm wit arma!quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:01 schreef Armageddon het volgende:
yvonne als die kutnoobs niet oprotten dan gaat ik nog een keer uit me dak hoor. Echt dat je zegt aan de Oxazepam enzo. Meek tem disapeer men.
Oxazepamquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:01 schreef Armageddon het volgende:
yvonne als die kutnoobs niet oprotten dan gaat ik nog een keer uit me dak hoor. Echt dat je zegt aan de Oxazepam enzo. Meek tem disapeer men.
Ja zeker Q. ik ook hoor. zo lekker naast mn liefje liggen !quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:03 schreef Q. het volgende:
Slaaptijd. Godsamme, ik word echt een ouwe lul.
Echt, als je het je kunt veroorloven om tegen Argentinie zo te spelen en toch de nul te houden, tsja, dan ben je gewoon nummer 1. sLogisch.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:03 schreef Armageddon het volgende:
Maar het is zeker duidelijk dat we wereldkampioen worden. Welk team wil daar nou wat tegen uithalen. Ik lach me de lul uit de broek men.
Sandraquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oxazepam
Die missen we nog!
Oh, en verder,
ksst,, weg, vort.
Zal wel helpen toch?
Mijn laptop ligt ook naast mn bed.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja zeker Q. ik ook hoor. zo lekker naast mn liefje liggen !
hendig sjiek !quote:
Je lijk krijf wel men. Sjoe roel du shit.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Echt, als je het je kunt veroorloven om tegen Argentinie zo te spelen en toch de nul te houden, tsja, dan ben je gewoon nummer 1. sLogisch.
Je klinkt als johan , jarno .quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Echt, als je het je kunt veroorloven om tegen Argentinie zo te spelen en toch de nul te houden, tsja, dan ben je gewoon nummer 1. sLogisch.
In dat geval ga ik neuken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:05 schreef Armageddon het volgende:
Wie nu gaat slapen krijgt trouwens een persoonlijk nekschot van ome Arma.
Ik ga nu slapen ouwe rukker !quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:05 schreef Armageddon het volgende:
Zwaar hoor ! werkse jarno !quote:
Oxa ja die geile! damn di was hot men! Ik zal er even bellen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oxazepam
Die missen we nog!
Oh, en verder,
ksst,, weg, vort.
Zal wel helpen toch?
Die zat toch met dr potenwijd te vingeren op die 2 jaar miet !quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Oxa ja die geile! damn di was hot men! Ik zal er even bellen.
Maar je weet niet eens wie arma isquote:
Slapen? Man ik verrek van de honger alweer, net even de kuhlschrank geplunderdquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:05 schreef Armageddon het volgende:
Jahoor pik , sjoe can kount on mie !, bel je me om 6 uur?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:07 schreef Armageddon het volgende:
Wat een homo's
Het is niet meer wat het geweest is. Als jullie morgen maar weer op tijd op het werk inloggen dan enzo!
Ja man geil!quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Die zat toch met dr potenwijd te vingeren op die 2 jaar miet !
Niet man dit is je eerste paar posts buiten dat travel form.!quote:
Gelukkig zijn er nog mensen die mij bijbenen. Sje weet!quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:08 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Slapen? Man ik verrek van de honger alweer, net even de kuhlschrank geplunderd
Pics?quote:
Whehehehe , da was lachuh !quote:
Nietus.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Niet man dit is je eerste paar posts buiten dat travel form.!
Dit zijn je eerste posts in ONZquote:
Ff in de stemming komen he.quote:
Je hebt wat nodig voor bij het slapen?quote:
Neem nou eens een plaatje zovty. Ik wor een beetje kotsmisselijk van dat afwijkende gedrag van je.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:09 schreef zovty het volgende:
Ik durf er m'n wuppie verzameling onder te verwedden dat Maxima Blauw/Witte lingerie droeg.
owquote:
Je vind jezelf nog een jonge god?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Was jij niet die milf die ervan houdt jonge goden te ontmaagden?![]()
Ouwe lurkerquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal lekker!quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Haha, ja. Ik weet de url van m'n plaatje niet meer, en ik heb alle gegevens om in te loggen op die server niet meer.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Neem nou eens een plaatje zovty. Ik wor een beetje kotsmisselijk van dat afwijkende gedrag van je.
Dee al suk men. Wie roel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:12 schreef Jarno het volgende:
Wat een zeikwijven in dat WK forum.
"Ja jantje controleerde 4 van de 5 ballen niet goed en hij is dus kut"
"Klaasje heeft wel 3 keer buitenspel gestaan wat een teringspeler"
Boehoehoe.
Dat doe je snel !, ken je dat mij ook fff lernen!quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:12 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga even mijn vrouw bevredigen. Ben binnen 5 minuten terug.
vluggertjequote:Op woensdag 21 juni 2006 23:12 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga even mijn vrouw bevredigen. Ben binnen 5 minuten terug.
We worden kampioen, slotje op het forum en klaar.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:12 schreef Jarno het volgende:
Boehoehoe.
Tja ze vergeten dat Angentinië ook wel aardig kan voetballenquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:12 schreef Jarno het volgende:
Boehoehoe.
Je bent een het nog niet eens waard dat Yvonne je grote teen likt...quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Zeker, maar of yvonne me in ONZ mag ontmaagden is vraag twee...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |