quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:24 schreef DIGGER het volgende:
Niemand hier dit opgevallen?
[..]
Jammer dat de pers dan daar niet eens opvliegt, want ik vind het echt triest dat je het Nederlands elftal uitfluit na (en tijdens) hun optreden gisteren. OK ze speelden niet bijster goed, hadden in elk geval aanvallend amper dreiging en werden met name in de 1e helft grote periodes aardig overklast, maar de verdediging stond goed, geen schorsingen, geen blessures en een ronde verder.
dat is dan ook hun enige fatsoenlijke nummer, maarja als je een meesterwerk covert heb je al snel een goed nummerquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:33 schreef borisz het volgende:
leuk guns en roses![]()
3fm, kloppen op de hemelpoort
voor de 1e paar dagen een factortje zonnecreme !quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:28 schreef JaWi het volgende:
Straks maar eens kijken wat ik nog aan kleding nodig heb voor 10 weken spaanse zon.
In ieder geval een nieuwe zonnebril, want daar ging ik bij defqon bovenop zitten.
Ze hebben, vind ik , wel meer mooiere nummers gemaakt. Maar voor de rest kun je GNR wel een overschatte band noemen ja.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is dan ook hun enige fatsoenlijke nummer, maarja als je een meesterwerk covert heb je al snel een goed nummer
Had je anders verwacht?quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:48 schreef borisz het volgende:
die talpa chat met jan mulder is ook niet veel aan
dan ben je mooi op tijdquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:12 schreef borisz het volgende:
ik ga ff een cadeautje voor mijn moeder kopen, die is zondag jarig
Zondequote:Op donderdag 22 juni 2006 14:46 schreef SCH het volgende:![]()
Ik had een leuk geruchtje gehoord dat nu echt nieuws gaat worden, hier in de kelder van het omroepgebouw is een wietplantage(tje) opgerold
Publieke omroep boeven omroepquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:46 schreef SCH het volgende:![]()
Ik had een leuk geruchtje gehoord dat nu echt nieuws gaat worden, hier in de kelder van het omroepgebouw is een wietplantage(tje) opgerold
opgerold in grote vloe ?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:46 schreef SCH het volgende:![]()
Tja, ze moeten die 80 miljoen aan teveel gekregen subsidies toch ergens mee terugbetalen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:46 schreef SCH het volgende:![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja, ze moeten die 80 miljoen aan teveel gekregen subsidies toch ergens mee terugbetalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |