Probeer het op dezelfde manier weer, verkoop ze aan Duitsers - die spelen de Kwartfinale immers in Berlijn als ze van Zweden winnenquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:00 schreef Suijk het volgende:
Ik was wat aan het Ebayen en vond ergens tickets voor de kwartfinale voor een hele lage prijs. Dus ik geef als maximum voor de grap 40 euro op en kijk er vervolgens niet meer naar. Krijg ik vandaag een mailtje dat ik ze heb gewonnen voor 21 euro!
Lees ik nog eens goed, gaat het om toegang tot die Adidas Arena in Berlijn.
Dus iemand 2 tickets voor dat nep stadion? 25 euro en ze zijn voor jou...
Jammer dat de pers dan daar niet eens opvliegt, want ik vind het echt triest dat je het Nederlands elftal uitfluit na (en tijdens) hun optreden gisteren. OK ze speelden niet bijster goed, hadden in elk geval aanvallend amper dreiging en werden met name in de 1e helft grote periodes aardig overklast, maar de verdediging stond goed, geen schorsingen, geen blessures en een ronde verder.quote:Op donderdag 22 juni 2006 07:40 schreef DIGGER het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat iedereen die hier nu nog "Nederland" durft te roepen, zich de ballen uit de broek mag gaan schamen.
De Argentijnen gisteren zwaar in de minderheid de hele wedstrijd gehoord, zingend, aanmoedigend, applaus voor hun elftal na afloop etc.
De Oranje fans in grote meerderheid aanwezig echt amper gehoord, en als je ze al hoorde kon je er vergif op innemen dat ze 10 seconden later al weer stil waren.
Maar dan het uitfluiten van je eigen spelers als er een pass verkeerd gegeven werde of aanname mislukte en een licht fluitconcertje na afloop, dan maak je jezelf als fan toch echt belachelijk.
Maar sowieso waren de Argentijnen in het stadion flink te horen. De Nederlanders niet zo veel. Zelfs Willem Alexander vond dat we daar nog wel wat van konden leren...quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:27 schreef SCH het volgende:
Het waren de Argentijnen die floten DIGGER.
naar berlijn toegaan daar verkopen op straat, vang je er zo een paar (7 of 8) honderd euro voor !quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:00 schreef Suijk het volgende:
Ik was wat aan het Ebayen en vond ergens tickets voor de kwartfinale voor een hele lage prijs. Dus ik geef als maximum voor de grap 40 euro op en kijk er vervolgens niet meer naar. Krijg ik vandaag een mailtje dat ik ze heb gewonnen voor 21 euro!
Lees ik nog eens goed, gaat het om toegang tot die Adidas Arena in Berlijn.
Dus iemand 2 tickets voor dat nep stadion? 25 euro en ze zijn voor jou...
Ook Nederlanders, duidelijk zichtbaar. En de oranje fans waren iig echt 'muisstil' met z'n allen, terwijl er op elke Argentijn zeker 5 Nederlanders zaten.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:27 schreef SCH het volgende:
Het waren de Argentijnen die floten DIGGER.
Omdat alle teletoeters zich helemaal klem zuipen voor de wedstrijd en vervolgens half van de wereld in het stadion zittenquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:30 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ook Nederlanders, duidelijk zichtbaar. En de oranje fans waren iig echt 'muisstil' met z'n allen, terwijl er op elke Argentijn zeker 5 Nederlanders zaten.
En terecht. Dat is zo ontzettend kut.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Vroeger wel back-ups gemaakt maar laatste tijd niet meer, ik ben alle geboortefoto's van Kady kwijt![]()
Dat laatste vind ik nog met afstand het ergste.
Je hebt toch van die bedrijven die die data nog kunnen 'terugvinden'? Heeft mijn vader ooit eens gedaan met zakelijke dingen geloof ik.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En terecht. Dat is zo ontzettend kut.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:49 schreef JaWi het volgende:
[..]
Je hebt toch van die bedrijven die die data nog kunnen 'terugvinden'? Heeft mijn vader ooit eens gedaan met zakelijke dingen geloof ik.
4 bekenden van mij kwamen voor NED-Servie niet eens de grens over omdat ze op een station een ruzietje hadden met een paar mocro's, 2 dagen vast gezetenquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:18 schreef DarkShine het volgende:
Twee bekenden van me hebben dinsdag het politiebureau van Keulen van binnen bekeken...
Portemonnee gestolen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:18 schreef DarkShine het volgende:
Twee bekenden van me hebben dinsdag het politiebureau van Keulen van binnen bekeken...
De aanwezige moffen waren nog duidelijker te horen op tv...quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:09 schreef Superheld het volgende:
Zijn we er hier nou nog steeds niet achter dat die teletoeters alleen zingen bij voorsprong.
Hun hadden ook ruzie met mocro's. Bij de BK, een kleine 100mtr verder stonden 3 peletons ME...quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:20 schreef Superheld het volgende:
[..]
4 bekenden van mij kwamen voor NED-Servie niet eens de grens over omdat ze op een station een ruzietje hadden met een paar mocro's, 2 dagen vast gezeten.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:24 schreef DIGGER het volgende:
Niemand hier dit opgevallen?
[..]
Jammer dat de pers dan daar niet eens opvliegt, want ik vind het echt triest dat je het Nederlands elftal uitfluit na (en tijdens) hun optreden gisteren. OK ze speelden niet bijster goed, hadden in elk geval aanvallend amper dreiging en werden met name in de 1e helft grote periodes aardig overklast, maar de verdediging stond goed, geen schorsingen, geen blessures en een ronde verder.
dat is dan ook hun enige fatsoenlijke nummer, maarja als je een meesterwerk covert heb je al snel een goed nummerquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:33 schreef borisz het volgende:
leuk guns en roses![]()
3fm, kloppen op de hemelpoort
voor de 1e paar dagen een factortje zonnecreme !quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:28 schreef JaWi het volgende:
Straks maar eens kijken wat ik nog aan kleding nodig heb voor 10 weken spaanse zon.
In ieder geval een nieuwe zonnebril, want daar ging ik bij defqon bovenop zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |