Ja kloptquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou nee, hij heeft wel gelijk hoor. het overgrote deel van de Kroaten is zo racistisch en nationalistisch als de pest, tegen het nazisme aan zo'n beetje. Maar tegenwoordig geld dat zo'n beetje voor heel oost Europa, dus Kroatie is niet uniek wat dat betreft.
Dat vermoedde ik eigenlijk alquote:Op zondag 18 juni 2006 00:43 schreef pinkplatinum het volgende:
en sweetgirly ik een kaaskop? Ik ben niet blank hoor
![]()
Ja hoor, ik zie 1 versierde straat en een paar vlaggen die op de weg geschildert zijn. das toch echt niks vergeleken bij hoe het er hier uit ziet hoor.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:43 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ja klopt
en sweetgirly ik een kaaskop? Ik ben niet blank hoor
![]()
en ontopic:
http://brazil.worldcupblog.org/group-f/20-images-of-rio.html
Daar kunnen de Oranje supporters nog van leren![]()
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 18 juni 2006 11:07 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik eigenlijk al
Je bent vast voor Brazilië en vandaar dat je die geluiden ofcourse maar niks vond en zelf het hele Oostblok even discrimineerd.
Maargoed, heb niks gehoord en blijf zelf achter ze staan, aapgeluiden of niet![]()
Ben benieuwdquote:Op zondag 18 juni 2006 11:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zie 1 versierde straat en een paar vlaggen die op de weg geschildert zijn. das toch echt niks vergeleken bij hoe het er hier uit ziet hoor.
Dat klopt. Een lichte liesblessure en slechte vorm. Toch mogen de zweden niet uitgeschakeld worden, puur omdat ik meer van zlatan wil zien. Op het vorige EK was hij briljant, hij kan briljant zijn op een manier zoals niemand dat kan, zelfs de allergrootsten niet. Zlatan is god. Dat hij mentaal gezien volgens sommigen een klein kind is, is bijzaak. Voetbal en schoonheid zijn hoofdzaak.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:10 schreef spurs het volgende:
[..]
En dat mannetje wat jij als avatar hebt speelt echt dramatisch dit tournooi!
Ben het wel grotendeels met je eens, alleen jammer dat ie regelmatig zulke smerige overtredingen maakt, of uithaalt met zijn elleboog. Is toch een minpuntje voor een speler van zijn kaliber.quote:Op maandag 19 juni 2006 02:58 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Dat klopt. Een lichte liesblessure en slechte vorm. Toch mogen de zweden niet uitgeschakeld worden, puur omdat ik meer van zlatan wil zien. Op het vorige EK was hij briljant, hij kan briljant zijn op een manier zoals niemand dat kan, zelfs de allergrootsten niet. Zlatan is god. Dat hij mentaal gezien volgens sommigen een klein kind is, is bijzaak. Voetbal en schoonheid zijn hoofdzaak.
Op voorhand is bullshit, kansloze rukker. Alleen de naam japiegijs doet op voorhand al het ergste vermoeden.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:05 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
Inderdaad..
beste supporters: Engeland, op voorhand..
Misschien wel, Zlatan is voor mij echter een geval apart. Van zi'jn elleboogstoten geniet ik. Het zijn nooit laffe, half verscholen elleboogstoten, zoals spelers die over het algemeen als sportief worden gezien ( de nuchtere Jan Vennegoor of Hesselink) ze regelmatig plaatsen. Nee, het zijn echte klappen, waarbij de tegenstander dusdanig geblesseerd wordt dat hij de wedstrijd niet meer kan vervolgen. Dit alles praat ik niet goed, ellebogen zijn lager dan laag, maar het past voor mij bij de persoon die Zlatan voor mij is.quote:Op maandag 19 juni 2006 03:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ben het wel grotendeels met je eens, alleen jammer dat ie regelmatig zulke smerige overtredingen maakt, of uithaalt met zijn elleboog. Is toch een minpuntje voor een speler van zijn kaliber.
wat lul je nou schruftjong..quote:Op maandag 19 juni 2006 03:02 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Op voorhand is bullshit, kansloze rukker. Alleen de naam japiegijs doet op voorhand al het ergste vermoeden.![]()
Zo, dat is een lekkere genuanceerde reactiequote:Op maandag 19 juni 2006 18:38 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
wat lul je nou schruftjong..![]()
wat doet me naam je vermoeden? toch niet iets met een clown hoop ik..
en de kansloze rukker ben jij.. gezien dat verhaaltje van die bankzitter hiervoor, waar de kwijl vanaf stroomt..
hoop dat Campbell dat kreng blind slaat dmv. een elleboog.
Helemaal mee eens, zó kan het ook.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:06 schreef wdn het volgende:
Zuid Korea. En niet zomaar even beter. Er is geen enkel land dat een supportsgroep heeft wat maar in de buurt komt![]()
Nou ja ik krijg ook de schurft van die Zlatan.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:50 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zo, dat is een lekkere genuanceerde reactie![]()
![]()
Inderdaad schitterend hoe die Argentijnen te keer gaan. Schril contrast met de oranje massa..quote:Op donderdag 22 juni 2006 07:40 schreef DIGGER het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat iedereen die hier nu nog "Nederland" durft te roepen, zich de ballen uit de broek mag gaan schamen.
De Argentijnen gisteren zwaar in de minderheid de hele wedstrijd gehoord, zingend, aanmoedigend, applaus voor hun elftal na afloop etc.
De Oranje fans in grote meerderheid aanwezig echt amper gehoord, en als je ze al hoorde kon je er vergif op innemen dat ze 10 seconden later al weer stil waren.
Maar dan het uitfluiten van je eigen spelers als er een pass verkeerd gegeven werde of aanname mislukte en een licht fluitconcertje na afloop, dan maak je jezelf als fan toch echt belachelijk.
De meeste Argentijnen die nu in Duitsland zullen ook wel niet ui de sloppenwijken komen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:30 schreef Staanplaats het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat de wedstrijden bij NL worden bevolkt door verwende 3x modale figuren die eindelijk eens naar het voetbal gaan..
Nee uiteraard niet, maar die gaan er wel allemaal 200% voor, voor volk en vaderland, 90 minuten lang, of ze nou druk uitoefenden of zelf onder druk stonden, met een royale minderheid hoorde ze je 90 minuten lang.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:34 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
De meeste Argentijnen die nu in Duitsland zullen ook wel niet ui de sloppenwijken komen.
Het probleem met die teletoetequote:Op donderdag 22 juni 2006 11:30 schreef Staanplaats het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat de wedstrijden bij NL worden bevolkt door verwende 3x modale figuren die eindelijk eens naar het voetbal gaan..
Lekker ongenuanceerd! Maar iig de support van Oranje slaat helemaal nergens op, al jaren! En dan kan wortelman of de molenman het allemaal anders beweren, onze nationale ploeg heeft geen fanatieke achterban.
mee eens wat het er uitgezongen worden betreft. Maar om nou een lied af te schaffen omdat het gay klinktquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:25 schreef ChillyWilly het volgende:
De Argentijnse supporters hebben de Nederlanders er flink uitgezongen tijdens de wedstrijd gisteren. Wordt het niet tijd voor een nieuw nationaal lied. We komen niet verder dan 'Sta op als je voor Holland bent' en 'Hup Holland hup' wat nogal 'gay' klinkt voor buitenlandse oren...
![]()
Op die 46jarige fan na dan.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:42 schreef kollie het volgende:
respect voor die koreanen voor de manier waarop ze hun team ook in deze (slechte) wedstrijd gesteund hebben![]()
in welk opzichtquote:Op maandag 26 juni 2006 10:18 schreef zatoichi het volgende:
Ik vond de Nederlandse supporter gisteren positief opvallen.
ze hielden netjes hun mond dicht bij een achterstand, zoals altijdquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |