abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38961155
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 15:49 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nou nee, hij heeft wel gelijk hoor. het overgrote deel van de Kroaten is zo racistisch en nationalistisch als de pest, tegen het nazisme aan zo'n beetje. Maar tegenwoordig geld dat zo'n beetje voor heel oost Europa, dus Kroatie is niet uniek wat dat betreft.
Ja klopt

en sweetgirly ik een kaaskop ? Ik ben niet blank hoor

en ontopic:
http://brazil.worldcupblog.org/group-f/20-images-of-rio.html
Daar kunnen de Oranje supporters nog van leren
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
pi_38961564
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 16:00 schreef VoreG het volgende:

De beste supporter is natuurlijk Maradona
Helemaal mee eens

pi_38965303
quote:
Op zondag 18 juni 2006 00:43 schreef pinkplatinum het volgende:

Dat vermoedde ik eigenlijk al
Je bent vast voor Brazilië en vandaar dat je die geluiden ofcourse maar niks vond en zelf het hele Oostblok even discrimineerd .

Maargoed, heb niks gehoord en blijf zelf achter ze staan, aapgeluiden of niet
  zondag 18 juni 2006 @ 11:24:52 #154
117098 Hathor
Effe niet
pi_38965584
quote:
Op zondag 18 juni 2006 00:43 schreef pinkplatinum het volgende:

[..]

Ja klopt

en ontopic:
http://brazil.worldcupblog.org/group-f/20-images-of-rio.html
Daar kunnen de Oranje supporters nog van leren
Ja hoor, ik zie 1 versierde straat en een paar vlaggen die op de weg geschildert zijn. das toch echt niks vergeleken bij hoe het er hier uit ziet hoor.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_38966541
quote:
Op zondag 18 juni 2006 11:07 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Dat vermoedde ik eigenlijk al
Je bent vast voor Brazilië en vandaar dat je die geluiden ofcourse maar niks vond en zelf het hele Oostblok even discrimineerd .

Maargoed, heb niks gehoord en blijf zelf achter ze staan, aapgeluiden of niet
Je hebt helemaal gelijk
quote:
Op zondag 18 juni 2006 11:24 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja hoor, ik zie 1 versierde straat en een paar vlaggen die op de weg geschildert zijn. das toch echt niks vergeleken bij hoe het er hier uit ziet hoor.
Ben benieuwd .. Hier in Amsterdam heb ik het nog niet zo mooi gezien.. Ben natuurlijk niet overal geweest..

Maar het is niet 1 straat het is overal. Dit is bijvoorbeeld in Salvador:

[ Bericht 7% gewijzigd door pinkplatinum op 18-06-2006 12:26:29 ]
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
pi_38982348
Die Koreanen verdienen een nominatie, mooie sfeer maken ze
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  zondag 18 juni 2006 @ 21:29:40 #157
117098 Hathor
Effe niet
pi_38982771
Trouwens knap listig die versiersels die over de hele straat hangen. Ik bedoel het is daar sowieso al knap heet, stel dat een of andere lolbroek besluit de brand erin te zetten, voor je het goed en wel beseft staat de hele straat in de fik. Krijg je van die Volendam taferelen.
  zondag 18 juni 2006 @ 22:01:07 #158
69559 61neorej
Geeft licht in het donker
pi_38983986
Overigens mensen die Nederland carnaval vinden maar de Brazilianen helemaal geweldig vinde.
Daar lijkt het ook meer carnaval soms als je die vrouwen ziet.
silence can say more than thousand words
pi_38986831
Zuid-Korea, by far. De hele wedstrijd zingen en springen. Dit is je team er doorheen helpen. Heel wat anders dan je eigen team uitfluiten en als ze dan toch winnen 'Tis stil aan de overkant' zingen.
Wat je vindt, moet je naar de politie brengen
  zondag 18 juni 2006 @ 23:03:45 #160
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_38986998
De Zuid-Koreanen waren vandaag inderdaad gewoon ongelooflijk. Van de 1ste tot de 90ste minuut zingen en springen, ongeacht wat er op het veld gebeurt.

Wat ze zongen, sloeg dan waarschijnlijk wel op niks (ik bedoel: "Ode an die Freude" gezongen door Zuid-Korea? ), maar wát een sfeer daar in dat stadion!

Zuid-Korea ligt dan ook nog eens 20.000 kilometer verwijderd van Duitsland of zo, en toch domineren de supporters de hele wedstrijd met hun gezang.
---verdwijnt---
pi_38987045
Inderdaad zeg. De Koreanen zijn geweldig dit toernooi
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zondag 18 juni 2006 @ 23:06:29 #162
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_38987103
Zuid Korea. En niet zomaar even beter. Er is geen enkel land dat een supportsgroep heeft wat maar in de buurt komt
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zondag 18 juni 2006 @ 23:15:55 #163
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_38987435
Zuid-Korea! wat een fantastische 12de man vormen zij!

[ Bericht 0% gewijzigd door bergkampf op 18-06-2006 23:22:09 ]
Ado is the pride of Holland!
  zondag 18 juni 2006 @ 23:18:14 #164
117098 Hathor
Effe niet
pi_38987521
Zeker weten, die Koreanen zijn echt goud waard voor hun ploeg.
pi_38990584
Zuid-Korea was prachtig vandaag ja.
pi_38991882
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 13:10 schreef spurs het volgende:

[..]

En dat mannetje wat jij als avatar hebt speelt echt dramatisch dit tournooi!
Dat klopt. Een lichte liesblessure en slechte vorm. Toch mogen de zweden niet uitgeschakeld worden, puur omdat ik meer van zlatan wil zien. Op het vorige EK was hij briljant, hij kan briljant zijn op een manier zoals niemand dat kan, zelfs de allergrootsten niet. Zlatan is god. Dat hij mentaal gezien volgens sommigen een klein kind is, is bijzaak. Voetbal en schoonheid zijn hoofdzaak.
  maandag 19 juni 2006 @ 03:00:30 #167
117098 Hathor
Effe niet
pi_38991888
quote:
Op maandag 19 juni 2006 02:58 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Dat klopt. Een lichte liesblessure en slechte vorm. Toch mogen de zweden niet uitgeschakeld worden, puur omdat ik meer van zlatan wil zien. Op het vorige EK was hij briljant, hij kan briljant zijn op een manier zoals niemand dat kan, zelfs de allergrootsten niet. Zlatan is god. Dat hij mentaal gezien volgens sommigen een klein kind is, is bijzaak. Voetbal en schoonheid zijn hoofdzaak.
Ben het wel grotendeels met je eens, alleen jammer dat ie regelmatig zulke smerige overtredingen maakt, of uithaalt met zijn elleboog. Is toch een minpuntje voor een speler van zijn kaliber.
pi_38991901
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 20:05 schreef JapieGijs het volgende:

[..]

Inderdaad..

beste supporters: Engeland, op voorhand..
Op voorhand is bullshit, kansloze rukker. Alleen de naam japiegijs doet op voorhand al het ergste vermoeden.
pi_38991919
quote:
Op maandag 19 juni 2006 03:00 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ben het wel grotendeels met je eens, alleen jammer dat ie regelmatig zulke smerige overtredingen maakt, of uithaalt met zijn elleboog. Is toch een minpuntje voor een speler van zijn kaliber.
Misschien wel, Zlatan is voor mij echter een geval apart. Van zi'jn elleboogstoten geniet ik. Het zijn nooit laffe, half verscholen elleboogstoten, zoals spelers die over het algemeen als sportief worden gezien ( de nuchtere Jan Vennegoor of Hesselink) ze regelmatig plaatsen. Nee, het zijn echte klappen, waarbij de tegenstander dusdanig geblesseerd wordt dat hij de wedstrijd niet meer kan vervolgen. Dit alles praat ik niet goed, ellebogen zijn lager dan laag, maar het past voor mij bij de persoon die Zlatan voor mij is.
  maandag 19 juni 2006 @ 08:50:36 #170
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_38993187
Zuid Korea is by far de beste 12e man tot nu toe!

Kompleet gek werden die gisteren.
Lijepa li si !
  maandag 19 juni 2006 @ 08:51:54 #171
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_38993202
Ik heb trouwens geen karate kreten gehoord tijdens Japan - Kroatië!
Lijepa li si !
  maandag 19 juni 2006 @ 09:22:33 #172
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_38993666
quote:
Op zondag 18 juni 2006 01:01 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Helemaal mee eens

[afbeelding]
. .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_38996311
Zuid-Korea by far!

"Dee amin kok" ofzo
Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
  maandag 19 juni 2006 @ 15:55:44 #174
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_39004923
quote:
Op maandag 19 juni 2006 11:16 schreef BobbyJames het volgende:
Zuid-Korea by far!

"Dee amin kok" ofzo
De admin kookt?
Lijepa li si !
pi_39009077
quote:
Op maandag 19 juni 2006 03:02 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Op voorhand is bullshit, kansloze rukker. Alleen de naam japiegijs doet op voorhand al het ergste vermoeden.
wat lul je nou schruftjong..
wat doet me naam je vermoeden? toch niet iets met een clown hoop ik..
en de kansloze rukker ben jij.. gezien dat verhaaltje van die bankzitter hiervoor, waar de kwijl vanaf stroomt..
hoop dat Campbell dat kreng blind slaat dmv. een elleboog.
pi_39013628
quote:
Op maandag 19 juni 2006 18:38 schreef JapieGijs het volgende:

[..]

wat lul je nou schruftjong..
wat doet me naam je vermoeden? toch niet iets met een clown hoop ik..
en de kansloze rukker ben jij.. gezien dat verhaaltje van die bankzitter hiervoor, waar de kwijl vanaf stroomt..
hoop dat Campbell dat kreng blind slaat dmv. een elleboog.
Zo, dat is een lekkere genuanceerde reactie
pi_39069276
quote:
Op zondag 18 juni 2006 23:06 schreef wdn het volgende:
Zuid Korea. En niet zomaar even beter. Er is geen enkel land dat een supportsgroep heeft wat maar in de buurt komt
Helemaal mee eens, zó kan het ook.
Ik vind dat Blatter of der Kaiser voorafgaand aan de finale de Koreaanse fans moet feliciteren met hun voorbeeldrol voor allen. Deze positieve uitzondering moet beloond worden!
Yeah baby Yeah!
pi_39072431
quote:
Op maandag 19 juni 2006 20:50 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Zo, dat is een lekkere genuanceerde reactie
Nou ja ik krijg ook de schurft van die Zlatan.

Nederlandse supporters vallen iig vanaf nu af.
pi_39101342
Het moge duidelijk zijn dat iedereen die hier nu nog "Nederland" durft te roepen, zich de ballen uit de broek mag gaan schamen.

De Argentijnen gisteren zwaar in de minderheid de hele wedstrijd gehoord, zingend, aanmoedigend, applaus voor hun elftal na afloop etc.

De Oranje fans in grote meerderheid aanwezig echt amper gehoord, en als je ze al hoorde kon je er vergif op innemen dat ze 10 seconden later al weer stil waren.

Maar dan het uitfluiten van je eigen spelers als er een pass verkeerd gegeven werde of aanname mislukte en een licht fluitconcertje na afloop, dan maak je jezelf als fan toch echt belachelijk.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_39102336
Het was inderdaad om je kapot te schamen! Of zoals een vriend tegen mij zit, waarom zitten alle nepsupporters daar, en kunnen wij geen kaartje krijgen! Wat een losers zeg.

Dat uitfluiten was misschien meer naar de scheids, al weet ik dat niet zeker. Je mag je eigen spelers best laten weten dat je ontevreden bent, maar dat moet wel gegrond zijn. Een 0-0 tegen een sterk Argentinië tegen een half b-team van Nederland is een prestatie; ik was best tevreden, al was het spel niet altijd even sterk.

De Argentijnen wisten tenminste hoe het moest!
pi_39105738
Het is toch algemeen bekend dat de wedstrijden bij NL worden bevolkt door verwende 3x modale figuren die eindelijk eens naar het voetbal gaan..

Lekker ongenuanceerd! Maar iig de support van Oranje slaat helemaal nergens op, al jaren! En dan kan wortelman of de molenman het allemaal anders beweren, onze nationale ploeg heeft geen fanatieke achterban.
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_39105783
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 07:40 schreef DIGGER het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat iedereen die hier nu nog "Nederland" durft te roepen, zich de ballen uit de broek mag gaan schamen.

De Argentijnen gisteren zwaar in de minderheid de hele wedstrijd gehoord, zingend, aanmoedigend, applaus voor hun elftal na afloop etc.

De Oranje fans in grote meerderheid aanwezig echt amper gehoord, en als je ze al hoorde kon je er vergif op innemen dat ze 10 seconden later al weer stil waren.

Maar dan het uitfluiten van je eigen spelers als er een pass verkeerd gegeven werde of aanname mislukte en een licht fluitconcertje na afloop, dan maak je jezelf als fan toch echt belachelijk.
Inderdaad schitterend hoe die Argentijnen te keer gaan. Schril contrast met de oranje massa..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_39105921
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 11:30 schreef Staanplaats het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat de wedstrijden bij NL worden bevolkt door verwende 3x modale figuren die eindelijk eens naar het voetbal gaan..
De meeste Argentijnen die nu in Duitsland zullen ook wel niet ui de sloppenwijken komen.

Wel lachen als die malloten 1000e voor die wedstrijd hebben betaald
pi_39107318
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 11:34 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

De meeste Argentijnen die nu in Duitsland zullen ook wel niet ui de sloppenwijken komen.
Nee uiteraard niet, maar die gaan er wel allemaal 200% voor, voor volk en vaderland, 90 minuten lang, of ze nou druk uitoefenden of zelf onder druk stonden, met een royale minderheid hoorde ze je 90 minuten lang.
  donderdag 22 juni 2006 @ 12:41:31 #185
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_39108311
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 11:30 schreef Staanplaats het volgende:

Lekker ongenuanceerd! Maar iig de support van Oranje slaat helemaal nergens op, al jaren! En dan kan wortelman of de molenman het allemaal anders beweren, onze nationale ploeg heeft geen fanatieke achterban.
Het probleem met die teletoete s is dat ze op een verkeerde manier fanatiek zijn. Ze doen wedstrijdjes zuipen en maffe outfits aan, maar als het voetbal eenmaal begint is de gemiddelde Oranje tribune mongool de weg kwijt. Dan moeten ze namelijk gaan opletten wat er op het veld gebeurt, en daar ook nog over zingen. En daar is de gemiddelde Telejosti -ik-schreeuw-veel-kutliedjes-dus-support-ik-vet-wreed-stil-aan-de-overkant niet zo goed in

Maar goed, ik troost me met de gedachte dat Nederland wel veel echte supporters heeft, alleen dat voor kaartjes voor het NL elftal je verplicht bij de club der opperkloothommels moet, die "supporters"club, en dat zijn alleen maar josti's.

So be it. Dan maar kampioen op het veld worden
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  donderdag 22 juni 2006 @ 12:45:14 #186
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_39108420
De teletoeters komen inderdaad van het frans bauer geslacht. Lekker zingen en bier drinken. Voetbal houden ze niet eens van.
Zyggie.
pi_39112173
De Argentijnse supporters hebben de Nederlanders er flink uitgezongen tijdens de wedstrijd gisteren. Wordt het niet tijd voor een nieuw nationaal lied. We komen niet verder dan 'Sta op als je voor Holland bent' en 'Hup Holland hup' wat nogal 'gay' klinkt voor buitenlandse oren...

I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_39112427
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 14:25 schreef ChillyWilly het volgende:
De Argentijnse supporters hebben de Nederlanders er flink uitgezongen tijdens de wedstrijd gisteren. Wordt het niet tijd voor een nieuw nationaal lied. We komen niet verder dan 'Sta op als je voor Holland bent' en 'Hup Holland hup' wat nogal 'gay' klinkt voor buitenlandse oren...

mee eens wat het er uitgezongen worden betreft. Maar om nou een lied af te schaffen omdat het gay klinkt
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_39122445
Hij was er weer.

Argentijnse supporters zijn geweldig.

pi_39122482
Nog een foto van Diego en Maxima?
Houd van een lijntje.
pi_39122601
Wie is Maxima?
pi_39122645
Daar heb je ook weer gelijk in
Houd van een lijntje.
pi_39163962
respect voor die koreanen voor de manier waarop ze hun team ook in deze (slechte) wedstrijd gesteund hebben
Bobby Robson forever!
pi_39204023
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 22:42 schreef kollie het volgende:
respect voor die koreanen voor de manier waarop ze hun team ook in deze (slechte) wedstrijd gesteund hebben
Op die 46jarige fan na dan.
Yeah baby Yeah!
pi_39204402

Zielig
pi_39238959
Argentinie - Mexico was een constante orkaan van geluid, van 2 kanten. Zo hoort dat dus.
pi_39241044
Ik vond de Nederlandse supporter gisteren positief opvallen. Hebben ze toch weer een beetje goedgemaakt.
pi_39248712
quote:
Op maandag 26 juni 2006 10:18 schreef zatoichi het volgende:
Ik vond de Nederlandse supporter gisteren positief opvallen.
in welk opzicht
pi_39248753
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:07 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

in welk opzicht
ze hielden netjes hun mond dicht bij een achterstand, zoals altijd
Bobby Robson forever!
  maandag 26 juni 2006 @ 15:22:27 #200
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_39251409
En ze bleven netjes op hun stoeltjes zitten zodat iedereen het goed kon zien
Houd van een lijntje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')