Limburg.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:02 schreef Hrvat het volgende:
Welk land heeft de beste supporters tijdens dit WK?
Geen moeilijke vraag. Zeg maar:
Ben ik natuurlijk helemaal mee eens.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:17 schreef Staanplaats het volgende:
Kroatië dat was tenminste support..
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:32 schreef sweetgirly het volgende:
En zijn trouwens ook wat Kroaten die voor NL zijn en hopen dat NL wint (behalve tegen hen dan)
Lief hé![]()
OK Lekkere wijven, maar wat waren ze stil in de 2e helft gisteren zeg.....quote:
Een supporter laat zich horen als het moeilijk gaat, of ter ondersteuning van een aanval. Ons hoor je alleen maar NA een mooie aktie of na een doelpunt. En dan heb je er nu net niks meer aan.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:19 schreef Ungeheuer het volgende:
Nou nou, de Nederlands aanhang is maar matig. Leuk hoor, de carnavalkostumen. Maar als het kut gaat met Nederland worden ze doodstil. De Kroaten zijn al genoemd. Terecht, daar mag je een voorbeeld aan nemen.
De Engelsen waren ook matig. Doodstil in de tweede helft tot ze gescoord hadden.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:47 schreef Erasmusch het volgende:
Croaten by far
Je moet ook weer niet overdrijven. Er was ook een tijd dat ze met zen allen de massamoordenaar Tudjman in het stadion begroetten, en tijdens interlands met Servie was de sfeer nou ook niet echt voorbeeldig te noemen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:35 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
![]()
ja!
Ze zijn echt wel top! Altijd al geweest.
Voetbal (of hun team(s) supporten) zit in hun aard en hart![]()
wat een Kroatië-spamster word ik zo![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:25 schreef Punjab het volgende:
Brazilie;
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is bij mij net andersom!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:32 schreef sweetgirly het volgende:
En zijn trouwens ook wat Kroaten die voor NL zijn en hopen dat NL wint (behalve tegen hen dan)
Lief hé![]()
Die Engelsen hoorde je gister ook pas na de 1-0! En Nederland hoor je iedere keer dezelfde schijtliedjes, wordt tijd dat het wat fanatieker wordt. Maar misschien komt da tnu wel met het sfeervak......quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:57 schreef Mwanatabu het volgende:
Kroatië (die lui blijven schreeuwen), Zuid-Korea (Deeeeeha Minggu!), Engeland (zingerdezing). Oranje is leuk, maar laten ze net iets te snel vallen. Zoals dat onvediende fluitconcert voor VBommel. Fransen is ook schijtpubliek trouwens, die blijven fluiten (ws omdat ze de torenhoge verwachtingen weer eens niet ingelost zagen worden).
Jammer dat de Schotten er niet bij zijn, trous. En veel Afrikaanse landen hebben ook leuk getrommel en gedans.
Jamaica was ook feest op de tribune destijds.
En dat mannetje wat jij als avatar hebt speelt echt dramatisch dit tournooi!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:07 schreef El_Bassie het volgende:
De kroaten waren echt geweldig idd.
Ja duhhh, weet je wat zich allemaal heeft afgespeeld in dat land etc toenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:23 schreef JelleS het volgende:
Je moet ook weer niet overdrijven. Er was ook een tijd dat ze met zen allen de massamoordenaar Tudjman in het stadion begroetten, en tijdens interlands met Servie was de sfeer nou ook niet echt voorbeeldig te noemen.
In de balkanlanden zijn de supporters(of dat nou voetbal, basketbal of een andere sport is) nou éénmaal een stuk fanatieker dan hier en ik mag dat graag zien!!!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:02 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja duhhh, weet je wat zich allemaal heeft afgespeeld in dat land etc toen
Ben zelf een oom kwijtgeraakt. En een andere wilt niet eens vertellen wat hij allemaal gezien heeft. Maargoed. Dat heeft sommigen echt niet in de koude kleren gezeten.
Voor de rest zijn ze juist, vind ik, erg sportief. Straalt er soms vanaf.
Tja, dat ze soms fel worden als je hun naait, ok. Ook dat zit in hun aard.
Maar zekers in hun aard zit hun liefde voor voetbal, hun Hrvatska etc (luister maar eens naar de melancholische liederen, jong en oud apprecieëren ze). En dat zie je al aan Dinamo Zagreb enzo. Ze zijn gek dan
. En dat hebben meerdere supporters, zekers. Maar ik overdrijf niet! Ik bedoel, kijk naar de afgelopen wedstrijd, zegt genoeg
. Ze schromen niet om het veld op te komen/gaan etc
.
Ja,![]()
Maargoed, jij je Trinidad ofzo en ik mijn Hrvatska![]()
Ja. klopt wel denk, ze hebben ook iets met balsporten, wou dat ook al zeggen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:12 schreef spurs het volgende:
In de balkanlanden zijn de supporters(of dat nou voetbal, basketbal of een andere sport is) nou éénmaal een stuk fanatieker dan hier en ik mag dat graag zien!!!
Ik weet maar al te goed wat er gebeurd is, ook al zou ik het als buitenstaander nooit helemaal kunnen beseffen. En nu zijn het geweldige supporters, maar wat jij zei 'dat zijn ze altijd al geweest', daar ben ik het niet mee eens. Gelukkig laten de fascistische supporters zich ook niet zien dit wk (en dat geldt ook voor bijv Spanje en Italie) Politiek en voetbal werd vaak niet gescheiden gehouden, maar als ik het nu zo zie is dat gelukkig op dit WK voorbij. Ik was ook voor Kroatie hoor, tegen Braziliequote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:02 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja duhhh, weet je wat zich allemaal heeft afgespeeld in dat land etc toen
Ben zelf een oom kwijtgeraakt. En een andere wilt niet eens vertellen wat hij allemaal gezien heeft. Maargoed. Dat heeft sommigen echt niet in de koude kleren gezeten.
Voor de rest zijn ze juist, vind ik, erg sportief. Straalt er soms vanaf.
Tja, dat ze soms fel worden als je hun naait, ok. Ook dat zit in hun aard.
Maar zekers in hun aard zit hun liefde voor voetbal, hun Hrvatska etc (luister maar eens naar de melancholische liederen, jong en oud apprecieëren ze). En dat zie je al aan Dinamo Zagreb enzo. Ze zijn gek dan
. En dat hebben meerdere supporters, zekers. Maar ik overdrijf niet! Ik bedoel, kijk naar de afgelopen wedstrijd, zegt genoeg
. Ze schromen niet om het veld op te komen/gaan etc
.
Ja,![]()
Maargoed, jij je Trinidad ofzo en ik mijn Hrvatska![]()
Ze zijn volgens mij altijd al geweldige supporters geweestquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:38 schreef JelleS het volgende:
Ik heb een jaar lang studie gedaan naar het conflict, dus ik weet er behoorlijk wat van af (ook al zal ik het natuurlijk nooit helemaal kunnen beseffen) En nu zijn het geweldige supporters, maar wat jij zei 'dat zijn ze altijd al geweest', daar ben ik het niet mee eens. Gelukkig laten de fascistische supporters zich ook niet zien dit wk (en dat geldt ook voor bijv Spanje en Italie) Politiek en voetbal werd vaak niet gescheiden gehouden, maar als ik het nu zo zie is dat gelukkig op dit WK voorbij. Ik was ook voor Kroatie hoor, tegen Brazilie.
volgens mij ben jij voor Kroatie?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:35 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
![]()
ja!
Ze zijn echt wel top! Altijd al geweest.
Voetbal (of hun team(s) supporten) zit in hun aard en hart![]()
wat een Kroatië-spamster word ik zo![]()
Ja, valt het erg opquote:
Inderdaad..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:55 schreef N1ck het volgende:
NL supporters bij wedstrijd = geen sfeer.....alleen van: Hup Holland Hup....en dan weer zitten :s
moet je voor de lol even naar Brazilie komen:quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:50 schreef DrDentz het volgende:
Nederlanders want die versieren thuis hun huizen! Dat zie ik andere landen nog niet doen![]()
Gelieve politiek hierbuiten te houden.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:23 schreef JelleS het volgende:
[..]
Je moet ook weer niet overdrijven. Er was ook een tijd dat ze met zen allen de massamoordenaar Tudjman in het stadion begroetten, en tijdens interlands met Servie was de sfeer nou ook niet echt voorbeeldig te noemen.
Op dit WK?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:58 schreef Erasmusch het volgende:
Dat heeft toch ook met diezelfde supporters te maken?
Weet ik niet, spreek geen Kroatischquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:07 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Op dit WK?![]()
Politiek wil ik liefst zover mogelijk weghouden van voetbal.
Oude koeien kunnen dus beter in de sloot blijven.
Racistenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:58 schreef MarkNMGN het volgende:
Dat mensen serieus Nederland noemen
Kroatie tot nu toe wel
Tja, Ivoriaan heeft net wat teveel lettergrepen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Mijn aanzien voor de Oranje supporters is gisteren iets gestegen na "Wie niet springt die is een mof"
Je hebt altijd bepaalde rivalen in de sportwereld waar je op vijandigere voet mee leeft. Dynamo Zagreb en Hajduk Split zijn beiden Kroatisch en toch hebben zij zo'n spanningen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:12 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Weet ik niet, spreek geen Kroatisch![]()
Maar 'daaro' is het lastiger die 2 dingen gescheiden te houden, geloof ik.
Heb er gelukkig weinig Nederlanders mee gezien, stel ramdebielenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:55 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Gelieve politiek hierbuiten te houden.
Wij zetten tenminste geen nazi helmpjes op hé!![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:09 schreef pinkplatinum het volgende:
Nederland..
Kroatie heeft er een grote groep racisten inzitten![]()
Veel van die geweldige supporters maakten aapgeluiden tijdens Brazilie - Kroatie
You bet!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:24 schreef JelleS het volgende:
Maar nuu weten we het wel hoor dat jullie de supporters van Kroatie goed vonden
Heb jij weleens Ajax en Feijenoord wedstrijden gezien of de echte Engelse hooligans?quote:(ook al waren er weer racistische geluiden te horen volgens een aantal mensen) En tegen Malta waren ze trouwens ook alles behalve lief, beetje met stoelen gooien naar de vip afdeling.
Nou nee, hij heeft wel gelijk hoor. het overgrote deel van de Kroaten is zo racistisch en nationalistisch als de pest, tegen het nazisme aan zo'n beetje. Maar tegenwoordig geld dat zo'n beetje voor heel oost Europa, dus Kroatie is niet uniek wat dat betreft.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:31 schreef sweetgirly het volgende:
[..]![]()
Dus omdat ze aapgeluiden maakten, heb zelf overigens niets gehoord, zijn het racisten
Ben je van de EO ofzo, dat is humoren normaal in sportland zover ik weet.
Ik bedoel, er wordt (idd) ook moffen geroepen, samba heeft tegenwoordig ook een andere klank gekregen sinds Brazilië's misstap und so weiter. Als we op die manier op alle slakken zout moeten leggen, wordt voetbal wel erg serieus. Kom op zeg!
Kaaskop
Das ook weer niet helemaal waar. Er zijn nog een heleboel fascisten, maar sinds de democratisering in Kroatie is dat gelukkig een stuk minder geworden.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou nee, hij heeft wel gelijk hoor. het overgrote deel van de Kroaten is zo racistisch en nationalistisch als de pest, tegen het nazisme aan zo'n beetje. Maar tegenwoordig geld dat zo'n beetje voor heel oost Europa, dus Kroatie is niet uniek wat dat betreft.
Zie mijn post (idd) boven je.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:47 schreef JelleS het volgende:
De hele tijd vol lof over de Kroatische supporters, en als ze iets fout doen meteen in de verdediging schieten.... Natuurlijk, het gebeurt vaak, vooral in Italie en Spanje, maar dat praat het niet goed.
De Kroatische supporters waren (het merendeel goed hoor), maar aangezien de wet in Kroatie om hooligans buiten het WK te houden te laat kwam, zij ze echt niet allemaal heilig hoor.
Dit geldt uiteraard ook als antwoord op je volgende post. Snap niet dat je die apengeluiden goed praat![]()
Whehe, oerwoudgeluiden zijn echt niet normaal en geaccepteerd in de sportwereld hoor. Weet niet hoe je aan dat waan-idee gekomen bent?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:31 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Dus omdat ze aapgeluiden maakten, heb zelf overigens niets gehoord, zijn het racisten
Ben je van de EO ofzo, dat is humoren normaal in sportland zover ik weet.
Ik bedoel, er wordt (idd) ook moffen geroepen, samba heeft tegenwoordig ook een andere klank gekregen sinds Brazilië's misstap und so weiter. Als we op die manier op alle slakken zout moeten leggen, wordt voetbal wel erg serieus. Kom op zeg!
Ja hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:49 schreef Hathor het volgende:
Nou nee, hij heeft wel gelijk hoor. het overgrote deel van de Kroaten is zo racistisch en nationalistisch als de pest, tegen het nazisme aan zo'n beetje. Maar tegenwoordig geld dat zo'n beetje voor heel oost Europa, dus Kroatie is niet uniek wat dat betreft.
Als al die maoisten meedoen bij Tibet dan wordt het ook geen pretje hoor. Maar je blijft de apengeluiden afdoen als iets normaals, en ook al vinden ze het niet zo erg (terecht, negeren die idioten), het blijft racistisch en het zou hard moeten worden aangepakt.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:55 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Nee, eerder omdat ze hebben verloren. En denk jij dat velen teams 'heilig' zijn en wat is heilig?
Als Tibet mee zou doen misschien![]()
Of de Christelijke voetbalbondunie, maar zelfs dan.
Nee, denk alleen Tibet dan.
Oeh oeh!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:55 schreef Hephaistos. het volgende:
Whehe, oerwoudgeluiden zijn echt niet normaal en geaccepteerd in de sportwereld hoor. Weet niet hoe je aan dat waan-idee gekomen bent?
Ja precies, in de boom kunnen ze!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:00 schreef VoreG het volgende:
We gaan hier alleen positieve punten noemen ja! Een beetje die Kroaten afzeiken.
Herinner je je Macedonie-nederland nog ? Elke keer als er een donkere speler van nederland aan de bal was zat letterlijk het hele stadion van die oerwoud geluiden te maken, jong, oud, man of vrouw, het maakt niet uit, ze reageren als een vlieg op een hoop stront als ze een donker iemand zien. Een soortgelijk geval heb ik eerder gezien in Wit Rusland, en een keer toen Ajax tegen een club uit Boedapest speelde. Hebben ze daar pas sinds kort ontdekt dat er niet alleen blanken op deze planeet wonen ? Vreselijk gewoon wat een eng volk er uit het oosten komt. We zouden er een gigantische muur omheen moeten bouwen zodat er niks meer in of uit kan.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:57 schreef MarkNMGN het volgende:
Apengeluiden zijn totaal niet geaccepteerd in de voetbalwereld.
Misschien in het Oostblok, maar daar houdt het echt mee op.
Voetbal met liefde wordt het, kamasutra er tussendoor etc.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:00 schreef JelleS het volgende:
Als al die maoisten meedoen bij Tibet dan wordt het ook geen pretje hoor.
Nee even serieus.quote:Maar je blijft de apengeluiden afdoen als iets normaals, en ook al vinden ze het niet zo erg (terecht, negeren die idioten), het blijft racistisch en het zou hard moeten worden aangepakt.
Mwah die Muur stond er eerst, maar ja. Dat mocht niet meer ofzo...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:04 schreef Hathor het volgende:
We zouden er een gigantische muur omheen moeten bouwen zodat er niks meer in of uit kan.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:07 schreef sweetgirly het volgende:
Trouwens, ik mis ook de associatie hierin, dus is het wel zeker eigenlijk? Misschien was het wel 'oeh, oeh', op de manier van 'oeh, bijna'. Die Kroaten zijn ook niet zo goed in Engels hoor (andere klank enzo).
Nouh, dat klinkt lekker heilig en totaal niet rascistisch/nationalistisch wou je zeggenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:04 schreef Hathor het volgende:
Vreselijk gewoon wat een eng volk er uit het oosten komt. We zouden er een gigantische muur omheen moeten bouwen zodat er niks meer in of uit kan.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:07 schreef sweetgirly het volgende:
Misschien was het wel 'oeh, oeh', op de manier van 'oeh, bijna'. Die Kroaten zijn ook niet zo goed in Engels hoor (andere klank enzo).
Voor het overgrote deel overdreven, vriend, en al helemaal niet meer ontopic...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kan tochquote:
Ik hoop dat je een grapje maakt en ik er volledig in tuin. Niemand kan zo naief zijn...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:14 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Kan toch![]()
'oeh oeh (de bal)' 'oeh oeh (Prsooo bijna)' etc.
Het is nou eenmaal een 'oeh, ah'-volk.
Dat er nou gelijk wordt gedacht dat er aapgeluiden worden gemaakt![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:12 schreef VoreG het volgende:
[..].
Ja dat zal het zijn! Ik denk zelfs dat ze allemaal tegelijk klaar kwamen en daarom oeh oeh deden
Ja idd, toen ze bijna 2x scoorden!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:12 schreef VoreG het volgende:.
Ja dat zal het zijn! Ik denk zelfs dat ze allemaal tegelijk klaar kwamen en daarom oeh oeh deden
"He verdomme! Die aap heeft de bal. O ja bijna gescoord net! Hoe juichen die Westerse idioten dan, iets met oeh oeh toch? Dat gaan wij ook doen"quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:17 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja idd, toen ze bijna 2x scoorden!
Gebeurt wel meer toch in voetballand![]()
Alleen elk land heeft andere klanken, bij de één klinkt het zwaar als 'oehhh (mis)', bij de ander 'oeh oeh (mis)', en lijkt het een aapgeluidje.
Zo, weer een probleem de wereld uit![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:19 schreef VoreG het volgende:
"He verdomme! Die aap heeft de bal. O ja bijna gescoord net! Hoe juichen die Westerse idioten dan, iets met oeh oeh toch? Dat gaan wij ook doen"
"oeh oeh oeh, 10 minuten geleden bijna gescoord"
Ja kom op zeg, je roept alleen maar oeh als er een kans wordt gemist, niet als de tegenstander aan de bal is ofwel?quote:
Geloof mij maar dat er vaak genoeg tegenover zwarte voetballers apengeluiden worden gemaakt en het geen andere geluiden uit het publiek zijn die lijken op apengeluiden.quote:
Nouh, als de tegenstander aan de bal is, en ze proberen de bal af te pakken, dat kan ook nog weleens voor 'oeh-geluiden' zorgen hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:22 schreef VoreG het volgende:
Ja kom op zeg, je roept alleen maar oeh als er een kans wordt gemist, niet als de tegenstander aan de bal is ofwel?
Engelse fans zijn inderdaad loyaal en luidruchtig.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:31 schreef Hathor het volgende:
Om maar weer terug ontopic te gaan dan, ik vind over het algemeen de Engelse fans de beste, ze zijn altijd met ontzettend veel, laten zich vrijwel de gehele wedstrijd horen, en zijn een echte twaalfde man. Veel andere fans hebben de neiging om het eigen team uit te fluiten als het niet loopt, maar dat zal je de Engelsen niet snel zien doen.
Ik hoorde toch echt Hargreaves uitgejouwd worden de eerste wedstrijdquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:31 schreef Hathor het volgende:
Om maar weer terug ontopic te gaan dan, ik vind over het algemeen de Engelse fans de beste, ze zijn altijd met ontzettend veel, laten zich vrijwel de gehele wedstrijd horen, en zijn een echte twaalfde man. Veel andere fans hebben de neiging om het eigen team uit te fluiten als het niet loopt, maar dat zal je de Engelsen niet snel zien doen.
Soms hebben ze een zondebok nodig, Beckham heeft dat ook een hele tijd over zich heen gehad. Ik weet niet wat de Engelsen tegen Hargreaves hebben, maar hij zal wel wat geflikt of gezegd hebben waarbij ie tegen een hoop zere benen heeft getrapt, maar dat zijn uitzonderingen. Over het algemeen zijn het gewoon de beste fans die een team zich maar wensen kan. Maar dat is een persoonlijke mening natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:35 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik hoorde toch echt Hargreaves uitgejouwd worden de eerste wedstrijd
Ik hoop maar dat je door hebt dat een verwijzing naar apen racistisch bedoeld is...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:26 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Nouh, als de tegenstander aan de bal is, en ze proberen de bal af te pakken, dat kan ook nog weleens voor 'oeh-geluiden' zorgen hoor
Je hebt trouwens ook boe-geluiden, wist je dat?
Is dat dan weer zielig voor die koeien![]()
Ik hoop dat je doorhebt dat we hier graag terug ontopic komen...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je door hebt dat een verwijzing naar apen racistisch bedoeld is...
Het gaat toch over de supporters of niet? Hoe ontopic wil je het hebbenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:41 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Ik hoop dat je doorhebt dat we hier graag terug ontopic komen...![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:39 schreef VoreG het volgende:
Ik hoop maar dat je door hebt dat een verwijzing naar apen racistisch bedoeld is...
Ja ik ga ook roepen dat die bal erin moet als de tegenpartij aan de bal is. Nee geweldige verklaringquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:49 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
ga eens óntopic jij!
De verklaring is al gegeven.
U = klinkt als oeh = in (die bal)!
Zelfde als dat je zegt (zoals NL - Ivoorkust) 'weg met die bal!'quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:50 schreef VoreG het volgende:
Ja ik ga ook roepen dat die bal erin moet als de tegenpartij aan de bal is. Nee geweldige verklaring
En het is ontopic..
Nee.quote:
Sorry meneer Moderatorquote:
Die plaat voor haar hoofd krijg je toch niet weggetikt hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Hetgeen gewoon ontopic is. Dat gaat immers over supporters. Dus kappen nu met dat gezeur.
Ok, maar de verklaring was al gegeven.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Hetgeen gewoon ontopic is. Dat gaat immers over supporters. Dus kappen nu met dat gezeur.
De meest gevaarlijke hooligans ziten thuis, ze hebben tijdelijk hun paspoorten moeten inleveren geloof ik. Gaat geloof ik over zoo'n 300 man. Er zullen best nog wel wat debielen tussen zitten, maar over het algemeen gedragen de Engelsen zich keurig. Ze zorgen natuurlijk ook altijd voor een uitstekende omzet in de locale horeca.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:19 schreef Stuart het volgende:
Eigenlijk heb ik nog geen echt gekke dingen gehoord over de Engelse supporters
Tsja, misschien wil ik ze ook wel niet horen![]()
![]()
het zijn er ongeveer 3000. Als je in engeland een stadionverbod krijgt moet je je ook je paspoort inleveren bij internationale toernooien.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
De meest gevaarlijke hooligans ziten thuis, ze hebben tijdelijk hun paspoorten moeten inleveren geloof ik. Gaat geloof ik over zoo'n 300 man.
Ach ja, een nulletje meer of minder maakt ook niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:35 schreef kollie het volgende:
[..]
het zijn er ongeveer 3000. Als je in engeland een stadionverbod krijgt moet je je ook je paspoort inleveren bij internationale toernooien.
* Yozzz eensch isquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:35 schreef DarkShine het volgende:
Zoals de Kroaten achter hun team bleven staan, Kroatië!!
Jammer dat Ireland er niet bij is!!!
Ja kloptquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik eigenlijk alquote:Op zondag 18 juni 2006 00:43 schreef pinkplatinum het volgende:
en sweetgirly ik een kaaskop? Ik ben niet blank hoor
![]()
Ja hoor, ik zie 1 versierde straat en een paar vlaggen die op de weg geschildert zijn. das toch echt niks vergeleken bij hoe het er hier uit ziet hoor.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:43 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ja klopt
en sweetgirly ik een kaaskop? Ik ben niet blank hoor
![]()
en ontopic:
http://brazil.worldcupblog.org/group-f/20-images-of-rio.html
Daar kunnen de Oranje supporters nog van leren![]()
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 18 juni 2006 11:07 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik eigenlijk al
Je bent vast voor Brazilië en vandaar dat je die geluiden ofcourse maar niks vond en zelf het hele Oostblok even discrimineerd.
Maargoed, heb niks gehoord en blijf zelf achter ze staan, aapgeluiden of niet![]()
Ben benieuwdquote:Op zondag 18 juni 2006 11:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zie 1 versierde straat en een paar vlaggen die op de weg geschildert zijn. das toch echt niks vergeleken bij hoe het er hier uit ziet hoor.
Dat klopt. Een lichte liesblessure en slechte vorm. Toch mogen de zweden niet uitgeschakeld worden, puur omdat ik meer van zlatan wil zien. Op het vorige EK was hij briljant, hij kan briljant zijn op een manier zoals niemand dat kan, zelfs de allergrootsten niet. Zlatan is god. Dat hij mentaal gezien volgens sommigen een klein kind is, is bijzaak. Voetbal en schoonheid zijn hoofdzaak.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:10 schreef spurs het volgende:
[..]
En dat mannetje wat jij als avatar hebt speelt echt dramatisch dit tournooi!
Ben het wel grotendeels met je eens, alleen jammer dat ie regelmatig zulke smerige overtredingen maakt, of uithaalt met zijn elleboog. Is toch een minpuntje voor een speler van zijn kaliber.quote:Op maandag 19 juni 2006 02:58 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Dat klopt. Een lichte liesblessure en slechte vorm. Toch mogen de zweden niet uitgeschakeld worden, puur omdat ik meer van zlatan wil zien. Op het vorige EK was hij briljant, hij kan briljant zijn op een manier zoals niemand dat kan, zelfs de allergrootsten niet. Zlatan is god. Dat hij mentaal gezien volgens sommigen een klein kind is, is bijzaak. Voetbal en schoonheid zijn hoofdzaak.
Op voorhand is bullshit, kansloze rukker. Alleen de naam japiegijs doet op voorhand al het ergste vermoeden.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:05 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
Inderdaad..
beste supporters: Engeland, op voorhand..
Misschien wel, Zlatan is voor mij echter een geval apart. Van zi'jn elleboogstoten geniet ik. Het zijn nooit laffe, half verscholen elleboogstoten, zoals spelers die over het algemeen als sportief worden gezien ( de nuchtere Jan Vennegoor of Hesselink) ze regelmatig plaatsen. Nee, het zijn echte klappen, waarbij de tegenstander dusdanig geblesseerd wordt dat hij de wedstrijd niet meer kan vervolgen. Dit alles praat ik niet goed, ellebogen zijn lager dan laag, maar het past voor mij bij de persoon die Zlatan voor mij is.quote:Op maandag 19 juni 2006 03:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ben het wel grotendeels met je eens, alleen jammer dat ie regelmatig zulke smerige overtredingen maakt, of uithaalt met zijn elleboog. Is toch een minpuntje voor een speler van zijn kaliber.
wat lul je nou schruftjong..quote:Op maandag 19 juni 2006 03:02 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Op voorhand is bullshit, kansloze rukker. Alleen de naam japiegijs doet op voorhand al het ergste vermoeden.![]()
Zo, dat is een lekkere genuanceerde reactiequote:Op maandag 19 juni 2006 18:38 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
wat lul je nou schruftjong..![]()
wat doet me naam je vermoeden? toch niet iets met een clown hoop ik..
en de kansloze rukker ben jij.. gezien dat verhaaltje van die bankzitter hiervoor, waar de kwijl vanaf stroomt..
hoop dat Campbell dat kreng blind slaat dmv. een elleboog.
Helemaal mee eens, zó kan het ook.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:06 schreef wdn het volgende:
Zuid Korea. En niet zomaar even beter. Er is geen enkel land dat een supportsgroep heeft wat maar in de buurt komt![]()
Nou ja ik krijg ook de schurft van die Zlatan.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:50 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zo, dat is een lekkere genuanceerde reactie![]()
![]()
Inderdaad schitterend hoe die Argentijnen te keer gaan. Schril contrast met de oranje massa..quote:Op donderdag 22 juni 2006 07:40 schreef DIGGER het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat iedereen die hier nu nog "Nederland" durft te roepen, zich de ballen uit de broek mag gaan schamen.
De Argentijnen gisteren zwaar in de minderheid de hele wedstrijd gehoord, zingend, aanmoedigend, applaus voor hun elftal na afloop etc.
De Oranje fans in grote meerderheid aanwezig echt amper gehoord, en als je ze al hoorde kon je er vergif op innemen dat ze 10 seconden later al weer stil waren.
Maar dan het uitfluiten van je eigen spelers als er een pass verkeerd gegeven werde of aanname mislukte en een licht fluitconcertje na afloop, dan maak je jezelf als fan toch echt belachelijk.
De meeste Argentijnen die nu in Duitsland zullen ook wel niet ui de sloppenwijken komen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:30 schreef Staanplaats het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat de wedstrijden bij NL worden bevolkt door verwende 3x modale figuren die eindelijk eens naar het voetbal gaan..
Nee uiteraard niet, maar die gaan er wel allemaal 200% voor, voor volk en vaderland, 90 minuten lang, of ze nou druk uitoefenden of zelf onder druk stonden, met een royale minderheid hoorde ze je 90 minuten lang.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:34 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
De meeste Argentijnen die nu in Duitsland zullen ook wel niet ui de sloppenwijken komen.
Het probleem met die teletoetequote:Op donderdag 22 juni 2006 11:30 schreef Staanplaats het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat de wedstrijden bij NL worden bevolkt door verwende 3x modale figuren die eindelijk eens naar het voetbal gaan..
Lekker ongenuanceerd! Maar iig de support van Oranje slaat helemaal nergens op, al jaren! En dan kan wortelman of de molenman het allemaal anders beweren, onze nationale ploeg heeft geen fanatieke achterban.
mee eens wat het er uitgezongen worden betreft. Maar om nou een lied af te schaffen omdat het gay klinktquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:25 schreef ChillyWilly het volgende:
De Argentijnse supporters hebben de Nederlanders er flink uitgezongen tijdens de wedstrijd gisteren. Wordt het niet tijd voor een nieuw nationaal lied. We komen niet verder dan 'Sta op als je voor Holland bent' en 'Hup Holland hup' wat nogal 'gay' klinkt voor buitenlandse oren...
![]()
Op die 46jarige fan na dan.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:42 schreef kollie het volgende:
respect voor die koreanen voor de manier waarop ze hun team ook in deze (slechte) wedstrijd gesteund hebben![]()
in welk opzichtquote:Op maandag 26 juni 2006 10:18 schreef zatoichi het volgende:
Ik vond de Nederlandse supporter gisteren positief opvallen.
ze hielden netjes hun mond dicht bij een achterstand, zoals altijdquote:
wat was er zo geweldig dan?quote:Op maandag 26 juni 2006 20:48 schreef Mojave het volgende:
nederland, absoluut.
gister in nurnberg was echt geweldig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |