Oeh oeh!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:55 schreef Hephaistos. het volgende:
Whehe, oerwoudgeluiden zijn echt niet normaal en geaccepteerd in de sportwereld hoor. Weet niet hoe je aan dat waan-idee gekomen bent?
Ja precies, in de boom kunnen ze!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:00 schreef VoreG het volgende:
We gaan hier alleen positieve punten noemen ja! Een beetje die Kroaten afzeiken.
Herinner je je Macedonie-nederland nog ? Elke keer als er een donkere speler van nederland aan de bal was zat letterlijk het hele stadion van die oerwoud geluiden te maken, jong, oud, man of vrouw, het maakt niet uit, ze reageren als een vlieg op een hoop stront als ze een donker iemand zien. Een soortgelijk geval heb ik eerder gezien in Wit Rusland, en een keer toen Ajax tegen een club uit Boedapest speelde. Hebben ze daar pas sinds kort ontdekt dat er niet alleen blanken op deze planeet wonen ? Vreselijk gewoon wat een eng volk er uit het oosten komt. We zouden er een gigantische muur omheen moeten bouwen zodat er niks meer in of uit kan.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:57 schreef MarkNMGN het volgende:
Apengeluiden zijn totaal niet geaccepteerd in de voetbalwereld.
Misschien in het Oostblok, maar daar houdt het echt mee op.
Voetbal met liefde wordt het, kamasutra er tussendoor etc.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:00 schreef JelleS het volgende:
Als al die maoisten meedoen bij Tibet dan wordt het ook geen pretje hoor.
Nee even serieus.quote:Maar je blijft de apengeluiden afdoen als iets normaals, en ook al vinden ze het niet zo erg (terecht, negeren die idioten), het blijft racistisch en het zou hard moeten worden aangepakt.
Mwah die Muur stond er eerst, maar ja. Dat mocht niet meer ofzo...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:04 schreef Hathor het volgende:
We zouden er een gigantische muur omheen moeten bouwen zodat er niks meer in of uit kan.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:07 schreef sweetgirly het volgende:
Trouwens, ik mis ook de associatie hierin, dus is het wel zeker eigenlijk? Misschien was het wel 'oeh, oeh', op de manier van 'oeh, bijna'. Die Kroaten zijn ook niet zo goed in Engels hoor (andere klank enzo).
Nouh, dat klinkt lekker heilig en totaal niet rascistisch/nationalistisch wou je zeggenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:04 schreef Hathor het volgende:
Vreselijk gewoon wat een eng volk er uit het oosten komt. We zouden er een gigantische muur omheen moeten bouwen zodat er niks meer in of uit kan.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:07 schreef sweetgirly het volgende:
Misschien was het wel 'oeh, oeh', op de manier van 'oeh, bijna'. Die Kroaten zijn ook niet zo goed in Engels hoor (andere klank enzo).
Voor het overgrote deel overdreven, vriend, en al helemaal niet meer ontopic...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou nee, hij heeft wel gelijk hoor. het overgrote deel van de Kroaten is zo racistisch en nationalistisch als de pest, tegen het nazisme aan zo'n beetje. Maar tegenwoordig geld dat zo'n beetje voor heel oost Europa, dus Kroatie is niet uniek wat dat betreft.
Kan tochquote:
Ik hoop dat je een grapje maakt en ik er volledig in tuin. Niemand kan zo naief zijn...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:14 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Kan toch![]()
'oeh oeh (de bal)' 'oeh oeh (Prsooo bijna)' etc.
Het is nou eenmaal een 'oeh, ah'-volk.
Dat er nou gelijk wordt gedacht dat er aapgeluiden worden gemaakt![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:12 schreef VoreG het volgende:
[..].
Ja dat zal het zijn! Ik denk zelfs dat ze allemaal tegelijk klaar kwamen en daarom oeh oeh deden
Ja idd, toen ze bijna 2x scoorden!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:12 schreef VoreG het volgende:.
Ja dat zal het zijn! Ik denk zelfs dat ze allemaal tegelijk klaar kwamen en daarom oeh oeh deden
"He verdomme! Die aap heeft de bal. O ja bijna gescoord net! Hoe juichen die Westerse idioten dan, iets met oeh oeh toch? Dat gaan wij ook doen"quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:17 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja idd, toen ze bijna 2x scoorden!
Gebeurt wel meer toch in voetballand![]()
Alleen elk land heeft andere klanken, bij de één klinkt het zwaar als 'oehhh (mis)', bij de ander 'oeh oeh (mis)', en lijkt het een aapgeluidje.
Zo, weer een probleem de wereld uit![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:19 schreef VoreG het volgende:
"He verdomme! Die aap heeft de bal. O ja bijna gescoord net! Hoe juichen die Westerse idioten dan, iets met oeh oeh toch? Dat gaan wij ook doen"
"oeh oeh oeh, 10 minuten geleden bijna gescoord"
Ja kom op zeg, je roept alleen maar oeh als er een kans wordt gemist, niet als de tegenstander aan de bal is ofwel?quote:
Geloof mij maar dat er vaak genoeg tegenover zwarte voetballers apengeluiden worden gemaakt en het geen andere geluiden uit het publiek zijn die lijken op apengeluiden.quote:
Nouh, als de tegenstander aan de bal is, en ze proberen de bal af te pakken, dat kan ook nog weleens voor 'oeh-geluiden' zorgen hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:22 schreef VoreG het volgende:
Ja kom op zeg, je roept alleen maar oeh als er een kans wordt gemist, niet als de tegenstander aan de bal is ofwel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |