Engelse fans zijn inderdaad loyaal en luidruchtig.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:31 schreef Hathor het volgende:
Om maar weer terug ontopic te gaan dan, ik vind over het algemeen de Engelse fans de beste, ze zijn altijd met ontzettend veel, laten zich vrijwel de gehele wedstrijd horen, en zijn een echte twaalfde man. Veel andere fans hebben de neiging om het eigen team uit te fluiten als het niet loopt, maar dat zal je de Engelsen niet snel zien doen.
Ik hoorde toch echt Hargreaves uitgejouwd worden de eerste wedstrijdquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:31 schreef Hathor het volgende:
Om maar weer terug ontopic te gaan dan, ik vind over het algemeen de Engelse fans de beste, ze zijn altijd met ontzettend veel, laten zich vrijwel de gehele wedstrijd horen, en zijn een echte twaalfde man. Veel andere fans hebben de neiging om het eigen team uit te fluiten als het niet loopt, maar dat zal je de Engelsen niet snel zien doen.
Soms hebben ze een zondebok nodig, Beckham heeft dat ook een hele tijd over zich heen gehad. Ik weet niet wat de Engelsen tegen Hargreaves hebben, maar hij zal wel wat geflikt of gezegd hebben waarbij ie tegen een hoop zere benen heeft getrapt, maar dat zijn uitzonderingen. Over het algemeen zijn het gewoon de beste fans die een team zich maar wensen kan. Maar dat is een persoonlijke mening natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:35 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik hoorde toch echt Hargreaves uitgejouwd worden de eerste wedstrijd
Ik hoop maar dat je door hebt dat een verwijzing naar apen racistisch bedoeld is...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:26 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Nouh, als de tegenstander aan de bal is, en ze proberen de bal af te pakken, dat kan ook nog weleens voor 'oeh-geluiden' zorgen hoor
Je hebt trouwens ook boe-geluiden, wist je dat?
Is dat dan weer zielig voor die koeien![]()
Ik hoop dat je doorhebt dat we hier graag terug ontopic komen...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je door hebt dat een verwijzing naar apen racistisch bedoeld is...
Het gaat toch over de supporters of niet? Hoe ontopic wil je het hebbenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:41 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Ik hoop dat je doorhebt dat we hier graag terug ontopic komen...![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:39 schreef VoreG het volgende:
Ik hoop maar dat je door hebt dat een verwijzing naar apen racistisch bedoeld is...
Ja ik ga ook roepen dat die bal erin moet als de tegenpartij aan de bal is. Nee geweldige verklaringquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:49 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
ga eens óntopic jij!
De verklaring is al gegeven.
U = klinkt als oeh = in (die bal)!
Zelfde als dat je zegt (zoals NL - Ivoorkust) 'weg met die bal!'quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:50 schreef VoreG het volgende:
Ja ik ga ook roepen dat die bal erin moet als de tegenpartij aan de bal is. Nee geweldige verklaring
En het is ontopic..
Nee.quote:
Sorry meneer Moderatorquote:
Die plaat voor haar hoofd krijg je toch niet weggetikt hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Hetgeen gewoon ontopic is. Dat gaat immers over supporters. Dus kappen nu met dat gezeur.
Ok, maar de verklaring was al gegeven.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Hetgeen gewoon ontopic is. Dat gaat immers over supporters. Dus kappen nu met dat gezeur.
De meest gevaarlijke hooligans ziten thuis, ze hebben tijdelijk hun paspoorten moeten inleveren geloof ik. Gaat geloof ik over zoo'n 300 man. Er zullen best nog wel wat debielen tussen zitten, maar over het algemeen gedragen de Engelsen zich keurig. Ze zorgen natuurlijk ook altijd voor een uitstekende omzet in de locale horeca.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:19 schreef Stuart het volgende:
Eigenlijk heb ik nog geen echt gekke dingen gehoord over de Engelse supporters
Tsja, misschien wil ik ze ook wel niet horen![]()
![]()
het zijn er ongeveer 3000. Als je in engeland een stadionverbod krijgt moet je je ook je paspoort inleveren bij internationale toernooien.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
De meest gevaarlijke hooligans ziten thuis, ze hebben tijdelijk hun paspoorten moeten inleveren geloof ik. Gaat geloof ik over zoo'n 300 man.
Ach ja, een nulletje meer of minder maakt ook niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:35 schreef kollie het volgende:
[..]
het zijn er ongeveer 3000. Als je in engeland een stadionverbod krijgt moet je je ook je paspoort inleveren bij internationale toernooien.
* Yozzz eensch isquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:35 schreef DarkShine het volgende:
Zoals de Kroaten achter hun team bleven staan, Kroatië!!
Jammer dat Ireland er niet bij is!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |