Ze hebben, vind ik , wel meer mooiere nummers gemaakt. Maar voor de rest kun je GNR wel een overschatte band noemen ja.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is dan ook hun enige fatsoenlijke nummer, maarja als je een meesterwerk covert heb je al snel een goed nummer
Had je anders verwacht?quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:48 schreef borisz het volgende:
die talpa chat met jan mulder is ook niet veel aan
dan ben je mooi op tijdquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:12 schreef borisz het volgende:
ik ga ff een cadeautje voor mijn moeder kopen, die is zondag jarig
Zondequote:Op donderdag 22 juni 2006 14:46 schreef SCH het volgende:![]()
Ik had een leuk geruchtje gehoord dat nu echt nieuws gaat worden, hier in de kelder van het omroepgebouw is een wietplantage(tje) opgerold
Publieke omroep boeven omroepquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:46 schreef SCH het volgende:![]()
Ik had een leuk geruchtje gehoord dat nu echt nieuws gaat worden, hier in de kelder van het omroepgebouw is een wietplantage(tje) opgerold
opgerold in grote vloe ?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:46 schreef SCH het volgende:![]()
Tja, ze moeten die 80 miljoen aan teveel gekregen subsidies toch ergens mee terugbetalen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:46 schreef SCH het volgende:![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja, ze moeten die 80 miljoen aan teveel gekregen subsidies toch ergens mee terugbetalen.
Lijkt mij ook wel leuk, ja.quote:
Team MP W D L GF GA Ptsquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:12 schreef JaWi het volgende:
Ik zal wel weer verkeerd kijken, maar Tsjechië of Italië vliegt er toch zeker uit?
Niet altijd hoor. Stel de VS wint met 5-0. Dan hebben ze evenveel punten als Tsjechië, maar een doelsaldo van +2 om -1. Dan ligt Tsjechie eruit.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Team MP W D L GF GA Pts
ITA 2 1 1 0 4 1 4
CZE 2 1 0 1 3 2 3
GHA 2 1 0 1 2 2 3
USA 2 0 1 1 1 4 1
Als USA wint en CZE-ITA wordt gelijk, gaan ze wel allebei door
Doelsaldo gaat voor. Dan het aantal gescoorde doelpunten en dan pas de onderlinge wedstrijd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:34 schreef Bjoro het volgende:
lijkt mij dat ze eerst naar onderling resultaat kijken dus dan eindigt CZE altijd boven USA
maar ik kan het mishebben
half uurtje op half gasquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:35 schreef Bluezz het volgende:
Er komt hier iemand aan de balie die zijn bloed wil laten trekken
je hebt gelijk...ik zag het staan !quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doelsaldo gaat voor. Dan het aantal gescoorde doelpunten en dan pas de onderlinge wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |