Die is niet geboren in Tilburg maar in Lieshoutquote:
Ze wonen er tochquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:44 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Die is niet geboren in Tilburg maar in Lieshout![]()
Tilburg-Zuid is tenminste gezellig. Alles boven de spoorlijn, dat is pas gaar.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:54 schreef Conflict het volgende:
Ik heb ook in Tilburg gewoond, Tilburg-Zuid, tussen het gajes![]()
Noord is qua omgeving best okay hoor. Veel groen, ruime wegen, fietspaden, aardig winkelgebiedje. Maar het volk wat er woont... nee bedankt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:59 schreef maril het volgende:
Noord lijkt mij ook niet fijn, zou er niet kunnen wonen.en dat komt vooral doordat het zoveel flats herbergt brrrr saai.
Die TT![]()
Ik woonde echt in zo'n bier en tv op straat buurt, maar goed, daar hebben we het weleens over gehad samenquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:01 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Tilburg-Zuid is tenminste gezellig. Alles boven de spoorlijn, dat is pas gaar.
Oh ja.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:47 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik woonde echt in zo'n bier en tv op straat buurt, maar goed, daar hebben we het weleens over gehad samen
BrauN binnenkortquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:49 schreef Kindervriend het volgende:
Nee, dan woon ik nu beter. In de wijk ten zuiden van het Interpolis kantoor. Nog geen allochtoon in de buurt gezien!
Broekhoven zekerquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:47 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik woonde echt in zo'n bier en tv op straat buurt, maar goed, daar hebben we het weleens over gehad samen
Waar zit je dan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:00 schreef Chielus het volgende:
Ik weet niet eens wat de officiele wijknaam is van waar ik woon, ik hou het maar op binnenstad.
vlak bij de stationstraatquote:
oef, Wagnerplein is zeer matig ja. Ach je hebt in ieder geval een goede supermarkt om de hoek.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:22 schreef Xtreem het volgende:
*meldt
3 jaar wagnerplein gewoond. Bijzonder matig....
Nu in de buurt van westpoint, en da's al een stuk fijner wonen...
Ik mis alleen grachten in Tilburg
absoluut, 95 % van bovne het spoor is redelijk pauper.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:24 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
oef, Wagnerplein is zeer matig ja. Ach je hebt in ieder geval een goede supermarkt om de hoek.
Ik deel overigens de mening van boven en beneden de spoorlijn. Beneden is waar 'het allemaal gebeurt'.
en die andere 5 % zijn studenten, of horen die ook onder 'pauper' ?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:30 schreef Chielus het volgende:
[..]
absoluut, 95 % van bovne het spoor is redelijk pauper.
Blijft een leuke tent. Helaas toch wel een beetje genekt doordat de hollanders zonodig de HMH moesten bouwen, waardoor best grote namen toch weer voor de randstad kozen voor hun optreden.quote:
Mijn wijk.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:49 schreef Kindervriend het volgende:
Maar da's juist tof! Ik gniffel me altijd de ziekte als ik door zo'n buurt fiets. Zeker nu met het WK... Hoe volkser de wijk, hoe meer oranje bouwzeil over de bestraatte voortuintjes. En uiteraard alle wijven op een tuinstoeltje voor het huis, met een sjekske in de mondhoek.
En de vloek duurde voort...quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:28 schreef existenz het volgende:
In 1900 werd Tilburg in beroering gebracht door de moord op Marietje Kessels. Na drie dagen vermissing werd het lijk van de 12-jarige fabrikantsdochter in de Noordhoekkerk aangetroffen. Een van de drie hoofdverdachten, de pastoor, bleef bij het gerechtelijk onderzoek volledig buiten schot. De zaak is altijd onopgehelderd gebleven.
Hij woont nu lekker in het centrumquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:45 schreef existenz het volgende:
[..]
Ze wonen er toch, staat niet dat ze er geboren zijn.
Het was in de Mahlerstraat, lees ik op telegraaf.nl.. Tilburg-Noord.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:39 schreef Chielus het volgende:
t fist is weer begonne:
"Dode bij schietpartij in Tilburg
Uitgegeven: 23 juni 2006 07:19
Laatst gewijzigd: 23 juni 2006 09:07
TILBURG - Bij een schietincident in Tilburg is donderdagnacht een man om het leven gekomen. Rond 0.50 uur kwam bij de politie de melding binnen dat er een man op straat was neergeschoten.
De politie trof de man zwaargewond op het trottoir aan en heeft eerste hulp verleende. Ondanks reanimatiepogingen is de man ter plekke aan zijn verwondingen overleden."
Naar verluid wist een Antilliaanse getuige te melden: "Da was ik nie! Da was een neger!"quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:09 schreef Pool het volgende:
[..]
Het was in de Mahlerstraat, lees ik op telegraaf.nl.. Tilburg-Noord.![]()
Ja, Tilburg-Noord... heeft ooit een apart verhaal over in Elsevier gestaan...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:09 schreef Pool het volgende:
[..]
Het was in de Mahlerstraat, lees ik op telegraaf.nl.. Tilburg-Noord.![]()
Wie was dat?quote:
Word on the street: "het had met de Grijze Wolven te maken."quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:39 schreef Chielus het volgende:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:34 schreef Bushmaster het volgende:
Diep trieste stad.
Gôolquote:Op maandag 26 juni 2006 15:45 schreef Maleficium het volgende:
Geboren en getogen in Tilburg Zuid.......vroeger erg prettig wonen; inmiddels omgetoverd tot ghetto en vergeven van het geteisem ()
Nu woonachtig in Goirle, dat is al een heel stuk prettiger wonen.....(hier ben ik zelf het vulgus profanum......)
Waar ergens?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:50 schreef _dirkjan_ het volgende:
Tilburg-Westenaar meldt zich!
heet dit hier Centrum-Noord?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:02 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb al een aantal plekken gehad in Tilburg. Waarbij m'n leukste plek toch wel m'n bovenwoning op de Korte Heuvel was. Nu woon ik in Centrum Noord, nog nét binnen de Ringbaan. Ook erg lekker wonen moet ik toegeven.
bedoel je de besterd?quote:
Is dat bij de theresia? Ik heb een paar jaar op die school gezeten.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:39 schreef _dirkjan_ het volgende:
bij gimbrerelaan
Ja, Rosmolenplein en niet het NS-plein wat feitelijk het einde van de straat isquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:03 schreef _dirkjan_ het volgende:
Oh jij woonde aan dat plein aan het einde van de koestraat toch?
Is idd ook centrum noordquote:Op zondag 2 juli 2006 00:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, Rosmolenplein en niet het NS-plein wat feitelijk het einde van de straat is
BrauN zit nog nét ver genoeg weg om me redelijk veilig te wanen wat dat betreftquote:Op zondag 2 juli 2006 19:03 schreef Martijn_77 het volgende:
Maar Flugel durf je je fiets wel in Tilburg neer te zetten?
Ben je niet bang dat ie gejat wordt?
Ik weet niet wat dat is maar in het centrum van Tilburg voel ik mij toch minder veilig dan bijvoorbeeld het centrum van Den Boschquote:Op zondag 2 juli 2006 19:05 schreef flugeltje het volgende:
BrauN zit nog nét ver genoeg weg om me redelijk veilig te wanen wat dat betreft
Hoezo? Ik voel me er nooit onveiligquote:Op zondag 2 juli 2006 19:07 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is maar in het centrum van Tilburg voel ik mij toch minder veilig dan bijvoorbeeld het centrum van Den Bosch
Ik zeg ook niet onveilig maar minder veiligquote:
En waar zit dat dan in?quote:Op zondag 2 juli 2006 19:07 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is maar in het centrum van Tilburg voel ik mij toch minder veilig dan bijvoorbeeld het centrum van Den Bosch
Zeg, die woont tegenwoordig hemelsbreed 500mtr van me vandaan (ongeveer)quote:Op zondag 2 juli 2006 19:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
BrauN zit nog nét ver genoeg weg om me redelijk veilig te wanen wat dat betreft
Sommige stukken zien er wat verouderd uit en dat wil daar wel es voor zorgen. Maar dat is ook de enige reden die ik kan bedenkenquote:
O ja, die is naar de St Josephstraat gegaan toch?quote:Op zondag 2 juli 2006 20:51 schreef existenz het volgende:
[..]
Zeg, die woont tegenwoordig hemelsbreed 500mtr van me vandaan (ongeveer)![]()
Yup, geloof het welquote:Op zondag 2 juli 2006 20:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O ja, die is naar de St Josephstraat gegaan toch?
Zijn idd leuke kamers, heb er zelf ook wel eens gelogeerd...quote:Op zondag 2 juli 2006 20:56 schreef Nelis84 het volgende:
St. Jospehstraat is best gezellig
Woon er zelf ook!
Nah, gij wel?quote:
Je hebt er geen airco hequote:Op zondag 2 juli 2006 21:30 schreef Nelis84 het volgende:
Misschien zo maar eens het Piusplein onveilig maken... het is nog steeds snikheet op mijn kamer!
Uitstraling van bepaalde buurten, soort mensen dat er rondloopt, gebrek aan uitstraling van het centrumquote:
Voeg daaraan toe dat de bevolking van Tilburg van ousher bestaat uit laaggeschoold en laagbetaald fabriekspersoneel (vroegere wolindustrie)....hoewel de samenstelling van de bevolking de laatste jaren meer divers genoemd mag worden heeft een buitenproportioneel deel van de bevolking haar wortels in voornoemde arbeidersklasse.quote:Uitstraling van bepaalde buurten, soort mensen dat er rondloopt, gebrek aan uitstraling van het centrum
En de relatie met onveiligheid in Tilburg centrumquote:Op zondag 2 juli 2006 23:02 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Voeg daaraan toe dat de bevolking van Tilburg van ousher bestaat uit laaggeschoold en laagbetaald fabriekspersoneel (vroegere wolindustrie)....hoewel de samenstelling van de bevolking de laatste jaren meer divers genoemd mag worden heeft een buitenproportioneel deel van de bevolking haar wortels in voornoemde arbeidersklasse.
Niet voor niets worden het festival van het levenslied en de grootste kermis van de Benelux juist in Tilburg gehouden.....
Ja, ik wilde zaterdagavond gezellig bij Anvers een terrasje pakken, maar die herrie vanuit dat Tilburg-Ordinair gedoe maakte het er niet echt rustig op. De ene na de andere dronken vijftiger waggelde langs over de Oude Markt. Gelachen hebben we wel.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:32 schreef existenz het volgende:
Dit weekend was trouwens:
[afbeelding]
Niets gemist dus
Ligt aan de drankprijs hequote:Op maandag 3 juli 2006 15:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Goddomme Schellekens vroeg me net weer 20 cent of zo.. volgens mij is goedkoper geworden
Ik zag 'm vanochtend bij het stoplicht bij het station. Volgens mij was er een auto tegen 'm aangereden. De automobilist die vooraan bij het stoplicht stond was tenminste uitgestapt en ze liepen samen om z'n auto heen... (of hij had een muntje laten vallen daar, kan natuurlijk ookquote:Op maandag 3 juli 2006 15:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Goddomme Schellekens vroeg me net weer 20 cent of zo.. volgens mij is goedkoper geworden
Krijgen we gratis kaartjesquote:Op maandag 3 juli 2006 23:40 schreef MoChe het volgende:
gvd ik moe gewoon werken bij de bios in de heuvelpoort tijdens de kermis!!!
Ik zie vanaf hier geen rook. Dus een echt grote brand zal het niet zijn. Normaal kan ik dan wel iets zien. Zeker met dit weer..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:16 schreef flugeltje het volgende:
Ben zelf maar ff gaan kijken, maar je komt er niet bij
Alles is afgezet i.v.m. Asbest. Het schijnt een pand te zijn aan de Lovensestraat (tegenover het kerkhof en aan de achterzijde van Dansschool Van Opstal) Ze hadden afgezet vanaf het rosmolenplein tot aan de enschotsestraat en van het rosmolenplein tot aan de molenbochtstraat. Flink stuk dus waar niemand mocht komen.
Helaas geen foto's, was toch niets te zien...
Hij staat gekwalificeerd als grote brandquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:24 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik zie vanaf hier geen rook. Dus een echt grote brand zal het niet zijn. Normaal kan ik dan wel iets zien. Zeker met dit weer..
Ben je gaan kijken?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dat is niet mijn studentenhuis trouwens, mocht je je ongerust makenHm.. eens kijken of mijn uitzicht erdoor veranderd is
Wil je zeggen dat je al die politie en brandweer op het rosmolenplein helemaal gemist hebt toen je aankwam?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Kut.. heb wat gemist volgens mij!Ik zat bij mn ouders vanwege verstandskiezen...
Nee, ik ben uberhaupt niet op mn kamer geweest vandaag. Ik heb geen zin om met dit weer pijn te lijden op een kamer waar het 40 graden is de hele dag...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je al die politie en brandweer op het rosmolenplein helemaal gemist hebt toen je aankwam?
Ik rook nietsquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Tilburg - In Tilburg is dinsdagavond even voor 19 uur brand uitgebroken in een grote loods achter studentenwoningen op de kruising Koestraat en Lovensestraat. Volgens nog onbevestigde berichten zou er in de loods hennep worden gekweekt. Een politiewoordvoerder meldde wel dat er recent in het pand nog een kwekerij is opgerold. De brandweer rukte uit met groot materieel en had uren nodig om het vuur onder controle te krijgen.
De straten in omliggende omgeving werden afgezet. Tijdens de bluswerkzaamheden klonken meerdere harde knallen. Het vuur veroorzaakte een dikke gele rookpluim en veel stank, die tot in de verre omgeving te ruiken was. De loods grenst aan Dansschool Van Opstal. Volgens een woordvoerder van de dansschool leek de schade, zover hij kon beoordelen, mee te vallen.
In zuid. Dat kun je wel onder de noemer "verre omtrek" gooien.quote:
Ik ook niet, de wind zal vast de andere kant in gestaan hebben. En waar kan ik m'n vijf euro incasseren ivm de goed geraden kwekerij?quote:
Dat had ik ook wel kunnen radenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ook niet, de wind zal vast de andere kant in gestaan hebben. En waar kan ik m'n vijf euro incasseren ivm de goed geraden kwekerij?
Weet wel dat er op de hoek van de koestraat en leonard v vegelstraat een grote kerk heeft gestaan en later op de hoek een lesbo discotent.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heeft er nog een seksshop gelegen aan de Koestraat? Weet dat het hoekhuis (waar ik nu woon) een hoerenkot is geweest
http://www.brabantsdagbla(...)rg/article259545.ecequote:Op woensdag 5 juli 2006 18:36 schreef existenz het volgende:
Ik geloof idd dat er een tijd lang een sexshop annex hoerenkiet in de koestraat heeft gezeten. Stond laatst een artikel over in de krant.
Inderdaadquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:16 schreef Maleficium het volgende:
[..]
http://www.brabantsdagbla(...)rg/article259545.ece
Dit misschien?
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tilburg, altijd leuk als er kermis is. De halve week op het terras naar gajes van allerlei pluimages zitten kijken. Van kutmarokkanen tot rasecht Tilburgs broekhoven volk met blote pens en zonder tanden.
Treffend onder woorden gebracht.....quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tilburg, altijd leuk als er kermis is. De halve week op het terras naar gajes van allerlei pluimages zitten kijken. Van kutmarokkanen tot rasecht Tilburgs broekhoven volk met blote pens en zonder tanden.
Maar op de Tilburgse kermis is het allemaal nèt iets ergerquote:Op zondag 9 juli 2006 23:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Kermissen zijn toch sowieso voor dat soort volk. Heb nog nooit een kernis gezien waar normale nette mensen komen.
Een paar weken geleden kwam ik op een zondag terug rijden door belgie en moest toch onderweg ergens wat eten, we dachten ga hier even van de snelweg af, en ja in dat dorp was ook kermis, maar ik moet toch zeggen dat in belgie zelfs nog meer schorrie morrie op de kermis af kwam. Het enigste wat wel beter was geregeld was de grote hoeveelheid biertenten met bier voor normale prijzen.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar op de Tilburgse kermis is het allemaal nèt iets erger.
Ik vind het geweldig iig, vanaf het terras met een lekkere pint in de hand mensen sjoeren.
Niet automatisch, wel een kans van 95 %quote:Op maandag 10 juli 2006 13:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Trouwens ik woon in tilburg noord ben ik nu automatisch tuig![]()
Ach, Tilburg Noord is nog erg netjes vergeleken bij andere delen van de stad.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:55 schreef Basp1 het volgende:
Trouwens ik woon in tilburg noord ben ik nu automatisch tuig![]()
Ik heb een verheven uitzicht over de goudkustquote:Op maandag 10 juli 2006 13:57 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Niet automatisch, wel een kans van 95 %![]()
Maar daarom snap ik ook niet dat Noord nog steeds zo slecht aangeschreven staat, ja achterin bij het verdiplein in de buurt hangt soms wat schorrie morrie rond. Het meeste tuig uit noord heeft men verplaatst naar toekomstige probleemwijken.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach, Tilburg Noord is nog erg netjes vergeleken bij andere delen van de stad.
Veel allochtonen denk ik...quote:Op maandag 10 juli 2006 14:13 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik heb een verheven uitzicht over de goudkust![]()
[..]
Maar daarom snap ik ook niet dat Noord nog steeds zo slecht aangeschreven staat, ja achterin bij het verdiplein in de buurt hangt soms wat schorrie morrie rond. Het meeste tuig uit noord heeft men verplaatst naar toekomstige probleemwijken.
Inderdaad. Hij noemt een buurtje al 'berucht' als ie er een keer een pauper op een kratje bier voor z'n huis zag zitten.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:26 schreef NoSigar het volgende:
Korvel, St Anna, Noordhoek ...
Waar haal je dat vandaan? Ik klen al die andere biuurten niet, maar hier klopt alvast niets van. En bovendien heb je vrij veel goede buurten in Noord.
Ik heb het idee dat je Tilburg niet echt kent.
Oh, getsiedrekkie, inderdaad. Daar is mijn zusje eens verkracht.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:29 schreef Netsoenev het volgende:
De Trouwlaan vind ik 's avonds laat een enge straat, maar verder voel ik me nooit onveilig.
Doe ff normaal gekquote:Op maandag 10 juli 2006 17:30 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Oh, getsiedrekkie, inderdaad. Daar is mijn zusje eens verkracht.
Er zijn in iedere wijk wel wat straten die 'minder' zijn. Betreft het nog niet meteen tuigstraten hoor.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:15 schreef Maleficium het volgende:
Er zijn meer beruchte plekken in Tilburg:
Groenewoud en met name omgeving Visserijplein en Vogeltjesbuurt (Korhoenstraat !!), omgeving Kamgarenplein, Korvel, St Anna, omgeving Kruidenlaan, Noordhoek en Groeseind, Jeruzalem....(mijn God: ze zitten overal!)
Noord is het enige stadsdeel dat in zijn geheel als vergaarbak voor gajes afgedaan wordt.....afgezien van het feit dat er in Noord qat-kauwers rondlopen, is de concentratie geteisem daar volgens mij niet groter dan in de rest van Tilburg
Aan de achterzijde bij de Tafelbergstraat is het idd niet zo prettig.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:41 schreef Conflict het volgende:
Korvelplein wil je ook niet in je eentje lopen 's avonds, werd toen ik er woonde regelmatig iemand neergestoken.
O, die ken ik niet, maar ik woonde vanaf het korvelplein, tegenover de AH, in de tweede zijstraat rechts. Ik ben nooit bang geweest hoor, maar kan me voorstellen dat bijvoorbeeld een meisje alleen zich daar niet zo tof voelt.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Aan de achterzijde bij de Tafelbergstraat is het idd niet zo prettig.
Dat is alleen maar industrieterreinquote:Op maandag 10 juli 2006 17:48 schreef Toffe_Ellende het volgende:
De oostelijke kant van Tilburg-Noord boven het kanaal valt ook wel mee.
De Tafelbergstraat is vanaf het korvelplein, tegenover de AH, de eerste zijstraat rechts.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:49 schreef Conflict het volgende:
[..]
O, die ken ik niet, maar ik woonde vanaf het korvelplein, tegenover de AH, in de tweede zijstraat rechts. Ik ben nooit bang geweest hoor, maar kan me voorstellen dat bijvoorbeeld een meisje alleen zich daar niet zo tof voelt.
Hij zegt toch ook dat het meevalt.quote:
Ohh, slecht dat ik die niet kenquote:Op maandag 10 juli 2006 17:55 schreef Pool het volgende:
[..]
De Tafelbergstraat is vanaf het korvelplein, tegenover de AH, de eerste zijstraat rechts.
Ik woon ook in die omgeving en er is hier inderdaad wel redelijk wat criminaliteit, hoewel dat vooral zit in inbraken en wietteelt. Straatroof, vechtpartijen en verkrachtingen komen volgens mij niet zoveel voor.
Klopt, ik maak Tilburg pas zo'n 30 jaar bewust mee; alle straten die ik opnoem ken ik uit eigen ervaring; omdat ik daar persoonlijk heb gewoond of omdat ik daar om wat voor reden dan ook tijd heb doorgebracht.quote:Ik heb het idee dat je Tilburg niet echt kent.
In de tafelbergstraat heb je toch veel van die louche huisbazen?!quote:Op maandag 10 juli 2006 17:55 schreef Pool het volgende:
[..]
De Tafelbergstraat is vanaf het korvelplein, tegenover de AH, de eerste zijstraat rechts.
Ik woon ook in die omgeving en er is hier inderdaad wel redelijk wat criminaliteit, hoewel dat vooral zit in inbraken en wietteelt. Straatroof, vechtpartijen en verkrachtingen komen volgens mij niet zoveel voor.
quote:Oud-Noord is het gebied tussen het Wilhelminakanaal, de Ringbaan West en het spoor. Het bestaat uit de wijken De Hasselt, het Goirke, Groeseind/Hoefstraat, Loven, Besterd, Theresia en de Bouwmeesterbuurt. Er wonen ongeveer 30.000 mensen.
Oud-Noord is een uitgebreid gebied. Over het algemeen zijn bewoners redelijk tevreden over hun eigen buurt. Toch begint de wijk tekenen van verslechtering te vertonen. Over het algemeen geldt dat er meer woningen voor ouderen moeten komen, het groen moet worden uitgebreid op een aantal plaatsen en er is aandacht nodig voor veiligheid
bron:gemeente Tilburg zelf over 'Oud Noord' :quote:Meer veiligheid op straat
Ondanks de inspanningen van de afgelopen jaren blijven de criminaliteitscijfers hoog en voelen bewoners zich niet veiliger dan voorheen. Samen met de politie en andere partners in de wijk kiest de gemeente nu voor een hardere lijn. Uitgangspunten daarin zijn een lik-op-stuk-beleid, strakke maatregelen en minder tolerantie ten opzichte van allerlei vormen van overlast
Van dat extreem-rechtse tuig is het.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
In de tafelbergstraat heb je toch veel van die louche huisbazen?!
Nope, van stadhuisplein tot besterdplein.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Plebs? Daar hoef je geen kermis in Tilburg voor op te zettenTot waar in de Besterd bouwen ze op eigenlijk? Komen ze ook tot de Koestraat?
Dat is nog verdomd ver moet ik zeggen... dan zul je bij mij in de straat wel een kogel kunnen afvuren. Al zal daar sowieso niemand van wakker liggenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:07 schreef existenz het volgende:
[..]
Nope, van stadhuisplein tot besterdplein.
En vanaf volgend jaar waarschijnlijk ook nog over de spoorlaan tot aan het station. Spoorlaan wordt trouwens ook nog een grote bende de komende jaren. Cityring die gebouwt gaat worden, Interpolis gaat uitbreiden etc..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:08 schreef Maleficium het volgende:
de Koestraat is veilig.....de kermis is als een lint , globaal van het Koningsplein, via de Heuvel langs de Spoorlaan, langs het NS pelien tot aan de Besterd....
dat wordt een kermis an sich....quote:Spoorlaan wordt trouwens ook nog een grote bende de komende jaren. Cityring die gebouwt gaat worden, Interpolis gaat uitbreiden etc
Krijgen we dan ook eindelijk een normaal busstation? Waarschijnlijk pas als ik allang niet meer de bus neemquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:10 schreef existenz het volgende:
[..]
En vanaf volgend jaar waarschijnlijk ook nog over de spoorlaan tot aan het station. Spoorlaan wordt trouwens ook nog een grote bende de komende jaren. Cityring die gebouwt gaat worden, Interpolis gaat uitbreiden etc..
Komen ze er naar 40 jaar eindelijk achter dat de Uni toch wel op een kutplaats ligt?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:05 schreef NightH4wk het volgende:
Die idioten willen ook een faculteit naar het centrum slepen.
Neem dan ook gewoon de fietsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook eindelijk een normaal busstation? Waarschijnlijk pas als ik allang niet meer de bus neem![]()
Ach nog maar een paar jaar wachten en dan wordt het eenrichtingsverkeer daar, dus zal het nog wel een grotere puinhoop worden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:59 schreef maril het volgende:
Toch balen dat ze vw de Kermis de Spoorlaan bij het viaduct/heuvel hebben afgesloten.
verkeersopstoppingen.
Dat gaat nog wel mee vallen denk ik...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ach nog maar een paar jaar wachten en dan wordt het eenrichtingsverkeer daar, dus zal het nog wel een grotere puinhoop worden.
Misschien wel, maar we dachten ook dat het een puinzooi zou worden toen de heuvel dicht ging en dat is ook heel erg meegevallen...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ach nog maar een paar jaar wachten en dan wordt het eenrichtingsverkeer daar, dus zal het nog wel een grotere puinhoop worden.
Vorige week geweest. Echt relaxt. En toen speelde er tenminste een hardrockband.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Neem dan ook gewoon de fiets
Dadelijk even genieten van een muziekje en een biertje bij de muzenfeesten.
De binnering daar in tilburg is nu 2*2 baans en gaat 1* 2 baans eenrichtingsverkeer worden. En het ligt wel in de planning om wanneer de NS werkplaast weg is daar dan ook de andere 1* 2 baan aan te leggen maar dat is voorlopig nog niet het geval dus zie ik daar toch echt een verkeersinfarct komen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien wel, maar we dachten ook dat het een puinzooi zou worden toen de heuvel dicht ging en dat is ook heel erg meegevallen...
Afgelopen woensdag speelde er maar een vage band. Wat zogenaamde volksmuziek, ik kon er weinig van maken. De dansvloer was nogal leeg, wel veel mensen eromheen. En qau drankverkoop snappen ze er nog steeds niet al te veel van. Ik had uit voorzorg al mijn eigen bierjes meegenomene en was blij dat ik datr gedaan had, andere bekenden die even bonnetjes en drinken gingen halen waren 30 minuten bezig.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:56 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Vorige week geweest. Echt relaxt. En toen speelde er tenminste een hardrockband.![]()
Ja want elke fokker die naar de bioscoop gaat heeft op zijn voorhoofd fok getaoeerdquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:37 schreef MoChe het volgende:
nog steeds ben ik geen fokker tegengekomen op mun werk
Fix me maar gratis kaartjesquote:
niet dan?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja want elke fokker die naar de bioscoop gaat heeft op zijn voorhoofd fok getaoeerd
Ik had op het programma gezien dat het deze keer niets voor mij was. Had 's middags al gepicknickt in de universiteitstuin. Wel lekkere sfeer daar idd op woensdagavond.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Afgelopen woensdag speelde er maar een vage band. Wat zogenaamde volksmuziek, ik kon er weinig van maken. De dansvloer was nogal leeg, wel veel mensen eromheen. En qau drankverkoop snappen ze er nog steeds niet al te veel van. Ik had uit voorzorg al mijn eigen bierjes meegenomene en was blij dat ik datr gedaan had, andere bekenden die even bonnetjes en drinken gingen halen waren 30 minuten bezig.
Maar wel lekker daar op het gras gelegen en wat geouwehoerd.
Dan kun je vast wel wat fokkers toelaten =) Staan jullie daar ieg niet voor Jan Lul.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:51 schreef MoChe het volgende:
[..]
niet dan?
tis trouwens idd echt niet druk met dit weer... vaak genoeg voorgekomen dat er bij een film himmel niemand zat
kun je wel zeggen, was van plan geen enkele dag naar de Kermis te gaan maar heb nu al 4 dagen op de kermis vertoefd (met name dan in de kroegen....)quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:23 schreef dolle_hond het volgende:
iedereen laveloos op de kermis?
Ja, de attracties zijn ook veel te duurquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:29 schreef Chielus het volgende:
[..]
kun je wel zeggen, was van plan geen enkele dag naar de Kermis te gaan maar heb nu al 4 dagen op de kermis vertoefd (met name dan in de kroegen....)
Te oud voor.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:54 schreef MarkNMGN het volgende:
Nog mensen die meedoen aan de introductieweek volgende week?
Nee, ik was niet op zoek...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:56 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Te oud voor.
Heb je trouwens een kamer gevonden? Je was op zoek, toch?
Lijkt een goeie keuze, is het niet. Geloof me.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:58 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nee, ik was niet op zoek...
Ga waarschijnlijk na m'n eerste jaar op kamers
Ja, ik kijk eerst de studie aan, of ik het wel écht leuk vind enzo...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:01 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Lijkt een goeie keuze, is het niet. Geloof me.
Ik heb dat ook gedaan, maar baal er achteraf van dat ik niet gelijk hier ben gaan wonen. In je eerste jaar leer je alles en iedereen kennen en als je dan hier woont is dat gewoon veel vetter, dan zit je overal midden in.
Maar ja, 't is een keuze hè.
Oh, ja dan is je keuze begrijpelijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:03 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ja, ik kijk eerst de studie aan, of ik het wel écht leuk vind enzo...
Kan ik altijd beslissen of ik nog op kamers wil of gewoon in Nijmegen een studie ga volgen.
Dat kan na een jaar zijn, maar ook na 6 maanden![]()
SPECO, sport economie communicatie (zeg maar commerciele economie, maar dan de sportkantquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:06 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Oh, ja dan is je keuze begrijpelijk.
Welke studie gade doen?
Ah.. dan zul je straks ook wel een Bart en een Joran tegenkomen.. die willen nog wel eens leuke dingen voor de opleiding organiseren.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:08 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
SPECO, sport economie communicatie (zeg maar commerciele economie, maar dan de sportkant)
![]()
ik was aan het zoekenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:56 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Te oud voor.
Heb je trouwens een kamer gevonden? Je was op zoek, toch?
In welke straat zat dat Olof-huis?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:27 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik was aan het zoeken
vandaag weer wezen hospiteren. is een dispuut van olof. huis zat vol met ballen, al waren ze heel relaxed. maar ik zoek nog ff door
ohja St Josephstraat was niks. begrane grond, afdeling met 4 (te weinig), te donker en te duur
telegraafstraatquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In welke straat zat dat Olof-huis?
Is wel lekker midden in de stad. Ik hen het huis van dispuut Brut in de Poststraat. Was een erg mooi pandquote:
Daar woont een vriend van me in.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is wel lekker midden in de stad. Ik hen het huis van dispuut Brut in de Poststraat. Was een erg mooi pand
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:16 schreef timmeeeh het volgende:
Godverdomme zeg, ik miste al iets
Heel het deel 2 van het tilburg topique nog niet gezien!
Aprilquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:10 schreef Chielus het volgende:
wat zijn er eigenlijk nog voor Tilburg Traktaties dit jaar
Jij woont nu toch in die St Jozef flat?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:57 schreef Kindervriend het volgende:
Daar worden we dus ook niet vrolijk van.
Yeah.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:04 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Jij woont nu toch in die St Jozef flat?
City Sounds is leuk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:57 schreef Kindervriend het volgende:
Daar worden we dus ook niet vrolijk van.
heb je bier?quote:
Ga dan es halen bij de Jumbo en hier ff afgeven. Het regentquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:42 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen van m'n moeder.![]()
We zouden toch een bier komen drinken op jouw huisverwarming?quote:
Die Jumbo is gaar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:43 schreef existenz het volgende:
[..]
Ga dan es halen bij de Jumbo en hier ff afgeven. Het regent
ja, idd. Wanneer is die? Ik heb alleen vandaag nog vakantiequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:55 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
We zouden toch een bier komen drinken op jouw huisverwarming?![]()
Ik kan niet iedereen hier zomaar gaan ontvangen hè!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:33 schreef existenz het volgende:
[..]
ja, idd. Wanneer is die? Ik heb alleen vandaag nog vakantie![]()
Ik doe mee aan de TIK, weet niet of je die bedoeltquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:54 schreef MarkNMGN het volgende:
Nog mensen die meedoen aan de introductieweek volgende week?
De rest van Tilburg is niet veel beter wat dat betreft, dus aan de Hoefstraat zit je best goed. Hendig vlakbij mij trouwens!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:09 schreef Blite het volgende:
[..]
Ik doe mee aan de TIK, weet niet of je die bedoelt
Mgoed, heb nu een kamer in noord gevonden, Hoefstraat. Tis ff wat pauperiger dan ik had verwacht, maar 't moet maar.![]()
Hoe zit het eigenlijk met jou? Jij gaat naar San Diego toch hè? Ik ben me hendig jaloers, gek!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:19 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
De rest van Tilburg is niet veel beter wat dat betreft, dus aan de Hoefstraat zit je best goed. Hendig vlakbij mij trouwens!
En Tilburg-Noord begint pas na het kanaal hè
Ja die regelingen zijn veranderd, je hoeft nu alleen alle 1e jaarsvakken van unit 1 en 2 te hebben gehaald en in totaal 90 ECTS. Dus niet meer alle 1e jaars vakkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:22 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met jou? Jij gaat naar San Diego toch hè? Ik ben me hendig jaloers, gek!Wanneer vliegt u aan? Ik wil komend jaar eens een buitenlandsemestertje gaan regelen, zodat ik na de zomer van 2007 weg kan. Dat is dan in m'n 4e bachelorjaar, moet kunnen. Maar eerst die eerstejaarsvakken die nog steeds openstaan effe halen.
Whááát? Dat wist ik niet... dat heb ik al dus!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:38 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Ja die regelingen zijn veranderd, je hoeft nu alleen alle 1e jaarsvakken van unit 1 en 2 te hebben gehaald en in totaal 90 ECTS. Dus niet meer alle 1e jaars vakkenHad ik me daar even mazzel!!
Dus ja, ik ga naar San Diego22 aug. vlieg ik die kant op en ergens in januari keer ik terug.
Dat was ook vrij laat besloten, omdat er teveel mensen waren die die wiskunde en statistiek niet gingen halenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:44 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Whááát? Dat wist ik niet... dat heb ik al dus!
Ja, ga ik doen. Kan ik mailen naar dat adres in je profiel? Dan laat ik t weten als ik die site heb.quote:Hou je ergens zo'n geile waarbenjij.nu pagina bij? Lijkt me fraai om te lezen.![]()
Die wiskundige vakken zijn ook op de schop gegaan voor komend jaar hè, goeie zaak. Ik moet ze allemaal nog doen. IQM wordt verdeeld over QM1 en QM2. Dat worden beide vakken die lopen over één semester en voor beide krijg je 6 ects. Prima dus. Die effe halen en ik zit weer goed.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:48 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Dat was ook vrij laat besloten, omdat er teveel mensen waren die die wiskunde en statistiek niet gingen halen
[..]
Ja, ga ik doen. Kan ik mailen naar dat adres in je profiel? Dan laat ik t weten als ik die site heb.
Tja, ik heb IQM dus wel gehaald. Maar er komen nog hertentamens oude stijl van Mathematics1 en Statistics1 (QM1 en QM2) als het goed is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:50 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Die wiskundige vakken zijn ook op de schop gegaan voor komend jaar hè, goeie zaak. Ik moet ze allemaal nog doen. IQM wordt verdeeld over QM1 en QM2. Dat worden beide vakken die lopen over één semester en voor beide krijg je 6 ects. Prima dus. Die effe halen en ik zit weer goed.
Enneh, ja mail maar naar het adres in m'n profiel.
Ok, sorry. Ben er nog niet zo thuis [pas enkele keren geweest, TIK moet me wijzer maken] dus, weet ik dat. Ik kan dus pimpen met het feit dat ik een kamer in het 'centrum' heb?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:19 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
De rest van Tilburg is niet veel beter wat dat betreft, dus aan de Hoefstraat zit je best goed. Hendig vlakbij mij trouwens!
Er zijn vrij veel kamers in het centrum. Zelfs waar kindervriend woont wordt nog gerekend tot centrum.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:15 schreef Blite het volgende:
[..]
Ok, sorry. Ben er nog niet zo thuis [pas enkele keren geweest, TIK moet me wijzer maken] dus, weet ik dat. Ik kan dus pimpen met het feit dat ik een kamer in het 'centrum' heb?![]()
![]()
De Hoefstraat is inderdaad geen verkeerde plek om te wonen, lekker dicht bij het centrumquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:19 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
O god ja, de TIKweek komt er weer aanquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:02 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Voor de eerste keer in acht jaar ga ik de TIK eens niet bewust meemaken, ben op vakantie dan. Ik begon de kots in het trappenhuis na al die jaren ondertussen beu te raken![]()
Tijd om af te studerenquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:02 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Voor de eerste keer in acht jaar ga ik de TIK eens niet bewust meemaken, ben op vakantie dan. Ik begon de kots in het trappenhuis na al die jaren ondertussen beu te raken![]()
Vraag je dat nou aan mij? Er staat hier verderop wel altijd een paarse mini geparkeerd maar das vlakbij de Goirkestraat.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nog ff een vraagje, die mooie mini die altijd aan de zijkant geparkeerd staat is die van jou of van je achterbuurjongen?
Ik dacht dat er aan de zijkant bij jullie ook altijd een mini geparkeerd stond. Maar ik denk dan dat ie van jullie achterburen is. Ik herkende de satelietfoto die je in GC had geplaatst. M'n moeder woont heel dicht bij jou. Ik heb er zelf ook zo'n 20 jaar gewoond.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:20 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Vraag je dat nou aan mij? Er staat hier verderop wel altijd een paarse mini geparkeerd maar das vlakbij de Goirkestraat.
Nou nee dat vind ik nu ook wweer niet! vin het ietjes te ver van het centrum daarvoor.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:15 schreef Blite het volgende:
[..]
. Ik kan dus pimpen met het feit dat ik een kamer in het 'centrum' heb?![]()
![]()
Die kroegentocht heb ik altijd hartstikke leuk gevonden. Vooral leuk om die dodelijk vermoeide en afgebeulde feuten braaf bier te zien halen voor hun TIK-papa's en mama's.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O god ja, de TIKweek komt er weer aan
Tegenwoordig ben ik er écht te oud voor om dan tijdens de kroegentocht de stad in te gaan, maar man o man wat heb ik een lol gehad met dat jonge grut in het verleden.
euh ja. krijg ik nog anderhalf jaar van je?quote:
Haha die satellietfoto schoot al door mijn gedachten ja. Misschien moet ik die toch maar weghalenquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik dacht dat er aan de zijkant bij jullie ook altijd een mini geparkeerd stond. Maar ik denk dan dat ie van jullie achterburen is. Ik herkende de satelietfoto die je in GC had geplaatst. M'n moeder woont heel dicht bij jou. Ik heb er zelf ook zo'n 20 jaar gewoond.
Zo tegen het eind van de week zijn ze vaak meer dood dan levendquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:27 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Die kroegentocht heb ik altijd hartstikke leuk gevonden. Vooral leuk om die dodelijk vermoeide en afgebeulde feuten braaf bier te zien halen voor hun TIK-papa's en mama's.
[..]
euh ja. krijg ik nog anderhalf jaar van je?![]()
ligt eraan. wat studeer je en hoe lang ben je al bezig?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:27 schreef Captain_Redbeard het volgende:
euh ja. krijg ik nog anderhalf jaar van je?![]()
rechten. drie jaar, op schema.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:30 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
ligt eraan. wat studeer je en hoe lang ben je al bezig?
Nah, weghalen hoeft niet hoor, ik beloof je plechtig dat ik geen belletje zal komen trekken bij jequote:Op zondag 6 augustus 2006 13:29 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Haha die satellietfoto schoot al door mijn gedachten ja. Misschien moet ik die toch maar weghalen
Maar staat bij ons nooit een mini. Er staat wel vaak een golf op de stoep voor mijn raam.
Die dansjes worden elk jaar lomper en lomper. Voor mij de enige smet op de hele week. Denk je heel wat waard te zijn als je van het VWO afkomt, doe je er nog 4 dagen over om zo'n stom dansje in je hoofd te stampenquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zo tegen het eind van de week zijn ze vaak meer dood dan levend
En dan dat achtelijke TIK-dansje ieder jaar. Okay, ik deed vrolijk mee natuurlijkmaar voor een buitenstaander zal het er allemaal best raar uitzien.... Het is één van de gezelligste kroegweken van het jaar vind ik. Heerlijk om naar te kijken.
Ik vond ze altijd wel grappig om te zien als ik aan het werk was op de UvT. Allemaal van die figuren die zich staan uit te sloven zodat ze 's avonds zich vol konden gietenquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:34 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Die dansjes worden elk jaar lomper en lomper. Voor mij de enige smet op de hele week. Denk je heel wat waard te zijn als je van het VWO afkomt, doe je er nog 4 dagen over om zo'n stom dansje in je hoofd te stampen![]()
open je eigen topicquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:42 schreef toma het volgende:
Nog mensen uit Goirle ?
Ja, woon best prima hier. Niets meer dan het gebruikelijke gespuis wat hier over straat loopt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:33 schreef flugeltje het volgende:
Maar op zich woon jij best goed hoorLekker dicht bij het centrum, maar toch ver genoeg om er geen 'last' van te hebben. Alleen jammer van die Bisschoppenbuurt, al heb ik daar zelf nooit problemen mee gehad. Ik heb zelfs nog op 't Goirke gezeten toen de kleur in de klas overwegend blank was
O wacht, ik snap 'm al....quote:Op zondag 6 augustus 2006 14:01 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Ja, woon best prima hier. Niets meer dan het gebruikelijke gespuis wat hier over straat loopt.
En de buren komen vaker hier klagen dan dat wij bij de buren moeten klagenMaarja, dat heb je in een studentenhuis.
FlyingFoxquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:42 schreef toma het volgende:
Nog mensen uit Goirle ?
Ah, 't gaat gezellig worden dus.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zo tegen het eind van de week zijn ze vaak meer dood dan levend
En dan dat achtelijke TIK-dansje ieder jaar. Okay, ik deed vrolijk mee natuurlijkmaar voor een buitenstaander zal het er allemaal best raar uitzien....
Ja 10 meter van de friettent woon ik. Maar dan staat dat pijltje gewoon goed hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O wacht, ik snap 'm al....
Je pijltje op de satelietfoto staat verkeerd
Je woont een straatje verder. In dezelfde straat als de friettent, maar dan de straat over op de hoek. Dat grote studentenhuis?
We zouden eigenlijk eens zo'n plattegrond van Tilburg erbij moeten pakken en dan aangeven waar iedereen (globaal) zo'n beetje woont.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:32 schreef Lienekepieneke het volgende:
wat wonen er dan veel FOK-ers dicht bij elkaar zeg!
Ja inderdaad. De meesten die ik hier hoor wonen in noord of oostquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk eens zo'n plattegrond van Tilburg erbij moeten pakken en dan aangeven waar iedereen (globaal) zo'n beetje woont.
nee maar wel vlakbijquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:42 schreef toma het volgende:
Nog mensen uit Goirle ?
nou, mij weet je inmiddels wel te vindenquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk eens zo'n plattegrond van Tilburg erbij moeten pakken en dan aangeven waar iedereen (globaal) zo'n beetje woont.
Ik weet niet welke belquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:13 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
nou, mij weet je inmiddels wel te vinden
een ram tegen de brievenbus hoor ik ook.quote:
Die grote brievenbus op de oude voordeur?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:17 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
een ram tegen de brievenbus hoor ik ook.
hoe weet jij allemaal dat dat de oude voordeur is enzo?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die grote brievenbus op de oude voordeur?
Niet te hard roepen hè, wie weet doe ik het ook nog gewoon![]()
Zoals gezegd heb ik 20 jaar daar gewoond. (m'n moeder woont er nog) Vroeger zat dat hele stuk aan de achterkant er nog niet aan en was dit de oude voordeur.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:23 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
hoe weet jij allemaal dat dat de oude voordeur is enzo?
dan ken je henrie ook wel, en noudje, en wilbert. en de twee homo's op de hoek.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zoals gezegd heb ik 20 jaar daar gewoond. (m'n moeder woont er nog) Vroeger zat dat hele stuk aan de achterkant er nog niet aan en was dit de oude voordeur.
Henri met z'n hondenquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:51 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
dan ken je henrie ook wel, en noudje, en wilbert. en de twee homo's op de hoek.
henri zet soms onze bakken aan de wegquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Henri met z'n honden
Leeft die eigenlijk nog, heb ik al heel erg lang niet meer zien lopen. Noudje en Wilbert zeggen me zo niets, misschien als ik ze zie.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:13 schreef Lienekepieneke het volgende:
* sorry weer dubbel * (shoot me)
Verkeerdequote:
Ik wel. Hij heeft mij te pakkenquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:35 schreef Lienekepieneke het volgende:
[..]
VerkeerdeIk ben geen man in pak
![]()
Kan iemand bij de ringbaan zuid/oost kruising een mooi bolletje plaatsen. Daar ongeveerquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |