Ohh, slecht dat ik die niet kenquote:Op maandag 10 juli 2006 17:55 schreef Pool het volgende:
[..]
De Tafelbergstraat is vanaf het korvelplein, tegenover de AH, de eerste zijstraat rechts.
Ik woon ook in die omgeving en er is hier inderdaad wel redelijk wat criminaliteit, hoewel dat vooral zit in inbraken en wietteelt. Straatroof, vechtpartijen en verkrachtingen komen volgens mij niet zoveel voor.
Klopt, ik maak Tilburg pas zo'n 30 jaar bewust mee; alle straten die ik opnoem ken ik uit eigen ervaring; omdat ik daar persoonlijk heb gewoond of omdat ik daar om wat voor reden dan ook tijd heb doorgebracht.quote:Ik heb het idee dat je Tilburg niet echt kent.
In de tafelbergstraat heb je toch veel van die louche huisbazen?!quote:Op maandag 10 juli 2006 17:55 schreef Pool het volgende:
[..]
De Tafelbergstraat is vanaf het korvelplein, tegenover de AH, de eerste zijstraat rechts.
Ik woon ook in die omgeving en er is hier inderdaad wel redelijk wat criminaliteit, hoewel dat vooral zit in inbraken en wietteelt. Straatroof, vechtpartijen en verkrachtingen komen volgens mij niet zoveel voor.
quote:Oud-Noord is het gebied tussen het Wilhelminakanaal, de Ringbaan West en het spoor. Het bestaat uit de wijken De Hasselt, het Goirke, Groeseind/Hoefstraat, Loven, Besterd, Theresia en de Bouwmeesterbuurt. Er wonen ongeveer 30.000 mensen.
Oud-Noord is een uitgebreid gebied. Over het algemeen zijn bewoners redelijk tevreden over hun eigen buurt. Toch begint de wijk tekenen van verslechtering te vertonen. Over het algemeen geldt dat er meer woningen voor ouderen moeten komen, het groen moet worden uitgebreid op een aantal plaatsen en er is aandacht nodig voor veiligheid
bron:gemeente Tilburg zelf over 'Oud Noord' :quote:Meer veiligheid op straat
Ondanks de inspanningen van de afgelopen jaren blijven de criminaliteitscijfers hoog en voelen bewoners zich niet veiliger dan voorheen. Samen met de politie en andere partners in de wijk kiest de gemeente nu voor een hardere lijn. Uitgangspunten daarin zijn een lik-op-stuk-beleid, strakke maatregelen en minder tolerantie ten opzichte van allerlei vormen van overlast
Van dat extreem-rechtse tuig is het.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
In de tafelbergstraat heb je toch veel van die louche huisbazen?!
Nope, van stadhuisplein tot besterdplein.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Plebs? Daar hoef je geen kermis in Tilburg voor op te zettenTot waar in de Besterd bouwen ze op eigenlijk? Komen ze ook tot de Koestraat?
Dat is nog verdomd ver moet ik zeggen... dan zul je bij mij in de straat wel een kogel kunnen afvuren. Al zal daar sowieso niemand van wakker liggenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:07 schreef existenz het volgende:
[..]
Nope, van stadhuisplein tot besterdplein.
En vanaf volgend jaar waarschijnlijk ook nog over de spoorlaan tot aan het station. Spoorlaan wordt trouwens ook nog een grote bende de komende jaren. Cityring die gebouwt gaat worden, Interpolis gaat uitbreiden etc..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:08 schreef Maleficium het volgende:
de Koestraat is veilig.....de kermis is als een lint , globaal van het Koningsplein, via de Heuvel langs de Spoorlaan, langs het NS pelien tot aan de Besterd....
dat wordt een kermis an sich....quote:Spoorlaan wordt trouwens ook nog een grote bende de komende jaren. Cityring die gebouwt gaat worden, Interpolis gaat uitbreiden etc
Krijgen we dan ook eindelijk een normaal busstation? Waarschijnlijk pas als ik allang niet meer de bus neemquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:10 schreef existenz het volgende:
[..]
En vanaf volgend jaar waarschijnlijk ook nog over de spoorlaan tot aan het station. Spoorlaan wordt trouwens ook nog een grote bende de komende jaren. Cityring die gebouwt gaat worden, Interpolis gaat uitbreiden etc..
Komen ze er naar 40 jaar eindelijk achter dat de Uni toch wel op een kutplaats ligt?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:05 schreef NightH4wk het volgende:
Die idioten willen ook een faculteit naar het centrum slepen.
Neem dan ook gewoon de fietsquote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook eindelijk een normaal busstation? Waarschijnlijk pas als ik allang niet meer de bus neem![]()
Ach nog maar een paar jaar wachten en dan wordt het eenrichtingsverkeer daar, dus zal het nog wel een grotere puinhoop worden.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:59 schreef maril het volgende:
Toch balen dat ze vw de Kermis de Spoorlaan bij het viaduct/heuvel hebben afgesloten.
verkeersopstoppingen.
Dat gaat nog wel mee vallen denk ik...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ach nog maar een paar jaar wachten en dan wordt het eenrichtingsverkeer daar, dus zal het nog wel een grotere puinhoop worden.
Misschien wel, maar we dachten ook dat het een puinzooi zou worden toen de heuvel dicht ging en dat is ook heel erg meegevallen...quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ach nog maar een paar jaar wachten en dan wordt het eenrichtingsverkeer daar, dus zal het nog wel een grotere puinhoop worden.
Vorige week geweest. Echt relaxt. En toen speelde er tenminste een hardrockband.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Neem dan ook gewoon de fiets
Dadelijk even genieten van een muziekje en een biertje bij de muzenfeesten.
De binnering daar in tilburg is nu 2*2 baans en gaat 1* 2 baans eenrichtingsverkeer worden. En het ligt wel in de planning om wanneer de NS werkplaast weg is daar dan ook de andere 1* 2 baan aan te leggen maar dat is voorlopig nog niet het geval dus zie ik daar toch echt een verkeersinfarct komen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien wel, maar we dachten ook dat het een puinzooi zou worden toen de heuvel dicht ging en dat is ook heel erg meegevallen...
Afgelopen woensdag speelde er maar een vage band. Wat zogenaamde volksmuziek, ik kon er weinig van maken. De dansvloer was nogal leeg, wel veel mensen eromheen. En qau drankverkoop snappen ze er nog steeds niet al te veel van. Ik had uit voorzorg al mijn eigen bierjes meegenomene en was blij dat ik datr gedaan had, andere bekenden die even bonnetjes en drinken gingen halen waren 30 minuten bezig.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:56 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Vorige week geweest. Echt relaxt. En toen speelde er tenminste een hardrockband.![]()
Ja want elke fokker die naar de bioscoop gaat heeft op zijn voorhoofd fok getaoeerdquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:37 schreef MoChe het volgende:
nog steeds ben ik geen fokker tegengekomen op mun werk
Fix me maar gratis kaartjesquote:
niet dan?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja want elke fokker die naar de bioscoop gaat heeft op zijn voorhoofd fok getaoeerd
Ik had op het programma gezien dat het deze keer niets voor mij was. Had 's middags al gepicknickt in de universiteitstuin. Wel lekkere sfeer daar idd op woensdagavond.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Afgelopen woensdag speelde er maar een vage band. Wat zogenaamde volksmuziek, ik kon er weinig van maken. De dansvloer was nogal leeg, wel veel mensen eromheen. En qau drankverkoop snappen ze er nog steeds niet al te veel van. Ik had uit voorzorg al mijn eigen bierjes meegenomene en was blij dat ik datr gedaan had, andere bekenden die even bonnetjes en drinken gingen halen waren 30 minuten bezig.
Maar wel lekker daar op het gras gelegen en wat geouwehoerd.
Dan kun je vast wel wat fokkers toelaten =) Staan jullie daar ieg niet voor Jan Lul.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:51 schreef MoChe het volgende:
[..]
niet dan?
tis trouwens idd echt niet druk met dit weer... vaak genoeg voorgekomen dat er bij een film himmel niemand zat
kun je wel zeggen, was van plan geen enkele dag naar de Kermis te gaan maar heb nu al 4 dagen op de kermis vertoefd (met name dan in de kroegen....)quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:23 schreef dolle_hond het volgende:
iedereen laveloos op de kermis?
Ja, de attracties zijn ook veel te duurquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:29 schreef Chielus het volgende:
[..]
kun je wel zeggen, was van plan geen enkele dag naar de Kermis te gaan maar heb nu al 4 dagen op de kermis vertoefd (met name dan in de kroegen....)
Te oud voor.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:54 schreef MarkNMGN het volgende:
Nog mensen die meedoen aan de introductieweek volgende week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |