abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39696461
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:52 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat is alleen maar industrieterrein
Nee, meer aan de rechterkant van het Wagnerplein.
pi_39696634
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:55 schreef Pool het volgende:

[..]

De Tafelbergstraat is vanaf het korvelplein, tegenover de AH, de eerste zijstraat rechts.
Ik woon ook in die omgeving en er is hier inderdaad wel redelijk wat criminaliteit, hoewel dat vooral zit in inbraken en wietteelt. Straatroof, vechtpartijen en verkrachtingen komen volgens mij niet zoveel voor.
Ohh, slecht dat ik die niet ken

Volgens mij wordt er nooit ingebroken daar, wie gaat er nou inbreken in zijn eigen straat?
pi_39704497
quote:
Ik heb het idee dat je Tilburg niet echt kent.
Klopt, ik maak Tilburg pas zo'n 30 jaar bewust mee; alle straten die ik opnoem ken ik uit eigen ervaring; omdat ik daar persoonlijk heb gewoond of omdat ik daar om wat voor reden dan ook tijd heb doorgebracht.
Misschien is jouw definitie van gajes anders dan de mijne........ misschien zou ik jou zelfs als tuig beschouwen....
Anyway ik wil je best een keer mee op sleeptouw nemen, dan laat ik zien waar ik mijn uitlatingen op baseer....
Come get some!
-
pi_39711250
Je kunt wel vijftig jaar ergens rondlopen en uitkijken zijn voor het beruchte gajus van de Noordhoek bijvoorbeeld, maar ik verzeker je die gedachte niet breed gedragen wordt en dat de veel mensen je heel vreemd aan gaat kijken. Ik woon daar pas twintig jaar.
Helpt waar hij kan!
  dinsdag 11 juli 2006 @ 09:40:42 #155
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_39714725
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:55 schreef Pool het volgende:

[..]

De Tafelbergstraat is vanaf het korvelplein, tegenover de AH, de eerste zijstraat rechts.
Ik woon ook in die omgeving en er is hier inderdaad wel redelijk wat criminaliteit, hoewel dat vooral zit in inbraken en wietteelt. Straatroof, vechtpartijen en verkrachtingen komen volgens mij niet zoveel voor.
In de tafelbergstraat heb je toch veel van die louche huisbazen?!
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_39715598
quote:
Oud-Noord is het gebied tussen het Wilhelminakanaal, de Ringbaan West en het spoor. Het bestaat uit de wijken De Hasselt, het Goirke, Groeseind/Hoefstraat, Loven, Besterd, Theresia en de Bouwmeesterbuurt. Er wonen ongeveer 30.000 mensen.
Oud-Noord is een uitgebreid gebied. Over het algemeen zijn bewoners redelijk tevreden over hun eigen buurt. Toch begint de wijk tekenen van verslechtering te vertonen. Over het algemeen geldt dat er meer woningen voor ouderen moeten komen, het groen moet worden uitgebreid op een aantal plaatsen en er is aandacht nodig voor veiligheid
quote:
Meer veiligheid op straat
Ondanks de inspanningen van de afgelopen jaren blijven de criminaliteitscijfers hoog en voelen bewoners zich niet veiliger dan voorheen. Samen met de politie en andere partners in de wijk kiest de gemeente nu voor een hardere lijn. Uitgangspunten daarin zijn een lik-op-stuk-beleid, strakke maatregelen en minder tolerantie ten opzichte van allerlei vormen van overlast
bron:gemeente Tilburg zelf over 'Oud Noord' :
http://www.tilburg.nl/index_pagina.asp?PAGINAID=2805&paginasoort=20&DOMEINID=64

[ Bericht 9% gewijzigd door Maleficium op 11-07-2006 17:12:57 ]
Come get some!
-
pi_39864416
Kan iemand mij vertellen waarom ik in Tilburg in godsnaam een minimale huur heb bij de sociale huur, welke net zo hoog is als de hypotheek als ik een huis koop @$@#$#. Daar schiet ik toch geen flikker mee op
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 16 juli 2006 @ 11:50:54 #158
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_39872049
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 09:40 schreef Xtreem het volgende:

[..]

In de tafelbergstraat heb je toch veel van die louche huisbazen?!
Van dat extreem-rechtse tuig is het.
pi_39925516
De opbouw van de kermis is weer begonnen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_39925863
Vanaf komende vrijdag:
weer een week lang ongegeneerd vulgus kijken......
Komt dat zien!
Come get some!
-
pi_39925903
vulgus? is dat besmettelijk?
pi_39926022
Vulgus is een oude Romeinse term om het gewone (= in hun ogen lagere) volk mee aan te duiden
Come get some!
-
pi_39926089
Plebs? Daar hoef je geen kermis in Tilburg voor op te zetten Tot waar in de Besterd bouwen ze op eigenlijk? Komen ze ook tot de Koestraat?
pi_39926156
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Plebs? Daar hoef je geen kermis in Tilburg voor op te zetten Tot waar in de Besterd bouwen ze op eigenlijk? Komen ze ook tot de Koestraat?
Nope, van stadhuisplein tot besterdplein.
pi_39926185
de Koestraat is veilig.....de kermis is als een lint , globaal van het Koningsplein, via de Heuvel langs de Spoorlaan, langs het NS plein tot aan de Besterd....
Come get some!
-
pi_39926187
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:07 schreef existenz het volgende:

[..]

Nope, van stadhuisplein tot besterdplein.
Dat is nog verdomd ver moet ik zeggen... dan zul je bij mij in de straat wel een kogel kunnen afvuren. Al zal daar sowieso niemand van wakker liggen
pi_39926237
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:08 schreef Maleficium het volgende:
de Koestraat is veilig.....de kermis is als een lint , globaal van het Koningsplein, via de Heuvel langs de Spoorlaan, langs het NS pelien tot aan de Besterd....
En vanaf volgend jaar waarschijnlijk ook nog over de spoorlaan tot aan het station. Spoorlaan wordt trouwens ook nog een grote bende de komende jaren. Cityring die gebouwt gaat worden, Interpolis gaat uitbreiden etc..
pi_39926688
quote:
Spoorlaan wordt trouwens ook nog een grote bende de komende jaren. Cityring die gebouwt gaat worden, Interpolis gaat uitbreiden etc
dat wordt een kermis an sich....
Come get some!
-
  dinsdag 18 juli 2006 @ 00:46:59 #169
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_39927146
tvp
*Think outside the box*
pi_39928458
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 00:10 schreef existenz het volgende:

[..]

En vanaf volgend jaar waarschijnlijk ook nog over de spoorlaan tot aan het station. Spoorlaan wordt trouwens ook nog een grote bende de komende jaren. Cityring die gebouwt gaat worden, Interpolis gaat uitbreiden etc..
Krijgen we dan ook eindelijk een normaal busstation? Waarschijnlijk pas als ik allang niet meer de bus neem
  dinsdag 18 juli 2006 @ 02:05:52 #171
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_39928462
Die idioten willen ook een faculteit naar het centrum slepen.
pi_39928790
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 02:05 schreef NightH4wk het volgende:
Die idioten willen ook een faculteit naar het centrum slepen.
Komen ze er naar 40 jaar eindelijk achter dat de Uni toch wel op een kutplaats ligt?
pi_39985674
tja, welke universiteit ligt wel een beetje centraal? zijn er niet veel.
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_39986744
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 02:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Krijgen we dan ook eindelijk een normaal busstation? Waarschijnlijk pas als ik allang niet meer de bus neem
Neem dan ook gewoon de fiets

Dadelijk even genieten van een muziekje en een biertje bij de muzenfeesten.
  woensdag 19 juli 2006 @ 20:59:37 #175
127004 maril
Smeetsfan
pi_39987514
Toch balen dat ze vw de Kermis de Spoorlaan bij het viaduct/heuvel hebben afgesloten.
verkeersopstoppingen.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_40002352
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 20:59 schreef maril het volgende:
Toch balen dat ze vw de Kermis de Spoorlaan bij het viaduct/heuvel hebben afgesloten.
verkeersopstoppingen.
Ach nog maar een paar jaar wachten en dan wordt het eenrichtingsverkeer daar, dus zal het nog wel een grotere puinhoop worden.
pi_40019545
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 09:34 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ach nog maar een paar jaar wachten en dan wordt het eenrichtingsverkeer daar, dus zal het nog wel een grotere puinhoop worden.
Dat gaat nog wel mee vallen denk ik...
pi_40019697
http://themepark.nl/ubbthreads/showflat.php?Cat=0&Number=1107264&page=0&fpart=1&vc=1

Foto's van de kermis. Ik zie weer zo'n kartbaan Die waren altijd leuk
  donderdag 20 juli 2006 @ 18:15:43 #179
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_40019757
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 09:34 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Misschien wel, maar we dachten ook dat het een puinzooi zou worden toen de heuvel dicht ging en dat is ook heel erg meegevallen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_40025793
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 20:35 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Neem dan ook gewoon de fiets

Dadelijk even genieten van een muziekje en een biertje bij de muzenfeesten.
Vorige week geweest. Echt relaxt. En toen speelde er tenminste een hardrockband.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_40048509
ow fuck ja..... kermis
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_40050606
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 18:15 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Misschien wel, maar we dachten ook dat het een puinzooi zou worden toen de heuvel dicht ging en dat is ook heel erg meegevallen...
De binnering daar in tilburg is nu 2*2 baans en gaat 1* 2 baans eenrichtingsverkeer worden. En het ligt wel in de planning om wanneer de NS werkplaast weg is daar dan ook de andere 1* 2 baan aan te leggen maar dat is voorlopig nog niet het geval dus zie ik daar toch echt een verkeersinfarct komen.
pi_40050697
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 21:56 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Vorige week geweest. Echt relaxt. En toen speelde er tenminste een hardrockband.
Afgelopen woensdag speelde er maar een vage band. Wat zogenaamde volksmuziek, ik kon er weinig van maken. De dansvloer was nogal leeg, wel veel mensen eromheen. En qau drankverkoop snappen ze er nog steeds niet al te veel van. Ik had uit voorzorg al mijn eigen bierjes meegenomene en was blij dat ik datr gedaan had, andere bekenden die even bonnetjes en drinken gingen halen waren 30 minuten bezig.

Maar wel lekker daar op het gras gelegen en wat geouwehoerd.
pi_40050744
Ben ik nou echt de eerste Tilburg-Ooster die zich meldt?

En de kermis is kut ik fiets er verdomme tien minuten langer op naar mn werk (korvelseweg)
Goodbye mein Liebe Herr
It was a fine affair
but now it's over
  vrijdag 21 juli 2006 @ 17:37:47 #185
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_40053348
ik ga vandaag bij de griek tegenover het station eten... sirtaki ofzo
nog steeds ben ik geen fokker tegengekomen op mun werk
пусть всегда будет солнце
pi_40053436
waar werk je dan
Goodbye mein Liebe Herr
It was a fine affair
but now it's over
  vrijdag 21 juli 2006 @ 17:46:21 #187
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_40053555
cinema heuvelpoort

vrijdag 21 juli 2006 @ 17:50:15 #188
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_40053673
Tja, wat wil je, ik ga niet met dit weer in een (no offence, maar t is gewoon zo) kl*tebioscoop zitten kijken.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_40053683
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 17:37 schreef MoChe het volgende:

nog steeds ben ik geen fokker tegengekomen op mun werk
Ja want elke fokker die naar de bioscoop gaat heeft op zijn voorhoofd fok getaoeerd
pi_40053699
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 17:46 schreef MoChe het volgende:
cinema heuvelpoort

Fix me maar gratis kaartjes
  vrijdag 21 juli 2006 @ 17:51:53 #191
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_40053726
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 17:50 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ja want elke fokker die naar de bioscoop gaat heeft op zijn voorhoofd fok getaoeerd
niet dan?
tis trouwens idd echt niet druk met dit weer... vaak genoeg voorgekomen dat er bij een film himmel niemand zat
pi_40055482
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 16:05 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Afgelopen woensdag speelde er maar een vage band. Wat zogenaamde volksmuziek, ik kon er weinig van maken. De dansvloer was nogal leeg, wel veel mensen eromheen. En qau drankverkoop snappen ze er nog steeds niet al te veel van. Ik had uit voorzorg al mijn eigen bierjes meegenomene en was blij dat ik datr gedaan had, andere bekenden die even bonnetjes en drinken gingen halen waren 30 minuten bezig.

Maar wel lekker daar op het gras gelegen en wat geouwehoerd.
Ik had op het programma gezien dat het deze keer niets voor mij was. Had 's middags al gepicknickt in de universiteitstuin. Wel lekkere sfeer daar idd op woensdagavond.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_40055777
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 17:51 schreef MoChe het volgende:

[..]

niet dan?
tis trouwens idd echt niet druk met dit weer... vaak genoeg voorgekomen dat er bij een film himmel niemand zat
Dan kun je vast wel wat fokkers toelaten =) Staan jullie daar ieg niet voor Jan Lul.
  donderdag 27 juli 2006 @ 15:23:19 #194
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_40248077
Bij café bolle op het terras was het goed uit te houden met die waternevel erboven.... Zat daar perfect met roze maandag.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 00:29:15 #196
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_40256744
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 15:23 schreef dolle_hond het volgende:
iedereen laveloos op de kermis?
kun je wel zeggen, was van plan geen enkele dag naar de Kermis te gaan maar heb nu al 4 dagen op de kermis vertoefd (met name dan in de kroegen....)
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_40413990
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 00:29 schreef Chielus het volgende:

[..]

kun je wel zeggen, was van plan geen enkele dag naar de Kermis te gaan maar heb nu al 4 dagen op de kermis vertoefd (met name dan in de kroegen....)
Ja, de attracties zijn ook veel te duur
pi_40415449
En nu is ie weer afgelopen en ligt er een hoop troep en heeel veel nattigheid
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 2 augustus 2006 @ 12:54:14 #199
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_40415504
Nog mensen die meedoen aan de introductieweek volgende week?
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 16:56:38 #200
151791 Kindervriend
Tilburg boven fallus.
pi_40423620
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 12:54 schreef MarkNMGN het volgende:
Nog mensen die meedoen aan de introductieweek volgende week?
Te oud voor.

Heb je trouwens een kamer gevonden? Je was op zoek, toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')