De binnering daar in tilburg is nu 2*2 baans en gaat 1* 2 baans eenrichtingsverkeer worden. En het ligt wel in de planning om wanneer de NS werkplaast weg is daar dan ook de andere 1* 2 baan aan te leggen maar dat is voorlopig nog niet het geval dus zie ik daar toch echt een verkeersinfarct komen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien wel, maar we dachten ook dat het een puinzooi zou worden toen de heuvel dicht ging en dat is ook heel erg meegevallen...
Afgelopen woensdag speelde er maar een vage band. Wat zogenaamde volksmuziek, ik kon er weinig van maken. De dansvloer was nogal leeg, wel veel mensen eromheen. En qau drankverkoop snappen ze er nog steeds niet al te veel van. Ik had uit voorzorg al mijn eigen bierjes meegenomene en was blij dat ik datr gedaan had, andere bekenden die even bonnetjes en drinken gingen halen waren 30 minuten bezig.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:56 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Vorige week geweest. Echt relaxt. En toen speelde er tenminste een hardrockband.![]()
Ja want elke fokker die naar de bioscoop gaat heeft op zijn voorhoofd fok getaoeerdquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:37 schreef MoChe het volgende:
nog steeds ben ik geen fokker tegengekomen op mun werk
Fix me maar gratis kaartjesquote:
niet dan?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja want elke fokker die naar de bioscoop gaat heeft op zijn voorhoofd fok getaoeerd
Ik had op het programma gezien dat het deze keer niets voor mij was. Had 's middags al gepicknickt in de universiteitstuin. Wel lekkere sfeer daar idd op woensdagavond.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Afgelopen woensdag speelde er maar een vage band. Wat zogenaamde volksmuziek, ik kon er weinig van maken. De dansvloer was nogal leeg, wel veel mensen eromheen. En qau drankverkoop snappen ze er nog steeds niet al te veel van. Ik had uit voorzorg al mijn eigen bierjes meegenomene en was blij dat ik datr gedaan had, andere bekenden die even bonnetjes en drinken gingen halen waren 30 minuten bezig.
Maar wel lekker daar op het gras gelegen en wat geouwehoerd.
Dan kun je vast wel wat fokkers toelaten =) Staan jullie daar ieg niet voor Jan Lul.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:51 schreef MoChe het volgende:
[..]
niet dan?
tis trouwens idd echt niet druk met dit weer... vaak genoeg voorgekomen dat er bij een film himmel niemand zat
kun je wel zeggen, was van plan geen enkele dag naar de Kermis te gaan maar heb nu al 4 dagen op de kermis vertoefd (met name dan in de kroegen....)quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:23 schreef dolle_hond het volgende:
iedereen laveloos op de kermis?
Ja, de attracties zijn ook veel te duurquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:29 schreef Chielus het volgende:
[..]
kun je wel zeggen, was van plan geen enkele dag naar de Kermis te gaan maar heb nu al 4 dagen op de kermis vertoefd (met name dan in de kroegen....)
Te oud voor.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:54 schreef MarkNMGN het volgende:
Nog mensen die meedoen aan de introductieweek volgende week?
Nee, ik was niet op zoek...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:56 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Te oud voor.
Heb je trouwens een kamer gevonden? Je was op zoek, toch?
Lijkt een goeie keuze, is het niet. Geloof me.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:58 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nee, ik was niet op zoek...
Ga waarschijnlijk na m'n eerste jaar op kamers
Ja, ik kijk eerst de studie aan, of ik het wel écht leuk vind enzo...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:01 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Lijkt een goeie keuze, is het niet. Geloof me.
Ik heb dat ook gedaan, maar baal er achteraf van dat ik niet gelijk hier ben gaan wonen. In je eerste jaar leer je alles en iedereen kennen en als je dan hier woont is dat gewoon veel vetter, dan zit je overal midden in.
Maar ja, 't is een keuze hè.
Oh, ja dan is je keuze begrijpelijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:03 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ja, ik kijk eerst de studie aan, of ik het wel écht leuk vind enzo...
Kan ik altijd beslissen of ik nog op kamers wil of gewoon in Nijmegen een studie ga volgen.
Dat kan na een jaar zijn, maar ook na 6 maanden![]()
SPECO, sport economie communicatie (zeg maar commerciele economie, maar dan de sportkantquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:06 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Oh, ja dan is je keuze begrijpelijk.
Welke studie gade doen?
Ah.. dan zul je straks ook wel een Bart en een Joran tegenkomen.. die willen nog wel eens leuke dingen voor de opleiding organiseren.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:08 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
SPECO, sport economie communicatie (zeg maar commerciele economie, maar dan de sportkant)
![]()
ik was aan het zoekenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:56 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Te oud voor.
Heb je trouwens een kamer gevonden? Je was op zoek, toch?
In welke straat zat dat Olof-huis?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:27 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik was aan het zoeken
vandaag weer wezen hospiteren. is een dispuut van olof. huis zat vol met ballen, al waren ze heel relaxed. maar ik zoek nog ff door
ohja St Josephstraat was niks. begrane grond, afdeling met 4 (te weinig), te donker en te duur
telegraafstraatquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In welke straat zat dat Olof-huis?
Is wel lekker midden in de stad. Ik hen het huis van dispuut Brut in de Poststraat. Was een erg mooi pandquote:
Daar woont een vriend van me in.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is wel lekker midden in de stad. Ik hen het huis van dispuut Brut in de Poststraat. Was een erg mooi pand
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:16 schreef timmeeeh het volgende:
Godverdomme zeg, ik miste al iets
Heel het deel 2 van het tilburg topique nog niet gezien!
Aprilquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:10 schreef Chielus het volgende:
wat zijn er eigenlijk nog voor Tilburg Traktaties dit jaar
Jij woont nu toch in die St Jozef flat?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:57 schreef Kindervriend het volgende:
Daar worden we dus ook niet vrolijk van.
Yeah.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:04 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Jij woont nu toch in die St Jozef flat?
City Sounds is leuk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:57 schreef Kindervriend het volgende:
Daar worden we dus ook niet vrolijk van.
heb je bier?quote:
Ga dan es halen bij de Jumbo en hier ff afgeven. Het regentquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:42 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen van m'n moeder.![]()
We zouden toch een bier komen drinken op jouw huisverwarming?quote:
Die Jumbo is gaar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:43 schreef existenz het volgende:
[..]
Ga dan es halen bij de Jumbo en hier ff afgeven. Het regent
ja, idd. Wanneer is die? Ik heb alleen vandaag nog vakantiequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:55 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
We zouden toch een bier komen drinken op jouw huisverwarming?![]()
Ik kan niet iedereen hier zomaar gaan ontvangen hè!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:33 schreef existenz het volgende:
[..]
ja, idd. Wanneer is die? Ik heb alleen vandaag nog vakantie![]()
Ik doe mee aan de TIK, weet niet of je die bedoeltquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:54 schreef MarkNMGN het volgende:
Nog mensen die meedoen aan de introductieweek volgende week?
De rest van Tilburg is niet veel beter wat dat betreft, dus aan de Hoefstraat zit je best goed. Hendig vlakbij mij trouwens!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:09 schreef Blite het volgende:
[..]
Ik doe mee aan de TIK, weet niet of je die bedoelt
Mgoed, heb nu een kamer in noord gevonden, Hoefstraat. Tis ff wat pauperiger dan ik had verwacht, maar 't moet maar.![]()
Hoe zit het eigenlijk met jou? Jij gaat naar San Diego toch hè? Ik ben me hendig jaloers, gek!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:19 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
De rest van Tilburg is niet veel beter wat dat betreft, dus aan de Hoefstraat zit je best goed. Hendig vlakbij mij trouwens!
En Tilburg-Noord begint pas na het kanaal hè
Ja die regelingen zijn veranderd, je hoeft nu alleen alle 1e jaarsvakken van unit 1 en 2 te hebben gehaald en in totaal 90 ECTS. Dus niet meer alle 1e jaars vakkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:22 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met jou? Jij gaat naar San Diego toch hè? Ik ben me hendig jaloers, gek!Wanneer vliegt u aan? Ik wil komend jaar eens een buitenlandsemestertje gaan regelen, zodat ik na de zomer van 2007 weg kan. Dat is dan in m'n 4e bachelorjaar, moet kunnen. Maar eerst die eerstejaarsvakken die nog steeds openstaan effe halen.
Whááát? Dat wist ik niet... dat heb ik al dus!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:38 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Ja die regelingen zijn veranderd, je hoeft nu alleen alle 1e jaarsvakken van unit 1 en 2 te hebben gehaald en in totaal 90 ECTS. Dus niet meer alle 1e jaars vakkenHad ik me daar even mazzel!!
Dus ja, ik ga naar San Diego22 aug. vlieg ik die kant op en ergens in januari keer ik terug.
Dat was ook vrij laat besloten, omdat er teveel mensen waren die die wiskunde en statistiek niet gingen halenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:44 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Whááát? Dat wist ik niet... dat heb ik al dus!
Ja, ga ik doen. Kan ik mailen naar dat adres in je profiel? Dan laat ik t weten als ik die site heb.quote:Hou je ergens zo'n geile waarbenjij.nu pagina bij? Lijkt me fraai om te lezen.![]()
Die wiskundige vakken zijn ook op de schop gegaan voor komend jaar hè, goeie zaak. Ik moet ze allemaal nog doen. IQM wordt verdeeld over QM1 en QM2. Dat worden beide vakken die lopen over één semester en voor beide krijg je 6 ects. Prima dus. Die effe halen en ik zit weer goed.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:48 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Dat was ook vrij laat besloten, omdat er teveel mensen waren die die wiskunde en statistiek niet gingen halen
[..]
Ja, ga ik doen. Kan ik mailen naar dat adres in je profiel? Dan laat ik t weten als ik die site heb.
Tja, ik heb IQM dus wel gehaald. Maar er komen nog hertentamens oude stijl van Mathematics1 en Statistics1 (QM1 en QM2) als het goed is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:50 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Die wiskundige vakken zijn ook op de schop gegaan voor komend jaar hè, goeie zaak. Ik moet ze allemaal nog doen. IQM wordt verdeeld over QM1 en QM2. Dat worden beide vakken die lopen over één semester en voor beide krijg je 6 ects. Prima dus. Die effe halen en ik zit weer goed.
Enneh, ja mail maar naar het adres in m'n profiel.
Ok, sorry. Ben er nog niet zo thuis [pas enkele keren geweest, TIK moet me wijzer maken] dus, weet ik dat. Ik kan dus pimpen met het feit dat ik een kamer in het 'centrum' heb?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:19 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
De rest van Tilburg is niet veel beter wat dat betreft, dus aan de Hoefstraat zit je best goed. Hendig vlakbij mij trouwens!
Er zijn vrij veel kamers in het centrum. Zelfs waar kindervriend woont wordt nog gerekend tot centrum.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:15 schreef Blite het volgende:
[..]
Ok, sorry. Ben er nog niet zo thuis [pas enkele keren geweest, TIK moet me wijzer maken] dus, weet ik dat. Ik kan dus pimpen met het feit dat ik een kamer in het 'centrum' heb?![]()
![]()
De Hoefstraat is inderdaad geen verkeerde plek om te wonen, lekker dicht bij het centrumquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:19 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |