Waar ergens?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:50 schreef _dirkjan_ het volgende:
Tilburg-Westenaar meldt zich!
heet dit hier Centrum-Noord?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:02 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb al een aantal plekken gehad in Tilburg. Waarbij m'n leukste plek toch wel m'n bovenwoning op de Korte Heuvel was. Nu woon ik in Centrum Noord, nog nét binnen de Ringbaan. Ook erg lekker wonen moet ik toegeven.
bedoel je de besterd?quote:
Is dat bij de theresia? Ik heb een paar jaar op die school gezeten.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:39 schreef _dirkjan_ het volgende:
bij gimbrerelaan
Ja, Rosmolenplein en niet het NS-plein wat feitelijk het einde van de straat isquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:03 schreef _dirkjan_ het volgende:
Oh jij woonde aan dat plein aan het einde van de koestraat toch?
Is idd ook centrum noordquote:Op zondag 2 juli 2006 00:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, Rosmolenplein en niet het NS-plein wat feitelijk het einde van de straat is
BrauN zit nog nét ver genoeg weg om me redelijk veilig te wanen wat dat betreftquote:Op zondag 2 juli 2006 19:03 schreef Martijn_77 het volgende:
Maar Flugel durf je je fiets wel in Tilburg neer te zetten?
Ben je niet bang dat ie gejat wordt?
Ik weet niet wat dat is maar in het centrum van Tilburg voel ik mij toch minder veilig dan bijvoorbeeld het centrum van Den Boschquote:Op zondag 2 juli 2006 19:05 schreef flugeltje het volgende:
BrauN zit nog nét ver genoeg weg om me redelijk veilig te wanen wat dat betreft
Hoezo? Ik voel me er nooit onveiligquote:Op zondag 2 juli 2006 19:07 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is maar in het centrum van Tilburg voel ik mij toch minder veilig dan bijvoorbeeld het centrum van Den Bosch
Ik zeg ook niet onveilig maar minder veiligquote:
En waar zit dat dan in?quote:Op zondag 2 juli 2006 19:07 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is maar in het centrum van Tilburg voel ik mij toch minder veilig dan bijvoorbeeld het centrum van Den Bosch
Zeg, die woont tegenwoordig hemelsbreed 500mtr van me vandaan (ongeveer)quote:Op zondag 2 juli 2006 19:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
BrauN zit nog nét ver genoeg weg om me redelijk veilig te wanen wat dat betreft
Sommige stukken zien er wat verouderd uit en dat wil daar wel es voor zorgen. Maar dat is ook de enige reden die ik kan bedenkenquote:
O ja, die is naar de St Josephstraat gegaan toch?quote:Op zondag 2 juli 2006 20:51 schreef existenz het volgende:
[..]
Zeg, die woont tegenwoordig hemelsbreed 500mtr van me vandaan (ongeveer)![]()
Yup, geloof het welquote:Op zondag 2 juli 2006 20:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O ja, die is naar de St Josephstraat gegaan toch?
Zijn idd leuke kamers, heb er zelf ook wel eens gelogeerd...quote:Op zondag 2 juli 2006 20:56 schreef Nelis84 het volgende:
St. Jospehstraat is best gezellig
Woon er zelf ook!
Nah, gij wel?quote:
Je hebt er geen airco hequote:Op zondag 2 juli 2006 21:30 schreef Nelis84 het volgende:
Misschien zo maar eens het Piusplein onveilig maken... het is nog steeds snikheet op mijn kamer!
Uitstraling van bepaalde buurten, soort mensen dat er rondloopt, gebrek aan uitstraling van het centrumquote:
Voeg daaraan toe dat de bevolking van Tilburg van ousher bestaat uit laaggeschoold en laagbetaald fabriekspersoneel (vroegere wolindustrie)....hoewel de samenstelling van de bevolking de laatste jaren meer divers genoemd mag worden heeft een buitenproportioneel deel van de bevolking haar wortels in voornoemde arbeidersklasse.quote:Uitstraling van bepaalde buurten, soort mensen dat er rondloopt, gebrek aan uitstraling van het centrum
En de relatie met onveiligheid in Tilburg centrumquote:Op zondag 2 juli 2006 23:02 schreef Maleficium het volgende:
[..]
Voeg daaraan toe dat de bevolking van Tilburg van ousher bestaat uit laaggeschoold en laagbetaald fabriekspersoneel (vroegere wolindustrie)....hoewel de samenstelling van de bevolking de laatste jaren meer divers genoemd mag worden heeft een buitenproportioneel deel van de bevolking haar wortels in voornoemde arbeidersklasse.
Niet voor niets worden het festival van het levenslied en de grootste kermis van de Benelux juist in Tilburg gehouden.....
Ja, ik wilde zaterdagavond gezellig bij Anvers een terrasje pakken, maar die herrie vanuit dat Tilburg-Ordinair gedoe maakte het er niet echt rustig op. De ene na de andere dronken vijftiger waggelde langs over de Oude Markt. Gelachen hebben we wel.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:32 schreef existenz het volgende:
Dit weekend was trouwens:
[afbeelding]
Niets gemist dus
Ligt aan de drankprijs hequote:Op maandag 3 juli 2006 15:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Goddomme Schellekens vroeg me net weer 20 cent of zo.. volgens mij is goedkoper geworden
Ik zag 'm vanochtend bij het stoplicht bij het station. Volgens mij was er een auto tegen 'm aangereden. De automobilist die vooraan bij het stoplicht stond was tenminste uitgestapt en ze liepen samen om z'n auto heen... (of hij had een muntje laten vallen daar, kan natuurlijk ookquote:Op maandag 3 juli 2006 15:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Goddomme Schellekens vroeg me net weer 20 cent of zo.. volgens mij is goedkoper geworden
Krijgen we gratis kaartjesquote:Op maandag 3 juli 2006 23:40 schreef MoChe het volgende:
gvd ik moe gewoon werken bij de bios in de heuvelpoort tijdens de kermis!!!
Ik zie vanaf hier geen rook. Dus een echt grote brand zal het niet zijn. Normaal kan ik dan wel iets zien. Zeker met dit weer..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:16 schreef flugeltje het volgende:
Ben zelf maar ff gaan kijken, maar je komt er niet bij
Alles is afgezet i.v.m. Asbest. Het schijnt een pand te zijn aan de Lovensestraat (tegenover het kerkhof en aan de achterzijde van Dansschool Van Opstal) Ze hadden afgezet vanaf het rosmolenplein tot aan de enschotsestraat en van het rosmolenplein tot aan de molenbochtstraat. Flink stuk dus waar niemand mocht komen.
Helaas geen foto's, was toch niets te zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |