heel gezondquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een race/ragbak als eerste auto lijkt me sowieso niet zo'n gezond idee
koop een mr2 en een klassieker ofzoquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jasinds ik die vent heb gesproken denk ik niet zo veel meer aan motoren
Nice!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:30 schreef BazzoS het volgende:
ein-de-lijk
http://www.peugeotgticlub.nl/viewtopic.php?t=14423&highlight=renault+5
Een Peugeot 106 rallye met wat mods
Dubbele webers van een 205 rallye, spaghetti uitlaatspruitstuk. Standaard 103 pk, 2e pinksterdag op de dyno 146 pk
neequote:Op woensdag 21 juni 2006 19:41 schreef Hugster het volgende:
Moet het allemaal meteen weer op kids?
Jullie kunnen ook ECHT niet sparen eh.
[afbeelding]
Toen had ik nog niet besloten dat ik volgend jaar eigenlijk misschien wel eens een huisje zou kunnen gaan kopenquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
en![]()
je zou toch eerst mr2 en motor doen?![]()
mja pic. dus , geen picsquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik las het ff verkeerd, ik dacht "hoe heeft ie die in de lucht kunnen maken??![]()
sparen kan altijd nogquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:41 schreef Hugster het volgende:
Moet het allemaal meteen weer op kids?
Jullie kunnen ook ECHT niet sparen eh.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:30 schreef BazzoS het volgende:
ein-de-lijk
http://www.peugeotgticlub.nl/viewtopic.php?t=14423&highlight=renault+5
Een Peugeot 106 rallye met wat mods
Dubbele webers van een 205 rallye, spaghetti uitlaatspruitstuk. Standaard 103 pk, 2e pinksterdag op de dyno 146 pk
uniek moment! Bo spaartquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoewel ik wel zo'n constructie heb met m'n hypotheek dat ik 30k gespaard heb na 10 jaar![]()
Ultiemquote:
ik heb al de hele maand een bom geld op m'n rekening staan gekquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
uniek moment! Bo spaart![]()
* Alfisti denkt aan de "ik moet wat kopen" momenten op MSN
Die heb ik ook meer dan eens met hem gehadquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
uniek moment! Bo spaart![]()
* Alfisti denkt aan de "ik moet wat kopen" momenten op MSN
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Die heb ik ook meer dan eens met hem gehad
[afbeelding]
Fijne momenten waren dat he...................... de twijfel tussen een LCD televisie of een Mac Mini..........quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Die heb ik ook meer dan eens met hem gehad
[afbeelding]
hou je een blog bij ofzo?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Fijne momenten waren dat he...................... de twijfel tussen een LCD televisie of een Mac Mini..........
PDA, Mac Mini, iMac, Apple Cinema scherm, andere tft monitor, LCD televisie, xbox modchip en harddisk, mwah och, kleine greep uit de collectiequote:Op woensdag 21 juni 2006 19:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Fijne momenten waren dat he...................... de twijfel tussen een LCD televisie of een Mac Mini..........
Vergeet je de zoektocht naar nieuwe velgen niet?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
PDA, Mac Mini, iMac, Apple Cinema scherm, andere tft monitor, LCD televisie, xbox modchip en harddisk, mwah och, kleine greep uit de collectie
[afbeelding]
ze zit in Genevequote:Op woensdag 21 juni 2006 20:02 schreef lipje het volgende:
omdat je geil bent en van bil wil?
hij is maar een klein jaar oud hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:03 schreef Hugster het volgende:
En alex maar aankutten op z'n oude gare pc en dan geeft Herm er zo één weg aan Sjoe![]()
[afbeelding]
mijn pc is 5/6 jaar oudquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij is maar een klein jaar oud hoor![]()
@Lipje: de Froggerari is ee Austin-Healy
ik heb een mooie nieuwe gekocht toen we verhuisdenquote:
Dat kan ik nergens terug vinden?quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:29 schreef Fugie het volgende:
blijkbaar wel, maar het vermogen is nou ook weer niet echt jippie vind ik dan
wrom niet?quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een nog leukere, maar die mag neit op Fok
msn wilde net niet... zal nog eens proberenquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat Sandra er op staatAls je je MSN aanslingert mag je m wel zien
Sandra met haar poes?quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat Sandra er op staatAls je je MSN aanslingert mag je m wel zien
MSN was net down, nu niet meer.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
msn wilde net niet... zal nog eens proberen![]()
achtergesteld gebiedsdeelquote:
Puik.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:01 schreef Hugster het volgende:
Is zondag die meeting Utrecht?
Ik slaap zaterdag nacht toch in Ijsselstein en kom denk ik zondag op de terug wel langs
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:08 schreef Hugster het volgende:
omg er post iemand in PTA met de naam Hubertje![]()
![]()
kloon van je mop?
[afbeelding]
met een fiets en woordblind.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:33 schreef Hubertje het volgende:
Idd als leek is Giant toch 1 van de betere merken...Wat zou dan een andere tip voor rond de 600-700¤???
Neequote:
Neequote:Op woensdag 21 juni 2006 22:08 schreef Hugster het volgende:
omg er post iemand in PTA met de naam Hubertje![]()
![]()
kloon van je mop?
[afbeelding]
Ja hij heet ook gewoon Hugo ehquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:10 schreef ijsmeis het volgende:
Hubertje Hubertje is momenteel aanwezig op het forum Hubertje - woensdag 21 juni 2006 @ 22:07 profiel quickquote quote
Hugo
Jij zocht toch nog een nick voor je kleauwn?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja hij heet ook gewoon Hugo eh![]()
[afbeelding]
heftruck theorie?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij zocht toch nog een nick voor je kleauwn?
Jij bent het gewoon. En meneertje, je zou gaan leren
ja net bezet dusquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij zocht toch nog een nick voor je kleauwn?
Jij bent het gewoon. En meneertje, je zou gaan leren
Nee de Smiths zoekt juist ook iemand voor de periode dat ik net in de USA ben dus dat gaat ff niet doorquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, volgens mij hoeft dat niet meer.
Of wel Huug?
Uhhh. Misschien.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je weet al dat dat van jou tegen gaat vallen?
[afbeelding]
Lange dagen mênquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ga nou eerst maar eens kijken.
[afbeelding]
In een winkel, werken, ergens.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
wat ga jij dan doen ijs?
Ik neem dat callcenterwerk wel van je overquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:27 schreef Hugster het volgende:
Maar je mag deze vakantie wel hier wonen hoor, mag jij al die losse klusjes doen, teer ik nog ff door op mijn callcenter"werk"
[afbeelding]
Neen, dat zijn Hugo zijn fantasieen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah, model voor hondenriemen bij de plaatselijke dierenwinkel hoor ik net op MSN
Het kan serieus, maar die criminaliteit wil ik jou niet aan doenquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik neem dat callcenterwerk wel van je over![]()
![]()
SMquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen, dat zijn Hugo zijn fantasieen.
Je kunt het geld ook gewoon even doorpasenquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het kan serieus, maar die criminaliteit wil ik jou niet aan doen
[afbeelding]
ja, hij ging zn saldo checken om te kijken of ie nog een halsband kon betalenquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:29 schreef ijsmeis het volgende:
Of die van BaraCuda, die blijkbaar reageert omdat het over honden ging.
Maar hondenriemen zijn helemaal de bomb?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
SM
Lederen tuigjes
Latex ondergoed
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, hij ging zn saldo checken om te kijken of ie nog een halsband kon betalen
Ja daar draait het alleen maar omquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je kunt het geld ook gewoon even doorpasen
Want? Alles gaat via jou dan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja daar draait het alleen maar omAlleen wordt je sofinummer wel besmet.
[afbeelding]
Nee, ik zei dat je me alleen het geld moest doorgevenquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee juist direct via jou. Maar laten we er maar over ophouden, ik wil het je niet aan doen
[afbeelding]
Jouw gegevens moeten wel de administratie inquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat je me alleen het geld moest doorgeven
Neee, de jouwe!quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jouw gegevens moeten wel de administratie in [afbeelding]
[afbeelding]
Het moet juist andersom, jij krijgt het, maar genoeg hierover!quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neee, de jouwe!
Ik heb toch gezien hoe je met je rabobankskillz de shit kan overmaken![]()
quote:
wie weetquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zodra ik weer nieuwe heb mag je wel langskomen hoor
Is t eindelijk Snikkelklaas?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:42 schreef ijsmeis het volgende:
Oh, ik wil nog even zeggen dat ie morgen écht komt
oquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:46 schreef ijsmeis het volgende:
Ik laat morgen wel een foto zien van wat er komt.
mark, goede vriend, hoe was je avond gruwelijk uit je dak gaan met rasartiest Billy the Klit en zijn vriend, topentertainer William Shagspeare gisteravond?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:48 schreef ook_gek het volgende:
zho
Mja in de kroeg kijken is toch wel leuk.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt voetbal gekekenEn erger nog: je verbind emoties aan de uitslag
![]()
okquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja in de kroeg kijken is toch wel leuk.Lekker meeschreeuwen.
[afbeelding]
Of je laat me lekker m'n gang gaanquote:
Het stinkt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb mn rits er al open van staan.
Ja hoor. Ik ben alleen teleurgesteld in je. Ik had je hoger ingeschatquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Of je laat me lekker m'n gang gaan
[afbeelding]
Wat jij wil joh.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik ben alleen teleurgesteld in je. Ik had je hoger ingeschat
Je geeft het nog toe ookquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, als je er zo dicht naar toe gaat met je neus als jij nu doet wel ja.
Je vergeet de Niva.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wereldvrede, genoeg te eten voor alle mensen en een eerlijke verdeling van het kapitaal
* Paladijn voelt een open deur over vis en stinken aankomenquote:
Ja? Stink jij ook zo?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
* Paladijn voelt een open deur over vis en stinken aankomen
ik zou bijna rechts van je worden af en toe.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wereldvrede, genoeg te eten voor alle mensen en een eerlijke verdeling van het kapitaal
rechts rijden is OKquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
ik zou bijna rechts van je worden af en toe.
[afbeelding]
Neeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 21 juni 2006 22:19 schreef Hugster het volgende:
Ooohhooohhohohhhh Herm, ik heb nu The Sailing Channel![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Zit ineens op de kabel volgens mijquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
Net nu de VOR is afgelopen
Maar hoe kom je daaraan?![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
dat is een maand lang. Elk keer heb je een ander kanaal van casema. Op die manier proberen ze digitale TV interesant te maken voor de consument. Je krijgt elke maand een ander kanaal dat op digitale TV word aangeboden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 01:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zit ineens op de kabel volgens mij
Documantaire over prachtige gigantische oude luxe houten zeiljachten. Alle helemaal nieuw
[afbeelding]
zit je danquote:Op donderdag 22 juni 2006 01:27 schreef ook_gek het volgende:
oja ik ga slapen morgen om half 8 op mijn werk zijn
Ja met instelbare stem: "BOJO ZE STELEN JE AUTO" wil je ook graag horenquote:Op donderdag 22 juni 2006 08:01 schreef BoJo het volgende:
pfff ik moet een ander alarm geluid instellen... ik heb nu "WHOOOOOOO.....WHOOOOOO"
schrok me te pletter net![]()
dan sta ik gelijk om me heen te schietenquote:Op donderdag 22 juni 2006 08:28 schreef lipje het volgende:
[..]
Ja met instelbare stem: "BOJO ZE STELEN JE AUTO" wil je ook graag horen
je slaapt met een blaffer onder je kussen?quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
dan sta ik gelijk om me heen te schieten![]()
hoe is het met jouw blok nu eigenlijk? je zou er nieuwe zuigers in proppen toch?quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:59 schreef vlad het volgende:
[..]
hoe is het met jouw blok nu eigenlijk? je zou er nieuwe zuigers in proppen toch?![]()
quote:
LLHWSTquote:
Ja, gaat lekker. Ik heb al gesolliciteerd als bushcauffeur, dus dat moet ookquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:02 schreef lipje het volgende:
hoe is het met de rijlessen Alexxxx?
Ja, dat was die afsrpaak van vanochtend, die is nu dus rondquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:06 schreef lipje het volgende:Wat krijg je er nu voor betaald? Bijstand?
Ik werk ookquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, gaat lekker. Ik heb al gesolliciteerd als bushcauffeur, dus dat moet ook
@X: ik werkalleen vandaag had ik een afspraak om 9:00, dus die uren hala ik volgende week in
Ja, beide zeg maarquote:
Dat is het betere werkquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja, beide zeg maar
Meewerkstage. Stage staat op het contract, maar wordt betaald als werk
ze ligt in de kamer hiernaast, de deuren wijd open, ze hoeft maar te kirren en ik sta naast haar, en geowon erg vaak haar checkenquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:44 schreef Mukie het volgende:
have fun Lipje
Dan moet je Sandra gaan verzorgen joh
goezo jijquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze ligt in de kamer hiernaast, de deuren wijd open, ze hoeft maar te kirren en ik sta naast haar, en geowon erg vaak haar checken
Ik heb haar zonet een extra deken gegeven
Ik zit dagelijks 2x 1 uur 25 in de trein...quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is het betere werkBEtaalde stages zijn ok
Wa doe je precies, en hoelang zit je daarvoor in de trien?
Nee hoorquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:49 schreef Xtreem het volgende:
Sandra is toch niet ernstig ziek hoop ik?
Klinkt goedquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik zit dagelijks 2x 1 uur 25 in de trein...
Ik hou me bezig met het optimaliseren van HR processen. Wie doet wat, wanneer en in opdracht van wie? En dat probeer ik sneller/beter / efficienter te laten verlopen....
En processen die uit de losse pols gebeuren probeer ik te standaardiseren.
liefquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze ligt in de kamer hiernaast, de deuren wijd open, ze hoeft maar te kirren en ik sta naast haar, en geowon erg vaak haar checken
Ik heb haar zonet een extra deken gegeven
Dan zal ik hem bij m'n ouders ook wel hebben danquote:Op donderdag 22 juni 2006 01:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zit ineens op de kabel volgens mij
Documantaire over prachtige gigantische oude luxe houten zeiljachten. Alle helemaal nieuw
[afbeelding]
LE-ZEN.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan zal ik hem bij m'n ouders ook wel hebben dan![]()
![]()
En Lex, meen je nu echt dat als Sandra ziekjes is jij niet gaat werken?![]()
[afbeelding]
pure hippie-liefde is datquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan zal ik hem bij m'n ouders ook wel hebben dan![]()
![]()
En Lex, meen je nu echt dat als Sandra ziekjes is jij niet gaat werken?![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:33 schreef Alexxxxx het volgende:
vlad, je komt uit een stad met een lelijk centrum
Hoogeveen deel 1
hi t0nquote:
have funquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:40 schreef vlad het volgende:
ben naar de diplomauitreiking van m'n meissie![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb het boek niet eens kunnen pakken
Nou, doe maar lifequote:Op donderdag 22 juni 2006 13:57 schreef Alexxxxx het volgende:Allways look on the bright side of live
*fietfiet*
oh jaquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, doe maar life![]()
Beterschap jaaan Sandra dus
geil he? die Ibooksquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:01 schreef Sjoewe het volgende:
En nu komt er een chinees mokkel met een iBook naast me zitten
[afbeelding]
Aziatische meisjes zijn OK.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:01 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:01 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Nou deze nietquote:
Want hij is je nu aan het anusbatsen?quote:
Nee, hij likt mijn arm.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Want hij is je nu aan het anusbatsen?
[afbeelding]
Dat was een opmerkelijk blik richting mijn schermquote:
Ah joh die nooit een vlieg kwaadquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:08 schreef Sjoewe het volgende:
Er komen hier steeds meer chinezen tevoorschijn
[afbeelding]
Omdat ze het postuur hebben van een vlieg jaquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ah joh die nooit een vlieg kwaad
[afbeelding]
truequote:Op donderdag 22 juni 2006 14:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omdat ze het postuur hebben van een vlieg ja
[afbeelding]
Zeiden ze ook "Chut up!" ?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat was een opmerkelijk blik richting mijn scherm
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:15 schreef Sjoewe het volgende:
Nee het was echt die blik van
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zijn de betere prijzenquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:17 schreef hermandeperman het volgende:
Het valt goed mee met de kamernood in Eindhoven als ik het zo zie
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoer!quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:17 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
de kerkakkerstraatquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:17 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Echt hèquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat zijn de betere prijzen
[afbeelding]
Moet je maar buiten de randstad gaanquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hoer!
Ik loop maar te kutten in Utrecht
[afbeelding]
quote:
Ik betaal 220 inclusiefquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moet je maar buiten de randstad gaan![]()
![]()
[afbeelding]
ik betaalde 280 incl. in arnhemquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik betaal 220 inclusief
[afbeelding]
Ik ben een mazzeldrolquote:
Nog nietquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moet je maar buiten de randstad gaan![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:24 schreef Hugster het volgende:
tering die uilen blijven grappig
[afbeelding]
Zeg is het nog iets geworden met dat huisje?quote:
Wat ben je toch een vreemd ventjequote:
Almere is zeker niet banoquote:
Sarcastquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat ben je toch een vreemd ventje. Zo'n bruisende stad met een prachtig oud centrum
. Altijd wat te doen, lijkt me echt een prachtstad om te mogen studeren
!
[afbeelding]
Gemiste kansquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat ben je toch een vreemd ventje. Zo'n bruisende stad met een prachtig oud centrum
. Altijd wat te doen, lijkt me echt een prachtstad om te mogen studeren
!
[afbeelding]
ZEKER niet neequote:Op donderdag 22 juni 2006 14:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Almere is zeker niet bano
[afbeelding]
Almere is niet ghatar, allemal zehmehls daarquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gemiste kans![]()
![]()
[..]
ZEKER niet nee
Almere is fya king!
[afbeelding]
Meer met swa's eigenlijkquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Almere is niet ghatar, allemal zehmehls daar
[afbeelding]
Vieze hondenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:29 schreef StefanP het volgende:
Je zult er maar net rijden.
http://www.filecabi.net/video/oakland256.html
Smerige beesten.
WTF mankeert die mensenquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:47 schreef Hugster het volgende:
Uit het filmpjes topic:
[..]
Vieze honden
Ik durf het niet te kijken in de bieb, wat gebeurd erquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WTF mankeert die mensen![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WTF mankeert die mensen![]()
![]()
[afbeelding]
^^^ whehehehehehquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik durf het niet te kijken in de bieb, wat gebeurd er
[afbeelding]
Negers die zomaar cars trashenquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik durf het niet te kijken in de bieb, wat gebeurd er
[afbeelding]
Wat kijkt ze lekker zwoel ehquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:57 schreef hermandeperman het volgende:
Grafgrappen blijven het
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |