heel gezondquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een race/ragbak als eerste auto lijkt me sowieso niet zo'n gezond idee
koop een mr2 en een klassieker ofzoquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jasinds ik die vent heb gesproken denk ik niet zo veel meer aan motoren
Nice!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:30 schreef BazzoS het volgende:
ein-de-lijk
http://www.peugeotgticlub.nl/viewtopic.php?t=14423&highlight=renault+5
Een Peugeot 106 rallye met wat mods
Dubbele webers van een 205 rallye, spaghetti uitlaatspruitstuk. Standaard 103 pk, 2e pinksterdag op de dyno 146 pk
neequote:Op woensdag 21 juni 2006 19:41 schreef Hugster het volgende:
Moet het allemaal meteen weer op kids?
Jullie kunnen ook ECHT niet sparen eh.
[afbeelding]
Toen had ik nog niet besloten dat ik volgend jaar eigenlijk misschien wel eens een huisje zou kunnen gaan kopenquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
en![]()
je zou toch eerst mr2 en motor doen?![]()
mja pic. dus , geen picsquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik las het ff verkeerd, ik dacht "hoe heeft ie die in de lucht kunnen maken??![]()
sparen kan altijd nogquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:41 schreef Hugster het volgende:
Moet het allemaal meteen weer op kids?
Jullie kunnen ook ECHT niet sparen eh.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:30 schreef BazzoS het volgende:
ein-de-lijk
http://www.peugeotgticlub.nl/viewtopic.php?t=14423&highlight=renault+5
Een Peugeot 106 rallye met wat mods
Dubbele webers van een 205 rallye, spaghetti uitlaatspruitstuk. Standaard 103 pk, 2e pinksterdag op de dyno 146 pk
uniek moment! Bo spaartquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoewel ik wel zo'n constructie heb met m'n hypotheek dat ik 30k gespaard heb na 10 jaar![]()
Ultiemquote:
ik heb al de hele maand een bom geld op m'n rekening staan gekquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
uniek moment! Bo spaart![]()
* Alfisti denkt aan de "ik moet wat kopen" momenten op MSN
Die heb ik ook meer dan eens met hem gehadquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:48 schreef Alfisti het volgende:
[..]
uniek moment! Bo spaart![]()
* Alfisti denkt aan de "ik moet wat kopen" momenten op MSN
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Die heb ik ook meer dan eens met hem gehad
[afbeelding]
Fijne momenten waren dat he...................... de twijfel tussen een LCD televisie of een Mac Mini..........quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Die heb ik ook meer dan eens met hem gehad
[afbeelding]
hou je een blog bij ofzo?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Fijne momenten waren dat he...................... de twijfel tussen een LCD televisie of een Mac Mini..........
PDA, Mac Mini, iMac, Apple Cinema scherm, andere tft monitor, LCD televisie, xbox modchip en harddisk, mwah och, kleine greep uit de collectiequote:Op woensdag 21 juni 2006 19:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Fijne momenten waren dat he...................... de twijfel tussen een LCD televisie of een Mac Mini..........
Vergeet je de zoektocht naar nieuwe velgen niet?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
PDA, Mac Mini, iMac, Apple Cinema scherm, andere tft monitor, LCD televisie, xbox modchip en harddisk, mwah och, kleine greep uit de collectie
[afbeelding]
ze zit in Genevequote:Op woensdag 21 juni 2006 20:02 schreef lipje het volgende:
omdat je geil bent en van bil wil?
hij is maar een klein jaar oud hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:03 schreef Hugster het volgende:
En alex maar aankutten op z'n oude gare pc en dan geeft Herm er zo één weg aan Sjoe![]()
[afbeelding]
mijn pc is 5/6 jaar oudquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij is maar een klein jaar oud hoor![]()
@Lipje: de Froggerari is ee Austin-Healy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |